Jobs

Jobs

377 Jobs found

Commercieel Medewerker

Brussel, België

Schrikt zowel het commerciële als het technische jou niet af? Overtuig jij iedereen met je commerciële vaardigheden?    Dan hebben wij de job die je zoekt!   Als vertegenwoordiger / technisch commercieel verantwoordelijke leidingtechnieken is het aan jou om effectieve bestellingen binnen te halen op basis van de gegeven prijzen.   Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?  Prijsaanbiedingen en aanbestedingen volg je op.Je analyseert de laagste bieders en volgt strategisch op.Als Technisch Commercieel Verantwoordelijke onderhou je het contact met de stakeholders, inclusief projectleiders.Regelmatig de baan op gaan om contacten te onderhouden is een kernelement van je job!Je haalt nieuwe projecten binnen bij grote industrie klanten of aannemers (die gespecialiseerd zijn in betonrenovaties aan bestaande gebouwen). Je bouwt relaties op met huidige en toekomstige klanten.Tot slot verken je de markt in Wallonië: prospectie!
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé commercial au comptoir

Bruxelles

📍 Offre d’emploi : Employé Commercial au Comptoir – Bruxelles 📌 Description du poste Nous recherchons un employé commercial au comptoir pour renforcer une équipe dynamique dans un point de vente à Bruxelles.  🎯 Vos missions Accueillir et conseiller les clients, répondre à leurs questions et les accompagner dans leurs achats. Traiter les commandes et devis au comptoir, par e-mail, téléphone ou autres moyens, et assurer leur suivi jusqu’à la livraison. Assurer la gestion des produits, veiller au réapprovisionnement et organiser le comptoir pour qu’il reste attractif et bien fourni. Collaborer avec le reste de l’équipe pour garantir un fonctionnement optimal du point de vente. Contribuer à une ambiance de travail positive et professionnelle.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Bijstandsmedewerker

Bruxelles

Voor één van onze klanten in Brussel zijn wij op zoek naar een Bijstandsmedewerker - After Service Cell. Functie: Werken binnen een 24/7 actief assistentie centrumBeheren van dossiers voor zowel B2B- als B2C-klanten, in België en internationaalWerken in een dynamische, internationale en servicegerichte omgevingEen centrale rol spelen in de coördinatie en opvolging van assistentie aanvragen Uw verantwoordelijkheden:   Behandelen van inkomende en uitgaande oproepenOpenen, verwerken en opvolgen van assistentie dossiersZorgen voor een nauwkeurige administratieve opvolgingCoördineren van interventies met interne teams en externe partnersFungeren als contactpunt voor internationale partnersBehandelen van dossiers van premium B2B-klanten met een gepersonaliseerde aanpakBeheren en opvolgen van contracten met betrekking tot assistentie diensten en aanvullende verzekeringenGaranderen van een hoog serviceniveau en klanttevredenheid  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technische Support Medewerker

SINT-STEVENS-WOLUWE

  Voor een bedrijf die marktleider is in zwembad en wellness materiaal zijn wij op zoek naar een Technische Support Medewerker. Bij ons bedrijf vind je geen logge mastodont, maar zijn we een menselijke onderneming waar samenwerking en plezier centraal staan.   Wat ga je doen ?   Als Technisch Support Medewerker ben jij de reddende engel voor onze klanten die met vragen of problemen zitten. Je hoeft geen cape te dragen en je zorgt ervoor dat elk gesprek en elke mail professioneel én vriendelijk wordt opgevolgd. Concreet betekent dat:   Klanten telefonisch en per mail begeleiden, altijd rustig en klantgericht.Technische problemen analyseren en oplossen zelfstandig of samen met collega’s.Dossiers opvolgen van A tot Z: jij bent de brug tussen klant, leverancier en technieker.Administratie nauwkeurig en gestructureerd bijhouden.Meedenken over verbeteringen en je kennis delen binnen het team.En vooral: klanten het gevoel geven dat ze écht geholpen worden.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Productie Medewerker

BRUXELLES

Voor één van onze klanten zijn wij op zoek naar een Productiemedewerker (namiddagshift). Functie: Werken binnen een productieomgeving waar kwaliteit en samenwerking centraal staanMeewerken aan het optimaliseren en uitvoeren van het productieprocesFunctioneren binnen een hecht team in een KMO-structuurActief bijdragen aan de verwerking van productie- en maatwerkbestellingenUw verantwoordelijkheden:Behandelen van inkomende productieorders en toegewezen taken op een oplossingsgerichte manierVerwerken en afwerken van bestellingen binnen uw ploegNauwgezet opvolgen en controleren van de kwaliteit van de geproduceerde goederen volgens het ISO 9001-kwaliteitssysteemSamenwerken met collega’s om een vlotte productieflow te garanderenCorrect en efficiënt uitvoeren van technische productiehandelingen
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Collaborateur PROcenter

Zaventem

Pour l’un de nos clients, nous recherchons un(e) ProCenter Advisor, localisé à Anderlecht. Mission: Le/la ProCenter Advisor accompagne les clients professionnels du chauffage et du sanitaire tout au long de leur visite. Les responsabilités principales incluent: Accueillir et conseiller les clients (plombiers, spécialistes en chauffage…).Assurer la vente, fournir des conseils techniques adaptés et offrir un service personnalisé avant, pendant et après la vente.Gérer correctement les marchandises entrantes et veiller à leur stockage à l’emplacement prévu dans le magasin.Maintenir un environnement de travail propre, ordonné et professionnel.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Voor een internationale dienstverlener in de logistieke sector zijn we op zoek naar een Customer Service Medeweker. Wat ga je doen ? Assisteer bij de opleiding van nieuwe werknemers.Expert met betrekking tot import- en export regelgeving.Controleer zendingen van Gevaarlijke Goederen en zorg ervoor dat ze worden voorbereid, behandeld en verzonden volgens de regelgeving.Controleer en volg de SOP's van de Klant voor specifieke afhandelings procedures.Beantwoord oproepen en e-mailcommunicatie gericht aan de afdeling Internationale Klantenservice.Voer alle klantverwachtingen in het jobbestand in.Creëer nieuwe zendingsorders voor internationale routes.Routeer zendingen via de eerst beschikbare en betrouwbare vluchten (NFO - Next Flight Out - service).Assisteer klanten met documentatie en wettelijke vereisten.Adviseer klanten over de vereisten voor import in het buitenland (douaneprocedure, invoerrechten en belastingen, tijd in douane afhankelijk van waarde, enz.).Volg openstaande jobs op bij het netwerk en bij klanten om een gevoel van urgentie en een hoog niveau van communicatie te waarborgen.Communiceer statusupdates van zendingen naar klanten. Iedereen is verantwoordelijk voor het opvolgen van alle actieve jobs, ook al is het niet uw order.Assisteer bij klantenproblemen zoals vertragingen, vermiste zendingen, prijscorrecties.Escaleer klanten naar de Klantenservice Supervisor of Manager wanneer dit gepast is en op een beleefde manier.Coördineer transportopties via vrachtwagens waar nodig.Communiceer met Sales afdeling om feedback van klanten te behandelen, potentieel voor nieuwe opdrachten te bespreken, speciale orders te coördineren en offertes te verstrekken.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende! Wat zal je doen als Customer Service Bediende? Je staat internationale klanten telefonisch bij in het oplossen van hun vragen omtrent lekke banden, starthulp, boetes, depannages, ...Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpen;Je stelt de werkplaatsen op de hoogte van de uit te voeren opdrachten en volgt alle binnenkomende interventies en depannages op;De afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klanten-, Verkoop- & Service Ondersteuning

ASSE

Voor ons schoonheidsinstituut regio Asse zoeken wij een enthousiaste medewerker die klantenservice, sales- en operationele ondersteuning biedt binnen ons expertteam.   Takenpakket   Eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor klanten, zorgt dat vragen, serviceverzoeken en trainingen vlot worden opgevolgdOrganisatie en begeleiding van Beauty Days, Experience Days en demo-eventsCoaching en training van partnerpersoneel in productkennis, verkooptechnieken en gebruik van apparatuurMeehelpen opstarten van nieuwe praktijken, ondersteunen bij promoties en productlanceringenDagelijkse klantenservice: beheer van de algemene mailbox, directe hulp bij vragen of problemen over producten, facturen of leveringenCoördinatie van leveringen, plaatsingen, klachten, en contact met techniekersSalesondersteuning, opvolgen van leads, beheren van offertes, demo-aanvragen en supportacties via CRM-systeemKwalitatieve ondersteuning bij trainingen, warm onthaal, hospitality, begeleiden en opvolgen van deelnemersOperationele taken zoals afhandeling retouren, garantieaanvragen, klantendossiers, het proactief bellen bij wijzigingen, en opvolgen van openstaande facturen
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Export medewerker Luchtvracht

Machelen, België

Functieomschrijving: Verzorgen van contact met klanten, leveranciers en transporteursOpstellen, opvolgen en afronden van exportdossiersOndersteunen van teamleden door flexibiliteit en veelzijdigheid te tonenBehandelen van operationele probleemdossiers en claimsVerzorgen van douanedocumenten, beheer van douanevoorraad en vergunningen, en risicobeheer en -controleAankopen en coördineren van transportenCommunicatie met klanten over de operationele afhandeling van hun zendingenUp-to-date blijven met wijzigingen in (douane)reglementeringenUitvoeren van maandelijkse controles op exportdossiers (5% controle)Analyseren van controleresultaten en het implementeren van corrigerende en/of preventieve maatregelen  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import medewerker Lucht/zeetransport

Machelen, België

Taken & verantwoordelijkheden:                     Opmaken, opvolgen en afwerken van import dossiersAssistentie bij medewerkers van de afdeling (flexibiliteit & polyvalentie)Behandelen van operationele probleemdossiersBehandelen van claim dossiersUitstellen van douanedocumenten, beheer van de douanevoorraad, vergunningenbeheer, communicatie tussen klant en douane, risicobeheer en –controleAankopen van transportenKlanten contacten: beslissingen over operationele afhandelingOpvolging wijziging (douane) reglementeringUitvoeren van maandelijkse controle op de import dossiers (5% controle)Analyseren van de resultaten van de uitgevoerde controles met het oog op het treffen van corrigerende en/of preventieve maatregelen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administartief Medewerker Boekhouding

MACHELEN

Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding. Wat ga je doen ?   In deze functie  ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planning / Hr Medewerker

VILVOORDE

Als Planning / HR Medewerker, ook wel Crew Builder genoemd, ben je de spil in onze organisatie en zorg je voor een efficiënte operationele werking. Je combineert planning, administratie en communicatie in een veelzijdige rol. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere: Planning & organisatie Ondersteunen bij dagelijkse ritplanning en bijspringen waar nodig.Monitoren van beschikbaarheden, verlof en contracten van chauffeurs.Kwaliteitsbewaking en naleving van klant-afspraken. Commercieel & communicatief Regelmatig contact onderhouden met klanten, chauffeurs en collega’s.Bijdragen aan mailings, campagnes, offertes en vervolgacties.Actief meedenken over nieuwe samenwerkingen en commerciële kansen. Recruitment & people management Ondersteunen bij de aanwerving en onboarding van nieuwe chauffeurs.Organiseren van regionale teammeetings en fungeren als aanspreekpunt.Creëren van een positieve groepsdynamiek binnen het team. Administratie & opvolging Verwerken van ritverslagen, facturatie en rapportages.Ondersteunen bij interne projecten en effectief werken met digitale tools.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Boekhouding

VILVOORDE

Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding. Je takenpakket bestaat uit volgende: Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Productiemedewerker

Vilvoorde

Voor onze klant een belangrijke speler binnen het domein van hydrauliekslangen en koppelingen, zijn wij op zoek naar een gedreven Productiemedewerker.In de hydroshop ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor alle processen binnen de shop.Tot je takenpakket behoren volgende taken:Je maakt orders klaar voor verzending.Je zal ook slangen assembleren in de werkplaats.Ook sta je in voor een paar administratieve taken en klanten en collega's telefonisch te woord staan.Leveringen controleren, voorraad opvolgen en bestellingen plaatsen. Een afwisselende functie die een combinatie biedt tussen de handen uit de mouwen steken en enkele administratieve taken.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Afsprakenbeheer

VILVOORDE

Voor onze klant, een dienstverlenend bedrijf binnen schadebeheer en inspectie van bedrijfswagens, zijn wij op zoek naar een Medewerker afsprakenbeheer. In deze functie ga je alle aanvragen ivm met schade en inspecties behandelen in samenwerking met de andere account medewerkers. Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in een online tool, alsook de andere partijen (garages, inplannen schade inspecties) contacteren en dit voornamelijk in België en Luxemburg. Comunicatief ga je aan de slag door de klanten te contacteren, zowel telefonisch als via mail. Je zal rechtstreeks rapporteren aan de Operations manager.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Boekhouding

Vilvoorde

Voor onze klant te Grimbergen, een speler binnen de toepassingen van veiligheid, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Boekhouding om de afdeling mee te ondersteunen. Je takenpakket bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.Aanmanningen opvolgen en nabellen.  
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technische Medewerker Service & Support

Ternat

Ben jij een technisch talent met een passie voor klantenservice? Wil je een cruciale rol spelen in de ondersteuning van onze klanten en technici? Vanwege onze groei zijn we op zoek naar een gedreven en polyvalente Technische Medewerker Service & Support voor onze vestiging in Ternat.     Jouw verantwoordelijkheden   In deze sleutelpositie ben je de steunpilaar voor ons klantenserviceteam, onze servicetechnici en al onze externe partners, van installateurs tot eindgebruikers. Jouw belangrijkste doel is het waarborgen van de klanttevredenheid en het efficiënt oplossen van technische problemen, zodat we een uitstekende service kunnen blijven garanderen. Jouw takenpakket is zeer gevarieerd en omvat onder meer: Technische support bieden: Je ondersteunt ons netwerk bij veldklachten, voert foutanalyses uit en adviseert over de beste herstelmaatregelen.Probleemoplossing: Je lost complexe klachten op en de-escaleert waar nodig de situatie.Kwaliteitscontrole: Je controleert retourzendingen en diagnoses van apparaten, en voert waar nodig aanpassingen uit.Trainingen geven: Je organiseert en geeft technische trainingen aan zowel interne medewerkers als externe partners.Rapportage en administratie: Je documenteert alle klachten en registreert de bevindingen nauwkeurig.Audits en bezoeken: Je voert audits en controles uit bij onze servicepartners en dealers.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!