Administratief bediende
Rumbeke
Als administratief medewerker verzekeringen sta je in voor het beheren van de volledige klantenportefeuille die zowel bestaat uit particulieren als zelfstandigen.
Je takenpakket bestaat uit:
Opmaak offertesOpstart nieuwe klantendossiersOpvolgingen en wijzigingen in de polissenOpvolgen schadedossiers
Je brengt de behoeften van de klant in kaart en neemt een adviserende en begeleidende rol in om dossiers efficiënt op te volgen.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
STADEN
Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de personeelsadministratie van onze arbeiders en ondersteuning van de aankoopdienst.
Je verwerkt prestaties en afwezigheden in het tijdsregistratiesysteem. Je beheert personeelsdossiers en stelt sociale documenten op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor arbeiders, voor allerhande vragen. Je bereidt de gegevens voor ter voorbereiding van de loonverwerking. Je verzorgt het onthaal en de administratieve opstart van nieuwe collega’s. Je beheert en bestelt arbeidskledij. Je beheert en bestelt kantoorbenodigdheden en klein materiaal.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende In De Boekhouding
Lendelede, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Behandelen van leveranciersfacturenVerwerken van aankooporders in het ERP-pakketControle van de inhoudingsplicht bij leveranciersbetalingenVrijgeven van leveranciersfacturen voor betaling in het boekhoudpakketKlassement en archivering van de leveranciersboekhoudingVolgt richtlijnen voor het (digitaal) archiverenInbrengen en afhandelen van orders voor occasionele kortingen en facturatiePeriodieke afsluiting van niet-geboekte aankoopfacturenSignaleren van mogelijke afwijkingen en wijzigingenGebruikt boekhoudkundige programma'sRaadplegen van boekhoudkundige informatiebronnen
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die
het volledige klantencontact beheert: OrderverwerkingTelefonie & mailverkeeerOpvolging van leveringenNaservice
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Deeltijds
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor de afdeling Leeggoed .
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende leeggoed.
· Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.
· Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.
· Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.
· Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Ieper
Ben jij nauwkeurig, analytisch en hou je van structuur? Als Contract Administrator ben jij dé spil in het facturatieproces. Jij zorgt ervoor dat alle facturen – voor hardware, software en diensten – correct en tijdig worden verwerkt. Zo draag je bij aan een volledige en betrouwbare omzetregistratie.
Wat ga je doen?
• Facturatiebeheer: Je zorgt voor de correcte uitvoering van de verschillende facturatiestromen.
• Datakwaliteit & Oplossingen: Je bewaakt de juistheid van klantgegevens en lost afwijkingen in facturatie proactief op om omzetverlies te voorkomen.
• Klantcontact: Jij bent het aanspreekpunt voor klanten bij vragen of klachten over facturatie en biedt snelle, professionele ondersteuning.
• Rapportage & Controlling: Je ondersteunt bij financiële rapportages en forecasts en levert inzichten in facturatieprestaties.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende - Huisgeurartikelen
Zulte, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in huisgeurartikelen, zijn we vandaag op zoek naar een administratief bediende.
Als nieuwe collega zal je dagelijks instaan voorJe zal je bezig houden met het onthaalOpvolgen van administratieDossiers opvolgenTelefonie, mensen doorschakelen naar de juiste persoonMailingAlgemene administratie ...
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technische administratief bediende
Waregem, België
Voor onze klant regio Waregem zijn we op zoek naar een Mechanical Designer. Hierbij een greep uit jouw takenpakket:
Je toetst de technische haalbaarheid van de projecten af met de productieafdeling ;Je vertaalt klantvereisten naar nauwkeurige tekeningen in Inventor – dit programma kent straks geen geheimen meer voor jou ;Je verwerkt alle gegevens met uiterste precisie in ons geïntegreerd ERP-systeem, stelt de bill of material op en zorgt voor een correcte input ;Na bestelling blijf je betrokken: je ondersteunt de productie met jouw technische expertise en je volgt je dossiers op van A tot Z ;Je overlegt proactief en neemt initiatief om het productieproces te optimaliseren.Kortom, je bent een cruciale schakel in ons team, met impact op zowel klanttevredenheid als interne efficiëntie.
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp.
Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende
MOEN
Voor een bedrijf regio moen zijn wij op zoek naar sociale, administratieve duizendpoot.
Wat moet je doen?:
Personen onthalen en hun vraag identificerenDe voorraad opvolgen, tekorten vaststellenBestellingen plaatsenBrieven, tabellen, ... invoeren volgens instructiesBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenTelefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersEen boodschap noterenDocumenten coderen, klasseren en archiverenAdministratieve dossiers samenstellenGegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kluisbergen
Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management.
Jouw taken in een notendop:
Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
All-round administratief bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief bediende voor 32 uur in de week.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende planning
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende trailerplanning.
Jouw taken:
Zorgvuldige verwerking van administratieve gegevens, claims, wachturen, werkuren, ETA etc.In overleg met de planning en volgens het geboekte order referenties en opdrachten doorgeven aan de chauffeurs of subcontractorsVia een goede mondelinge en schriftelijke communicatie de collega’s intern/extern, alsook de chauffeurs op de hoogte houden van eventuele aanpassingen/problemenNa een grondige opleiding krijg je inzicht en verantwoordelijkheid om zelfstandig operationele beslissingen te nemen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.