HR Admin Assistance
KORTENBERG
Voor één van de belangrijkste producenten en verdelers van elektrisch gereedschap, luchtdruk- en tuinmachines zijn we op zoek naar een deeltijdse HR Admin Assistance.
In deze rol sta je in voor de administratieve ondersteuning van het HR-departement binnen verschillende domeinen zoals personeelsadministratie, fleet management en expat ondersteuning. Je zorgt mee voor een nauwkeurige en gestructureerde werking van de dagelijkse HR-processen.
Wat ga je doen ?
Tijdsregistratie:Coördineren van de tijdsregistratie van medewerkers, inclusief het beheren van verlofaanvragen, overuren, en afwezigheidsmeldingen.Je zorgt ervoor dat alle tijdsregistraties correct en up to date zijn.Personeelsadministratie: Correct verzamelen, invoeren en updaten van personeelsgegevens in ons systeem en klasseren van documenten. Beheer van groeps- en hospitalisatieverzekeringen, opmaak van handleidingen, en ondersteuning bij procedures zoals tijdskrediet.Payroll administratie: Ondersteuning bij de voorbereiding van de maandelijkse loonverwerking (o.a. verzamelen van gegevens en administratieve opvolging).Fleet management: Operationele ondersteuning bij het beheer van het wagenpark (o.a. opvolging boetes, garagebezoeken).Expat ondersteuning: Administratieve hulp bij het onthaal en de integratie van expats (bankzaken, gemeentelijke administratie, enz.).Informatie verstrekken: Je bent aanspreekpunt voor medewerkers met HR-gerelateerde vragen en zorgt voor duidelijke communicatie.Back-up Taken: Je fungeert als back-up voor de HR Assistant en HR Supervisor bij afwezigheden. Inclusief het deelnemen aan rekrutering activiteiten, het opvolgen van prestaties van interim-medewerkers, controleren en verwerken van facturen die betrekking hebben op medewerkers en diverse andere HR-administratieve taken.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR medewerker | Evergem
Evergem
Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker.
Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?
Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Voor een mooie firma in Gent, kijken we vandaag uit naar een nieuwe collega!
Jouw belangrijkste taken zijn:
Verzamelen, analyseren en interpreteren van HR-data (o.a. werving, prestaties, verloning) van de verschillende werknemersgroepen binnen de vennootschappen van de SEA-invest groep (internationaal)Ontwikkelen en onderhouden van dashboards, rapportages en HR-kengetallen.Optimaliseren en stroomlijnen van HR-processen (zoals onboarding, prestatiemanagement en verloning).Ondersteunen bij implementatie, configuratie en verbetering van HR-systemen (HRIS).Opstellen van business requirements voor HR-projecten en zorgen voor succesvolle uitvoering.Begeleiden van verandertrajecten en geven van training en ondersteuning aan gebruikers.Toezien op naleving van arbeidswetgeving, regelgeving en interne HR-beleidslijnen.Benchmarken van HR-processen en adviseren over verbeteringen en best practices.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving)
Ranst, België
Vivaldis Office is op zoek HR talent (Soft HR! -Bachelor + eerste ervaring technische omgeving)
Waar kom je terecht?
Technische omgeving
Volgende taken:
Ondersteuning en advies geven inzake HRMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-ZGesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenOndersteuning personeelsadmin. zoals contracten opstellen, rapporten opstellen VB. in- uitstroom, afwezighedenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerRechterhand HR manager en Managing DirectorBackup bij Payroll admin.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen.
De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.
Belangrijkste taken:
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Finance en HR manager met bedrijfswagen
DILSEN-STOKKEM
Ben jij de financieel analytisch ingesteld?
Heb je interesse om HR taken op je te nemen?
Heb je affiniteit of interesse in interieur?
Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!
Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.
Als Finance & HR manager zal je instaan voor:
Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Payroll Officer HR
DOTTIGNIES
De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen.
De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.
Belangrijkste taken:
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Moeskroen zijn wij op zoek naar een HR Officer.
Wie ben jij?
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
🎯 Vivaldis Interim BRUSSELS RECRUTE ! 🎯
Un nouveau chapitre commence… Et si c'était avec vous ?
🚀 Vous cherchez un nouveau challenge RH qui bouge ?
👥 Vous aimez connecter les gens et créer des opportunités ?
📍 Vous êtes bilingue français/néerlandais et connaissez Bruxelles comme votre poche ?
Alors… on a peut-être votre nouveau job !
Chez Vivaldis Interim Brussels, on ne fait pas du recrutement "classique". On crée des liens, on fait matcher des talents avec des entreprises, et on le fait avec le sourire (et un peu de café aussi ☕).
Recrutement & matching :
Identifier, rencontrer et évaluer les candidats-intérimairesAssurer le matching parfait entre candidats et postes vacantsProposer activement vos talents à nos clients et prospects
📈 Développement commercial :
Convaincre, écouter, proposer… et décrocher !Garder un contact régulier avec les clients et prospectsÊtre proactif(ve) au téléphone pour présenter vos candidats avec énergie et conviction
📋 Gestion administrative & suivi :
Rédaction de contrats, suivi des salaires et respect de la législation socialeGestion complète des dossiers et accompagnement des candidats
🚗 Sur le terrain :
Visiter vos clients pour mieux comprendre leurs besoins techniques et humainsÊtre à l’aise dans des environnements industriels et techniques (ouvriers, techniciens, chantiers, etc.)
OfficeServicesFull-timeFixed contract
HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)
Geel
Vivaldis Office is op zoek HR talent-soft HR ned/fra (Bachelor + groei tot HR BP)
Waar kom je terecht?
Technische omgeving, bouwBelangrijk: Collectieve sluiting + talenknobbel Ned/FraVerplaatsing naar meerdere vestigingen in België
Volgende taken:
Ondersteuning en rekrutering van echte vakmensenMeehelpen bij de voorbereiding en de opvolging van de plannen voor wat betreft de behoefte aan nieuwigheden, verbeteringSoft HR: Ondersteuning rekrutering, werving/selectie A-Z (PC 124 en PC 200)Gesprekken voeren met kandidaten, aanwervingsproces beheren, evaluaties, uitdienstgesprekken, opleidingsinitiatieven coördinerenHR projecten ondersteunen VB. subsidiesAdvies aan management met bepaalde zaken die spelen op de werkvloerBegeleiding mbt onboarding, opleidingen + meewerken aan employerbrandingOok Franstalige collega's rekruteren, aanwerven
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhouder met HR-taken
Genk, België
Ben jij cijfermatig sterk, met een hart voor mensen? Houd je ervan om de financiële administratie piekfijn in orde te houden en draag je graag bij aan een soepel HR-beleid? Dan ben jij de Allround Financieel en HR Medewerker die we zoeken!
Wat ga je doen?
Boekhoudkundige taken:
Boekhouding van A tot Z: Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van inkomende en uitgaande facturen, bankafschriften en diverse boekingsstukkenVoorbereiding afsluitingen: Je werkt mee aan de maandelijkse afsluitingen en rapportering en doet de voorbereiding van de nodige documenten voor de accountantBtw en fiscale verplichtingen: Je doet het voorbereidend werk voor de btw- en andere fiscale aangiftesCrediteuren- en Debiteurenbeheer: Je volgt openstaande posten nauwgezet op
HR en personeelsadministratie:
Personeelsdossiers: Je beheert en actualiseert de personeelsdossiers en zorgt voor een correcte administratieve opvolging van in- en uitdiensttredingenLoonvoorbereiding: Je verzamelt en verwerkt de nodige gegevens voor de loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaatVerlof- en Afwezigheidsregistratie: Je coördineert en registreert het verlof en de ziekteJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen
Allround ondersteuning
Je ondersteunt bij diverse algemene administratieve en logistieke taken en draagt bij aan een vlot verloop van de dagelijkse werkingJe helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoop...
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR-Medewerker & Preventieadviseur
MAASEIK
Voor een familiale onderneming te Maaseik, actief in de prefab betonindustrie, zijn we op zoek naar een HR-Medewerker & Preventieadviseur.
Je takenpakket bestaat uit:
Voeren van het uitgezet HR-beleid zoals:
Contacten leggen met scholen, interim-bureaus, engineering bureaus, enz.Sollicitatiegesprekken afnemenArbeidscontracten opstellenRelaties onderhouden met interim- en selectiebureausEvaluatieformulieren en feedback documenten opstellenEvaluatiegesprekken voeren en deze samenvatten en opvolgenOntwikkelen van verbeteringen: cafetariaplan, loonbarema's, opleidingen, enzOp basis van barema's het loonvoorstel makenKlasseren van de specifieke documentenBedrijfsactiviteiten organiserenVacatures opstellen en publicerenOpstartmaterialen zoals lockers, badge,... in orde brengenOnthaalbrochure opstellenHet arbeidsreglement up-to-date houdenOpvolgen van juridische ontwikkelingen binnen HRDe geldigheid van documenten zoals contracten opvolgen
Taken rond preventie en veiligheid uitvoeren zoals:
De voorraad van het EHBO-lokaal controleren en up-to-date houdenBenodigde preventie documenten opstellen zoals het jaarverslagVeiligheids- en preventiedocumenten klasserenOrganiseren van tijdige keuringenJaarlijkse rondgang met het extern veiligheid- en preventiebureau regelenGeven van toolboxen en collega's sensibiliseren om een veiligere werkomgeving te realiserenVerwerken en beantwoorden van veiligheidsvragenMedisch onderzoek organiserenOnderhouden van contact met de milieucoördinatorervoor zorgen dat het bedrijf op veiligheids- en preventievlak in orde is
Allround administratieve taken in orde maken en verbeteringen doorvoeren
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office is op zoek naar een HR-officer!
Hou je van variatie en neem je graag initiatief? Dan hebben wij jou nodig!
Locatie: Grobbendonk 📍Sector: Bouw 🦺
Takenpakket:
Rechterhand HR verantwoordelijkeAanspreekpunt voor personeelBehandelen van praktische en juridische vragen
Bereidheid om je hierin te verdiepen (ondersteuning van Group S en de juridische dienst is beschikbaar)
Beleidsmatig meedenken:
Verbeteren van HR-processen
Operationele ondersteuning:
Indienst- en uitdiensttredingenBeheren van attesten voor de mutualiteitOpleidingen opvolgen
Functie als back-up voor payroll (via Groep S).Rapporten opstellen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hr officer Waregem
Waregem, België
Voor onze klant te Waregem gespecialiseerd in voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer:
Tot jouw uitgebreide takenpakket zullen volgende taken behoren:
Je staat in voor werving en selectie van arbeiders & bediendenJe beheert alle courante HR en personeelsdossiersJe volgt verlofaanvragen op, ziekte,...Je bereidt contracten voor en staat in contact met interimkantoren en sociaal secretariaat voor het bezogen van prestatiesJe coördineert beloningsstructuren en evaluaties en gaat actief mee op zoek naar advies omtrent salarisbeleid en extra-legale voordelenJe stelt vacatureteksten op en competentiesjablonenJe zorgt mee voor een goed onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers en begeleidt exit proceduresJe bent het HR-aanspreekpunt bij conflicten op de werkvloer en ondersteunt bij eventuele bemiddelingenJe zorgt voor het opleidingsaanbodJe zorgt ervoor dat welzijn-en veiligheidsvoorschriften nageleefd worden
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Advisor/ payroll talent (eerste ervaring! / deeltijds 20-24u/w)
Retie
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van het HR team- focus hard HR!
Belangrijk: eerste ervaring + parttime tewerkstelling!
Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...Beheer in- en uitdiensttredingenBeheer subsidiesOpzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
OfficePaperPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Als HR Assistant voer je de volgende taken uit:
Invoeren van personeelsgegevens en prestaties in HR ToolOpvolging van Dimona-aangiftenBeheer van afwezigheden en verlofaanvragenRegelmatige update van het organigram en foto’s van de verschillende teamsBeantwoorden van vragen gerelateerd salaris, loonfiches vakantie, afwezigheden…Contact met interimkantoren m.b.t planning en prestaties van de UZKOpvolging van dossiers m.b.t. medische onderzoeken en arbeidsongevallen Beheer van het wagenpark:Dagelijkse opvolging van het wagenparkOfferteaanvragen, beheer van bestellingen, contact met leveranciers Algemene HR-ondersteuning:Deelname aan diverse administratieve taken met betrekking tot het personeelslevenBijdragen aan de efficiëntie en betrouwbaarheid van interne HR-processen
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR payroll officer
Oudsbergen
Voor onze klant in de bouwsector te Oudsbergen zijn we op zoek naar een payroll officer
Je taken:
Je verzorgt de volledige loon- en personeelsadministratie samen met een sociaal secretariaat: van aan- en afwezigheden tot het afleveren van sociale documentenJe past de sociale wetgeving en sectorale afspraken correct toeJe bent het eerste aanspreekpunt van de arbeiders bij vragen over lonen, vakantiedagen, ziekte,...Je werkt actief mee aan verbeteringen in processen, systemen en tools binnen HRJe versterkt een positieve bedrijfscultuur waarin de mensen zich ondersteund voelen
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR generalist
HOUTHALEN-HELCHTEREN
Onze klant heeft 7 vestigingen in België (waarvan 6 verzinkerijen) en 2 in Nederland. Ze zijn marktleider in thermisch verzinken en oppervlaktebehandeling. Wat dat concreet betekent? Ze verlengen de levensduur van stalen producten waardoor circulariteit werkelijkheid wordt.
Jouw taak
Je ondersteunt zowel het volledige HR-beleid als de dagelijkse HR-processen. Je werkt nauw samen met het HR-team en andere afdelingen om HR-strategieën en operationele taken uit te voeren die rechtstreeks bijdragen aan de groei en ontwikkeling van onze organisatie.Je bent het centrale aanspreekpunt voor medewerkers en management. Je combineert strategisch inzicht met operationele HR-taken en bent een echte spil binnen onze organisatie.Je draagt bij aan het volledige wervingsproces: van vacaturetekst tot selectiegesprek en begeleiding van kandidaten.Je coördineert het onboardingsproces zodat nieuwe collega’s zich snel thuis voelen en goed geïntegreerd raken.Je beheert personeelsdossiers, contracten, verlofaanvragen en verzuimadministratie.Je volgt het verzuimbeleid op en adviseert medewerkers en managers over verzuim- en re-integratieprocessen.Je ondersteunt managers bij functionerings- en beoordelingsgesprekken, het opstellen van ontwikkelingsplannen en het monitoren van medewerkersprestaties.Je draagt bij aan HR-beleid zoals beloningsstructuren, opleidingen, bedrijfswaarden en andere initiatieven.Je beheert opleidings- en ontwikkelingsprogramma’s en faciliteert interne en externe trainingen voor medewerkers.Je bent een vertrouwde gesprekspartner voor medewerkers en managers en ondersteunt bij HR-vragen en procedures.Je neemt actief deel aan en voert HR-projecten uit die gericht zijn op het versterken van organisatieontwikkeling en het vergroten van medewerkersbetrokkenheid.
Technics EmployeesMetalFull-timeFixed contract
HR medewerker
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Hr Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Jouw takenpakket als Hr Officer / Payroll Officer bestaat uit:
Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele Hr zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch support medewerker
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn we op zoek naar een technisch support medewerker.
Jouw takenpakket bestaat uit drie onderdelen:
Technische ondersteuning
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, techniekers en collega’s met technische vragen. Je analyseert problemen en zoekt naar oplossingen, bepaalt of een interventie nodig is, biedt ondersteuning, en verwerkt alle info nauwkeurig in het ERP-systeem.
Garantiewerkzaamheden
Je volgt garantieclaims op van A tot Z: van het indienen bij leveranciers tot de rapportage van de dossiers. Je communiceert vlot en professioneel met alle betrokken partijen.
Commerciële ondersteuning
Je werkt technische offertes uit bij grotere aanpassingen of upgrades van machines en verleent technische ondersteuning bij de verkoop van nieuwe machines. Je bent proactief in de opvolging van lopende projecten en zoekt steeds naar de meest efficiënte oplossing voor de klant.
Het team waarin je terecht zal komen, bestaat uit 4 collega's, een werkvoorbereider-planner en een garantiecoördinator. Daarnaast sta je nauw in contact met onze techniekers en de collega’s van de spare parts afdeling.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.