Administratief Bediende
Bornem, België
Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een allround administratief medewerker, om een persoon dat ziek is tijdelijk te vervangen.
Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsystemen.
Hier bestaat je takenpakket uit:
opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenAutoparkbeheerbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Onze-Lieve-Vrouw-Waver, 2861 Sint-Katelijne-Waver, België
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn we op zoek naar iemand voor een functie als planner en Administratie.
Jouw taken zullen bestaan uit:
Werkplanning opmaken van een 6 tal ploegen Werkbonnen opmaken Je behandelt eerstelijnscontacten via mail en telefoonContact tussen klant en arbeiders Op basis van orders maak je de meest efficiënte puzzel Je behoudt de algemene overview van de planningJe verwerkt bijhoren administratieJe garandeert een correctie informatieoverdracht binnen het teamJe gaat dagelijks in overleg met projectleiders en klantenJe rapporteert aan de teamleader planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Heverlee
Ben je administratief sterk?
Service-minded?
En kan je werken met ERP-systemen?
Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende.
Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?
Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Financieel administratief bediende
HEVERLEE
Voor een high-tec bedrijf in regio Leuven zijn we op zoek naar een nieuwe collega die de financieel directeur kan ondersteunen op financieel en administratief vlak.
Boekhoudkundige taken:
Je registreert de dagelijkse financiële transactiesJe maakt facturen op en verwerkt deze op een correcte manierJe neemt de debiteurenadministratie onder handen
Administratieve taken/payroll:
Je zorgt maandelijks voor de tijdsregistratie van de collega's binnen het bedrijfJe zorgt voor een correcte loonverwerking en onderhoudt contacten met het sociaal secretariaatJe maakt voor nieuwe collega's en bezoekers badges aan, zorgt voor toegang tot de gedeelde systemenJe ondersteunt collega's bij HR gerelateerde vragenJe ondersteunt andere diensten bij ad-hoc administratieve en operationele taken
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende bouw
LEUVEN
Voor een groeiende spelen in de bouwsector zijn we op zoek naar een office & project assistant. Tijdens de lopende projecten combineer je volgende taken:
in een ondersteunende rol voor de projectleider ben je mee verantwoordelijk voor 1 of meer lopende bouwprojecten van opstart tot finale oplevering.Je neemt deel aan de wekelijkse werfvergaderingen, je maakt er ook een rapport van op.Je voert ook zelf geregeld werfcontroles uit.samen met de projectleider en architect hou je de planning nauwlettend in de gaten en stuurt bij waar nodig.Je beheert de dagelijkse briefwisseling en communicatie.
InterimConstructionFull-timeFixed contract
Administratief bediende hvac
GENT
Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:
Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Regionaal administratief bediende personenvervoer
Gent
Voor een transportbedrijf zijn we op zoek naar een regionaal administratief bediende! Dit is een vlinderfunctie voor iemand die zich tussen verschillende vestigingen zal verplaatsen.
Het takenpakket:
Je ondersteunt De Lijn qua verkeerscommunicatie en klachtenbehandelingJe maakt offertes op en behandelt de facturatieJe beantwoordt vragen van chauffeursJe zal actief meewerken aan verbeterinitiatievenJe werkt 3 dagen per week vanuit de vestiging in Gent, de andere dagen werk je vanuit Aalst of Vloesberg
InterimTourismFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
GENT
Voor onze klant, actief in een heel technische sector, gaan we op zoek naar een extra medewerker voor de vestiging te Gent.
Jij zal instaan als administratief bediende op de klantenadministratie, dit is een greep uit jouw takenpakket:
Je staat in voor de aanleg van zaaknummers in Sages;Registreren en ingeven van de uren op de juiste zaaknummers;Controleren zodat elke medewerker juist ingeboekt is rekening houdende met de juiste deadline;Aanleg en beheren van raamcontracten van onderaannemers;Aanleg en beheer van individuele contracten die onder de raamcontracten vallen;Voorbereiding en uitvoering van de facturatie naar klanten;Inkomende facturen van de onderaannemingen;Verzorging van voorstellen naar onderaannemingen via prefacturatie en bestelprogramma Boomerang.Je staat autonoom de klant te woord bij problemen rond afwijkingen.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Antwerpen
Voor een internationaal bedrijf gelegen in Antwerpen (2030), zijn wij op zoek naar een Bediende Klantenadministratie.
Het bedrijf is een belangrijke speler op het gebied van industriële prestaties. Ze bieden oplossingen op het gebied van engineering, productie en onderhoud in vijf expertisegebieden: energie, chemie, farma en luchtvaart.
Wat ga je doen?
Uur-registratieAanleg zaaknummers in SAGESIngave van uren op de juiste zaaknummersControle dat elke medewerker juist is geboekt met in acht name van deadlinesAanleg en beheer van raamcontracten van onderaannemers op aangeven van directieAanleg en beheer van individueel contracten onder deze raamcontracten op aangevenRegistratie van documenten op server en sharepointUitgaande facturenVoorbereiding en uitvoering van de facturatie naar klantenInkomende facturen onder-aannemingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht?
LierSector: Tuinbenodigdheden
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende?
Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Administratief/Logistiek Bediende
LIER
Vivaldis office is op zoek naar een allround administratief verantwoordelijke.
Locatie: Lier 📍Evenementensector
Jouw takenpakket bestaat uit:
Beheren van telefoonverkeer en bezoekersontvangstOpstellen en uitwerken van voorstellen voor evenementen en projectenCreëren van offertes en bevestigen van afleveringsdocumentenOpstellen van pakbonnen en voorbereiden van benodigde goederenBeheren van verhuurmateriaal en toezien op uitvoeringVerzorgen van de levering van kleinere goederen en bestellingenOpstellen van facturen en opvolgen van betalingenAf en toe uitvoeren van werkzaamheden in het magazijn
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
ZWIJNDRECHT
Voor een toonaangevend specialist op het vlak van waterbouw, staalconstructie en bodemsanering in Zwijndrecht, zijn wij op zoek naar een Technisch administratief bediende.
Als Technisch administratief bediende sta jij in voor:
Lezen en interpreteren van meetstaten. In overleg met de Tender Engineer opmaken en versturen van prijsvragen. Beheren van de prijsvergelijkingstabellen en correct terugkoppelen naar de betrokken Tender Engineer. Je beheert alle binnenkomende offertes op ons centraal documentsysteem. Opmetingen uitvoeren op basis van uitvoeringsplannen. Controleren en berekenen van hoeveelheden a.d.h.v. aanbestedingsplannen. Het up-tot-date houden van het erkenningdossiers.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
All-round administratief bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief bediende voor 32 uur in de week.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kluisbergen
Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management.
Jouw taken in een notendop:
Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Duffel
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch- administratief bediende dossierbeheer/vastgoed
Belangrijk: Eerste ervaring richting notariaat en/of vastgoed + min. Bachelor
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, recht van opstal, ...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overleg (nalezen opgeleverde dossiers, opvolging verkaveling en bouwdossiers, ...)Je wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
WIJNEGEM
Voor een scheepvaartbedrijf in Wijnegem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Het bedrijf specialiseert zich in grote tankvaart op de binnenwateren.
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en organisatorische taken, waaronder:
Je beheert de mailbox van het administratief team. Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en zorgt voor een vlotte en professionele opvolging.Je houdt het digitaal klassement en documentbeheer overzichtelijk en up-to-date.Je zorgt voor een warm onthaal van nieuwe collega’s en ondersteunt bij personeelsadministratie.Je regelt de praktische aspecten van zakenreizen, van transport tot verblijf (vluchten, hotels en huurwagens).Je volgt facturen en onkostennota’s nauwgezet op.Je ondersteunt bij updates van de bedrijfswebsite en het melden en opvolgen van IT-problemen in samenwerking met onze IT partner.Je helpt mee om een georganiseerde en aangename werkomgeving te behouden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief bediende
RIEMST
Voor onze klant in de ruwbouw zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende
Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis?
Werk jij steeds heel nauwkeurig?
Lees dan snel verder en solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Taken:
Je werkt je grondig in in het dossier en doet gerichte prijsvragen;Je vertaalt het dossier/architectuurplan in een praktische werkopdracht voor de ploegen en onderraannemers;Je zorgt ervoor dat de werven zo vlot als mogelijk lopen en overlegt nauw met de projectleiders;Je communiceert met verschillende partijen (architecten, ingenieurs, EPB-verslaggevers, leveranciers, onderaannemers);Je voert bestellingen uit.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende planning
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende trailerplanning.
Jouw taken:
Zorgvuldige verwerking van administratieve gegevens, claims, wachturen, werkuren, ETA etc.In overleg met de planning en volgens het geboekte order referenties en opdrachten doorgeven aan de chauffeurs of subcontractorsVia een goede mondelinge en schriftelijke communicatie de collega’s intern/extern, alsook de chauffeurs op de hoogte houden van eventuele aanpassingen/problemenNa een grondige opleiding krijg je inzicht en verantwoordelijkheid om zelfstandig operationele beslissingen te nemen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.