Administratief Bediende
Wortegem-Petegem
Ben jij een organisatietalent met een hart voor afwisseling en een passie voor ondersteuning? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meebouwen aan het succes van een toonaangevend bedrijf? Dan is deze vacature de perfecte match voor jou!
Wat houdt deze uitdagende rol in?
Bij ons krijg je een super gevarieerd takenpakket waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent de spil in het web en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt:
Bestelvirtuoos: Je plaatst alle bestellingen voor onze uitvoerende tak, van materialen en materieel tot transport en onderaanneming. Je zorgt ervoor dat onze teams altijd voorzien zijn van wat ze nodig hebben!Preventiekampioen: Duik dieper in onze preventie, zowel op kantoor als op onze werven. Jouw bijdrage is cruciaal voor een veilige werkomgeving.Communicatieheld(in): Jij bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail. Je onderhoudt vlot contact met onze ploegbazen en werfleiders, en zorgt voor een soepele communicatie op alle niveaus.Administratieve topper: Je verwerkt documenten en voert diverse administratieve taken nauwkeurig en gestructureerd uit.Klantgerichte ondersteuning: Tijdens drukke periodes spring je bij in onze dienst na verkoop. Je handelt interventies administratief af, factureert correct, behandelt klachten klantgericht en ondersteunt onze planningsdienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende deeltijds
ELSEGEM
Voor onze klant te Wortegem-Petegem, zijn we op zoek naar een administratief bediende DEELTIJDS
Je wordt tewerkgesteld op de aankoopafdeling waar je allround administratieve ondersteuning biedt!Je stuurt prijsaanvragen naar leveranciersJe maakt bestelbonnen opJe brengt raamovereenkomsten in ordeJe krijgt steeds meer taken toegewezenJe springt dan ook bij waar nodig
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kluisbergen
Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management.
Jouw taken in een notendop:
Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Oudenaarde
Voor onze klant in een technische sector, zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je krijgt een heel uitgebreide functie binnen een bouwtechnische omgeving!
Je plaatst bestellingen voor de uitvoerende tak zoals materiaal, materieel, transport, onderaannemingen,..Je verder te verdiepen in onze preventie, zowel intern op bureau als op de werven;Je staat in voor binnenkomende oproepen via telefoon en email en staat hierbij vooral in contact met de ploegbazen en werfleiders;Je verwerkt documenten en andere administratieve taken;Je springt bij in de dienst na verkoop tijdens de drukke perioden d.m.v. interventies administratief af te handelen en correct te factureren, klachten klantgericht behandelen en ondersteunen van de planningsdienst
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Enthousiaste administratief Bediende
MOEN
Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:
Werkinhoud:
Verantwoordelijke receptie:
o Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …)
o Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...)
o Telefonie
Logistieke assistentie:
o Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.)
Overige administratieve taken:
o opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen
registraties en opvolging voorraadregister
o controle en verwerking transportfacturen
o voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …)
o datacontrole ERP-pakket
o opmaak en controle verkoopfacturen
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.
Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving.
Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Pittem
Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;
Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet!
Wat wordt van jou verwacht?
Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster.
Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen.
Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende | Order Entry | Dag | 9u tot 17u06
EVERGEM
Voor onze klant te Evergem zoeken we een administratief bediende -- order entry.
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Evergem in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Van 9u tot 17u06 en een halfuurtje middagpauze.
Je takenpakket als administratief bediende zal bestaan uit:
inputten van orders in computer systeemVerwerken van orders, klaarmaken van orders,..Puur uitvoerend administratief werk
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Gits
Voor een dynamisch en kleinschalig bedrijf gevestigd in Gits, zijn we op zoek naar een administratieve bediende om ons team te versterken. Heb jij een hands-on mentaliteit en ben je graag de spilfiguur in een organisatie?
Je staat in voor een brede waaier aan administratieve taken, vaak in een bouwtechnische context.Je bent de centrale schakel in onze organisatie en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt.Je ondersteunt collega's en volgt administratieve processen van A tot Z op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Desteldonk, Gent, België
Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een administratief bediende.
Je jobinvulling als administratief bediende:
HR-ondersteuning:
Je helpt bij de voorbereiding en verwerking van lonen, opvolging van terugbetalingen en personeelsadministratie.Je plaatst vacatures online en zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe medewerkers.
Boekhouding:
Je controleert facturen zorgvuldig vóór betaling en verwerkt ontvangen betalingen correct in ons CRM-systeem.
Klantencontact:
Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en zorgt ervoor dat klanten, leveranciers en bezoekers vlot worden verder geholpen.
Projectondersteuning:
Je ondersteunt de projectmanagers bij facturatievragen, terugbetalingen en praktische administratie.
Aankoop & organisatie:
Je staat in voor de aankoop van alle kantoormaterialen en zorgt dat alles vlot en efficiënt blijft draaien op kantoor.
CRM & databestanden:
Je houdt het klantenbestand en andere administratieve gegevens accuraat en up-to-date.
Management ondersteuning:
je ondersteunt het management door het beheren van agenda's, het organiseren van vergaderingen en het coördineren van reizen.Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en biedt administratieve ondersteuning waar nodig
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.