Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden mogelijk maakt. Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:
Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Zedelgem, België
Ben je op zoek naar een job als customer service medewerker? Heb je reeds een eerste ervaring? Is Zedelgem haalbaar voor jou? Spreek je vlot talen?
Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je aanvaardt orders.Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Gistel, België
Interesse in de grafische sector? Klantgericht? Stressbestendig? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken.
Wat houdt je job in?
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging:
Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
8770 Ingelmunster, België
Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten.
Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Sint-Denijs-Westrem
Voor onze klant, koploper in de ruime liftensector, zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker:
Je staat in voor het verwerken van inkomende oproepen, waarbij je zoveel mogelijk telefonische assistentie geeft bij defecten en storingen en allerlei vragen en klachten van klanten beantwoordtOp die manier begeleid je hen op efficiënte en klantvriendelijke wijze naar een oplossingJe bent, samen met de andere teamleden, verantwoordelijk voor de opvolging van de servicecontracten en zorgt voor een correcte verwerkingOok subsidiedossiers volg je gestructureerd en nauwgezet opJe zorgt voor een dagelijkse verwerking en correcte afhandeling van inkomende vragen via post en mail, alsook voor de administratieve opvolging van de klantendossiersJe zorgt samen met de andere teamleden ervoor dat de onderhoudsbrieven en facturen tijdig naar de klanten worden verstuurdJe bent back-up voor de collega’s van de planning service en montageJe maakt offertes op voor servicecontracten en werkzaamheden na installatieJe werkt nauw samen met collega’s van o.a. Sales, Techniek en FinanceJe rapporteert aan de teamleader Operations
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
GENT
Voor een bedrijf dat HVAC-materialen verkoopt in Gent zijn we op zoek naar een customer service medewerker!
Heb jij hier al enkele jaren ervaring mee en ben je proactief ingesteld? Dan kan dit dé job voor jou zijn!
Wat is het takenpakket?
Je helpt klanten met binnenkomende vragenJe behandelt de nodige administratieProactief werken? Geen probleem!Je communiceert helder naar klantenJe denkt in oplossingen
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Gent, België
Wij zijn voor onze klant, actief in de technische sector, op zoek naar een Customer Service Medewerker voor tewerkstelling in de regio van Gent 📍
Als Customer Service Medewerker ben jij de spil in ons team:
Je verwerkt en volgt bestellingen administratief op, van A tot Z.Je schakelt moeiteloos tussen klanten, vertegenwoordigers, aankoop en logistiek om alles soepel te laten verlopen.Met jouw vlotte communicatie en klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat klanten altijd tevreden zijn, of ze nu bellen of mailen.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker | automotive
WAREGEM
Voor onze klant, gekende garage in een A-merk, gaan we op zoek naar een Customer Service medewerker.
Jij als Customer Service medewerker staat in voor:
Je staat in voor het behandelen van inkomende mails, telefoons en berichten van de klanten, dit gaande van reparaties, technische problemen, storingen of andere vragen.Samen met de klant ga je in gesprek en zoek je naar de juiste oplossing.Het correct inplannen van afspraken voor de verschillende vestigingen.Correcte interne communicatie zodat de afspraak van de klant, duidelijk is voor alle partijen.Pro-actief opbellen van klanten, dit kan zijn jaarlijks onderhoud in te plannen of een bandenwissel.Dit alles doe je met de nodige correcte administratieve afhandeling.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, gekende speler in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een Customer Service medewerker:
Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de plaatsing van hun zwembad
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Zellik, Asse, België
Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Telesales Medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het bieden van uitstekende klantenservice. Je takenpakket omvat onder andere:
Klanten behelpen zowel telefonisch als via mail.Identificeren van de behoeften van klanten en oplossingen op maat aanbiedenBeantwoorden van vragen van klanten over producten, prijzen en beschikbaarheidOpvolgen van leads en offertesBijdragen aan de algemene klanttevredenheid en het behalen van verkoopdoelstellingenOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service medewerker
Tessenderlo
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/klantendienstmedewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in high-end meubilair.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker/klantendienstmedewerker bestaat uit:
Het beheren en opvolgen van klantendossiers van A tot Z: van offerteopmaak en orderverwerking tot facturatie;Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon en e-mail;Je adviseert klanten over het productaanbod en begeleidt hen doorheen het aankoopproces;Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen (verkoop, aankoop, logistiek, productie, marketing);Je blijft op de hoogte van productkennis en marktontwikkelingen.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Sint-Niklaas, België
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, voornamelijk dispatchers en vrachtwagenchauffeurs, die onderweg zijn en met bandenpech staan. Je zorgt voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van oproepen en coördineert depannages.
Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocaties.Coördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen van de facturatie.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
MENEN
Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.
Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemenJe behandelt klachten van klanten.Je biedt ondersteuning en geeft input.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
POPERINGE
Eerste aanspreekpunt voor onze B2B-klanten. Klantvragen beantwoorden, advies geven over producten en offertes opstellen.Sterke en langdurige klantrelaties opbouwen, met een vlotte onboarding en terugkerende business als resultaat.Begrijpen wat de klanten nodig hebben en kansen voor upselling en cross-selling benutten om de verkoop de stimuleren.De stem van de klant binnen het bedrijf vertegenwoordigen door feedback te verzamelen en analyseren om onze service en klantervaring te verbeteren.Tijdige ondersteuning bieden en samen met interne teams naar de beste oplossingen zoeken.Je verdiepen in onze producten om klanten deskundig advies en training te kunnen geven.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Customer Service Medewerker
Kruisem, België
Ben jij de customer service specialict die we zoeken? Dit voor een bedrijf in regio Kruisem.
Je komt terecht in een leuk Customer Service Team waarin je verantwoordelijk zal zijn voor het opmaken en opvolgen van de transportorders van onze klanten, zowel commercieel als administratiefJe staat in voor de correcte communicatie met de klant. Je geeft alle informatie in in onsTMS Systeem en je geeft alles duidelijk door aan jouw collega's van de dispatchingJe houdt je bezig met het inboeken van orders, prijzen opzoeken en communiceren naar de klant, het aanmaken van klachtendossiers en desbetreffende informatie doorsturen naar de dienst boekhoudingJe neemt de volledige communicatie per telefoon of per email voor je rekening omtrentde laad- en los afspraken
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker
Kruishoutem
Ben jij een proactieve en klantgerichte professional met een talent voor communicatie? Spreek en schrijf je vlot Nederlands en Frans?
Dan zoeken wij jou!
Enkele van je taken:
Je staat dagelijks in contact met klanten en helpt hen met vragen over producten en diensten.Je denkt mee met de klant en biedt oplossingen op maat.Je ondersteunt het salesteam bij offertes en orderverwerking.Je beheert klantendossiers nauwkeurig en zorgt voor een vlotte opvolging.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
HERENTALS
Herentals office is op zoek naar een customer care officer.
locatie: HerentalsTechnische sector
Jouw taken:
Je bent de contactpersoon voor zowel nationale als internationale klanten en beheert hun dossiers.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de benodigde verzenddocumenten.Je verzorgt de administratieve verwerking en opvolging van documentaanvragen via digichamers.Je zorgt voor een snelle en foutloze afhandeling van de orderadministratie.Je beantwoordt klantvragen vlot in verschillende talen.Je werkt nauw samen met de business units supply chain en sales.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van rapporten voor verschillende andere afdelingen.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.