Administratief/Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Wortegem-Petegem
Ben jij een organisatietalent met een hart voor afwisseling en een passie voor ondersteuning? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meebouwen aan het succes van een toonaangevend bedrijf? Dan is deze vacature de perfecte match voor jou!
Wat houdt deze uitdagende rol in?
Bij ons krijg je een super gevarieerd takenpakket waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent de spil in het web en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt:
Bestelvirtuoos: Je plaatst alle bestellingen voor onze uitvoerende tak, van materialen en materieel tot transport en onderaanneming. Je zorgt ervoor dat onze teams altijd voorzien zijn van wat ze nodig hebben!Preventiekampioen: Duik dieper in onze preventie, zowel op kantoor als op onze werven. Jouw bijdrage is cruciaal voor een veilige werkomgeving.Communicatieheld(in): Jij bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail. Je onderhoudt vlot contact met onze ploegbazen en werfleiders, en zorgt voor een soepele communicatie op alle niveaus.Administratieve topper: Je verwerkt documenten en voert diverse administratieve taken nauwkeurig en gestructureerd uit.Klantgerichte ondersteuning: Tijdens drukke periodes spring je bij in onze dienst na verkoop. Je handelt interventies administratief af, factureert correct, behandelt klachten klantgericht en ondersteunt onze planningsdienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Oudenaarde
Voor onze klant in een technische sector, zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je krijgt een heel uitgebreide functie binnen een bouwtechnische omgeving!
Je plaatst bestellingen voor de uitvoerende tak zoals materiaal, materieel, transport, onderaannemingen,..Je verder te verdiepen in onze preventie, zowel intern op bureau als op de werven;Je staat in voor binnenkomende oproepen via telefoon en email en staat hierbij vooral in contact met de ploegbazen en werfleiders;Je verwerkt documenten en andere administratieve taken;Je springt bij in de dienst na verkoop tijdens de drukke perioden d.m.v. interventies administratief af te handelen en correct te factureren, klachten klantgericht behandelen en ondersteunen van de planningsdienst
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende deeltijds
ELSEGEM
Voor onze klant te Wortegem-Petegem, zijn we op zoek naar een administratief bediende DEELTIJDS
Je wordt tewerkgesteld op de aankoopafdeling waar je allround administratieve ondersteuning biedt!Je stuurt prijsaanvragen naar leveranciersJe maakt bestelbonnen opJe brengt raamovereenkomsten in ordeJe krijgt steeds meer taken toegewezenJe springt dan ook bij waar nodig
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ELSEGEM
Voor onze klant regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende.
Ben jij een krak in administratie en zoek jij een deeltijdse job? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw takenpakket als administratief bediende:
Je ondersteunt de aankoopdienst. Je staat in contact met leveranciers en verstuurt prijsaanvragen. Je maakt bestelbonnen op. Je zorgt ervoor dat de overeenkomsten voor de ramen in orde zijn.
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...
Takenpakket
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...
Waar moet je zijn?Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende interieuradvies
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)
Takenpakket
Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor (deeltijds)
Lier
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ... (deeltijds VB. 31u- 4/5de)
Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen + advies en begeleiding aan elektriciens, installateurs, ...Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijkeHet hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende | Order Entry | Dag | 9u tot 17u06
EVERGEM
Voor onze klant te Evergem zoeken we een administratief bediende -- order entry.
Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.
De werkplaats is in Evergem in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer)
Maandag tot vrijdag = geen weekend
Van 9u tot 17u06 en een halfuurtje middagpauze.
Je takenpakket als administratief bediende zal bestaan uit:
inputten van orders in computer systeemVerwerken van orders, klaarmaken van orders,..Puur uitvoerend administratief werk
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kluisbergen
Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management.
Jouw taken in een notendop:
Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Desteldonk, Gent, België
Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een administratief bediende.
Je jobinvulling als administratief bediende:
HR-ondersteuning:
Je helpt bij de voorbereiding en verwerking van lonen, opvolging van terugbetalingen en personeelsadministratie.Je plaatst vacatures online en zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe medewerkers.
Boekhouding:
Je controleert facturen zorgvuldig vóór betaling en verwerkt ontvangen betalingen correct in ons CRM-systeem.
Klantencontact:
Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en zorgt ervoor dat klanten, leveranciers en bezoekers vlot worden verder geholpen.
Projectondersteuning:
Je ondersteunt de projectmanagers bij facturatievragen, terugbetalingen en praktische administratie.
Aankoop & organisatie:
Je staat in voor de aankoop van alle kantoormaterialen en zorgt dat alles vlot en efficiënt blijft draaien op kantoor.
CRM & databestanden:
Je houdt het klantenbestand en andere administratieve gegevens accuraat en up-to-date.
Management ondersteuning:
je ondersteunt het management door het beheren van agenda's, het organiseren van vergaderingen en het coördineren van reizen.Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en biedt administratieve ondersteuning waar nodig
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.