Urgent
Commercieel Medewerker Binnendienst
Herentals, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een inside sales officer!
WAAR:
Je komt terecht in een bedrijf in Herentals met een 30-tal medewerkers. Er heerst een familiale sfeer.
SECTOR:
Het bedrijf is actief in opbouw en optimalisatie van elektrische/mechanische installaties. Al de machines worden volledig in huis ontwikkeld en geassembleerd.
TAKENPAKKET:
Klantrelatiebeheer:
Je reageert snel op klantvragen via telefoon, E-mail en online platformsJe bouwt en onderhoudt sterke relaties met zowel nieuwe, als bestaande klanten
Verkoopondersteuning:
Je ondersteunt het buitendienst-team door het opmaken van offertes, het verwerken van orders en het coördineren met leveranciers
Leadbeheer:
Je identificeert en kwalificeert leads door de behoeftes te begrijpen en deze te matchen met passende producten en oplossingen
Samenwerking:
Je werkt nauw samen met de marketing-engineering-en productieteams om feedback van klanten door te geven en bij te dragen aan productontwikkeling
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Urgent
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker
Taken:
Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Inside sales maritiem
2000 Antwerpen, België
Voor onze klant, een logistieke speler gelegen in het hartje van Antwerpen, kijken we uit naar een inside sales medewerker.
Onze klant is een dochterbedrijf van een rederij.
Als inside sales zal je mee instaan voor de groei van het bedrijf.
Takenpakket:
opmaken van offertes voor klantentariefonderhandelingen met het hoofdkantoormeewerken aan tendersoccasioneel bezoeken van klanten (1/week)behandelen van meerdere handelsroutes (o.a. East Med, Transatlantic & China/Far East) voor zowel containers, reefers & special equipment
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Commercieel bediende / verkoper
Heusden-Zolder, België
Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.
Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur.
Je takenpakket bestaat uit:
Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Klantenadviseur banksector regio Oudenaarde
Oudenaarde
Voor onze klant regio Oudenaarde, actief in de banksector, zijn wij op zoek naar een bediende voor de banksector.
Jouw takenpakket omvat:
Je geeft administratieve ondersteuningJe staat ook in voor advies te verlenen rond kredieten, beleggingen, verzekeringen,..Hiervoor wend je jouw commerciële feeling aan waarbij je elke opportuniteit ter harte neemt of doorverwijst naar de andere specialisten.Op die manier verstrek je professioneel financieel advies waarbij je de klanten begeleidt in al hun financiële projecten zodat je een vertrouwensrelatie opbouwt en zorgt voor een win-win situatie voor zowel de klant als de bank.Je hebt een uitgesproken interesse in de financiële wereld waarbij je telkens streeft om met overtuiging jouw commerciële verkoopsdoelstellingen te behalen en '100 % te gaan voor 95 % tevreden klanten
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Commercieel bediende banksector
Oudenaarde, België
Voor een gekende bank zijn wij op zoek naar een commercieel bediende voor één van hun vestigingen in regioOudenaarde:
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille van het Business cliënteel (zelfstandige, KMO's,...) Je doet pro-actief aan klantenwerving Je begeleidt de klanten in al hun financiële projecten Je verkoopt met alle overtuiging producten volgens de behoeften van de klant Je werkt commerciële acties uit > commerciële verkoopdoelstellingen behalen Je werkt volgens de '100 % gaan voor 95 % tevreden klanten'
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service & Aftersales medewerker
Kallo, Beveren, België
Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.Jouw taken:
Je biedt technische en administratieve ondersteuning aan de service team bij het opmaken en voorbereiden van de service opdrachten.Je zorgt ervoor dat de benodigde onderdelen voor de service interventies opgezocht en besteld worden.Je bekijkt de rapporten van de uitgevoerde service interventies na ter voorbereiding van de facturatie.Je helpt met de praktische voorbereidingen noodzakelijk voor de opbouw en indienststelling van nieuwe toestellen.Je assisteert met de voorbereiding en bespreking van de garantiedossiers samen met de service manager.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Support Medewerker
Melsele, Beveren
Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig.
Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service.
Jouw functie
Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer support medewerker
Duffel, België
Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket:
Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Care Medewerker
VILVOORDE
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service.
Jouw activiteiten:
Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop
Lochristi, België
Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop!
Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper
Waarvoor rekenen we op jou?
Je precieze takenpakket verschilt van project tot project. Zoals gezegd: elk project is anders. Enkele voorbeelden van mogelijke opdrachten:
Je geeft verzekeringstechnisch correcte antwoorden op vragen die klanten via e-mail stellen.Je opent schadedossiers in verschillende verzekeringstakken (Brand, Auto, Bijstand …). Je start het dossier op en informeert de betrokken partijen.Je begeleidt de klant telefonisch bij zijn dossier: je geeft de status van het dossier mee, vertelt meer over de volgende stap, schakelt de klant eventueel door …Je verwerkt de poststukken volgens de juiste procedure.Je registreert elk contactmoment met klanten nauwgezet.
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel medewerker binnendienst
Malle, België
📍 Locatie: Malle, België
📅 Startdatum: Per direct
💼 Functietitel: Commercieel Medewerker Binnendienst
🔍 Over de functie:
Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een essentiële schakel in het team. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de buitendienst en het onderhouden van klantrelaties. Je zorgt voor een vlotte communicatie met klanten en biedt uitstekende service om hun behoeften te vervullen.
Verantwoordelijkheden:
Ondersteunen van het verkoopteam door offertes op te stellen, orders te verwerken en klantvragen te beantwoorden.Je werkt nauw samen met één of meerdere commerciële buitendienstcollega’s voor een regio in België/Nederland en vormt een team ter ondersteuning van je cliënteel. Dit cliënteel bestaat voornamelijk uit installateurs, groothandels, architecten- en studiebureaus, …Pro-actief samenwerken met andere afdelingen (service, planning, logistiek..)Beheren van klantenaccounts en het opvolgen van openstaande zaken.Je sterke commerciële vaardigheden maken dat je actief bijdraagt tot het resultaat van je regio.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Wommelgem, België
Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.
Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Turnhout, België
VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.