Jobs

Jobs

255 Jobs found

Agent Call Center

NAMUR

Vous êtes passionné(e) par le service client ? Rejoignez notre équipe ! En tant qu'Agent Call Center, vous serez la voix positive de notre grand groupe automobile belge en pleine expansion. 🎯 Votre Mission : L'Excellence au Téléphone En tant qu'Agent Call Center, vous êtes bien plus qu'un simple réceptionniste d'appels. Vous êtes le pilier central de notre relation client. Le Premier Contact Chaleureux : Vous incarnez l'image de notre concession. Vous accueillez chaque client avec professionnalisme et convivialité, posant les bases d'une expérience positive.Le Facilitateur(rice) Clé : Vous analysez rapidement les besoins clients et assurez une transmission d'information impeccable vers les bons services. Votre rôle d'Agent Call Center est crucial pour cette fluidité.Le/La Proactif(ve) du Rendez-vous : Vous prenez en charge les demandes entrantes (leads) et pilotez la gestion des agendas en ligne, garantissant un suivi optimal et la pleine occupation des plannings.Le/La Spécialiste de la Fidélisation : Vous traitez les questions et les réclamations avec une rigueur et une bienveillance exemplaires, transformant les irritants en opportunités de renforcement de la fidélité client.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Medewerker klantendienst

Mechelen, België

Onze klant in Mechelen, een energieleveranciers, is op zoek op naar een medewerker klantendienst. Je takenpakket zal oa bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt van de klanten en zorgt ervoor dat alles van A-Z geregeld wordt. Je zoekt de beste oplossing voor de klant. Je hebt klanten verder met hun vragen over bv hun dossiers, klachten,... Administratieve opdrachten (beheer van de klantendossiers). Je helpt je klanten verder via mail en telefoon. Na elke call krijg je even tijd om te mailen en het dossier af te werken.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Representative

SINT-GILLIS-WAAS

Heb je een passie voor klantcontact en wil je een waardevolle bijdrage leveren aan ons team? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! ✨ Functieomschrijving: Als Customer Service Representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het opvolgen van binnenkomende prijsaanvragen en het omzetten hiervan in daadwerkelijke bestellingen. Daarnaast ondersteun je het sales team en draag je bij aan het verbeteren van de klantenrelaties.   Jouw kerntaken omvatten: 📥 Volgen en verwerken van binnenkomende leads en prijsaanvragen.📞 Actief telefonisch benaderen van klanten om prijsaanvragen om te zetten in bestellingen.💬 Beantwoorden van klantvragen (commercieel en technisch) en adviseren over producten en diensten.🤝 Samenwerken met het sales team om een optimale klanttevredenheid te garanderen.📈 Bijhouden van klantgegevens en salesrapportages in ons CRM-systeem.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service & Aftersales medewerker

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker. Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het service & aftersales team bij de verwerking van de taken in het ERP systeemJe werkt de service rapporten van de uitgevoerde interventies administratief verder af ter voorbereiding van de facturatieJe bereidt de garantiedossiers administratief voor in ondersteuning van de service managerJe assisteert met het aanmaken en verwerken van inkooporders en orderbevestigingen van de dienst aankoopJe doet de administratieve verwerking van de verhuuractiviteit: huurcontract opmaken, maandelijkse facturatie, etc.Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt voor de klanten en schakelt verder intern door indien nodigKortom je biedt administratieve ondersteuning voor de volledige aftersales en service activiteit!  
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker aftersales carrosserie

MERELBEKE

Voor onze klant, gekende garage gaan we op zoek naar een deeltijds commercieel bediende (32 uren).   Jij komt als commercieel bediende terecht op de afdeling Aftersales Carrosserie: Jij bent hét aanspreekpunt voor de klanten, dit doe je op een vriendelijke, persoonlijke en joviale manier;Je bent de beheerder van de mailbox en zorgt met nauwkeurigheid dat elke mail het gepaste gevolg krijgt;Planning en coördinatie van de vervangwagens;Opvolging en verwerking van facturatie met betrekking tot de carrosserie dossiers;Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Manager Carrosserie.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

klantendienst medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.  Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie. 
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales medewerker

Oudenaarde

Voor een bedrijf gelegen in Oudenaarde zijn we op zoek naar een organisatorisch talent voor de functie van aftersales medewerker!   Benieuwd naar het takenpakket?   Je staat in voor de nauwkeurige ingave van offertes en verkooporders in het ERP systeemJe creëert artikelen en maakt inkooporders op ter ondersteuning van de aankoopdienstJe verwerkt administratief de orderbevestigingen van leveranciers.Je maakt service offertes op en volgt deze proactief op.Je controleert en verwerkt de administratieve afhandeling van voltooide service-opdrachten
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Drogenbos en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Sales Advisor die gemotiveerd is en resultaatgericht werkt. Jouw taken: Beheren en uitbreiden van een bestaande klantenportefeuilleActief nieuwe klanten prospecteren en verkoopkansen benuttenKlanten ontvangen, adviseren en begeleiden in de showroomVoertuigen, accessoires en financiële producten voorstellen en verkopenOffertes opstellen, voorwaarden onderhandelen en verkoopdossiers afrondenHet volledige administratieve verkoopproces opvolgen en zorgen voor klanttevredenheidDeelnemen aan opleidingen om je commerciële en technische vaardigheden verder te ontwikkelen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

🚗 Vliegende Merchandiser

Bruxelles

Als vliegende merchandiser ben je een essentiële schakel binnen verschillende regionale teams. Je ondersteunt je collega’s op het terrein, helpt bij tijdelijke vervangingen en zorgt voor een verzorgde en aantrekkelijke winkelpresentatie in supermarkten, hypermarkten en winkelketens. Je start met een grondige opleiding binnen het bedrijf en op het terrein, zodat je snel zelfstandig aan de slag kunt.   🎯 Jouw verantwoordelijkheden Aanvullen en ordenen van winkelrekkenPlaatsen van displays, verpakkingen, kaarten en productenZorgen voor een correcte uitvoering van het merchandisingplan en promotieactiesNoodzakelijke bestellingen plaatsen om de voorraad tussen bezoeken op peil te houdenIntroductie van nieuwe producten begeleidenKlantrelaties onderhouden en klanttevredenheid garanderenProblemen signaleren en doorgeven aan je leidinggevendeAdministratieve opvolging: rapporten en bezoekverslagen makenNieuwe collega’s ondersteunen bij hun opleidingRespecteren van de werkprocedures en planning
InterimPaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende

GROOT-BIJGAARDEN

Voor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Center in Groot-Bijgaarden.   Jouw Verantwoordelijkheden: Gezicht, Adviseur en Coördinator   Als Filiaalmedewerker ben je de spilfiguur tussen het magazijn, de producten en de klant. Je zorgt voor een vlekkeloos proces van A tot Z. Klantontvangst en Advies: Je bent het gezicht van het Service Center. Je heet klanten welkom, stelt hun wensen vast en levert een snelle en kwalitatieve oplossing en service.Technisch Informatie: Je verleent advies en informatie met betrekking tot onze producten en diensten (vanuit je technische kennis).Orderbeheer (A-Z): Je volgt het volledige orderproces nauwkeurig op: van offerte tot levering en correcte facturatie.Magazijn & Logistiek: Je ontvangt leveringen, zet ze correct weg in het magazijn en volgt de voorraad op (inclusief registratie in het systeem).Orde en Netheid: Je bent verantwoordelijk voor een ordelijk en proper magazijn, wat bijdraagt aan een veilige en efficiënte werkomgeving.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import medewerker Lucht/zeetransport

Machelen, België

Taken & verantwoordelijkheden:                     Opmaken, opvolgen en afwerken van import dossiersAssistentie bij medewerkers van de afdeling (flexibiliteit & polyvalentie)Behandelen van operationele probleemdossiersBehandelen van claim dossiersUitstellen van douanedocumenten, beheer van de douanevoorraad, vergunningenbeheer, communicatie tussen klant en douane, risicobeheer en –controleAankopen van transportenKlanten contacten: beslissingen over operationele afhandelingOpvolging wijziging (douane) reglementeringUitvoeren van maandelijkse controle op de import dossiers (5% controle)Analyseren van de resultaten van de uitgevoerde controles met het oog op het treffen van corrigerende en/of preventieve maatregelen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Voor een internationale dienstverlener in de logistieke sector zijn we op zoek naar een Customer Service Medeweker. Wat ga je doen ? Assisteer bij de opleiding van nieuwe werknemers.Expert met betrekking tot import- en export regelgeving.Controleer zendingen van Gevaarlijke Goederen en zorg ervoor dat ze worden voorbereid, behandeld en verzonden volgens de regelgeving.Controleer en volg de SOP's van de Klant voor specifieke afhandelings procedures.Beantwoord oproepen en e-mailcommunicatie gericht aan de afdeling Internationale Klantenservice.Voer alle klantverwachtingen in het jobbestand in.Creëer nieuwe zendingsorders voor internationale routes.Routeer zendingen via de eerst beschikbare en betrouwbare vluchten (NFO - Next Flight Out - service).Assisteer klanten met documentatie en wettelijke vereisten.Adviseer klanten over de vereisten voor import in het buitenland (douaneprocedure, invoerrechten en belastingen, tijd in douane afhankelijk van waarde, enz.).Volg openstaande jobs op bij het netwerk en bij klanten om een gevoel van urgentie en een hoog niveau van communicatie te waarborgen.Communiceer statusupdates van zendingen naar klanten. Iedereen is verantwoordelijk voor het opvolgen van alle actieve jobs, ook al is het niet uw order.Assisteer bij klantenproblemen zoals vertragingen, vermiste zendingen, prijscorrecties.Escaleer klanten naar de Klantenservice Supervisor of Manager wanneer dit gepast is en op een beleefde manier.Coördineer transportopties via vrachtwagens waar nodig.Communiceer met Sales afdeling om feedback van klanten te behandelen, potentieel voor nieuwe opdrachten te bespreken, speciale orders te coördineren en offertes te verstrekken.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Zaventem

Voor een Belgisch familiebedrijf met jarenlange ervaring en passie voor stijlvolle, hoogwaardige keukens zijn we op zoek naar een Tweetalige Sales Advisor. Onze missie? Klanten een unieke keuken op maat aanbieden die het hart van hun woning wordt een plek om samen te koken, te delen en te genieten.    Wat ga je doen ?   Sales: Een toonzaalverkoper gaat tot het uiterste om een verkoop binnen te halen.Tekeningen uitwerken: Voor iedere klant schets jij een droomontwerp.Klantenbegeleiding: Een toonzaalverkoper beheert eigen klantenportefeuille en zorgt voor een correcte opvolging.Vakkennis: Als toonzaalverkoper informeer jij de klanten over de huidige trends en de kwaliteit van ons product.Ready, set, go! Wij zoeken een veelzijdige toonzaalverkoper om ons team te versterken. Herken jij jezelf in een van de volgende punten? Dan leren we je graag kennen!  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze vestiging in Ternat zijn wij op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker   Taken: Je werkt nauw samen in een team van 7 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger zonnepanelen, huisbatterijen, warmtepompen

Ternat

Voor de regio Vlaams-Brabant zijn wij op zoek naar een   Technische sales rep voor zonnepanelen, huisbatterijen, warmtepompen   Uw takenpakket : Je staat in voor het leggen van contacten met klanten KMO’s en particuliere klanten in de groene energie en HVAC.Prospecteren hoeft in eerste instantie niet, een gevulde agenda wordt intern aangeleverd.Je plant zelf je bezoeken in met potentiële klanten en bestaande klanten.Commercieel zijn zit in je bloed. 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende   Taken: • Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat • Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies • Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers tijdens alle fasen van een interventie. • Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service interventies en onderdelen voor technici en klanten. • Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden. • Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service techniekers • Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!