Jobs

Jobs

137 Jobs found

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office assistant/ combo marketing- communicatie-webshop Belangrijk: Talenknobbel (Ned , Eng + sterke basis Frans) Takenpakket Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en managementVerantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciersOndersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingenBeheer ERP, meewerken en meedenken aan digitaliseringOndersteuning marketing materialen / interne events en social mediaCommunicatie: Lanceren social media campagnes, commerciële mailings, brochures/advertenties,...Ondersteuning ISO certificatie
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt .......Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!) Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: productie/ voedingBelangrijk: commerciële flair + talenkennis NED/ENG + sterke basis FRANS Wat moet je doen? Focus= Administratief opvolgen van bestellingen/verkoopdossiers van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals aankoop, sales...Contact klanten/ leveranciers VB. bestellingen plaatsen, offertes opmakenAanspreekpunt aan het onthaal/telefonie en mailHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, verwerking lever-bestelbonnen, voorraadbeheerMeedenken aan digitalisering, optimalisatie ERP systeem  
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Management assistant bouw + kennis boekhouding

Oud-Turnhout, België

Vivaldis Office... Management assistant bouw + kennis boekhouding (particulier en aannemers)   Waar moet je zijn? Regio Oud-TurnhoutSpecialisatie: Bouwsector, bouwmaterialen,Belangrijk: Eerste ervaring binnen bouw + kennis boekhouding. Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (klant, leveranciers, ...)Ondersteuning admin/boekhouding: Facturatie, beheer premie-attesten, betalingen, debiteurenbeheer, aanmaningen, voorbereiding offertes, bestellen materialen, postverdelingJij zorgt ervoor dat de arbeiders (voornamelijk in onderaanneming) optimaal aan de slag kunnen om de projecten uit te voeren. Hiervoor vraag je ook de nodige attesten, certificaten, verzekeringen, vergunningen... op Mailing/ telefonieOndersteuning calculatie
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratieve allrounder- management assistant

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratieve allrounder- management assistant   Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Bouw, technische productie, interieur Takenpakket Verantwoordelijk onderhoudsorders, goede werking en onderhoud/tijdige keuring machinepark, opstellen werkvergunningen, technische fichesInschatten hoeveelheid materiaal, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP (SAP), inschatten kost en werkuren... Rechterhand productieleiderNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop (VB. stockbeheer, veiligheid/preventie, ...)Planning: volgorde werkorders/ uit te voeren werken, bestellen tools/grondstoffen voor atelierHerplannen indien nodig + rapportage mbt orders, afpunten werkorders + indien nodig vervolgorders opmakenTransportplanning voor leveringenOpmaak offertes, beheer werkkledij, facturatie, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant

SCHOTEN

Voor onze klant, een groeiend en exclusief bedrijf gespecialiseerd in high-end interieur-, exterieur- en eventstyling in de regio Schoten, zijn wij op zoek naar een ervaren Administratieve Office Assistant (PARTTIME). In dit hechte en persoonlijke team, waar perfectie en discretie centraal staan, ben jij de onmisbare administratieve kracht die alles achter de schermen vlot laat verlopen.Als Administratieve Office Assistant heb je een zeer gevarieerd en centraal takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor:Het proactief beheren van de agenda's van drie collega's en het opmaken van de projectplanningen.De volledige administratieve cyclus van projecten: van het opmaken van offertes en plaatsen van bestellingen tot de correcte facturatie.Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden aan de interieur- en eventafdeling.Het beheer van de voorraad en prijslijsten van de items in de showroom.Het bestellen van kantoor- en showroombenodigdheden en het controleren van leveringen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Leuven, België

Ben jij een administratieve duizendpoot? Ben je organisatorisch enorm sterk? Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen? 3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.   Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit: Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management assistant

Kampenhout, België

Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers? Zoek je een uitdagende rol waar je jouw administratieve en boekhoudkundige vaardigheden optimaal kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Functieomschrijving Als Management Assistant vervul je een veelzijdige en onmisbare rol binnen ons team. Jouw takenpakket omvat onder andere: Administratie: Het verzorgen van het onthaal.Efficiënt inplannen van afspraken.Beheer van de algemene mailbox.Ondersteuning en opvolging van diverse dossiers.Opstellen van klantencontracten. Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen.Inboeken van aankoopfacturen.Beheren van betalingen.Zorgvuldige archivering en klassement.Ondersteuning bij ondernemingsadministratie.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Executive Assistant

BRUXELLES

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Executive Assistant (Law Firm) in Brussel. Jouw functie: Als Executive Assistant ondersteun je dagelijks de advocaten en het managementteam binnen een internationaal advocatenkantoor. Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken en je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. Dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail bied je een kwalitatieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van het kantoor. Jouw verantwoordelijkheden: Beheer van de agenda, planning en organisatie van vergaderingen;Proactief behandelen van e-mails en post;Organiseren van meetings en conference calls;Opvolgen van timesheets en voorbereiden van facturen;Klassement en archivering;Redigeren en opmaken van documenten, rapporten, conclusies en correspondentie;Beantwoorden en verwerken van telefonische oproepen;Voorbereiden van PowerPoint-presentaties;Algemene administratieve en organisatorische ondersteuning;Organisatie van handtekeningen, legalisaties en apostilles van documenten;Contact met diverse dienstverleners (notarissen, domiciliëringskantoren, banken, …).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Financieel Administratief bediende

Arendonk, België

✅ Ben jij verzot op cijfers? Dan ben jij de collega om het team van gedreven financials te vervoegen.  Samen met onze klant zijn we op zoek naar een Finance specialist/controller met affiniteit/ervaring/kennis/passie voor techniek/herstellingen/storingen/elektromechanica/machinebouw/metaal.Onze klant heeft verschillende vestigingen in Nederland, België en Duitsland. Samen met je collega's sta je in voor de financiële processen/gegevens van de verschillende vestigingenBegeleiden en afsluiten van de maand-,kwartaal en jaarafsluitingenJe bent spilfiguur en aanspreekpunt mbt boekhouding en financiële infoBoekhoudkundige taken: verwerking facturen (in- en verkoop), boeken bankuittreksels, opvolging openstaande orders, maandelijks financiële resultaten samenvoegen en balans opmaken, consolidaties, opmaak en opvolgen budgetten, ... Modelleren komt ook jou richting uit en het opmaken van dashboards. VB. in Excel zijnJe denkt mee met de firma om zo de bedrijfsprocessen te optimaliserenAlgemene boekhoudkundige en administratieve taken bv. kas- en bankboekingenDebiteuren- en crediteurenbeheer
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!  Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor  Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden: Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...   Waar moet je zijn?Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

MOL

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? MolBoekhoudkantoor Wat moet je doen? Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.    Waar? Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder carrosserie

GEEL

Vivaldis Office Geel zoekt ...... DOSSIERBEHEERDER CARROSSERIE!   Waar moet je zijn? GeelAutomotive Wat moet je doen? Opstellen van gedetailleerde bestekkenOpmaken en beheren van offertes, facturen en werkordersHet up-to-date houden van klantgegevens en het opvolgen van afsprakenHet voorbereiden en opvolgen van klantendossiers en vorderingenHet plannen en coördineren van afspraken en werkopdrachten voor ons carrosserieteamHet ontvangen van klanten en verzekeringsexperts Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende bouwsector/studiedienst aanbesteding met FIRMAWAGEN!   Waar moet je zijn? Regio Geel Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, renovatie, leidingtechniek, ... Belangrijk: Bachelor denkniveau + sterke basis Frans Takenpakket   Administratie all day long: Je fungeert als rechterhand van de projectmanagersAdministratief ontlasten bouwkundige collega's: Aanmaken projectdossiers/nummers, verwerking in CRM database, beheer aanbestedingen zoals controle documenten, informatie indienen, vergunningen aanvragen mbt renovatieprojecten (bruggen, tunnels)Opvolging toolboxmeetings, overzichten opstellen, intentieverklaringen beherenUitsturen offertes / prijzen voor onderaannemers- leveranciersDurven bellen VB. opvolging offerteIndien nodig een bezoek brengen aan de werfOpmaak referentiedossiers mbt afgewerkte projecten + projecten administratief opstarten
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Geel

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? GeelBoekhoudkantoorOndersteunen kmo's bij het vervullen van administratieve, boekhoudkundige, juridische en fiscale taken Wat moet je doen? Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!