Transportplanner- dispatch + logistieke administratie
Duffel, België
Vivaldis Office zoekt.... Transportplanner- dispatch + logistieke administratie
Jouw takenpakket:
Focus: Planning en dispatching leveringen / coördinatie interne en externe chauffeursOpvolgen van alle bijkomende administratie zoals afleverbonnen, vrachtbrief, CMR,...Onderhoud inplannen voor de eigen vrachtwagens alsook keuringAttesten en opleiding in orde brengen voor de werknemers VB. Code 95Motivatie, coaching chauffeurs + anticiperen op onverwachte leveringen/problemen onderweg, dringende leveringen, ...
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Administratief Bediende
Aalst
📍 Locatie: regio Aalst
🕘 Voltijds – Daguren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!
Wie zijn wij?
Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.
Wat ga je doen?
Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.
Jouw takenpakket bestaat uit:
📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel
Arendonk
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel (NED/ENG + basis Frans)
Onze klant is een grote speler in de transportsector. (Arendonk)
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonie + coördinatie en motivatiePlanning transporten + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... (transics)Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiers/wijzigingen in opdrachtRechterhand verantwoordelijke/ hoofd dispatch
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
TIJDELIJK! Bediende logistieke administratie-voorraadbeheer
Hoogstraten
Vivaldis Office Turnhout zoekt een logistiek administratief bediende.
Locatie: Hoogstraten 📍Sector: Logistiek 📦Tijdelijk: 5 maanden (vervanging)
Heb je een passie voor Logistiek? Ben je graag het aanspreekpunt? Ben je een echte problem solver?
Als spilfiguur ben jij HET aanspreekpunt tussen chauffeurs, magazijn en kantoor 🚚Je verwelkomt chauffeurs met een glimlach en zorgt voor:
De nodige vervoersdocumenten, zoals CMR’sHet bedienen van de weegbrug
Coördinatie en sturing, inclusief:
Verwijzing naar de juiste loszone.
Administratieve taken behoren natuurlijk ook tot jouw verantwoordelijkheden:
Verwerken van in- en uitgaande goederenVoorraadbeheer en bestellingen onderhoudenDataverwerking in het systeem
Je biedt ondersteuning aan de Customer Service en voorraadbeheer
Technics EmployeesTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
KORTENBERG
Voor een wereldwijd toonaangevend producent van industriële blowers en compressoren zoeken we een Administratief Medewerker in de afdeling aftersales.
Wat ga je moeten doen :
. Je ondersteunt de afdeling die instaat voor in-house reparaties.
· Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van offertes voor wisselstukken.
· Je verzorgt de administratie en de opvolging van onderhoudscontracten.
· Je beantwoordt vragen van onze klanten en leveranciers.
· Je neemt deel aan het administratief aankoopproces.
· Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte werking van de afdeling.
· Je rapporteert aan de Purchase & Logistics Manager.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve projectleider
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Geel zoekt .............. ADMINISTRATIEVE PROJECTLEIDER!
Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergSpecialisatie: las- en constructiewerken
Wat moet je doen?
Het is een allround functie: admin/projectleiding/planning:
Projectcoördinatie: Je vertaalt verkoopaanvragen naar concrete plannen, van opmeting tot montage.Logistiek & productie: Je bestelt materialen, maakt een planning en bewaakt de productie processen.Samenwerking: je werkt nauw samen met verkoop, productie en de klanten, je zorgt voor heldere en correcte communicatie.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende met basiskennis boekhouden
DENDERMONDE
Ben je op zoek naar een administratieve functie binnen een dynamisch en gestructureerd bedrijf actief in de voedings- en koelindustrie? Deze onderneming, gevestigd in regio Dendermonde, is gespecialiseerd in de opslag, handling en distributie van diepvriesproducten. Met een no-nonsense mentaliteit, focus op kwaliteit en een familiaal karakter vormt het de ideale omgeving voor gemotiveerde administratieve professionals.FunctieomschrijvingAls administratief bediende speel je een centrale rol binnen het administratieve team. Je ondersteunt zowel de logistieke als de boekhoudkundige afdeling en bent het aanspreekpunt voor interne én externe communicatie. Jouw verantwoordelijkheden: Verwerken van administratieve documenten en gegevens in het ERP-systeem.Inboeken van aankoopfacturen en opvolging van betalingen.Opstellen en controleren van leverings- en verzenddocumenten.Klanten en leveranciers telefonisch en per mail te woord staan in het Nederlands en Frans.Assisteren bij eenvoudige boekhoudkundige taken (zoals btw-controles of opvolging openstaande facturen).Ondersteuning bij algemene administratie zoals klassement, postverwerking en rapportering.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Part time tweetalige administratief assistent
Sint-Niklaas
Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere:
Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratie/Purchase & aankoop (int. sfeer)
Grobbendonk
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratie/Purchase & aankoop (int. sfeer)
Waar kom je terecht? Omgeving Grobbendonk
Specialisatie: Techniek, elektrisch, automotive
Extra? Talenknobbel + vlot met Excel
Focus=
Opvolging aankoopproces + ordermanagement en aanspreekpunt leveranciers/transporteursMarktonderzoek/ analyse trends en opzetten rapporten + beheer prijslijsen, assortimentlijsten, garantie afhandeling, artikelenbeheer/voorraadmanagementOndersteuning accountmanagement mbt invoeren nieuwe orders en info in AbsolutDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen + nauw contact met klant en leveranciersOpzetten tools/dashboards om slimmer te plannen en in te spelen op vraag/aanbod en wijzigingenKnelpunten signaleren + meedenken aan proces en verbeteringZorgen voor een vlekkeloze administratie van de logistieke en purchase flow zodat alles tijdig bij de klant komtCustomer relations, klachtenbeheer + speuren naar nieuwe opportuniteiten bij huidige en nieuwe leveranciers + onderhandeling indien nodigJe groeit tot product specialist
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker aankoop NL/FR/ENG
Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een aankoopmedewerker/logistiek medewerker met een talenknobbel
📍Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Zandhoven!Sector: bouwmaterialen 🧱
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit?
Je verwerft inzicht in het productassortiment en de markt om zo aan een ratio interessant stockbeheer te kunnen doenJe bent verantwoordelijk voor stockbeheerJe maakt de bestellingen op en je volgt deze nadien nauwkeurig opJe organiseert de ladingen bij de leveranciers en communiceert hiervoor met de leverancier en met de transporteursJe staat in voor de administratie van de inkomende goederenJe houdt de collega’s op de hoogte betreffende beschikbaarheid van producten.
OfficeMaterialsFull-timeFixed contract
Administratieve allrounder transportplanning- dispatch
Mol
Vivaldis Office zoekt.............. Administratieve duizendpoot - planning transporten/dispatch
Specialisatie: Milieu, duurzaamheid, transport/logistiek
Wat moet je doen?
Jij ondersteunt de planning administratief + verantwoordelijk voor opvolgen/beheer/opmaak planning van de verschillende routes van de eigen chauffeurs VB. Nazicht ritten bladen chauffeurs, prestaties ingeven en correct verwerken, verwerken commerciële orders in ERP en indien nodig aanpassen, contractbeheer, ... Dagelijks sta je in contact met collega's, chauffeurs en klant (kortom jij bent spilfiguur en aanspreekpunt, maar natuurlijk ook PROBLEM solver) Samen met de chauffeurs bekijk je de vooropgestelde planning naar haalbaarheid (aansturen, coachen en motiveren)Eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost en ben je flexibel VB. Rij- rusttijden nakijken, lossingen en ladingen organiseren, motivatie chauffeurs en begeleidingDe sector is complex en er kunnen ook onregelmatigheden of veranderingen optreden. In samenspraak met de hoofdplanner overleg je de verschillende opdrachten/aanvragen + verdelen over de beschikbare chauffeurs en vrachtwagens Opvolging transporten + klachtenbeheer en nieuwe klanten integreren in planningWerkpleksinspecties uitvoeren + veiligheidsaudits mbt chemicals, gevaarlijke goederen, ...
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant in Zeebrugge, actief in de voedingssector, zoeken we een administratief bediende logistiek die het team komt versterken.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Administratie logistiek
Je onthaalt de chauffeurs, klanten, leveranciers en andere bezoekers.Je bedient de weegbrug voor inkomend en uitgaand vrachtverkeer. Je maakt weegbonnen op en vult de daarbij behorende transportdocumenten correct in. Je stelt laadbonnen op.Je registreert de wegingen in en uit in het ERP-Systeem en vult de gegevens in excel.Je neemt stalen van ontvangen producten, controleert, registreert en archiveert ze. De inkomende telefoons handel je af of verbind je door naar betrokken personen.Je verwerkt de in- en uitgaande post en de documenten van de verschillende afdelingen (directie-logistiek-boekhouding-kwaliteit).Je beheert de contactgegevens in outlook en in het ERP-Systeem.Je neemt orders op zowel telefonisch als via e-mail en verwerkt deze verder in het ERP-systeem.Je bevestigt laad- en losnummers en communiceert deze naar de verschillende partijen.Je organiseert transport voor inkomende en uitgaande vrachten indien nodig.Boten aanmelden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve allrounder/Purchase en ordermanagement (int. sfeer)
Hoogstraten, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve allrounder/Purchase en ordermanagement (int. sfeer)
Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten
Specialisatie: Productie, voeding, milieu
Extra? Talenknobbel NED/Eng/Spa is een zeer grote troef!
Focus=
Opvolging aankoopproces + ordermanagementMarktonderzoek/ analyse trends en opzetten rapporten + beheer prijslijsen, assortimentlijstenOndersteuning accountmanagement mbt invoeren nieuwe orders en info in Business CentralDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen + nauw contact met klant en leveranciersOpzetten tools/dashboards om slimmer te plannen en in te spelen op vraag/aanbod en wijzigingenKnelpunten signaleren + meedenken aan proces en verbeteringZorgen voor een vlekkeloze administratie van de logistieke en purchase flow zodat alles tijdig bij de klant komtCustomer relations, klachtenbeheer
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende planning
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?
Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.
Jouw planning:
Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- verantwoordelijke transportplanning
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- verantwoordelijke transportplanning (2 shiften)
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Transport, logistiek
Takenpakket
Focus= Aansturen en inplannen van eigen chauffeurs als subcontractors (bestelwagens en vrachtwagens) Als spilfiguur ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs en subcontractors (bestellingen, binnenkomende orders, zendingen ...) Als spilfiguur tussen de klant, bureau en chauffeurs ben je ook HET aanspreekpunt bij problemen en klachten VB. rij- rusttijden, laattijdige ophaling, ...en als echte PROBLEM solver weet je de klant gerust te stellenJe collega's op de temperatuurafdeling ondersteunen en opmaken curves (Data bijhouden in Ecxel) Ervoor zorgen dat alles voldoet aan de juiste standaarden, regelgeving, GDP/ISO, ...Controleren en opvolgen van transportdocumenten (conform wetgeving, GDP richtlijnen)Agendabeheer, mailing en telefonieSpecifieke afdeling mbt medical transport (organisatie logistiek voor medische zendingen zodat VB. medicijnen tijdig terecht zijn)Meedenken aan verbetering + rechterhand distributie manager
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)
Beerse, België
Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR).
Waar kom je terecht?
Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ...
Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende?
Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
OOSTENDE
Voor onze klant in Oostende, actief in de textielsector, zijn we op zoek naar een backoffice medewerker:
Jouw taken:
Verwerken en opvolgen van binnenkomende orders.Afstemmen van levertijden met productie en logistiek.Contact onderhouden met klanten over orderstatus en levertijden. Bijsturen waar nodig. Opstellen productiehoeveelheid en voorraadbeheer.Opvolgen van klachten en de nodige acties ondernemen.Je maakt de planning op voor de werknemers van de weverij en stuurt hen aan waar nodig.Signaleren van knelpunten in de planning en hier proactief op inspelen.Ondersteunen van het inkoop- sales- en productieteam met administratieve taken.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief
Deinze, België
Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.
Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?
Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.