Jobs

Jobs

373 Jobs found

Administratief Bediende

Pittem

Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;   Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet! Wat wordt van jou verwacht? Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster. Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen. Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende AGRO

ZONNEBEKE

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken! Wat ga je doen? Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Bediende

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt. Je staat in voor volgende taken; Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren  
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen. Hoe ziet jouw dag eruit? Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken. Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.   Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving. Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Ieper

Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard   Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.    
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

administratief bediende projectadministratie

Zedelgem

Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou! Wat brengt je dag?: Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - transportplanner

Brugge, België

Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker   Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig administratief bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende. Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceConstructionFull-timeTemporary

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.   Wat ga je doen? Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets, prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort tot de taak. Nog enkele belangrijke taken: Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering. 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Enthousiaste administratief Bediende

MOEN

Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:   Werkinhoud: Verantwoordelijke receptie: o    Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …) o    Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...) o    Telefonie Logistieke assistentie: o    Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.) Overige administratieve taken: o    opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen registraties en opvolging voorraadregister o    controle en verwerking transportfacturen o    voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …) o    datacontrole ERP-pakket  o    opmaak en controle verkoopfacturen
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Brugge, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf, zijn wij op zoek naar een allround administratief bediende. Je wordt tewerkgesteld op hun site te Zeebrugge   Jouw taken zijn: Je staat in voor het onthaal en helpt de klanten verder waar nodig.Je zorgt voor een vlotte organisatie ivm boeking, organisatie en aankleding van vergaderzalen.Je doet de inkomende post.Je bent verantwoordelijk voor de bestelling van kantoormateriaal en opvolging van de stock hiervanJe biedt administratieve ondersteuning voor verschillende diensten: preventie, materiaal, back up loonadministratie, ....Je volgt de aanbestedingen op. Je springt bij in de facturatie. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

OUDENBURG

Voor onze klant te Roksem zijn wij op zoek naar een Technical After Sales Advisor. Dit zijn jouw taken. Onderdelen bestellenMagazijn op orde houdenOnderdelen klaarleggen voor techniekersPlanning van techniekersAansturen van techniekersKlanten te woord staan Dit takenpakket zal verruimd worden naargelang inzet. Doel van deze functie? Rechterhand worden van zaakvoerder.    
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Wortegem-Petegem

Ben jij een organisatietalent met een hart voor afwisseling en een passie voor ondersteuning? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meebouwen aan het succes van een toonaangevend bedrijf? Dan is deze vacature de perfecte match voor jou!   Wat houdt deze uitdagende rol in? Bij ons krijg je een super gevarieerd takenpakket waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent de spil in het web en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt: Bestelvirtuoos: Je plaatst alle bestellingen voor onze uitvoerende tak, van materialen en materieel tot transport en onderaanneming. Je zorgt ervoor dat onze teams altijd voorzien zijn van wat ze nodig hebben!Preventiekampioen: Duik dieper in onze preventie, zowel op kantoor als op onze werven. Jouw bijdrage is cruciaal voor een veilige werkomgeving.Communicatieheld(in): Jij bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail. Je onderhoudt vlot contact met onze ploegbazen en werfleiders, en zorgt voor een soepele communicatie op alle niveaus.Administratieve topper: Je verwerkt documenten en voert diverse administratieve taken nauwkeurig en gestructureerd uit.Klantgerichte ondersteuning: Tijdens drukke periodes spring je bij in onze dienst na verkoop. Je handelt interventies administratief af, factureert correct, behandelt klachten klantgericht en ondersteunt onze planningsdienst.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouw regio Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair. Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.   Jouw takenpakket: Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Brugge

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u). Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

BIZET

Als administratief bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je de interne sales, facturatiedienst en marketingteam. Een greep uit jouw taken: Klanten- en leverancierscontact: Je beantwoordt oproepen, helpt klanten verder en registreert hun gegevens en technische vragen nauwkeurig. Bij de interne interne sales ligt het accent op vertaling van offertes, versturen van stalen, afwerken van handleidingen.Administratie & opvolging: Je ondersteunt de verwerking en opvolging van facturen, klantendossiers en betalingen.Daarnaast verzorg je agendabeheer en organisatie van vergaderingen.Hulp bij organisatie van events met het marketingteam.  
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Kluisbergen

Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management. Jouw taken in een notendop: Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende deeltijds

ELSEGEM

Voor onze klant te Wortegem-Petegem, zijn we op zoek naar een administratief bediende DEELTIJDS   Je wordt tewerkgesteld op de aankoopafdeling waar je allround administratieve ondersteuning biedt!Je stuurt prijsaanvragen naar leveranciersJe maakt bestelbonnen opJe brengt raamovereenkomsten in ordeJe krijgt steeds meer taken toegewezenJe springt dan ook bij waar nodig     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!