Jobs

Jobs

200 Jobs found

Administratief Bediende / Onthaalmedewerker

Aalst

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken!   Voorstelling bedrijf   Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan.   Taken   Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt. Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker regio Gentbrugge

Gentbrugge, Gent, België

Voor een boekhoudkantoor te Gentbrugge zijn we op zoek naar een administratief medewerker!   Jouw takenpakket als allround administratief medewerker: Administratief ga je het kantoor ondersteunen van A tot Z, waar nodig dit met name voor de algemene administratie alsook facility.Eerste onthaal van de klanten / bezoekers zowel telefonisch als persoonlijkJe staat onze accountants bij met het aanvullen van diverse schema's en rapporteringen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het algemene klassement & het archief zowel manueel als virtueel.Kantoormateriaal en toebehoren bestellen en controleren wanneer aangekomenVergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, reserveren van de zaal, voorbereiden van de dossiers)Uitvoeringsvoorwaarden van onderhoudscontracten van kantoormateriaal, technische keuringen van voertuigen organiseren en opvolgen (facility)Je beheert daarnaast nog de agenda, afspraken en planningen van de zaakvoerder.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Baliemedewerker bouwbedrijf Gent

Gent

Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector. Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.  Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30. Takenpakket: Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als administratief bediende aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?    Het takenpakket: Je ontvangt onze cliënten, verwelkomt ze en begeleidt hen vriendelijk naar de vergaderzaal. Je verzorgt een warm onthaal.Je staat onze cliënten en leveranciers telefonisch te woord. Je neemt deel aan de telefonische kantoorpermanentieJe voert gevarieerde administratieve taken uit (dossierbeheer, contracten met partners en leveranciers beheren,...)Je bent verantwoordelijk voor diverse facilitaire taken (herstellingswerken regelen met externe partners, efficiënte kantoorwerking organiseren, de vergaderzalen in orde zetten voor bezoekers,...)Je staat in voor preaccountancy taken (opvolgen leveranciers, debiteurenbeheer, afspraken met cliënten inplannen, facturen controleren, overdrachten en nieuwe dossiers opzetten...)
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.    
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende onthaal

ZELE

Wij zijn op zoek naar een administratief onthaalmedewerker voor een bouwbedrijf in Zele.   Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers, klanten, leveranciers en collega’s. Met jouw warme glimlach en professionele aanpak zorg je voor een vlotte en vriendelijke ontvangst aan het onthaal en aan de telefoon. ✨ Wat ga je bij ons doen? 👥 Ontvangen en begeleiden van bezoekers op een gastvrije manier.📞 Doorschakelen van telefonische oproepen naar de juiste collega’s.📬 Beheren van inkomende en uitgaande post en e-mails efficiënt.🗂️ Ondersteunen bij diverse administratieve taken ter ontlasting van het team.🤝 Bijdragen aan een positieve en professionele sfeer binnen het bedrijf.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker

Vilvoorde, België

Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten: Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Receptie Logistiek

VILVOORDE

Functieomschrijving:   Voor onze dienst operationele fleet services zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Receptie Interne Logistiek. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van de dagelijkse administratieve taken. Door nauw samen te werken met verschillende afdelingen draag je bij aan een soepele werking van de logistieke processen.   Wat ga je doen?   Verwelkomen van externe partijen zoals vrachtwagenchauffeurs, carrosserie medewerkers en glasherstellingsbedrijven.Controleren van de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Digitale invoer van datums voor leveringen en ophalingen van voertuigen in het systeem.Voorbereiden van alle noodzakelijke documenten zoals CMR’s en transferdocumenten voor een correcte overdracht.Zorgdragen voor de volledige voorbereiding van voertuigen, waaronder het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Beheren van de bufferzone en zorgen voor netheid en orde.Effectief beheren van wachttijden en zorgen dat alles in goede banen verloopt.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé administratif

Mouscron, Belgique

Nous recherchons un profil : Employé administratif FR/NL pour travailler dans le secteur de textile à Renaix/Mouscron!    Ce secteur vous intéresse ?    Voici vos différentes missions ;    Vous contribuez à la gestion des stocks et à la planification des matières premières et additifs sur la base des commandes en cours;Vous soutenez notre service qualité sur le plan administratif et assurez la mise à jour du système qualité;Vous êtes le premier point de contact pour les questions liées aux ressources humaines;Vous travaillez au sein de laboratoire à la gestion et au contrôle des matières premières avec une création de fiches informatives ;...
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Winkelbediende / baliemedewerker

Heist-op-den-Berg, België

Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket: Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker Oevel

WESTERLO

Op zoek naar een uitstekende uitdaging? Lees dan zeker en vast verder!   Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel   Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B) 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Baliemedewerker

Bredene, België

Voor onze klant in Bredene,  een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.  Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:  Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Administratif

MOUSCRON

Vivaldis Mouscron est à la recherche d'un Assistant Administratif R&D pour renforcer les équipes au sein du laboratoire de l'une de nos sociétés située sur la région de Mouscron.   La fonction :   L'assistant administratif R&D (H/F) assure les tâches à caractère administratif au sein du labo R&D, durant toutes les étapes du processus de développement et de commercialisation des produits, et ce jusqu'à leur fin de vie.
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker elektriciteit

Laakdal, België

Vivaldis Office Geel zoekt ........ BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!   Waar moet je zijn? LaakdalSpecialisatie: elektrotechnische groothandel Bezit jij kennis van elektriciteit, ben je technisch onderlegd, klantgericht en op zoek naar een dynamische baan in een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat moet je doen als baliemedewerker? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klantenHet helpen van klanten aan de balie en het beantwoorden van technische vragen over elektrische apparatenOrders correct verwerken en klaarzetten voor afhaling of verzendingAlgemeen magazijnwerk, waaronder de ontvangst en opslag van goederenBijdragen aan een nette en overzichtelijke presentatie van het magazijn en de winkelSamenwerken met collega’s om een optimale service te biedenAlgemene administratie Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit

Kalmthout, België

Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?   Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.  
Technics EmployeesConstructionFull-timeFixed contract

Baliemedewerker

Bilzen

Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker  Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Baliemedewerker met technische kennis

Bilzen

Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.   Hoe ziet jouw dag er uit? Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimServicesFull-timeFixed contract

Baliemedewerker elektriciteit

Mol, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!   Waar moet je zijn? MolSpecialisatie: elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: kennis elektriciteit/technieken Wat moet je doen? Klanten helpen aan de toonbank Professioneel technisch advies geven over het productengammaOrders ingeven, bestelling afrekenen, betaling met bijhorende administratie, uitleg over lopende commerciële acties, uitleg geven over het ophalen van bestelde productenJe beantwoordt vragen rond prijzen, beschikbaarheid en leveringstermijnGoederen die dagelijks binnenkomen verwerken en op de juiste locatie leggen in het filiaalJe controleert de afhalingen van de klanten, zet de bestellingen klaar Je volgt openstaande orders en leveringen op en contacteert de klant VoorraadbeheerToonbank en filiaal op orde houden Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeElectroFull-timeTemporary
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!