Jobs

Jobs

344 Jobs found

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 30% uit het openen van nieuwe accounts en voor 70% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.  Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten. Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen. Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop. Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen. Actief inzetten van telesales en cross-selling. Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier. Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten. Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.   Belangrijkste verantwoordelijkheden:  Beheer van een vast klantenbestand en fungeren als eerste aanspreekpunt. Opstellen van offertes, verwerken van orders en stimuleren van online verkoop. Onderhouden van klantgegevens in interne IT-systemen. Samenwerken met interne en externe sales. Actieve telefonische verkoop en cross-selling. Klantgericht afhandelen van vragen en klachten. Verkoopkansen signaleren en opvolgen. Rapporteren en overleggen met externe sales. Flexibel meewerken binnen een klein en dynamisch team.  
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales Representative

Antwerpen

Voor een bedrijf in 2050 Antwerpen 📍 dat actief is op het gebied van bevestigingsmaterialen, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Representative.   Als Inside Sales medewerker sta jij in voor: Het beheren (deels internationale) klantaccounts van A tot ZJe kent de behoefte van je klanten tot in elk detail en de vertaling hiervan in onze (logistieke) processen. Veranderingen in de behoefte weet je vroegtijdig te signaleren, te bespreken met relevante stakeholders en terug te vertalen in aanpassingen van bestaande processen en werkwijzen.Voor je klanten ben je het hoofdaanspreekpunt voor alle operationele en deels tactische vragen over onder meer productbestellingen, voorraadbeschikbaarheid.Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de in de SLA’s overeengekomen afspraken. Beheer en opvolging van claims en klachten over prestaties en productkwaliteit.Je bouwt aan en onderhoudt een sterke relatie met je collega van de buitendienst; je zorgt voor frequent contact om zo een optimale dienstverlening te verlenen.Je bent voortdurend op zoek naar gebieden om de efficiëntie binnen het order-to-cash proces en in de interactie met onze klanten te verbeteren. Hiervoor evalueer je o.a. regelmatig de prestaties en processen van uw klant op basis van SLA's.Je rapporteert zelfstandig feedback van klanten aan je collega van de buitendienst- en teamleider, inclusief eventuele tekenen van ontevredenheid van de klant. Je denkt actief mee in oplossingen, draagt deze aan en zorgt voor implementatie.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Sales Representative met technische kennis

Melsele, Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Sales Representative met technische kennis.   Als Sales Representative sta jij in voor: Analyseer de behoeften van klanten om de meest passende (statische) oplossingen voor te stellen.Onderzoek de technische situatie van klanten door middel van klantbezoeken en andere methoden.Werk offertes uit en maak mogelijke tekeningen van het dossier.Bespreek dossiers met klanten en collega’s.Onderhandel met leveranciers en fabrikanten.Adviseer en ondersteun product-specialist, sales, technici en klanten. · Voer nacalculaties uit.Voer nacalculaties uit.
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Sales Representative

Geel, België

Vivaldis Office Geel zoekt ...... SALES REPRESENTATIVE! Waar moet je zijn?GeelSpecialisatie: mechanische staalconstructies zoals drukvaten, reactoren, warmtewisselaarsWat moet je doen als sales representative?Klantenrelaties onderhouden met bestaande internationale klanten + verder uitbouwenJe identificeert potentiële klantenAanspreekpunt van de vertegenwoordigersOpstellen van gedetailleerde offertesOpvolging openstaande offertesSamenwerken met de afdelingen techniek en productie om de klantvraag goed in kaart te brengenIn een latere fase zal je mee ingezet worden om extra mogelijkheden te verkennen en kan je doorgroeien naar sales managerNeem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur. Jouw Rol: Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.  
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Sint-pieters-Leeuw

Voor een van onze klanten, gelegen in Sint-Pieters-Leeuw, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, graag meedenkt met de klant en het leuk vindt om bestellingen van A tot Z op te volgen? Dan is deze functie iets voor jou! Je komt terecht bij een toonaangevende leverancier van dak- en gevelmaterialen, actief in België en Nederland. Je speelt een centrale rol in het verkoopproces en draagt rechtstreeks bij aan de klanttevredenheid. Wat houdt de functie in? In deze gevarieerde binnendienstfunctie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt van bestelling tot levering, met oog voor detail en klantgerichte service.Concreet zal je onder andere instaan voor:Het begeleiden en verwerken van bestellingen via mail, telefoon of aan het loket.Het beantwoorden van vragen van klanten en het geven van gepast advies na een inwerkperiode.Het onderhouden van een goede relatie met klanten door een vriendelijke en professionele service.Het opvolgen van dossiers en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.Het bijdragen aan een positieve werksfeer binnen het team.Beschikbaarheid om 1 zaterdagvoormiddag op 2 te werken.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Aartselaar, België

Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar. Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

KONTICH

Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Inside sales medewerker.   📍 Locatie: Kontich 💼 sector: Elektronische Componenten   Je werkt nauw samen met je technische collega’s uit de binnen- en buitendienst.Anderzijds contacteer je zelf proactief de klanten uit je klantenportefeuille.In je gesprekken neem je het ganse aanbod van onze producten en diensten mee.In de job van Inside Sales ligt de nadruk op het commerciële aspect.Je slaagt erin telefonische verkoop af te ronden en klanten te binden op lange termijn.Hiernaast registreer je alles zorgvuldig in onze ERP systemen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger B2B tegelhandel

Lommel, België

Voor onze klant in Lommel, gespecialiseerd in vloeren en tegels, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger - B2B - bij voorkeur op freelance-basis. Een greep uit jouw takenpakket:  ProspecterenB2B klanten binnenhalen om bij hun aan te kopenRekening houdend met de gezondheid van bedrijven
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

OVERIJSE

Commercieel? Nauwkeurig? Technische kennis?   Voor een expert in industriële perslucht- en productiviteitsoplossingen zijn we op zoek naar een commercieel bediende binnendienst (spare parts). Je gaat aan de slag in hun commerciële vestiging in Overijse.   Welke taken je zal opnemen? Bekijk hier al even je takenpakket: Eerste aanspreekpunt voor klanten die losse wisselstukken nodig hebben.Je handelt hun verzoeken vlot af. Om de juiste onderdelen te selecteren stam je af met jouw technische collega's.Samen met het sales team en distributiecentrum prijzen en levertijden opzoeken om offertes op te stellen.Als bediende commerciële binnendienst promoot je actief de webshop en ondersteun je klanten bij hun bestellingen.Tot slot assisteer je bij de activatie van hun telemetrie-oplossing zodat klanten efficiënt de diensten kunnen gebruiken.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Herent

Tweetalig Nederlands-Frans? Een specialist in klachtenbehandeling? Al leidinggevende geweest van een team?   Voor een parkeerbeheerder in Herent zijn we op zoek naar een verantwoordelijke voor de klantendienst. Wat zal je doen:   Je ondersteunt en coördineert een team van 3 collega's.Als verantwoordelijke klantendienst in het hoofdkantoor ben je ook het aanspreekpunt voor collega's op andere locaties.Je staat in voor de opleiding van nieuwe medewerkers en zorgt dat ze zich snel thuis voelen.Zowel telefonische als schriftelijke klachten behandel je.Daarbij werk je ook mee aan de opvolging van dossiers. Dagelijkse opvolging incasso van moeilijker klantendossiersInvorderingsdossiers opvolgenInteractie met advocaten en gerechtsdeurwaarders.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Engineer

Zellik

Voor een van onze klanten in Asse, actief in de sector van residentiële liften en comfortoplossingen, zijn we op zoek naar een Sales Engineer Comfortlift. Je wordt verantwoordelijk voor het adviseren van klanten en het verkopen van op maat gemaakte oplossingen die de mobiliteit in woningen verbeteren. Je combineert technische kennis met commerciële flair en begeleidt je klanten van A tot Z. Jouw takenpakket: Bezoeken van particuliere en professionele klanten (B2C/B2B) na aanvraag of op eigen initiatiefAnalyseren van de noden van de klant en voorstellen van gepaste technische oplossingenOpstellen en opvolgen van offertes en contractonderhandelingenUitvoeren van plaatsbezoeken en technische opmetingenConfigureren van producten via interne toolsOpmaken van de volledige dossier voor overdracht aan het projectteamSamenwerken met het interne salesteam en deelnemen aan teamvergaderingenVertegenwoordigen van het bedrijf op beurzen en netwerkevenementen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Wommelgem, België

Voor onze klant te Wommelgem, gespecialiseerd in elektronische componenten en connectoren voor de machinebouw, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Engineer.  Je bent de schakel tussen het engineering-team, verkoop, klanten en leveranciers en vertaalt de technische klantenbehoefte naar een concrete oplossing op maatJe staat niet enkel in voor het opmaken van bestellingen en offertes maar je volgt ze nauwgezet op, maakt rapporten en analyses, volgt leads op, staat in voor alle technische vragen van klanten en zoekt samen met leveranciers naar een geschikte oplossingJe zorgt voor een nauwkeurige dossieropbouw en hebt hiervoor contacten met alle betrokken partijen (customer service, aankoop, engineering, de klant, designbureau's, leveranciers, purchase afdeling...). Met andere woorden: je bent een echte relatie- en bruggenbouwer die ook (potentiële) klanten weet te binden door op een gezwinde wijze een accurate oplossing voor te stellenVoor de calculatie houdt je rekening met verschillende parameters zoals logistieke kosten, consolidatie,...Je maakt ook contracten aan, bent mee verantwoordelijk voor het logistieke proces en staat in voor het administratieve proces bij eventuele klachten
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker binnendienst

Merelbeke, België

Voor een groot elektromechanisch bedrijf in Merelbeke zoeken we een Product Data Analist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan is dit misschien wel de job voor jou!   Wat is het takenpakket? Het verwerken van de ontvangen prijslijsten van de hoofd- en alternatieve leveranciers.Aanmaken en aanpassen van artikelen op basis van offertes, orderbevestigingen en prijslijsten.Een correcte administratie en integratie van artikelen in AX.In het oog houden van de minimum en maximum van de stockstatus en initiatief nemen om dit op peil te houden.Proactief werken om het artikelbeheer up to date te houden; prijslijsten opvragen en leveranciers contacteren bij onregelmatigheden.Collega’s en leveranciers mondeling en schriftelijk te woord staan bij vragen.Binnengekomen gegevens archiveren en collega’s hiervan op de hoogte brengen.Ondersteuning van collega’s in hun takenpakket.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een bedrijf dat feestmaterialen verhuurt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker! Heb jij relevante ervaring? Solliciteer dan snel!   Het takenpakket: Uitvoeren en opmaken van bestellingen en offertesAanspreekpunt voor klanten inzake orderadministratieContactpersoon voor het magazijn omtrent orderadministratie en bestellingenBinnenkomende telefonie en mails behandelenEfficiënt eigen planning opmakenUit te voeren orders controlerenInschatten van impact en gevolgen van ordersKlanten snel en correct te woord staan
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

MERELBEKE

Voor een grote elektrotechnische speler in Merelbeke zijn we op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de aankoopdienst.   Het takenpakket: Je biedt ondersteuning in het maken van offertes.Je geeft orders in op een correcte manier in Microsoft Dynamics AX.Je staat in voor de voorbereiding van zendingen voor het magazijn.Je vraagt prijzen op bij leveranciers.Je volgt openstaande betalingen nauwgezet op.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoopadviseur DoeHetZelf-Zaak

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

HEIST-OP-DEN-BERG

Voor een bedrijf in Heist-op-den-Berg zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Offertes opstellen en opvolgenKlantencontact via telefoon en mail: vragen beantwoordenOpvolgen van de betalingenBestellingen plaatsen en controlerenOpvolgen van de klanttevredenheidInplannen van afsprakenJe staat in contact met de andere medewerkers van het bedrijf om alles op elkaar af te stemmen...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

GENT

Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan we op zoek naar een customer service medewerker.   Je bent het coördinatiepunt en de contactpersoon voor de klanten en de planningsafdeling.Het aannemen van orders en deze correct verwerken in het systeem;Slots inboeken in systeem van de klant, alsook inboeken voor de schepen volgens de richtlijn;Het onderhouden van relaties met klanten en de planningsafdeling;Administratieve ondersteuning bieden bij de transportplanning;Klantenorders bewaken op dagelijkse basis en ervoor zorgen dat deze correct opgevolgd worden, klanten op de hoogte houden ivm eventuele late aankomsten;Je zorgt ervoor dat de wettelijke vereisten (ISO en SQAS normen) worden nagevolgd.   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!