Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist en Bewakingsagent
BRUSSEL
Als bewakingsagent / receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en speel je een sleutelrol in de beveiliging en het onthaal van de site. Je zorgt voor een warm en professioneel ontvangst van bezoekers en waakt over de naleving van de veiligheidsprocedures.
Jouw verantwoordelijkheden:
Toegangscontrole uitvoeren aan de ingangen van het terrein.Bezoekers, leveranciers en contractors ontvangen, registreren en begeleiden.Badgebeheer in samenwerking met de verantwoordelijke dienst.Beheer van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Verstrekken van informatie over diensten, openingsuren en locaties.Geven van veiligheidsinstructies aan contractors.Toekennen van tijdelijke badges en beheer van sleutels.Toezicht houden op poorten, slagbomen en tourniquets om een vlotte en veilige doorgang te garanderen.Snel en adequaat reageren op onvoorziene situaties of technische storingen.Altijd handelen met een zero risk mindset voor maximale veiligheid.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker garage
Lier, België
Voor een garage in Lier zijn we op zoek naar een receptionist(e).
Als receptionist(e) sta je in voor:
Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel onthaalmedewerker
Wetteren, België
Ben je een administratieve duizendpoot?
Klantencontact maakt jou net gelukkig?
Lees dan snel verder!
Voor een fijn bedrijf in Wetteren (specialisatie: motorhomes), zijn we vandaag op zoek naar een recepionist(e)!
Jouw verantwoordelijkheden:
instaan voor het onthaal en ontvangst van de klanten en bezoekersje helpt de klanten in de showroom en verwijst hun door naar jouw collega'sje springt bij in de showroom als informant (vooral tijdens drukke periode's)je staat in voor de telefoniealsook sta je in voor volgende administratieve taken: klassement, post, boekingen verwerken in ERP systeemalsook zal je instaan op de verhuurafdeling voor opvolging van boekingen als de commerciële acties als het afleveren en innemen van de verhuurvoertuigen aan de klanten.
InterimCarFull-timeFixed contract
Vivaldis Office Geel zoekt... EEN KLANTGERICHTE EN ADMINISTRATIEVE BALIEMEDEWERKER!
Waar ga je aan de slag?
📍 Aarschot
Specialisatie: Retail & Klantenservice
Sector: Verkoop, winkelbeheer en administratie
Als baliemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten in de winkel. Je staat hen vriendelijk te woord en helpt hen met vragen of problemen. Dankzij jouw communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid zorg je voor een vlotte klantenervaring én een goed draaiende winkel.
Je verantwoordelijkheden:
Verwerken van inkomende en uitgaande goederenAanmaken en beheren van klantordersCoördinatie tussen winkel, magazijn en hoofdkantoorOndersteunen van de storemanager bij de dagelijkse werkingOvernemen van verantwoordelijkheden bij afwezigheid van de storemanagerBeheren van de kassa en de bijhorende administratieOpvolgen van klachten en bestellingen via mail of in de winkel
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Vilvoorde
Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR. Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.
Wat zijn je taken:
De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa.
Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Orderverwerking
VILVOORDE
Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf in beschermingsmiddelen/kledij zijn wij op zoek naar een Bediende orderverwerking.
Je zal instaan voor het inputten en verwerken van de orders van klanten en de contacten met de leveranciers. De administratie rond de orderverwerking behoort dus volledig tot je takenpakket.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Executive Assistant to the Business Director
EVERE
Voor een van onze klanten gevestigd in Evere zijn we op zoek naar een Executive Assistant to the Business Director.
In deze veelzijdige functie ondersteun je rechtstreeks de Business Director en speel je een centrale rol in de coördinatie van administratieve en operationele processen.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Beheren van de agenda van de Business Director en het inplannen van vergaderingenVoorbereiden, coördineren en opstellen van documenten voor interne en externe vergaderingenNotuleren van vergaderingen en opvolgen van actiepuntenBeheren van onkostennota’s en uitvoeren van diverse ad-hoc administratieve takenVerbeteren van interne procedures en beheren van gedeelde elektronische bestandenVerlichten van de dagelijkse administratieve en logistieke lasten van de Business DirectorFungeren als Single Point of Contact (SPOC) voor nationale klanten accountsCoördineren van de dienstverlening en beheren van contracten met klanten, inclusief prijsbesprekingenUpdaten van de orderportefeuille, verkoopindicatoren en andere commerciële rapportenVerzamelen en consolideren van marktinformatie over concurrenten en sectorontwikkelingenVoorbereiden van periodieke indexeringen in de schoonmaaksectorDeelnemen aan transversale projecten zoals marketing, innovatie of facilitaire ondersteuningBijdragen aan de implementatie en opvolging van het QHSE-beheersysteem (Kwaliteit, Gezondheid, Veiligheid en Milieu)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
DILBEEK
Ben jij een administratieve duizendpoot die graag terechtkomt in een hecht team te Dilbeek en zin heeft in een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij dé job voor jou!
Wat ga je doen?
Geen dag is dezelfde! Jij bent onze rots in de administratieve branding. Herken jij jezelf in het volgende? Dan klikken wij misschien wel perfect!
De algemene administratieve taken zoals mails, postbehandeling,...Personeelsadministratie? Jij regelt het alsof het niks is.Je houdt de prestaties van collega’s netjes bij en stuurt ze door naar het sociaal secretariaat.Het voorbereiden en uitvoeren van de loonbetalingen.Je houdt de prikklok in de gaten en checkt de aanwezigheden nauwkeurig.Heb je al een kennis in het boekhouden? Dan is dit zeer mooi meegenomen, maar geen must.Facturen opvolgen, controleren en de administratieve opvolging van leveringsbonnen doe je graag.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Zaventem
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?
Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?
En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?
Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder.
Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?
Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student administratief bediende
Zaventem, België
Ben jij dynamisch, georganiseerd en op zoek naar een toffe werkervaring deze zomer? Sluit je dan aan bij onze KMO in Zaventem voor een veelzijdige administratieve studentenjob!Functieomschrijving:
Beantwoorden van telefoons met een glimlach (in FR & NL)Gegevens invoeren in ons ERP-systeemDocumenten scannen en klasserenAdministratieve taken uitvoeren in Excel
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende!
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
MECHELEN
Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker.
Heb jij een passie voor klantgericht werken en ervaring in een administratieve functie? Dan is deze job wellicht iets voor jou!
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van klantorders en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt.Je staat in voor het invoeren van bestellingen, creditnota’s en de facturatie, waarbij je nauw samenwerkt met de boekhoudafdeling.Klanten kunnen bij jou terecht met hun vragen, zowel telefonisch als via e-mail. Je biedt hen de juiste informatie en oplossing.Je verwerkt bestellingen in zowel SAP als NAVISION en houdt alles nauwkeurig bij.Problemen los je snel op en indien nodig, stuur je ze door naar de juiste afdelingen voor verdere opvolging.Je draagt bij aan de verbetering van onze dienstverlening door waardevolle feedback van klanten te verzamelen en te analyseren.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.