Receptionist Garage
Wilsele, België
Heb jij een passie voor de autosector?
Commercieel en communicatief ingesteld?
Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?
Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:
Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist garage
Aarschot, België
Vivaldis Office Geel zoekt ...... RECEPTIONIST AUTOMOTIVE!
Waar moet je zijn?
AarschotGarage
Wat moet je doen?
Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist garage
IZEGEM
We zijn op zoek naar een vriendelijke, klantgerichte, commerciële, sterk administratieve persoon met zin voor
verantwoordelijkheid en organisatie.
Jouw takenpakket:
Planning, aansturen atelier 3 techniekersFacturatie van het atelierUpselling, accessoires, assistance, airco service….Afspraken inplannen klanten, onthaal klantenPlanning polyvalente medewerkersOnderdelen bestellenMails klanten snel behandelen en goed opvolgen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Receptie Logistiek
VILVOORDE
Functieomschrijving:
Voor onze dienst operationele fleet services zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Receptie Interne Logistiek. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van de dagelijkse administratieve taken. Door nauw samen te werken met verschillende afdelingen draag je bij aan een soepele werking van de logistieke processen.
Wat ga je doen?
Verwelkomen van externe partijen zoals vrachtwagenchauffeurs, carrosserie medewerkers en glasherstellingsbedrijven.Controleren van de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Digitale invoer van datums voor leveringen en ophalingen van voertuigen in het systeem.Voorbereiden van alle noodzakelijke documenten zoals CMR’s en transferdocumenten voor een correcte overdracht.Zorgdragen voor de volledige voorbereiding van voertuigen, waaronder het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Beheren van de bufferzone en zorgen voor netheid en orde.Effectief beheren van wachttijden en zorgen dat alles in goede banen verloopt.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde
Vliegende Receptionist keuringsstations
Ben je een administratief talent met een hart voor dienstverlening en op zoek naar een dynamische functie? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Wij zoeken een vliegende receptionist(e) om ons team te versterken voor 5 van onze keuringsstations.
Jouw takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten in onze keuringsstations.Je staat mensen vriendelijk te woord, zowel fysiek als telefonisch.Je verwerkt betalingen en bent verantwoordelijk voor de correcte afrekening.Je controleert en maakt bonnen op, en signaleert onregelmatigheden in documenten die je zelfstandig oplost.Je voert diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van de keuringsstations.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Magazijnier / Receptionist Garage
NEERPELT
Voor onze klant te Pelt zijn we op zoek naar een service & Parts Advisor
Je staat mee in voor de receptie / telefoon / e-mailsJe maakt werkbonnen op / werkplaatsplanningJe plaatst bestellingenJe beheert het magazijn en de inventarisJe werkt hands on mee in het magazijn
OfficeCarFull-timeFixed contract
Receptionist(e)
BORGERHOUT
Als Receptionist ben jij hét visitekaartje van Van Mossel. Met jouw warme glimlach en professionele uitstraling verwelkom je bezoekers en collega’s op een gastvrije en vlotte manier.
Jouw takenpakket is gevarieerd en essentieel voor een vlotte werking van het bedrijf:
Je verwelkomt klanten en bezoekers op een warme en professionele manier. Jij bent hun eerste indruk van Van Mossel.Je beheert en verwerkt inkomende en uitgaande mails, post en pakketten nauwkeurig en efficiënt.Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken en verbindt ze vlot door naar de juiste collega’s.Je houdt de agenda’s en vergaderzalenplanning up-to-date, zodat alles gesmeerd verloopt.Je ondersteunt collega’s bij administratieve taken, zoals het verwerken van facturen en documenten.In alles wat je doet, straal je vertrouwen en discretie uit. Je draagt onze waarden uit bij elk contactmoment.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker - regio Wetteren
Wetteren
Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.
je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaal medewerker
Schoten
Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.
Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.
Je takenpakket bestaat uit:
Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.
Wat ga je doen?
Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student onthaalbediende
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een student onthaalbediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een gespecialiseerd bordenbouwer.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als student onthaalbediende bestaat uit:
Het vriendelijk verwelkomen en doorverwijzen van bezoekers;Het aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken;Het bieden van administratieve ondersteuning aan de receptie.
OfficeMetalFull-timeStudent job
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en klantvriendelijke baliemedewerker om ons team in Ieper te versterken. Als baliemedewerker speel jij een cruciale rol in het eerste contact met onze klanten.
Jouw takenpakket bestaat onder meer uit:
Onthaal en administratie: Je verwelkomt klanten, neemt telefoons aan en beantwoordt e-mails.Planning en verkoop: Je plant afspraken in, stelt offertes op, maakt werkorders aan en verkoopt banden en gerelateerde producten.Klantencontact: Je adviseert klanten over onze diensten, houdt hen op de hoogte van de status van hun wagen en zorgt voor een vlotte afhandeling van het facturatieproces.Ondersteuning: Je ondersteunt je collega's waar nodig met diverse administratieve taken.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Zaventem
Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen?
Kan je zelf je eigen dossiers behandelen?
En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?
Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder.
Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag?
Neem hier al even je takenpakket door:
Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels.
Your tasks will include:
Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende!
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.