Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende interieuradvies
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn?
Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)
Takenpakket
Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer support medewerker
Duffel, België
Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket:
Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Duffel
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor (Premium, trucks)
Waar moet je zijn?
DuffelPremium merk
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Mechelen
Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie.
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant met een vestiging te Mechelen zijn wij op zoek naar een gedreven en gemotiveerde Ervaren autoverkoper.
Wat zal je zoal doen:
Je kan een commercieel gesprek voeren. Je kan het klantenbestand up-to-date houden.Je luistert naar je klanten.Je begeleid en ondersteunt hun in het koopproces.Je houdt je verantwoordelijke op de hoogte van verkoopresultaten.Je volgt de klanten op en geplande activiteiten.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Mechelen
Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.
Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie.
Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier.
Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.
Een greep uit het takenpakket:
onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een technical sales representative.
📍 Locatie: Lier📍 Klanten in regio Antwerpen en Limburg🍀 Actief in de landbouwsector
Jouw taken zijn:
Onderhouden van bestaande klantrelaties en prospecteren.Identificeren van potentiële klanten in sectoren zoals:
Dierlijke en plantaardige productieVeevoedingHumane voeding
Introduceren en uitbreiden van het productportfolio, met voortdurende opvolging.Analyseren van klantenbehoeften en aanbieden van maatwerkoplossingen.Opbouwen van langetermijnrelaties door oplossingsgericht te denken.Bieden van technisch-wetenschappelijke ondersteuning bij het aanbevelen van producten of diensten, en fungeren als gewaardeerd sparringpartner.Voorstellen van nieuwe klantoplossingen en innovatieve marktbenaderingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Lier, België
Voor een boekhoudkantoor in Lier zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die 2-3 dagen per week kan ondersteunen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een junior collega mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangiftesBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Lier, België
Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Je staat in voor:
Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technische Customer Service Medewerker
Kontich
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en technisch nieuwsgierige Medewerker Technische Klantenservice om ons groeiende team te versterken. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die problemen ondervinden met hun producten. Jouw doel is om hun probleem te begrijpen, de juiste ondersteuning te bieden en ervoor te zorgen dat ze snel de hulp krijgen die ze nodig hebben.
TechnicsElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
KONTICH
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Inside sales medewerker.
📍 Locatie: Kontich
💼 sector: Elektronische Componenten
Je werkt nauw samen met je technische collega’s uit de binnen- en buitendienst.Anderzijds contacteer je zelf proactief de klanten uit je klantenportefeuille.In je gesprekken neem je het ganse aanbod van onze producten en diensten mee.In de job van Inside Sales ligt de nadruk op het commerciële aspect.Je slaagt erin telefonische verkoop af te ronden en klanten te binden op lange termijn.Hiernaast registreer je alles zorgvuldig in onze ERP systemen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
📍Kontich - Voltijds 38u per week - sector: voeding
Ontwikkelen en implementeren van de salesstrategie in samenwerking met de Head of Sales & Marketing Chamallows.Realiseren van omzet-, volumeverkoop- en winstdoelstellingen binnen de aangewezen markten.Opstellen en beheren van accountplannen en budgetten op lokaal en klantniveau.Beheren en optimaliseren van het assortiment binnen lokale markten.Opzetten en uitvoeren van promotionele activiteiten en distributiestrategieën.Beheren van de logistieke prestaties en het opstellen van verkoopprognoses.Signaleren van nieuwe zakelijke kansen en trends op basis van marktdata en analyses.Actief bijdragen aan de professionalisering van het team en de organisatie.Opbouwen en onderhouden van relaties met interne en externe stakeholders, inclusief Supply Chain, Finance, Marketing en Operations.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantenadviseur verzekeringen
Berlaar, België
Vivaldis Office is op zoek naar een... CUSTOMER EXPERIENCE ADVISOR!
📍Waar kom je terecht?
Verzekeringskantoor te Berlaar
🗒 Wat zullen je taken zijn als Customer Experience Advisor?
Je staat in voor de snelle en correcte afhandeling van de schadedossiers.Je informeert en adviseert onze klanten gedurende het volledige proces en staat in voor eventuele nazorg.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Commercieel medewerker binnendienst
Aartselaar, België
Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar.
Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
HEIST-OP-DEN-BERG
Voor een bedrijf in Heist-op-den-Berg zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Offertes opstellen en opvolgenKlantencontact via telefoon en mail: vragen beantwoordenOpvolgen van de betalingenBestellingen plaatsen en controlerenOpvolgen van de klanttevredenheidInplannen van afsprakenJe staat in contact met de andere medewerkers van het bedrijf om alles op elkaar af te stemmen...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder A tot Z met ervaring
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een allround dossierbeheerder, voor een boekhoudkantoor te Heist-op-den-Berg.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de opvolging, het beheer en de optimalisatie van diverse klantenportefeuille.
Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten, en ondersteunt hen met professioneel advies op vlak van accountancy en fiscaliteit.
Wat zijn je taken als dossierbeheerder?
Je voert de boekhouding van A-Z uit. Je controleert de door de klant uitgevoerde boekhoudingen. Je staat in voor het opmaken van tussentijdse balansen en jaarafsluitingen. Je verleent kwalitatief advies op maat inzake fiscale en boekhoudkundige vragen. Je staat in voor het opmaken van de jaarrekening. Je staat in voor het opmaken van vennootschapsbelastingaangifte. Je geeft instructies en advies bij het organiseren van de klantenboekhouding.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.