Jobs

Jobs

225 Jobs found
Urgent

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt en Diest én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren: Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende / hulpboekhouder

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder Belangrijk: sterke basis frans!   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement Voltijds of 4/5de werken mogelijk Wat moet je doen? Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

OUDENBURG

Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Goed nieuws! Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Accounting Assistant

Alleur

💸🛞 Notre client, actif dans le secteur automobile est à la recherche d'un Accounting Assistant 🛞💸 Vos missions 🚀 Vous travaillez dans le service de Comptabilité. Vous traitez et vérifiez les factures entrantes et sortantes, et assurez une gestion correcte dans le système informatique. Vous préparez et exécutez les paiements fournisseurs. Vous êtes en contact étroit avec les clients externes et internes. Vous collaborer avec d'autres départements pour collecter les données financières. Vous êtes rattaché(e) au Responsable de la comptabilité
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Accountant - Assistant

Zandhoven, België

Vivaldis Interim is op zoek naar een enthousiaste en leergierige Junior Accountant - Assistent.   Hoe ziet jouw toekomstige werkweek er uit als Junior Accountant - Assistant?   Wel, dat is moeilijk te zeggen! Elke dag zal er namelijk anders uitzien, afhankelijk van de periode van het jaar, de dossiers in je portefeuille, de wensen en vragen van je klant... Uiteraard ben je frequent bezig met accountancy & fiscale werkzaamheden.   Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakket. Denk aan: BTW-verplichtingenvoorbereiden van eindejaarsafsluitingende aangiften van zowel personen- als vennootschapsbelastinghet opmaken van jaarrekeningenverwerken van boekhoudkundige stukken Hierbij werk je in een moderne, digitale omgeving en word je omringd door toffe collega's die jou door en door steunen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Comptable - Assistant contrôle de gestion

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai est à la recherche d'un(e) comptable. Pour ce poste, vous devrez :  Assurer la comptabilité clients/fournisseurs et assister le contrôleur de gestion dans le suivi des coûtsEtablir les diverses déclarations mensuellesImputer et vérifier les factures clients/fournisseursAssurer le classement des factures établies Effectuer le contrôle des comptes et justifications de fin de mois Effectuer les rapprochements bancairesElaborer les tableaux de bordEffectuer la préparation de différentes études et analyses demandéesFaire le suivi et l'imputation des immobilisationsAssurer les différentes tâches inhérentes à l'établissement du reporting mensuel et annuel 
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent bedrijfsleider

ZAVENTEM

Functieomschrijving:Klanten ontvangen en hun wensen besprekenWensen vertalen naar duidelijke werkfiches voor de techniekersSamen met de techniekers bepalen welke onderdelen besteld moeten wordenAdministratie verwerken die voortvloeit uit de werkopdrachtenInkomende en uitgaande e-mails m.b.t. de werkzaamheden beherenFacturen opstellen na afloop van de werken en klanten informerenBijdragen aan een vlotte samenwerking tussen afdelingenAlgemene administratieve ondersteuning binnen het bedrijf 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)

Treskesdijk 7, Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement = Passie voor technieken of interesse is must!   Wat moet je doen?   Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! ) 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Part time tweetalige administratief assistent

Sint-Niklaas

Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere: Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Werk je graag met cijfers? Ben je nauwkeurig? Kan je vlot werken met Excel?   Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?    Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:   Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig medewerker

Sint-Truiden, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in ramen en deuren zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende in Sint-Truiden. Vind je het fijn om de boekhouder te ondersteunen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aankoopfacturenKoppelen van de ontvangstbonnen aan de facturenBetaalbestanden klaarzettenAlgemene ondersteuning bij de boekhouding
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!