Urgent
Hulpboekhouder
MERELBEKE
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark. Waar moet je zijn?
Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Bediende boekhouding dossierbeheer
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: boekhoudkantoor
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder met ervaring
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een .... Senior accountant / dossierbeheerder!
Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Geel
Wat zijn je verantwoordelijkheden als accountant?
Je bent niet alleen expert in accountancy en fiscaliteit, maar ook in relatiebeheer. Netwerken zit je in het bloed. Je staat dan ook in voor een uitgebreide portefeuille van klantendossiers.Als vertrouwenspartner denk je proactief mee met de klant en vorm je een onderbouwde visie over de beste strategie voor zijn zaak. Jouw knowhow is hierbij écht van tel.Je neemt zelf de touwtjes stevig in handen maar werkt actief en efficiënt samen met de junior collega's op kantoor.Heb je een hart voor ondernemen, dan zit je hier helemaal op je plaats.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ervaren Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Geel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Een (digitale) boekhouding voeren van A-ZVoorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe doet fiscale aangiftes inzake personen- en vennnootschapsbelastingenOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Part time tweetalige administratief assistent
Sint-Niklaas
Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere:
Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Executive Assistant to the Business Director
EVERE
Voor een van onze klanten gevestigd in Evere zijn we op zoek naar een Executive Assistant to the Business Director.
In deze veelzijdige functie ondersteun je rechtstreeks de Business Director en speel je een centrale rol in de coördinatie van administratieve en operationele processen.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Beheren van de agenda van de Business Director en het inplannen van vergaderingenVoorbereiden, coördineren en opstellen van documenten voor interne en externe vergaderingenNotuleren van vergaderingen en opvolgen van actiepuntenBeheren van onkostennota’s en uitvoeren van diverse ad-hoc administratieve takenVerbeteren van interne procedures en beheren van gedeelde elektronische bestandenVerlichten van de dagelijkse administratieve en logistieke lasten van de Business DirectorFungeren als Single Point of Contact (SPOC) voor nationale klanten accountsCoördineren van de dienstverlening en beheren van contracten met klanten, inclusief prijsbesprekingenUpdaten van de orderportefeuille, verkoopindicatoren en andere commerciële rapportenVerzamelen en consolideren van marktinformatie over concurrenten en sectorontwikkelingenVoorbereiden van periodieke indexeringen in de schoonmaaksectorDeelnemen aan transversale projecten zoals marketing, innovatie of facilitaire ondersteuningBijdragen aan de implementatie en opvolging van het QHSE-beheersysteem (Kwaliteit, Gezondheid, Veiligheid en Milieu)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
HOUTHALEN-HELCHTEREN
Onze klant is sinds meer dan 40 jaar gespecialiseerd in oppervlaktebehandeling en biedt daarnaast een brede logistieke dienstverlening zoals o.a. assemblage, inpakwerkzaamheden, stockage en distributie.
We zijn op zoek naar een enthousiaste deeltijdse administratief bediende.
Je verantwoordelijkheden:
Een administratief pakket zoals verwerken van orders, facturatie, transport, planning, ....Een eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers (telefonisch, mail, onthaal).De opvolging van de productieplanning in samenwerking met de manager.Je staat elke dag met een glimlach klaar voor zowel medewerkers, klanten als leveranciers.
OfficeWoodPart-timeFixed contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende - Logistiek
GENT
We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent)
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.
Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende DEELTIJDS
SCHOTEN
Ben jij een administratieve duizendpoot met een gezonde dosis gezond verstand? Werk je graag in een klein en hecht team binnen een familiale sfeer? Dan ben jij misschien wel de administratief bediende die wij zoeken!
Jouw Functie: Als administratief bediende sta je in voor een breed en gevarieerd takenpakket. Je zorgt ervoor dat onze administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.
Concreet betekent dit:
Opstellen en verwerken van orders, facturen en boekingen (aankoop en verkoop)Voorbereiden en opvolgen van dispatch naar klantenWerken met logistieke klantensoftware en ERP-systemenOndersteuning bieden aan collega’s, zowel administratief als praktischBeantwoorden van mails en opstellen van bestelbonsBestellingen opvolgen bij leveranciersGoede opvolging van zendingen en duidelijke communicatie naar klantenWerken met verschillende klantenportalenContact onderhouden met het magazijn
OfficeMetalPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende werkvoorbereiding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Logistiek analist - ondersteuning admin/operations
Takenpakket
Ondersteuning operations / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, input nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie + vlotte communicatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beherenIT kennis: input VB. in Business Central
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende boekhouding dossierbeheer
Dessel
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding (focus= facturatie/crediteurenbeheer)
Specialisatie: Logistiek
Takenpakket
Jij zorgt ervoor dat elk klantendossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbreken (order, factuur, ...)Facturatie en crediteren: inboeken facturen, data input orders (routine werk)Administratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteunen debiteurenafdeling indien nodig, controle facturenAlgemene administratieKlanten of leveranciers contact (mail/ telefonie)
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.