Urgent
Talent Learning Officer
Bruxelles
Voor een van onze klanten in de verzekeringssector zijn wij op zoek naar een Talent Learning Officer in Brussel.
Als Talent Learning Officer, zullen uw taken de volgende zijn:
Samenwerken met de HR Business Partners om opleidingsbehoeften te identificeren en passende oplossingen voor te stellen.Beheren en opvolgen van interne en externe opleidingen, en coördineren van projecten voor de ontwikkeling van vaardigheden en carrières.Bijdragen aan leerinitiatieven (e-learning, workshops, mentoring) en het optimaliseren van het opleidingsbudget.Aantrekkelijke vacatures opstellen en verspreiden (NL-FR) en proactief op zoek gaan naar kandidaten.Deelname aan het verbeteren van HR-processen (werving, opleiding, talentbeheer) en opvolgen van de bijbehorende KPIs.Begeleiden van initiatieven die interne mobiliteit en talentontwikkeling bevorderen.De preselectie van kandidaten verzorgen (telefonische screenings, interviews, opvolging van sollicitaties)
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis

Flexibel. Ervaren. Onmisbaar.
Ben jij iemand met ervaring in rekrutering die zich als een vis in het water voelt in élk kantoor? Hou je van afwisseling, impact en het ondersteunen van collega’s in verschillende settings? Dan is de rol van Field Officer bij Vivaldis misschien wel exact wat jij zoekt.
Je wordt de vliegende kracht die collega’s én kantoren vooruit helpt. Of het nu gaat om een vervanging, extra ondersteuning, of het herlanceren van een kantoor: jij stapt in, schakelt snel en maakt mee het verschil.
We zoeken een Field Officer voor regio Limburg.
Wat doet een Field Officer bij Vivaldis?
In het kort? Als Field Officer ben je een veelzijdige expert met commerciële feeling, een hart voor rekrutering en een sterke dosis teamspirit.
In het lang? Dit dus:
Operationele ondersteuning op maat
Je werkt mee in verschillende kantoren, afhankelijk van de nood: vervanging, versterking of optimalisatieJe matcht kandidaten met vacatures, voert intakegesprekken, stelt voor bij klanten en zorgt voor een vlotte opstartJe begeleidt processen van A tot Z en zorgt voor een correcte administratieve afhandelingJe bewaart het overzicht, maar bent nooit bang om in de actie te duiken
Commerciële kracht
Je onderhoudt relaties met bestaande klanten én zoekt actief naar nieuwe opportuniteitenJe voert gesprekken, onderhandelt en bouwt mee aan duurzame samenwerkingenJe helpt kantoren bij het opstellen van een lokale commerciële aanpak
Coach, sparringpartner & kennisdeler
Je begeleidt (nieuwe) collega’s tijdens hun opstart en manier van werkenJe geeft on-the-job feedback, deelt jouw kennis en bouwt mee aan een lerende omgevingJe denkt mee over verbeterkansen in processen, communicatie en samenwerking
Flexibiliteit troef
Je past je stijl, aanpak en rol aan in functie van de situatie en het teamJe voelt aan waar het schuurt, wat beter kan én hoe je dat op een positieve manier aanpaktJe draagt bij aan de samenhang tussen de kantoren binnen jouw regio of cluster
InternalServicesFull-timeFixed contract
Voor onze klant te Bree (sector productie / voeding) zijn we op zoek naar een QA officer
Welke taken ga je uitvoeren in deze functie:
Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de producten, vanaf grondstof tot eindproduct. Dit omvat de ontwikkeling, implementatie en onderhoud van het kwaliteitssysteem van de plant.Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het kwaliteitsbeleid. Strategische doelstellingen vertaal je in concrete (jaar)actieplannen, in afstemming met het plant managementteam.Je leidt relevante stakeholders op en enthousiasmeert hen om een cultuur van voedselveiligheid te bevorderen. Dit in alle lagen van de organisatie.Je evalueert en monitort de naleving van het kwaliteitsbeleid en -procedures in de organisatie.Je zal instaan voor het identificeren en bespreken van knelpunten/trends, mede in het licht van veranderende eisen en normen.Je communiceert met klanten in verband met kwaliteitskwesties en verbeteringsplannen.Je plant, begeleidt en coördineert interne audits alsook audits bij leveranciers. Na afronding zorg je er mee voor dat er gepaste acties genomen worden.Je draagt mee zorg voor het behalen van certificeringen.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en opstellen van risicoanalyses en risicobeheersmaatregelen.Je coacht de medewerkers van jouw team om hun competenties en vaardigheden optimaal te benutten. Je staat in de voor de opvolging van prestaties, evaluaties en hun ondersteuning.Je onderzoekt klachten m.b.t. kwaliteit en neemt gepaste acties.Je volgt de tendensen in je vakgebied en deelt de opgedane kennis met je collega’s
OfficeServicesFull-timeFixed contract
HR Payroll Officer
Houthalen
Voor onze klant te Limburg zijn we op zoek naar een HR officer
Het bedrijf is actief in infra-activiteiten en deze zijn zeer uitgebreid: van elektrische voedingen tot de plaatsing van LS- en MS-schakelborden, van openbare verlichting langs snelwegen tot renovatie en onderhoud van tunnels. En niet te vergeten: metrostations, verkeerslichten, glasvezel, spoorwegsignalisatie, elektriciteitsnetten op luchthavens, evenals de expertise in milieu-instrumentatie met de installatie en het onderhoud van analysesystemen voor lucht- en waterkwaliteit.
Wat je doet
Als Payroll Officer voor de divisie INFRA bent u verantwoordelijk voor de dagelijkse taken met betrekking tot het personeelsbeheer van zowel arbeiders als bedienden:
DIMONA-aangifte.Administratief beheer van personeelsdossiers (sociale documenten, verzekeringen).Administratief beheer van afwezigheden (ziekte, arbeidsongevallen, economische werkloosheid, enz.) en verlof.Loonverwerking van arbeiders en bedienden.Contact met het sociaal secretariaat.Eindafrekening bij uitdiensttreding.Diverse rapporteringen (afwezigheden, enz.).
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Deeltijds hr officer
BALEN
Vivaldis Office Geel zoekt .... DEELTIJDS HR OFFICER!
Wegens langdurige afwezigheid van een HR collega zijn we op zoek naar iemand die openstaat voor een vervangingsopdracht. Gewenste startdatum is vanaf begin augustus.
Waar moet je zijn?
BalenKunstvloeren35 medewerkers
Wat moet je doen?
Recruitment: vacatures uitschrijven, aansturen interimpartners, actief op zoek gaan naar potentiële kandidaten, CV's screenen + eerste gesprek voeren met kandidaten, ondersteunen opmaak loonvoorstellenOnboarding: onboarding voorbereiden van nieuwe medewerkers, opleiding palnnenPayroll: voorbereiden maandelijkse payroll (2 bedrijfsentiteiten + 3 pc's), tussentijdse voorschotten, administratie rond maaltijdcheques/ecocheques, ....Legal & admin: eerstelijns- sociaaljuridisch advies, verwerken verkeersboetes, verwerken post, facturen controleren, plannen van jaarlijkse medische onderzoeken, ....Welzijn: je maakt deel uit van het feestcomité
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeChemistryFull-timeTemporary
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR advisor / payroll talent (focus op Hard HR)!Belangrijk: NED/FRA!
Onderhouden contacten met huidige collega's (arbeiders en bedienden)Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Maandelijkse payroll, vakantiegeld, vakantierechten, ziekte + administratie voor nieuwe medewerkers + mensen die uit dienst zijnAanspreekpunt voor diverse dossiers zoals loopbaanonderbrekingOpleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen...Opzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.Nauw contact met sociaal secretariaat, uitzendkantoren, VDAB, ...Communicatie in het Ned en Fra!
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
IT Officer
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant, actief in de logistieke sector te Zeebrugge, zijn we op zoek naar een IT Development Officer.
In deze functie stel je de technische projectplannen van de jou toegewezen IT-projecten op, beheer je ze, volg je ze op en rapporteer je hierover.
Een greep uit je takenpakket:
Je beheert de core-systemen en je draagt bij tot de realisatie en implementatie van het systeem.Je stelt technische specificaties op en toets deze af met de IT-managerJe begeleidt de implementatieJe leidt gebruikers op.Je volgt efficiëntie naar capaciteit en budget.Je brengt applicatiemogelijkheden in kaart, analyseert ze en evalueert de componenten.Wekelijks rapporteer je aan het IT-departement.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales & Procurement Officer
BRAINE-L'ALLEUD
Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG)
Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.
REGIO: Braine l'Alleud - 1420
Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor:
Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Teamlead-Coördinatie Customer relations afdeling/helpdesk/admin (NED/FRA)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Coördinatie team Customer service/ helpdesk! Komt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging /coördinatie en begeleiding. Verder steek je zelf ook de handen uit de mouwen.Veel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Werkverdeling/ coaching aanspreekpunt bij vragen van je collega'sAnalyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer service. SPOC bij moeilijkere dossiersBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Credit Officer NL/FR
Berchem, Antwerpen, België
Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.
Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille.
Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Credit Decision Officer
Bruxelles, Belgique
Pour l'un de nos clients spécialisé dans le crédit à la consommation et les services financiers, Vivaldis Finance est à la recherche d'un(e) Credit Decision Officer.En tant que Credit Decision officer, vos tâches seront les suivantes:
Intégré(e) à une équipe de 15, vous analyserez et déciderez sur les dossiers non traités automatiquement.Après formation, vous prendrez des décisions autonomes sur des crédits dans des limites définies, en équilibrant risque et responsabilité.Vous vérifierez la complétude des dossiers et évaluerez les risques associés.Vous contrôlerez la conformité des documents et effectuerez les vérifications requises.Vous gérerez les appels partenaires pour des décisions instantanées après filtrage par la First Line.
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ aftersales - elektrisch talent.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, batterijsystemen...
Takenpakket
Van zodra een project verkocht is kom jij in actie- aftersalesBeantwoorden vragen van klanten mbt elektrotechniek, laadpalen, ... + begeleiding/advies/onboardingOndersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbindingBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant in Knokke, zijn we op zoek naar een HR-medewerker.
Hoe ziet je takenpakket eruit?
Administratie en procedures bij in en uit dienst treding (contracten, policy’s, simulaties,bedrijfskledij, ..).Updaten van de gegevens op het platform van het sociaal secretariaat.Maandelijkse loon verwerking (doorsturen naar het sociaal secretariaat)Controle tikkingen techniekers (dienen voor loon verwerking) .Nauw contact met sociaal secretariaat (vragen van medewerkers, wetgeving, gebruik platform,..)Uitwerken van loonstructuurOptimaliseren van onze voordelen alle aard om ons attractiever te maken in de markt bij aanwervingWanneer de nood er plots is : uitwerken Syndicale delegatie/CPBW/OndernemingsraadVoorstellen en stimuleren/ Opvolging en registratie opleidingen van en voor de medewerkersOrganiseren opleidingen in samenspraak met verantwoordelijke, planning,..Voorbereiding evolutiegesprekken per medewerkerTeamevents voorstellenOpvolgen mailbox...
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Complaint Officer
Bruxelles
Voor een van onze klanten in de verzekeringssector, gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Complaint Officer.
Als Complaint Officer zullen uw taken de volgende zijn:
U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, luistert naar hun zorgen en documenteert klachten nauwkeurig.U analyseert klachten om oorzaken en trends te identificeren en helpt preventieve oplossingen te ontwikkelen.U werkt samen met interne afdelingen om klachten efficiënt en klantgericht op te lossen.U neemt de nodige maatregelen om problemen op te lossen en klanttevredenheid te garanderen.U houdt klanten op de hoogte van de voortgang en biedt duidelijke oplossingen met realistische termijnen.U trekt conclusies en informeert de juiste diensten voor een actieplan.U denkt proactief mee en stelt verbeteringen voor om de klanttevredenheid te verhogen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Wellbeing Officer
Verrebroek, Beveren, België
Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Wellbeing Officer.
Jouw takenpakket ⬇️
Aanspreekpunt voor ziektemeldingenBeheer van kort en lang verzuim, inclusief opvolgen van verlengingen.Verzorgen van administratieve taken, zoals het sturen van controledokters en het opstellen van verslagen.Analyseren van data en opmaken van rapportagesToewijzen en opvolgen van peter- en meterschappen binnen de organisatie.Opmaken van presentaties ter ondersteuning van welzijnsinitiatieven.Actieve deelname aan projecten rond welzijnJe brengt verslag uit aan je leidinggevende
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
BRUSSEL
Voor een van onze klanten, gespecialiseerd in consumentenkredieten in Brussel, zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer bestaan je taken uit:
Fungeren als eerste contactpersoon voor klanten via telefoon, e-mail en chat.Behandelen van klantvragen over kredietkaarten, persoonlijke leningen en gerelateerde verzekeringen.Zorgen voor een snelle en professionele klantenservice van hoge kwaliteit.Aanbieden van producten en diensten om klantrelaties te versterken.Ondersteunen van de afdeling bij administratieve taken.Proactief oplossingen zoeken die aansluiten bij de behoeften van de klant.Werken met verschillende kredietproducten en een gevarieerde set aan taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Credit Decision Officer
BRUSSEL
Voor een dynamische klant, een expert in consumentenkredieten in Brussel, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Credit Decision Officer!
In deze rol krijg je de kans om:
Kredietdossiers die niet automatisch verwerkt kunnen worden, te analyseren en weloverwogen beslissingen te nemen binnen een team van 15 medewerkers.Zelfstandige beslissingen te nemen na training, binnen een bepaald bedrag en risiconiveau, waarbij je altijd een goede balans vindt tussen risico en verantwoordelijkheid.De volledigheid van kredietdossiers te controleren en ervoor te zorgen dat alles volgens de regels verloopt.De risico’s van de kredietverlening grondig te beoordelen om weloverwogen keuzes te maken.Documenten op conformiteit te controleren en de nodige wettelijke controles uit te voeren.Een nauwkeurige opvolging van de dossiers te garanderen om een vlotte werking te verzekeren.Samen te werken met verschillende afdelingen en indien nodig partners te ondersteunen met onmiddellijke beslissingen na de filter door de First Line.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer
Bruxelles
Gelegen op de Louizalaan in Brussel, is onze klant gespecialiseerd in klantenrelatiebeheer voor een gerenommeerde bank.
Ze bieden gepersonaliseerde en kwaliteitsvolle oplossingen om in de behoeften van hun klanten te voorzien, met een professionele service en een optimale klantbeleving.
Jouw missie:
Het belangrijkste aanspreekpunt voor klanten zijn: hun aanvragen beantwoorden via telefoon, e-mail of chat.Je talenkennis benutten om duidelijke communicatie te garanderen en klantbezwaren effectief op te lossen.Sterke relaties opbouwen met klanten door middel van een kwalitatieve service en aandachtige luisterhouding.Samenwerken met het team om best practices te delen en oplossingen te vinden voor de verschillende uitdagingen die zich voordoen.
Kom deel uitmaken van een dynamisch team en lever een klantgerichte service van hoge kwaliteit!
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Credit Officer.
Functieomschrijving:
Beheren van de debiteurenportefeuille.Telefonisch en per e-mail communiceren met klanten.Zorgen voor tijdige betaling van facturen door klanten.Nauwkeurig monitoren van de financiële status van klanten.Professioneel opvolgen van in- en outbound telefonie.Beantwoorden van vragen en klachten van klanten met betrekking tot facturen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.