HR Officer
Dilsen-Stokkem, België
Voor onze klant, gelegen te Dilsen-Stokkem en gespecialiseerd de productie van voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer.
Takenpakket
Instroom
Ondersteuning rekruteringsproces Organiseren van evenementen in het kader van naamsbekendheid en aantrekken van kandidaten. Verantwoordelijk voor onthaal van nieuwe medewerkers Verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van interimmers, de opmaak en opvolging van contracten.
Personeel- en salarisadministratie
Beheer en up-to-date houden van personeelsdossiers.Opvolgen van afwezigheden, vakantieplanning en ziekteverzuim via rapportages.Verwerken en controleren van de maandelijkse lonen.Beheer van loon- en arbeidsvoorwaarden volgens de geldende wetgeving en bedrijfsrichtlijnen.Opvolging van sociale wetgeving en de verwerking hiervan
Doorstroom
Organiseren, registreren en opvolgen van trainingen, opleidingscertificaten en -attesten. Ondersteunen bij de aanvraag van opleidingssubsidies.Opvolgen van verplichte trainingen.
Uitstroom
Ondersteunen bij het opmaken en verwerken van ontslagdocumenten, zoals ontslagbrieven, C4-formulieren en andere wettelijke documenten.Coördineren van de terugname van bedrijfseigendommen (badge, laptop, werkkledij, etc.).Opstellen van rapportages over verloop en retentie binnen de organisatie.Meewerken aan initiatieven omtrent employer branding.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant in de machinebouw zijn we op zoek naar een QHSE-officer.
Je zal het aanspreekpunt zijn voor alles met betrekking tot kwaliteit, milieu, veiligheid en gezondheid.
In deze rol zal je rapporteren aan de Managing Director.
Wat zijn je verantwoordelijkheden:
Zorg dragen dat de documentatie van de kwaliteits- en keuringsinstelling voldoet aan de eisen van ISO 9001:2015, NBN EN ISO/IEC 17020:2012, ISO 140001 en ISO 45001.Beheren en bijhouden kwaliteitsregistraties.Afwijkingen, klachten en beroepen vastleggen en indien relevant zelf oplossen..Interne audits uitvoeren en externe audits begeleiden.Planning en onderhoud kalibraties van meetmiddelen en ijkinstrumentatie.Milieucoördinator Milieu Klasse I.Beheer en schrijven van COP/COC goedkeuringsprocessen. Adviseren managementteam t.a.v. het VGM-beleid. Eindverantwoordelijke voor de kwaliteitsborging van producten (PDI, COC, …).Brengt het gehele kwaliteitsproces in de organisatie tot leven.
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Work at Vivaldis

Sales Officer
Genk, België
Start een nieuwe uitdaging bij Vivaldis Payroll, onderdeel van de Vivaldis Groep.
We zijn zo succesvol dat we op zoek zijn naar een nieuwe teamgenoot om met ons mee te doen!
Vivaldis Payroll is een efficiënt self service platform voor flexibele payrollcontracten. Het is een innovatieve digitale tool die bedrijven helpt bij het eenvoudig opstellen en verlengen van flexibele (interim)contracten en dat 24/7! En het beste is, wij nemen de administratie voor onze rekening!
Als Sales Officer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Je gaat actief prospecteren naar nieuwe klanten en je bouwt aan een lange termijnrelatie met je klant. Je geeft advies en deelt je kennis over onze applicatie contract tool en het Vivaldis Payroll platform.
Jouw taken omvatten onder andere:
Actieve klantenwerving en klantenbeheer.Het helpen van klanten en het delen van je kennis over de Viva+ app en de website.Het fungeren als aanspreekpunt binnen Vivaldis Interim en Vivaldis Construct om collega's te informeren over Vivaldis Payroll en hen en hun klanten te begeleiden bij het gebruik van het digitale platform.Het geven van advies en het delen van je kennis over het platform, sociale wetgeving, preventie, en meer.Het fungeren als contactpersoon voor vier partijen: klant-bedrijven, uitzendkrachten, collega's binnen Vivaldis kantoren en bepaalde diensten van het hoofdkantoor.
InternalServicesFull-timeFixed contract
Voor onze klant in de regio Bree zijn we op zoek naar een quality officer
Je werkt samen met het voltallig QA team. Jouw taken bestaan in hoofdzaak uit volgende punten :
Je staat in voor het invullen van klantenspecificatiesJe zult vragen van klanten met betrekking tot het pakket beantwoorden, waarbij het gehele team ondersteuning biedtJe staat in voor het up to date houden van interne specificaties grondstoffen en/of primaire verpakking.Je ondersteunt het ganse QA team met administratieve takenAfhankelijk van je kennisniveau kunnen deze taken verder worden uitgebreid.
OfficeNutritionFull-timeTemporary
Payroll Officer
Sint-Truiden
Vivaldis Office is op zoek naar een payroll officer voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant ontwerpt, ontwikkelt, fabriceert en verkoopt personenauto's en bestelwagens.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als payroll officer bestaat uit:
Je bereidt de maandelijkse loonverwerking voor, voert ze uit en controleert alles tot in de puntjes;Je bent verantwoordelijke voor de payroll van pc 209 en sporadisch 111, split payrolls komen er ook bij kijken;Je beheert personeelsdossiers en verwerkt correct alle sociale documenten;Je fungeert als aanspreekpunt voor vragen rond loonadministratie en sociale wetgeving;Je adviseert collega’s, leidinggevenden en medewerkers over sociaal-juridische kwesties;Je ondersteunt het HR-team met rapporteringen en statistieken;Je denkt mee na over hoe processen efficiënter kunnen en helpt bij het optimaliseren van payrollsystemen;Je werkt samen met externe partners zoals het sociaal secretariaat en interne HR-collega’s.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Spareparts Officer
SINT-TRUIDEN
Voor onze klant gelegen in Sint-Truiden gespecialiseerd in commerciële koeloplossingen en zoeken wij een Spare Parts Officer met technisch inzicht.
Ben jij commercieel ingesteld?
Heb je een goede kennis van koeltechnieken?
Lees dan zeker verder!
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je volgt aanvragen voor wisselstukken op, via mail of het ticketportaal.Je identificeert de juiste onderdelen op basis van technische info.Je boekt alles correct in het ERP-systeem.Je zorgt dat onderdelen op tijd verstuurd worden naar klanten of collega’s.Je hebt contact met leveranciers over levertijden en beschikbaarheid.Je werkt samen met de collega’s van service, sales en logistiek.Je denkt mee bij vragen of onduidelijkheden.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Officer - HRBP (Bachelor + eerste ervaring!)
Dessel
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager. Als HR Officer / HR BP zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, ondersteuning loonsadmin, talentmanagement, HR projecten)
Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenIn mindere mate loonadministratie: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, , certificaten, medische keuringen, Code 95... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Officer (Bachelor + eerste ervaring! + kennis NED/ENG/FRA)
ARENDONK
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Officer. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, Payroll, talentmanagement, HR projecten)
Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, , certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR support officer
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een Hr Supprto Officer met passie voor techniek/bouw.
Als HR Support Officer speel je een centrale rol binnen ons team.
Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf:
Personeelsdossiers beheren: Samen met je collega's zorg je ervoor dat alle personeelsdossiers tot in de puntjes verzorgd zijn en up-to-date blijven.Ondersteuning bij loonverwerking: Je assisteert je collega's door nauwkeurige controles uit te voeren bij de loonverwerking van onze Belgische entiteiten, zodat alles vlekkeloos verloopt. Van het opstellen van attesten tot het beheren van werkloosheidsaanvragen en het verzorgen van Greetz, je neemt de bijkomende administratie met plezier onder je hoede.Postverwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende post, zodat alles snel en efficiënt wordt afgehandeld.Voeling met de werkvloer: Je staat dicht bij onze medewerkers, bouwt sterke relaties op met zowel interne klanten als externe instanties en bent een aanspreekpunt voor wat er leeft binnen het bedrijf.Passie voor sociale wetgeving: Sociale wetgeving boeit je enorm. Je zorgt ervoor dat deze correct wordt toegepast en biedt graag een luisterend oor voor de vragen van onze medewerkers.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations officer/ administratie- telefonie /helpdesk support Sterke basis frans!
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, ...
Takenpakket
Als spilfiguur tussen bureau en klant (bestaande en nieuwe) ben je HET aanspreekpuntKomt er een storing binnen, een vraag, ... TOP! Jij doet de opvolging via mail en telefoon. Dit doe je samen met 10-15 collega'sVeel bellen en mailen schrikt je niet af (Nederlands en Frans! = voornamelijk durven behelpen) Geen callcenter! Wel een eerstelijnsdienst Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen doe je met plezier alsook implementeren van de toepassingen bij de klant (na opleiding natuurlijk!)Klachtenbehandeling + klantenbinding, customer serviceBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: storingen verwerken, tickets aanmaken, klantendossiers aanmaken, orders verwerken, facturen nakijken ... Doorgroei kans
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer/ administratie- telefonie helpdesk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ aftersales - elektrisch talent.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatie, energiemanagement, laadpalen, batterijsystemen...
Takenpakket
Van zodra een project verkocht is kom jij in actie- aftersalesBeantwoorden vragen van klanten mbt elektrotechniek, laadpalen, ... + begeleiding/advies/onboardingOndersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbindingBestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior HR & Payroll Officer
Brecht
Heb jij ervaring met HR binnen een KMO, bij voorkeur in de bouwsector? Ben je op zoek naar een uitdagende rol waarin je zowel strategisch als operationeel kan schakelen? Dan is dit dé functie voor jou!
Wat ga je doen?Als Senior HR & Payroll Officer ben jij dé spilfiguur binnen HR. Je ondersteunt het management in alle HR-gerelateerde domeinen, met een sterke focus op correcte uitvoering, sociale wetgeving en payroll. Je combineert juridische kennis met een mensgerichte aanpak.
Je staat in voor de volledige loonverwerking en volgt contracten op (ook voor tijdelijke werknemers en uitzendkrachten).Je bent het aanspreekpunt voor alles wat personeelsadministratie, verzekeringen en wagenparkbeheer betreft.Je bewaakt de naleving van sociale wetgeving en zorgt voor correcte toepassing in de praktijk.Je denkt mee over het optimaliseren van HR-processen en fungeert als sparringpartner voor het beleid.Je werkt nauw samen met collega’s en externe partners voor een vlotte personeelswerking.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Supply Chain Officer
ZAVENTEM
Jouw rol in het kort, als Senior Supply Planner zorg jij ervoor dat onze producten op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Je schakelt dagelijks met collega’s van sales, operations en inkoop om een soepele supply chain te garanderen. Je denkt vooruit, lost problemen op voordat ze ontstaan, en helpt ons slimmer en efficiënter te werken.
“Wat ga ik concreet doen?" Die vraag stel je je vast... hier alvast enkele antwoorden:
Je bouwt slimme, toekomstgerichte supply plannenJe beheert voorraadniveaus en volgt KPI’s op de voetJe overlegt met verschillende teams en schakelt snelJe signaleert risico’s én bedenkt oplossingenJe helpt processen te verbeteren en automatiseren
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Care Project Officer
KAPELLEN (ANTWERPEN)
Als Customer Care Project Officer ben je het aanspreekpunt voor technische vragen en zorg je voor de planning en coördinatie van interventies en onderhoud. Daarnaast neem je het initiatief om inspecties aan bestaande installaties tijdig in te plannen en ondersteun je bij het selecteren van essentiële componenten zoals kritieke reserveonderdelen.
TechnicsMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer met kennis van Nederlands en Frans
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Je werkt op ons hoofdkantoor in BeverenJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersJe fungeert als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenJe volgt stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opJe staat dagelijks in contact met onze logistieke partnersJe ontfermt je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigJe service en klantgerichtheid is feilloos, waardoor jij het aanspreekpunt wordt voor onze klantJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten wanneer het gaat over hun bestellingen, pakketten en verzendingenJe bent erg precies en controleert elke van de door jouw gemaakte facturen
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technical Review Officer
BRUSSEL
Voor een van onze klanten in Brussels zijn wij op zoek naar een Technical Review Officer.
Jouw functie:
Je bent verantwoordelijk voor de technische beoordeling, controle en betaling van kredietcontracten. Je controleert de juridische geldigheid, de naleving van de contractvoorwaarden en vergelijkt deze met de oorspronkelijke aanvraag.Je valideert betalingen aan leveranciers en klanten en beheert hernieuwbare kaarten.Je hebt beslissingsbevoegdheid over kredieten en bent verantwoordelijk voor je eigen dossierbeheer.Daarnaast kan je afwijkingen toestaan binnen de geldende normen, waarbij je elk dossier apart beoordeelt.Je onderhoudt telefonisch contact met partners en klanten.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Leasing Decision Officer
BRUSSEL
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Leasing Decision Officer.
Jouw functie:
Als Leasing Decision Officer ben je verantwoordelijk voor het behandelen van leasingaanvragen en het analyseren van kredietdossiers. Na een gedegen opleiding neem je zelfstandig kredietbeslissingen en motiveer je deze duidelijk naar alle betrokken partijen.
Je werkt nauw samen met het commerciële team om een optimale dienstverlening aan klanten en partners te garanderen. Daarnaast controleer en valideer je alle contractuele documenten.
Wat verwachten wij van jou?
Je hebt een sterk organisatietalent en een ondernemende, proactieve houding.Je bent creatief en oplossingsgericht in je aanpak.Je kan verantwoordelijkheid nemen en je beslissingen goed onderbouwen.Je communiceert duidelijk en effectief met verschillende stakeholders.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Quality Control Officer
Neder-Over-Heembeek
Voor een van onze klanten in Brussel zijn we op zoek naar een Quality Control Officer.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het actueel houden en optimaliseren van het kwaliteitssysteem. Je speelt een sleutelrol in het continu verbeteren van de interne processen en draagt bij aan het realiseren van de kwaliteits-, milieu-, veiligheids- en beveiligingsdoelstellingen van de organisatie.
Je verantwoordelijkheden omvatten onder meer:
Het uitwerken, implementeren en up-to-date houden van werkinstructies en systeemprocedures, volledig in overeenstemming met de geldende kwaliteitsnormen en interne richtlijnen.Het opvolgen en bijsturen van alle documentatieprocessen, met bijzondere aandacht voor het tijdig herzien van procedures, formulieren en instructies wanneer interne beleidslijnen of normen wijzigen.Het verzamelen, analyseren en interpreteren van prestatiegegevens, zoals KPI’s en klachtenanalyses, om corrigerende en preventieve acties te definiëren en te implementeren.Het beheren van het documentbeheersysteem, inclusief het structureren, centraliseren en bewaken van alle kwaliteitsgerelateerde documenten binnen het bedrijf.Het actief meewerken aan interne audits en evaluaties, van voorbereiding tot opvolging, in lijn met de vastgelegde auditplanning.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations officer
Tielen, Kasterlee, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... CUSTOMER RELATIONS OFFICER!
Waar moet je zijn?
Regio KasterleeSpecialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken 39u/week
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiers mbt brug- kroonwerk, tandtechnieken of prothesen, opvolging orders door de collega's in het labo tot levering, facturatie, routeplanning, ...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations Manager
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Vivaldis Mouscron est à la recherche d'un RH Officer, pour une société située sur la région de Mouscron.
Principales tâches :
Confirmation des planningsPoint de contact pour les agences d'intérim concernant les prestationsPaie des salariés (Belgique & Europe – petite structure en Allemagne)Préparation des contrats pour les nouveaux collaborateursPlanification des onboardings et offboardingsRéponses aux questions relatives aux fiches de paieOrganisation des visites médicalesDéclarations et suivi des accidents du travailGestion de la flotte (offres, commandes, calcul des avantages liés à l'échange salarial)Pas de recrutement prévu – il s'agit uniquement de tâches en Hard HR
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.