Jobs

Jobs

190 Jobs found

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder

Heusden-Zolder, België

Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.   Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:  Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Hulpboekhouder

Genk, België

Heb je interesse in de job na het lezen van de vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance in Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online.Voor een Nederlands bedrijf, gespecialiseerd in afvalverzamelingsvoertuigen, zoeken wij een boekhouder voor hun vestiging in Genk.Wat behoort tot het takenpakket van een boekhouder bij dit bedrijf? Je voert de betalingen uitAan-en verkoopfacturen opmaken en inboekenKas-en bankafschriften inboekenUitvoeren van de btw-aangiftesOpmaken van rapporteringen voor de hoofdvestiging in NederlandBeheer van de mailbox omtrent de boekhoudingJe bent de contactpersoon voor de loonverwerkingsdienst
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar

Oudsbergen, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y? Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR  
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Boekhouder

Zaventem

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.   Functieomschrijving: Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket: Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

OUDENBURG

Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Goed nieuws! Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Ingelmunster

Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder. Een taak uit jouw takenpakket: Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

OOSTENDE

Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.   Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties. Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:   Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

32u Hulpboekhouder

INGELMUNSTER

Kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging als deeltijds boekhouder A-Y in de regio van Ingelmunster? Lees dan zeker onderstaande vacature!   Voor onze klant zoeken wij een boekhouder A-Y die bruist van de energie wanneer hij/zij: Overzicht kan houden op de financiële administratieAankoopfacturen inboektTijdig fiscale aangiftes indientTijdig en correct facturen goedkeurtBetalingen voorbereidenAdministratieve taken (bv: aankoop) mag verzorgen
FinancePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden: Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceLeisureFull-timeFixed contract

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant, ondersteuning- rechterhand directie (deeltijds!)

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant, ondersteuning- rechterhand directie (deeltijds!) Parttime! 20- 24u, dagelijks aanwezig!   Takenpakket Administratieve coördinatieAanspreekpunt bezoekers, leveranciers klant (telefoon, mail, onthaal)Vergaderzalen klaarzettenReizen, verplaatsing team organiserenNota maken bij vergaderingenFacturatie (opmaak, controle, verwerking)Presentaties maken voor directie (financiële gegevens, operationele cijfers, ...)RapporterenVertaalwerk ned/eng    
OfficeChemistryPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail. Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de bouwsector. Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboeken in OctopusKas- en bankafschriften verwerkenin OctopusFacturen opstellen Debiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersVerder zal je mee instaan voor het reilen en zeilen van het kantoor: benodigdheden ophalen bij leveranciers, de aankoop van kantoormateriaal zoals papier, koffie, schrijfgerei,...
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat? Bij onze klant in Hasselt krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt. Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.   Wat ga je doen?   Boekhouding en administratie Jij bent de rechterhand van de hoofdboekhouderJe verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan... HR-administratie Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieWerfdossiers aanmaken + aangifte RSZ + controle nieuwe klanten.. Allround ondersteuning Je helpt mee waar nodig bij telefonie, je bent het eerste aanspreekpunt!Je bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Heusden-Zolder, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- & buitenschrijnwerk.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften verwerkenDebiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je bereidt de loonverwerking voorJe regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersAlgemene administratie en werf administratie ter ondersteuning van werfleider en werkvoorbereider...
FinanceConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Lummen, België

Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.   Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling: Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceConstructionFull-timeTemporary

22/09/25 vaca ingevuld!!! Boekhoudkundig bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant, actief in de autosector, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende om hun team te versterken.   Je takenpakket zal bestaan uit:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen Kas- en bankafschriften inboeken Controle van facturen en betalingen Boekhoudkundige administratie Algemene administratie 
FinanceCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende NL/FR

Tongeren, België

Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

OPGLABBEEK

Ben jij een financieel talent met oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Boekhoudkundig bediende ben je de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Je zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de boekhouding en speelt een cruciale rol in het algemeen reilen en zeilen van het bedrijf. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor algemene administratie, waardoor je een onmisbare schakel bent in ons team.   Wat je gaat doen: Je verantwoordelijkheden zijn zowel boekhoudkundig als administratief.   Boekhoudkundige taken:   Verwerking van bankafschriften.Opmaak van verkoopfacturen en het verwerken van aankoopfacturen in onze software (Breex en Octopus).Voorbereiding van de facturatie voor onderaannemers.Verzorgen van Intrastat, BTW-aangiftes en het maandelijks afsluiten van de boekhouding.Opvolging van de vervaldagbalans en het versturen van aanmaningen.Maken van addenda voor onderaannemers en het uitvoeren van nacalculaties.   Algemene administratieve taken:   Beheer van de algemene mailbox en de inkomende post.Telefonische ondersteuning (1e lijn) en het onthalen van bezoekers.Opmaak en verzending van offertes en bestekken.Beheer van de CRM en het aanmaken van klantendossiers.Ondersteuning van de managers en andere afdelingen waar nodig.Kantoorbenodigdheden bestellen.Boeken van transporten/logies.Indien nodig EPB documenten aanvragen en opmaken.Aanvragen verzekering 10-jarige aansprakelijkheid.  
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!