Jobs

Jobs

119 Jobs found

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve allrounder/ordermanagement (inc. zondagnamiddag!)

Lier, België

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een Administratieve allrounder/ordermanagement (inc. zondagnamiddag!)   Veelzijdig luik:   Administratie en communicatie: Je bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze verschillende afdelingen (sales, logistiek en marketing) voor informatie over bestellingen, levertermijnen,..Nauw contact met leveranciers en klanten, zowel per e-mail als telefonisch.Ordermanagement: beheer klantenbestellingen en inkooporders + controle orderbevestigingen.Afhandeling van de weborders.Planning afhalingen klantbestellingen + coördinatie Webshop Je werkt nauw samen met de aankoopverantwoordelijke van de shoppingafdeling.Je zorgt voor het invoeren van bestellingen en controleren van orderbevestigingen.Je communiceert met leveranciers over levertermijnen en mogelijkheden.Behalve het administratieve luik, spring je ook regelmatig in aan de balie. (ondersteuning collega's)  
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Bediende

Onze-Lieve-Vrouw-Waver, 2861 Sint-Katelijne-Waver, België

Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn we op zoek naar iemand voor een functie als planner en Administratie.   Jouw taken zullen bestaan uit:  Werkplanning opmaken van een 6 tal ploegen Werkbonnen opmaken Je behandelt eerstelijnscontacten via mail en telefoonContact tussen klant en arbeiders Op basis van orders maak je de meest efficiënte puzzel Je behoudt de algemene overview van de planningJe verwerkt bijhoren administratieJe garandeert een correctie informatieoverdracht binnen het teamJe gaat dagelijks in overleg met projectleiders en klantenJe rapporteert aan de teamleader planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra)

Zandhoven, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra) + backup dispatch!   Locatie: ZandhovenSector: bouw   Jouw taken: Ondersteuning en backup coördinatie planning en aansturing van vier chauffeurs, en zorgt ervoor dat alle zendingen op een efficiënte en tijdige manier plaatsvinden. Klantcontact: Via telefoon en aan de balie bied je klanten professionele en nauwkeurige informatie over onze producten en diensten. Verder ben je ook het aanspreekpunt voor collega's uit verschillende afdelingen, zoals het magazijn, de projectmarkt, de groothanden, de toonzaal en de buitendienst.Orderbeheer/ customer service: Je verwerkt bestellingen, volgt levertermijnen en betalingen, en behandelt klachten op een oplossingsgerichte manier.       
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)

TIELEN

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!) Klantencontact mag je niet afschrikken.     Waar moet je zijn?   Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag) Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant    
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouw- klantadvies

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw  Takenpakket -> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner/customer relations-administratie voeding/agro

Rijkevorsel

Vivaldis Office zoekt .......Planner/customer relations-administratie (AGRO, Voeding)  Taken: Dagelijkse sta je mee in voor het beheer van het planningsprocesOptimale afstemming tussen binnenkomende goederen, klantorders/bestellingen + opslagcapaciteitPlanning! Verwachtingen van klant en orders vertalen en zorgen voor een vlot en efficiënt sorteer en inpak proces (afhankelijk van kwaliteit, versheid, beschikbare hoeveelheden,...)Borgen wensen van de klant, verpakkingsnormen, collega's, voorraadniveau, ...Meedenken aan verbeteringen
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve allrounder bouwprojecten/ project support (deeltijds)

Rijkevorsel

Vivaldis Office zoekt ....... Flexibele technisch admin. bediende/ project support (bouw, schrijnwerk)  = parttime! (+/- 24u, dagelijkse aanwezigheid!) Waar moet je zijn?   Specialisatie: Bouwprojecten, Schrijnwerk, overheidsopdrachten, aanbestedingen Takenpakket Coördinatie administratie voor opstart projectenJe bent verantwoordelijk + aanspreekpunt van de partijen mbt verlofplanning, aan-afwezigheden op de werf, nazicht uren, beheer wagenpark, check-in@work, beheer gereedschappen, beheer projecturen in GeodynamicsDe technische informatie voor je projecten verzamel je zodat de werkzaamheden kunnen starteninstallatie Budget, haalbaarheid, levertermijn, kwaliteit, ... draag je hoog in het vaandelControle facturenBestellen van nodige materialen, PBM's, ... en zorgen dat alles aanwezig is op de werven/projectenToezien op veiligheid, risico's
Technics EmployeesConstructionPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouw

LEUVEN

Voor een groeiende speler in de bouwsector zijn we op zoek naar een office & project assistant. Tijdens de lopende projecten combineer je volgende taken:in een ondersteunende rol voor de projectleider ben je mee verantwoordelijk voor 1 of meer lopende bouwprojecten van opstart tot finale oplevering.Je neemt deel aan de wekelijkse werfvergaderingen, je maakt er ook een rapport van op.Je voert ook zelf geregeld werfcontroles uit.samen met de projectleider en architect hou je de planning nauwlettend in de gaten en stuurt bij waar nodig.Je beheert de dagelijkse briefwisseling en communicatie.
InterimConstructionFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Heverlee

Ben je administratief sterk? Service-minded? En kan je werken met ERP-systemen?   Een bedrijf actief in de verkoop en verhuur van medische hulpmiddelen is op zoek naar jou! Ter ondersteuning van de rental afdeling zoeken ze een allround administratief bediende. Voer jij binnenkort deze job vol afwisseling uit?   Je staat dagelijks in voor professioneel klantencontact telefonisch en via mail.Orders verwerken en aanmaken in het systeem en deze proactief opvolgen.Als administratief bediende sta je in voor contractbeheer van verhuur.Meewerken aan verbeteringsprojecten mbt de afdeling en de processen of de efficiëntie en tevredenheid te verhogen.Opstellen en beheren van planningen.Verwerken van uiteenlopende administratieve taken zoals offertes aanvragen en facturen verwerken.Je werkt met het ERP-systeem (SAP) voor het registreren, beheren en opvolgen van service-activiteiten.Zorgen voor een vlotte communicatie met klanten en interne afdelingen.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Admin- organisatorisch dispatcher techniekers/projecten (NED/FRA)

Treskesdijk 7, Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement = Passie voor technieken of interesse is must!   Wat moet je doen?   Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! ) 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratieve allrounder garage (Premium)

TURNHOUT

Vivaldis Office zoekt...... Technisch bediende automotive/garage - naverkoop- planning   = PREMIUM Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, onthaal, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klanten dossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opzoekingen accessoires, garanties/ claims in orde brengen, leasing contracten opmaken, ... Advies/ planning werkhuis, agendabeheerNaverkoop / klachtenbehandeling  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales support/administratie klantdossiers/aanspreekpunt eerste lijn

Dessel, België

Vivaldis Office Turnhout zoekt ....... Sales support/administratie klantdossiers/aanspreekpunt eerste lijn  Belangrijk? Bellen, aanspreekpunt klanten schrikt je niet af!   Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Heel veel bellen, customer relations schrikt je niet af! In een team vorm je een geoliede machine mbt klantdossiers, vragen over ledigingen, klachten, ... (ook minder leuke)Ondersteuning algemene admin: Contracten, data input, aanmaak nieuwe klanten, aanpassingen, bestellingen aanpassen, ...Klantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesProblem solving bij problemen + contact met andere afdelingen/ rapporteren zoals planning      
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende/facturatie - ordermanagement

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie/backoffice - ordermanagement    Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers!    Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon) 
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

TIENEN

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende backoffice voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in totaalinterieur. Jouw takenpakket als administratief bediende backoffice bestaat uit:   Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Nevele

Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:     Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek & Technisch Administratief Medewerker

Zonnebeke

Jouw Verantwoordelijkheden: Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:  Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Kluisbergen

Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management. Jouw taken in een notendop: Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende hvac

GENT

Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:  Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planning / Hr Medewerker

VILVOORDE

Als Planning / HR Medewerker, ook wel Crew Builder genoemd, ben je de spil in onze organisatie en zorg je voor een efficiënte operationele werking. Je combineert planning, administratie en communicatie in een veelzijdige rol. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere: Planning & organisatie Ondersteunen bij dagelijkse ritplanning en bijspringen waar nodig.Monitoren van beschikbaarheden, verlof en contracten van chauffeurs.Kwaliteitsbewaking en naleving van klant-afspraken. Commercieel & communicatief Regelmatig contact onderhouden met klanten, chauffeurs en collega’s.Bijdragen aan mailings, campagnes, offertes en vervolgacties.Actief meedenken over nieuwe samenwerkingen en commerciële kansen. Recruitment & people management Ondersteunen bij de aanwerving en onboarding van nieuwe chauffeurs.Organiseren van regionale teammeetings en fungeren als aanspreekpunt.Creëren van een positieve groepsdynamiek binnen het team. Administratie & opvolging Verwerken van ritverslagen, facturatie en rapportages.Ondersteunen bij interne projecten en effectief werken met digitale tools.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!