Commercieel Logistiek Bediende
GAVERE
Ben jij de administratieve en communicatieve spil die een vlotte goederenstroom garandeert? Zoek je een functie waarin je de schakel bent tussen klanten en de operatie? Dan zoeken wij jou als Commercieel-Logistiek Bediende!
Als Commercieel-Logistiek Bediende ben je de schakel tussen onze klanten en de operationele dienst. Je zorgt voor een vlotte coördinatie van de uitgaande goederen en een optimale klantenservice.
Jouw Takenpakket:
Orderbeheer: Ingeven en opvolgen van klantenorders.Planning & Coördinatie: Plannen en coördineren van de dagelijkse productie en laadactiviteiten, in samenwerking met het operationele team.Communicatie: Verzorgen van de communicatie naar klanten over leveringsmomenten, stock en de opvolging van hun dossiers.Optimalisatie: Actieve opvolging van dossiers en meedenken over verbeteringen in het logistieke proces.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service
Wielsbeke, België
Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?
Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken:
Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek administratief bediende/dossierbeheer transporten- customer relations
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Beheer transporten + volledige afhandeling en beheer logistieke dossiersCustomer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesBeheer inkomende en uitgaande ordersVeelzijdig contact met Rederijen (binnenkomende containers) , magazijnverantwoordelijke, warehouse, douane team...Controleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra)
Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistieke spil, customer relations, administratie (bouw + ned/fra)
+ backup dispatch!
Locatie: ZandhovenSector: bouw
Jouw taken:
Ondersteuning en backup coördinatie planning en aansturing van vier chauffeurs, en zorgt ervoor dat alle zendingen op een efficiënte en tijdige manier plaatsvinden. Klantcontact: Via telefoon en aan de balie bied je klanten professionele en nauwkeurige informatie over onze producten en diensten. Verder ben je ook het aanspreekpunt voor collega's uit verschillende afdelingen, zoals het magazijn, de projectmarkt, de groothanden, de toonzaal en de buitendienst.Orderbeheer/ customer service: Je verwerkt bestellingen, volgt levertermijnen en betalingen, en behandelt klachten op een oplossingsgerichte manier.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Teamleader Logistiek
Merelbeke
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke, zijn we op zoek naar een teamleader in de logistiek!
Heb jij ruime logistieke ervaring? Heb je al teams geleid? Kan je in 2 ploegen werken?
Solliciteer dan snel!
Het takenpakket:
Je organiseert en coördineert zowel de stockage, de voorbereiding van bestellingen en afhandelingen van retourzendingenJe stuurt een ploeg magazijniers aan en helpt waar nodigJe beheert de planning van het team en zorgt voor de verdeling van het werkJe controleert de uitvoering van de takenJe behandelt de volgende administratieve taken: opvolging prestaties, mailverkeer, administratief beheer van documentenJe draagt bij aan het stockbeheer en de inventarisJe rapporteert aan de Logistiek Supervisor
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek planner
Merelbeke, België
Als logistieke planner voor een labo in Merelbeke ben je samen met jouw collega’s en de teamleider verantwoordelijk voor de rittenplanning van de monsternemers.
Jij bent het middelpunt van de projecten en weet de status van alle monstername en ophaalorders. Samen met het team sta je in voor:
Je verzamelt alle gegevens om zo een optimale dagplanning op te stellen. Deze communiceer je telkens tijdig door aan de monsternemers.
Hierbij dien je soms creatief aan het werk te gaan.
Je maakt leverbonnen op.
Je zorgt voor een correcte, administratieve afhandeling van binnengebrachte stalen (registratie, labeling), om de verdere traceerbaarheid binnen het labo te garanderen.
Je onderhoudt nauw contact met de collega’s van de planning, maar ook met andere afdelingen zoals ASM en Sample Reception & Registration, om (complexe) planningsvraagstukken op te lossen.
Je bent ook een aanspreekpunt voor de monsternemers en staalophalers.
Je volgt de verlofplanning op van beide teams, en past hier de dag/week planning op toe.Naast het opmaken van de planning sta je ook in voor de opvolging van de fleet.
Denk hierbij aan het onderhoud van de wagens, wagen/banden wissels, controle van het werkmateriaal, …
InterimHealthFull-timeFixed contract
Medewerker aftersales carrosserie
MERELBEKE
Voor onze klant, gekende garage gaan we op zoek naar een deeltijds commercieel bediende (32 uren).
Jij komt als commercieel bediende terecht op de afdeling Aftersales Carrosserie:
Jij bent hét aanspreekpunt voor de klanten, dit doe je op een vriendelijke, persoonlijke en joviale manier;Je bent de beheerder van de mailbox en zorgt met nauwkeurigheid dat elke mail het gepaste gevolg krijgt;Planning en coördinatie van de vervangwagens;Opvolging en verwerking van facturatie met betrekking tot de carrosserie dossiers;Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Manager Carrosserie.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service medewerker / dispatcher te Sint-Niklaas
SINT-NIKLAAS
Ben jij de klantgerichte professional die wij zoeken? Als Customer Service Medewerker / Dispatcher in Sint-Niklaas ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk dispatchers en vrachtwagenchauffeurs die te maken hebben met bandenpech. In deze rol zorg je voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van oproepen en coördineer je depannages.
Je taken omvatten:
📞 Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten en het registreren van klantgegevens en pechlocaties.🚑 Coördineren van snelle en efficiënte hulpverlening zodat onze klanten tijdig weer op weg geholpen worden.💬 Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.🗂️ Verzorgen van de administratie van je dossiers, waaronder het opmaken van bestelbonnen en facturatie.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Representative
SINT-GILLIS-WAAS
Heb je een passie voor klantcontact en wil je een waardevolle bijdrage leveren aan ons team? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! ✨
Functieomschrijving:
Als Customer Service Representative ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je hebt de verantwoordelijkheid voor het opvolgen van binnenkomende prijsaanvragen en het omzetten hiervan in daadwerkelijke bestellingen. Daarnaast ondersteun je het sales team en draag je bij aan het verbeteren van de klantenrelaties.
Jouw kerntaken omvatten:
📥 Volgen en verwerken van binnenkomende leads en prijsaanvragen.📞 Actief telefonisch benaderen van klanten om prijsaanvragen om te zetten in bestellingen.💬 Beantwoorden van klantvragen (commercieel en technisch) en adviseren over producten en diensten.🤝 Samenwerken met het sales team om een optimale klanttevredenheid te garanderen.📈 Bijhouden van klantgegevens en salesrapportages in ons CRM-systeem.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé logistique
ERPE-MERE
Vivaldis Mouscron recherche activement un profil : Employé logistique pour une entreprise de stockage dans la région de Mouscron :
Pour cela il faut :
1. Vous êtes responsable de la gestion des réservations des transporteurs et vous
coordonnez les prises de rendez-vous ;
2. Vous accueillez des chauffeurs au guichet et prenez en charge leurs documents
de transport. Vous êtes leur premier point de contact en cas de questions, vous
veillez au maintien des bonnes relations. Cela passe aussi par une
communication professionnelle, courtoise et efficace.
3. Vous organisez les flux in/out quotidiens de
marchandises. Vous contrôlez les entrées et les sorties pour une gestion correcte
des stocks.
4. Vous appliquez le système de classement et la gestion des documents de façon
organisée pour une récupération d’informations facile et conforme.
5. Vous effectuez plusieurs tâches sur PC et utilisez les logiciels suivants (Outlook
pour le traitement des mails, non-conformités et plaintes via INFORM, Booking
Tool pour les RDV de livraisons, ...
6. Vous communiquez avec les collègues de l'entrepôt pour diriger les chauffeurs
vers le bon point de chargement et/ou de déchargement.
7. Vous aidez les collègues de l'entrepôt à répondre à leurs questions
8. Vous vous occupez de l'administration du transport (bons de livraison/ documents
de douane / CMR) et ce, selon les procédures en place.
9. Vous traitez les commandes en tenant compte des exigences des clients.
10. Vous répondez aux questions des clients concernant la gestion des stocks.
11. Vous veillez à ce que les activités opérationnelles respectent les règlementations
de l’industrie, les exigences légales et les normes de qualité. Vous mettez en
œuvre et respectez les règles de qualité, d’hygiène, de sécurité et cybersécurité.
12. Vous prenez connaissance des formations et répondez aux questionnaires reçus
via ORA, KYOSK et INFORM.
13. Vos prenez part à un environnement de travail structuré, organisé et ordonné
....
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek bediende
DENDERMONDE
Wij zijn een innovatieve KMO in Dendermonde, actief in de logistieke sector, waar teamwerk en flexibiliteit centraal staan. Het bedrijf streeft naar groei en biedt kansen om je talenten te ontwikkelen binnen een dynamische en ondersteunende omgeving. Jouw taken Verantwoordelijk voor de logistieke verwerking van inkomende en uitgaande vrachtenDirect contact met transporteurs, magazijn en klant voor afstemmingAdministratie rond transport: in- en uitboeken van vrachten, opmaken van transportopdrachtenReceptie van chauffeurs: onthaal, afhandelen documentenUitvoeren van diverse bijkomende logistieke taken
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek medewerker ploegen
DEINZE
Voor onze klant zijn we. op zoek naar een logistiek medewerker 2 ploegen:
Als logistiek medewerker sta je in voor volgende taken:
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijnJe plaatst zakken en dozen tot 25kg op pallettenJe maakt gebruik van scanners en een elektrische transpalletNa opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende in de Nacht
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in de vaste nacht.
Deze persoon helpt mee in de logistiek en is verantwoordelijk voor het rijden met de mol (containers aan de correcte laadkades zetten).Verder help je ook mee met het laden en het lossen van deze containers wanneer er niet met de mol gereden moet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Bediende 2 ploegen
DEINZE
Voor onze klant te Deinze zijn we op zoek naar logistiek bediende voor in 2 ploegen.
Je zet verschillende producten klaar voor de bestellingen in ons magazijn.Je plaatst zakken en dozen tot 25kg op palletten.Je maakt gebruik van scanners en een elektrische transpallet.Na opleidingsperiode kan je ook voor andere taken ingezet worden.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Projectleider kwaliteit en nazorg
Aalter
Voor onze klant, een bouwbedrijf regio Aalter, zijn wij op zoek naar een projectleider kwaliteitscontrole & nazorg:
Jouw takenpakket als projectleider:
Je staat mee aan het roer van de kwaliteits-en nazorgprocessen en bent verantwoordelijk voor het bewaken van de bouwkwaliteit en klanttevredenheidJe zorgt voor een snelle en professionele opvolging van klachten en communiceert helder met klanten en collega’sJe coördineert herstellingen en nazorgwerken, stelt actieplannen op en bewaakt de planningJe doet vaststellingen ter plaatse en beoordeelt technische situaties zoals (on)zichtbare gebreken of beschadigingJe voert kwaliteitscontroles uit op belangrijke momenten, zoals bij dakdichting en opleveringJe bent de schakel tussen klanten, projectleiders en uitvoerders om problemen efficiënt op te lossenJe houdt het overzicht op administratieve en technische aspecten van de nazorg en controle
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hoofdmagazijnier / Logistiek Teamleider
GIJZEGEM
Vacature: Hoofdmagazijnier / Logistiek Teamleider (Regio Aalst)
Voor onze vestiging in Aalst zijn wij op zoek naar een onmisbare en cruciale schakel in onze interne processen: een gedreven Allround Magazijnier met leidinggevende capaciteiten.
Takenpakket
Als Magazijnier bent u verantwoordelijk voor de volledige logistieke flow, van inkomende goederen tot stockbeheer en verzending. Uw gevarieerde taken omvatten:
Goederenbeheer: Verwerken van inkomende goederen, controleren van leverbonnen en het correct plaatsen van de goederen in het magazijn.Logistieke Operaties: Laden en lossen van vrachtwagens en materiaal klaarzetten aan de hand van pickinglijsten.Administratieve Opvolging: Opvolgen van de stock en het ingeven van de voorraad in het ERP-systeem.Samenwerking: Nauw samenwerken met de aankoopverantwoordelijke en projectleiders, en materiaal afhalen bij leveranciers.Orde en Netheid: Waken over de orde en netheid in het magazijn en het reinigen/opruimen van de werkzone.Optimalisatie: Actief meehelpen bij het optimaliseren van de integratie van het nieuwe ERP-systeem op vlak van magazijnactiviteiten.Inventaris: Meehelpen tijdens de jaarlijkse inventaris.
Professionele Vaardigheden: Samenstellen en verpakken van pakketten (incl. eenvoudige assemblages), controleren van leveringen, en registreren van opvolggegevens van orders.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistics Operator Inbound
KRUISHOUTEM
Are you an organized, hands-on professional with a passion for logistics? We are looking for a highly motivated Logistics Operator for a leading company in the industrial sector. You will be responsible for ensuring smooth internal transport and efficient warehouse management.
Your mission;
You will play a crucial role in the efficient and safe processing of goods within the industrial site.
You select and prepare the correct handling equipment, according to the characteristics of the products and the movement conditions.You welcome drivers to the industrial site, collecting and identifying documents from the administrative department.You are responsible for unloading or loading trucks.You move goods to the storage area and store the received raw materials in their appropriate locations.You check the condition of loads, identify anomalies, and pass them on to the relevant department.You carry out handling operations using handling equipment (such as forklifts, bulldozers, etc.).You ensure the order and cleanliness of the activity.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek Operator - 2 ploegen
KRUISHOUTEM
Ben jij een georganiseerde aanpakker met een passie voor logistiek? Voor een toonaangevend bedrijf in de industriële sector zoeken we een gemotiveerde Logistiek Operator die zorgt voor een vlekkeloos intern transport en magazijnbeheer. Jouw MissieJe bent verantwoordelijk voor het efficiënt en veilig verwerken van goederen op het industriële terrein.Je selecteert en bereidt de juiste behandelingsapparatuur voor, afhankelijk van de productkenmerken.Je ontvangt chauffeurs op het terrein, verzamelt de documenten en identificeert deze.Je staat in voor het laden en lossen van vrachtwagens.Je verplaatst de goederen naar de opslagruimte en stockeert de ontvangen grondstoffen op de juiste locaties.Je controleert de staat van de ladingen, identificeert afwijkingen en meldt deze aan de juiste afdeling.Je voert handelingen uit met behulp van behandelingsapparatuur (zoals heftrucks, bulldozers, enz.).Je zorgt voor de orde en netheid van de werkplek.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.