Boekhoudkundig medewerker
Brugge
Voor een familiaal boekhoudkantoor gelegen in Brugge die momenteel volop aan het in zetten is op het digitaliseren op vlak van boekhouding maar ook op vlak van administratieve zaken, zijn we op zoek naar een gedreven boekhoudkundig medewerker.
Je verzorgt de algemene boekhouding (na een interne opleiding)Je helpt mee met het digitaliseren van de boekhoudingJe behandelt allerlei administratieve takenJe hebt contact met klanten over hun dossiers
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Parttime Boekhoudkundig Medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
ROESELARE
Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van bankuittreksels en opvolgen van betalingenInboeken van de facturenUitvoeren van betaalopdrachten en domiciliëringenKasbeheer en kasverrichtingen van de verschillende vestigingenBeheer van subsidieaanvragen (KMO-portefeuilleStockbeheer (drukwerk, folders, printpapier)Diverse administratieve taken: agendabeheer, financiële transacties, postverwerking
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief- en Boekhoudkundig Medewerker (deeltijds of voltijds)
Erembodegem
Ben jij nauwkeurig én hou je van cijfers? Dan ben jij wie we zoeken! Je wordt hét aanspreekpunt voor onze klanten en collega’s, terwijl je een centrale rol speelt in onze financiële en administratieve werking. Deze job is minstens 24 uur per week, meer uren zijn bespreekbaar. Jouw takenVerwerken en opstellen van facturenCorrect boeken van aankoop-, verkoop- en financiële transactiesOpvolgen van btw-aangiftes en periodieke afsluitingenDebiteurenbeheer en klantenopvolgingJe denkt in oplossingen, werkt zelfstandig en communiceert vlot in het team
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit
Kalmthout, België
Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?
Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.
Technics EmployeesConstructionFull-timeFixed contract
Administratief medewerker
GROOT-BIJGAARDEN
Wij zijn een gespecialiseerde groothandel in roestvast stalen (RVS) leidingcomponenten. We zijn een toonaangevende leverancier van RVS buizen, flenzen en fittingen voor diverse industriële klanten en projecten. Voor onze vestiging te Groot-Bijgaarden zijn we op zoek naar een betrouwbare en proactieve administratief medewerker om de verkoopafdeling te ondersteunen. Ben jij een teamspeler met een hands-on mentaliteit die streeft naar tevreden klanten? Dan ben jij de schakel die wij zoeken! Jouw takenpakket Na een doelgericht inwerkprogramma ondersteun je het salesteam en zorg je voor een vlekkeloze administratieve opvolging. Je belangrijkste taken zijn:Administratieve ondersteuning bieden aan het verkoopproces.Telefonisch en per e-mail contact onderhouden met klanten en leveranciers.Functioneren als back-up voor collega’s van de sales support afdeling.Versturen van kleine zendingen vanuit het kantoor.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé administrative
GHISLENGHIEN
Vivaldis est à la recherche d'un Order Intake pour un des nos partenaires situé à Ghislenghien :
Une journée type :
Réceptionner les commandes clientsEncodage des commandes et vérifier les informationsVérification des fiches techniques liées aux commandesEncoder les commandes dans le planningPréparer les étiques des produitsTravailler en étroite collaboration avec l'équipe administrativeRépondre au téléphone et aux mails en français et néerlandais
InterimVariousFull-timeTemporary
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract
TIJDELIJK! min. 3m, Administratieve duizendpoort/hulpboekhouder
Turnhout
Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK! min. 3m, Administratieve duizendpoort/hulpboekhouder
Belangrijk: tijdelijk contract - 3 maanden (snelle start + verlenging mogelijk)
voltijds of 4/5de !
🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- administratieve allrounder/ hulpboekhouder
Verwerking en controle klant en leveranciersgegevensBijhouden databankenOpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerBetalingen beherenAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en finance (debiteuren, facturen, betalingen, ...)
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
boekhoudkundig bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe ondersteunt vooral op boekhoudkundig vlakJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Student boekhoudkundig bediende
MAASMECHELEN
Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Volg jij een graduaat of bachelor in economische of boekhoudkundige richting?
Solliciteer dan snel!
Voor onze klant in Maasmechelen zoeken wij een student die minimum een maand beschikbaar is om te werken tijdens de zomervakantie.
Jouw dag zal gevuld zijn met volgende taken:
Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften inboeken Algemene boekhoudkundige taken Leeggoed en retours verwerken in ExcelInkomende en uitgaande facturen klasseren
Technics EmployeesMaterialsFull-timeStudent job
Boekhoudkundig bediende
Lummen, België
Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling:
Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Boekhoudkundig bediende
Tessenderlo-Ham
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Tessenderlo, gespecialiseerd in de bouwsector zoeken wij een hulpboekhouder A-Y.
Als boekhoudkundig bediende heb je volgende takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboeken Btw-aangifte voorbereidenMaand-, kwartaal-, en jaarrekeningen opstellenLeveringsbonnen nakijkenJe helpt het financieel team met ad-hoc takenJe beantwoord mails en telefoons van klanten
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Boekhoudkundig bediende
OPGLABBEEK
Ben jij een financieel talent met oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Boekhoudkundig bediende ben je de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Je zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de boekhouding en speelt een cruciale rol in het algemeen reilen en zeilen van het bedrijf. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor algemene administratie, waardoor je een onmisbare schakel bent in ons team.
Wat je gaat doen:
Je verantwoordelijkheden zijn zowel boekhoudkundig als administratief.
Boekhoudkundige taken:
Verwerking van bankafschriften.Opmaak van verkoopfacturen en het verwerken van aankoopfacturen in onze software (Breex en Octopus).Voorbereiding van de facturatie voor onderaannemers.Verzorgen van Intrastat, BTW-aangiftes en het maandelijks afsluiten van de boekhouding.Opvolging van de vervaldagbalans en het versturen van aanmaningen.Maken van addenda voor onderaannemers en het uitvoeren van nacalculaties.
Algemene administratieve taken:
Beheer van de algemene mailbox en de inkomende post.Telefonische ondersteuning (1e lijn) en het onthalen van bezoekers.Opmaak en verzending van offertes en bestekken.Beheer van de CRM en het aanmaken van klantendossiers.Ondersteuning van de managers en andere afdelingen waar nodig.Kantoorbenodigdheden bestellen.Boeken van transporten/logies.Indien nodig EPB documenten aanvragen en opmaken.Aanvragen verzekering 10-jarige aansprakelijkheid.
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
ARENDONK
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, facturatie en betalingsverwerking, dagelijkse financiële verrichtingen zoals kas- bankverrichtingen- boekingen, aanmaningen/rappels + beheer openstaande betalingen, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budget + overige belastingdocumentenManagen finance proces: ondersteuning voorbereiding/indienen BTW- aangifte , voorbereiding maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, finance rapportages & financiële overzichten, statistiekenCommunicatie andere afdelingen/accountants/externe boekhoudpartner/revisor + ondersteuning met financiële geschillen/vraagstukkenMeedenken in het verbeteren finance proces
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
HASSELT
Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat?
Bij onze klant in Hasselt krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt.
Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.
Wat ga je doen?
Boekhouding en administratie
Jij bent de rechterhand van de hoofdboekhouderJe verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan...
HR-administratie
Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieWerfdossiers aanmaken + aangifte RSZ + controle nieuwe klanten..
Allround ondersteuning
Je helpt mee waar nodig bij telefonie, je bent het eerste aanspreekpunt!Je bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.