Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Kluisbergen
Voor een bloeiende supermarkt in Kluisbergen zoeken wij een organisatorische en creatieve spilfiguur. Als onmisbare schakel achter de schermen combineer je administratie met social media management.
Jouw taken in een notendop:
Administratie & Planning: Je beheert de administratieve flow van A tot Z: van bestellingen, retours en kassaverwerking tot het opmaken van uurroosters en het voorbereiden van de loonadministratie.Optimalisatie: Je analyseert cijfers, verbetert werkmethodes en zet nieuwe, efficiënte structuren op.Social Media & Communicatie: Je bent het online gezicht van de winkel. Je creëert content, beheert de sociale media kanalen, beantwoordt klantenvragen en coördineert online acties.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werkvoorbereider/administratief bediende
ARENDONK
vivaldis office Turnhout zoekt een administratief bediende/werkvoorbereider.
Sector: bouwLocatie 📍: Arendonk
Jouw taken
Met jouw inzet draag je bij aan een soepel verloop van de projecten!
Je behandelt inkomende communicatie met klanten, onderaannemers en techniekers, en zorgt voor een vlotte afhandelingWerkbonnen zijn jouw verantwoordelijkheid:
VoorbereidenVerzamelenControlerenDoorsturen naar planning en facturatie
Administratieve ondersteuning van de werfplanning is jouw taak. Je volgt gegevens op en vult aan waar nodigPraktische administratieve taken zoals documenten invullen, informatie verzamelen en systemen bijwerken
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor de afdeling leeggoed;
Na een interne opleiding sta je in voor het verwerken van de inkomende en uitgaande leeggoedflow.Je maakt je meester van onze interne terminologie en de leeggoedprocessen zodat de logistieke dienst jou met de ogen dicht kan vertrouwen.Je streeft een vlotte communicatie na met onze klanten en leveranciers.Wekelijks heb je een meeting voor een bespreking van de complexe dossiers, waarbij jouw input sterk wordt gewaardeerd.
OfficeAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn we op zoek naar een administratief bediende voor offerte en orderverwerking voor 20 uren;
Je digitaliseert orders en offertes met oog voor detail en efficiëntie.Je leert onze productcodes door en door kennen, zodat je de aankoopdienst correct kan aansturen.Je werkt nauw samen met het sales- en aankoopteam voor een feilloze digitale flow.
OfficeAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productie
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
KORTEMARK
Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.
Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen.
Naservice
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, actief in het hotelwezen en vastgoed, zijn we op zoek naar een technisch bediende in Oostkamp.
Administratie contracten onderaannemers en leveranciers (van draft tot bewaren ondertekend document).Administratieve ondersteuning van de werfleiding.Aankoop kantoormateriaal. Input en aanvullen van werf gerelateerde contacten (bouwheer, studiebureau, leveranciers, onderaannemers).Nazicht facturenAd-hoc administratieve ondersteuning van diverse dienstenContacten met onderaannemers, advocaten, notarissen, overheden,...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant, een producent in Oostkamp, zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief bediende.
Als gemotiveerde Technisch Administratief bediende ben jij de spilfiguur tussen klant, verkoop, productie en logistiek.
Je zorgt ervoor dat elk order vlot en correct wordt opgevolgd, van aanvraag tot levering.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je verwerkt inkomende klantenbestellingen en volgt deze nauwgezet opJe stemt af met interne afdelingen zoals planning, productie en expeditieJe bewaakt deadlines en grijpt in bij afwijkingenJe zorgt voor een correcte administratie in het ERP-systeemJe werkt nauw samen met de commerciële binnendienst
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende projectadministratie
Zedelgem
Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar jou!
Wat brengt je dag?:
Je staat in voor het dagelijks beheren en verwerken van de inkomende mailings, en zorgt voor het dagelijks aanmelden van de gestarte werven.Je bent verantwoordelijk de voorbereiding en het bekomen van de signalisatievergunningen.Je staat in voor de interne bestellingen bij het magazijn via AFAS.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werf- en projectleiding, alsook heb je rechtstreeks contact met de techniekers en onderaannemers on the field.Je staat in voor een nauw contact met de signalisatie diensten bij de diverse steden.Je staat in voor klachtenbehandeling, u staat de klant te woord en werkt proactief mee aan het asap afhandelen van de klacht.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je staat in voor de administratieve verwerking van de uitgevoerde taken van de techniekers en onderaannemers (nazicht volledigheid dossier, documentatie aanlevering, voorbereiding meetstaten, …)
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende hvac
GENT
Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:
Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende
Brugge
Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in liften zijn wij op zoek naar een technisch bediende.
Zo ziet je dag eruit.
Je analyseert en behandelt de repair offerteaanvragen van onze techniciJe doet de technische voorbereidingen voor de offerteaanvragenJe bestelt de nodige materialen bij de leveranciers en doet de opvolging hiervanJe wijst de binnengekomen materialen toe aan de desbetreffende opdracht Je communiceert de nodige zaken met andere stakeholders Je volgt samen met je N+1 de KPI's op
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.