Jobs

Jobs

117 Jobs found

All Around Administratief Bediende

MERKSEM (ANTWERPEN)

Wegens uitbreiding van hun team gaat dit bedrijf op zoek naar een gedreven en ervaren Allround Administratief Bediende. Ben jij een organisatorisch talent met een hands-on mentaliteit? Vind je het prettig om in een klein, hecht team te werken en de administratieve spil van de organisatie te zijn? Dan is deze functie iets voor jou! Je vormt een dynamisch duo met je directe collega en samen zijn jullie verantwoordelijk voor de vlekkeloze administratieve werking van ons kantoor. Jouw verantwoordelijkheden Onthaal: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en telefoons en zorgt voor een professionele en vriendelijke ontvangst.Planning: Een van je kernactiviteiten is het efficiënt beheren en opstellen van de planning. Je zorgt ervoor dat alle afspraken en schema's naadloos op elkaar aansluiten.Algemene administratie: Je ondersteunt de dagelijkse werking met een breed scala aan administratieve taken (briefwisseling, klassement, voorbereiding van documenten, etc.).Allround ondersteuning: Je bent flexibel en springt bij waar nodig om de operationele flow te garanderen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Ekeren

Voor een garage gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Callagent/ Klantenadviseur.   📍Locatie: Ekeren 💼 Sector: Automotief   Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Student Administratief Bediende

RANST

Vivaldis Office is voor een bedrijf in Ranst op zoek naar een student. Wat zal je moeten doen?Algemene administratieve takenOndersteunen bij juridische vraagstukken
OfficeOfficePart-timeStudent job

Administratief Bediende

ANTWERPEN

Ben jij gebeten door de scheepvaart en hou je van een job die sales en operationele opvolging combineert? Dan is dit misschien wel jouw koers! Na een grondige opleiding door je mentor neem je zelf dossiers van A tot Z in handen. Je krijgt de kans om mee te bouwen aan een dynamisch team dat dagelijks instaat voor het vlekkeloos verloop van internationale verschepingen. Wat houdt jouw dag zoal in?   Je maakt offertes op voor breakbulk en RORO verschepingen en volgt deze op (inside sales).Je boekt ladingen en beheert je eigen bookings.Je volgt inkomende en uitgaande dossiers nauwgezet op als scheepsagent.Je respecteert deadlines en hebt oog voor details bij bookings, files & mails.Je verwerkt facturen van leveranciers en klanten.Je communiceert dagelijks met klanten, rederijen, terminals, douane en transporteurs.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratief bediende

Antwerpen 2030, Antwerpen

  Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).     Functieomschrijving:   Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

LIER

Voor een takeldienst in Lier zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Hoe zal je werkdag er uitzien? Onthalen van mensen in de zaakBeantwoorden van takeloproepenVragen van klanten beantwoordenOpvolgen van de facturatieOpmaken van de planningenVervangwagens ter beschikking stellen indien nodigAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit

Kalmthout, België

Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?   Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.  
Technics EmployeesConstructionFull-timeFixed contract

Administratief bediende op de verkoopsafdeling

Brecht, België

Voor een bekende garage in Brecht zoeken we een enthousiaste administratief medewerker die mee de touwtjes in handen neemt achter de schermen van de verkoopafdeling. 🗂️📞   Je komt terecht in een gezellig team van vier collega’s, waar teamwork en klantgerichtheid centraal staan. Samen zorgen jullie voor een vlotte en professionele afhandeling van elke verkoop – van het moment dat de klant de wagen bestelt tot aan de grote dag van levering! 🎉🔑   💪 Jouw takenpakket? Je bestelt de voertuigen. 🚗Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z. 📑Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Aartselaar, België

Voor onze klant, een bedrijf gelegen in Aartselaar, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende/onthaal medewerker. Jouw taak bestaat voornamelijk uit het onthaal van onze klanten en de eerstelijns-telefoon beantwoorden.Daarnaast sta je ook in voor het inplannen van afspraken voor afhalen/inleveren van de verhuurde voertuigen.Samen met je collega beheer je het wagenpark van de korte termijn verhuur en zorg je voor de voorbereiding/afrekening van de facturatie.Je ondersteunt andere afdelingen zoals de boekhouding met administratieve taken: (klasseren, inschrijvingen, facturen, …).
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Transportafdeling

Kallo, Beveren, België

Voor een transportbedrijf in de Haven van Kallo 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende voor de Transportafdeling 💻   Jouw taken en verantwoordelijkheden: Verwerken en controleren van transportdocumentenBijhouden van dossiers en archiveren van documentenCommunicatie met klanten en transporteurs omtrent leveringen en transportdetailsOndersteunen bij de planning en organisatie van transportenInvoeren en bijhouden van gegevens in het transportsysteemAfhandelen van administratieve correspondentie en telefoonverkeerAssisteren bij het opstellen van rapportages en analysesZorgdragen voor een correcte factureatie en opvolging van betalingen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende agrarisch

SINT-LENAARTS

Administratief Bediende – Agrarische Sector (regio Becht) Ben jij administratief sterk en voel je je thuis in de landbouw- of agrarische sector? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken! 🔎   💪 Wat zijn jouw taken? Je volgt de stock van agrarische producten op en plaatst bestellingen waar nodig 📦Je vergelijkt prijzen bij leveranciers en zorgt voor correcte prijsaanduiding in het systeem 💲Je ondersteunt de facturatie en controleert de bestelbonnen van klantenJe denkt mee na over administratieve optimalisatie: maakt Excel-overzichten, stelt verbeteringen voor 💻Je verwerkt inkomende mails van klanten en leveranciers via de algemene mailbox 📩Je bent een rechtstreeks aanspreekpunt voor klanten: je verwerkt hun bestellingen en geeft gericht adviesJe volgt samen met collega’s de vereisten rond FAVV-controles administratief opJe bouwt kennis op via opleidingen zodat je klanten correct en professioneel kan informeren
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

SCHELLE

Voor een bedrijf gelegen in Schelle zijn wij op zoek naar een administratief bediende.   📍 Locatie: Schelle - 40u per week - voltijds   Ingeven van orders in het systeemOpstellen en verwerken van orderfacturenBeantwoorden van binnenkomende telefoonsBeheren en opvolgen van de mailboxAlgemeen klassement en administratieve ondersteuningLater komen er commerciële taken bij
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende bouw- klantadvies

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw  Takenpakket -> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...  Takenpakket   De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.    Waar? Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Part time tweetalige administratief assistent

Sint-Niklaas

Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere: Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratief bediende

Hamme

Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel? Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?   Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst. 💼 Dit wordt jouw werk: 👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!