Jobs

Jobs

163 Jobs found

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Voor een internationale dienstverlener in de logistieke sector zijn we op zoek naar een Customer Service Medeweker. Wat ga je doen ? Assisteer bij de opleiding van nieuwe werknemers.Expert met betrekking tot import- en export regelgeving.Controleer zendingen van Gevaarlijke Goederen en zorg ervoor dat ze worden voorbereid, behandeld en verzonden volgens de regelgeving.Controleer en volg de SOP's van de Klant voor specifieke afhandelings procedures.Beantwoord oproepen en e-mailcommunicatie gericht aan de afdeling Internationale Klantenservice.Voer alle klantverwachtingen in het jobbestand in.Creëer nieuwe zendingsorders voor internationale routes.Routeer zendingen via de eerst beschikbare en betrouwbare vluchten (NFO - Next Flight Out - service).Assisteer klanten met documentatie en wettelijke vereisten.Adviseer klanten over de vereisten voor import in het buitenland (douaneprocedure, invoerrechten en belastingen, tijd in douane afhankelijk van waarde, enz.).Volg openstaande jobs op bij het netwerk en bij klanten om een gevoel van urgentie en een hoog niveau van communicatie te waarborgen.Communiceer statusupdates van zendingen naar klanten. Iedereen is verantwoordelijk voor het opvolgen van alle actieve jobs, ook al is het niet uw order.Assisteer bij klantenproblemen zoals vertragingen, vermiste zendingen, prijscorrecties.Escaleer klanten naar de Klantenservice Supervisor of Manager wanneer dit gepast is en op een beleefde manier.Coördineer transportopties via vrachtwagens waar nodig.Communiceer met Sales afdeling om feedback van klanten te behandelen, potentieel voor nieuwe opdrachten te bespreken, speciale orders te coördineren en offertes te verstrekken.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Sales Advisor

Zaventem

Voor een Belgisch familiebedrijf met jarenlange ervaring en passie voor stijlvolle, hoogwaardige keukens zijn we op zoek naar een Tweetalige Sales Advisor. Onze missie? Klanten een unieke keuken op maat aanbieden die het hart van hun woning wordt een plek om samen te koken, te delen en te genieten.    Wat ga je doen ?   Sales: Een toonzaalverkoper gaat tot het uiterste om een verkoop binnen te halen.Tekeningen uitwerken: Voor iedere klant schets jij een droomontwerp.Klantenbegeleiding: Een toonzaalverkoper beheert eigen klantenportefeuille en zorgt voor een correcte opvolging.Vakkennis: Als toonzaalverkoper informeer jij de klanten over de huidige trends en de kwaliteit van ons product.Ready, set, go! Wij zoeken een veelzijdige toonzaalverkoper om ons team te versterken. Herken jij jezelf in een van de volgende punten? Dan leren we je graag kennen!  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende! Wat zal je doen als Customer Service Bediende? Je staat internationale klanten telefonisch bij in het oplossen van hun vragen omtrent lekke banden, starthulp, boetes, depannages, ...Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpen;Je stelt de werkplaatsen op de hoogte van de uit te voeren opdrachten en volgt alle binnenkomende interventies en depannages op;De afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor. Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier: Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Herent, België

Zijn jouw commerciële skills on point? Ben je graag actief in de automotive wereld? En heb je al een eerste ervaring achter de rug?   Dan is deze job iets voor jou, want een familiebedrijf in Herent is op zoek naar een Sales Advisor! Je start een nieuwe functie met verschillende verantwoordelijkheden: Je adviseert, informeert en begeleidt klanten bij de zoektocht naar hun nieuwe wagen.Daarbij geef je een gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen.Je stelt de klant centraal en bouwt een goede klantenrelatie op via jouw opvolging, klanttevredenheid gegarandeerd.Als Sales Advisor ben je het gezicht van deze concessie in de showroom en op evenementen.Via prospectie spoor je commerciële opportuniteiten op.Je zorgt voor een ordelijke en correcte administratie voor de verkopen: verzekeringspapieren, betalingspapieren...Je rapporteert aan de Sales Manager & Vestigingsdirecteur.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende

Haacht, België

Voor en bedrijf gespecialiseerd in het plaatsen van vloer- en wandbekleding gelegen te Haacht, zijn wij op zoek naar een commercieel bediende.Je takenpakket als commercieel bediende bestaat uit: Na een grondige opleiding waar je ook een persoonlijke mentor krijgt toegewezen, ben je volledig klaar om aan de slag te gaan.Je zal meedraaien in zowel de toonzaal als ook de baan op kan gaan voor prospectie.Je bent verantwoordelijk voor het ganse project en je begeleidt de klanten vanaf het moment dat ze de toonzaal binnen wandelen tot de dienst na verkoop.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Drogenbos en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Sales Advisor die gemotiveerd is en resultaatgericht werkt. Jouw taken: Beheren en uitbreiden van een bestaande klantenportefeuilleActief nieuwe klanten prospecteren en verkoopkansen benuttenKlanten ontvangen, adviseren en begeleiden in de showroomVoertuigen, accessoires en financiële producten voorstellen en verkopenOffertes opstellen, voorwaarden onderhandelen en verkoopdossiers afrondenHet volledige administratieve verkoopproces opvolgen en zorgen voor klanttevredenheidDeelnemen aan opleidingen om je commerciële en technische vaardigheden verder te ontwikkelen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Agent

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Brussel en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Customer Service Agent die klantgericht is, communicatief sterk en een echte teamspeler. Jouw taken zullen bestaan uit: Het behandelen van inkomende en uitgaande telefonische oproepenHet verwerken van inkomende e-mails in de gemeenschappelijke mailboxHet beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen van klanten met betrekking tot wisselstukken en transportHet opvolgen en verwerken van bestellingen en lopende dossiersHet informeren en ondersteunen van klanten bij ontbrekende of vertraagde onderdelenHet bijdragen aan een vlotte en kwalitatieve klantenservice binnen het team
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

🚗 Vliegende Merchandiser

Bruxelles

Als vliegende merchandiser ben je een essentiële schakel binnen verschillende regionale teams. Je ondersteunt je collega’s op het terrein, helpt bij tijdelijke vervangingen en zorgt voor een verzorgde en aantrekkelijke winkelpresentatie in supermarkten, hypermarkten en winkelketens. Je start met een grondige opleiding binnen het bedrijf en op het terrein, zodat je snel zelfstandig aan de slag kunt.   🎯 Jouw verantwoordelijkheden Aanvullen en ordenen van winkelrekkenPlaatsen van displays, verpakkingen, kaarten en productenZorgen voor een correcte uitvoering van het merchandisingplan en promotieactiesNoodzakelijke bestellingen plaatsen om de voorraad tussen bezoeken op peil te houdenIntroductie van nieuwe producten begeleidenKlantrelaties onderhouden en klanttevredenheid garanderenProblemen signaleren en doorgeven aan je leidinggevendeAdministratieve opvolging: rapporten en bezoekverslagen makenNieuwe collega’s ondersteunen bij hun opleidingRespecteren van de werkprocedures en planning
InterimPaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Mechelen, België

Onze klant in Mechelen, een energieleveranciers, is op zoek op naar een medewerker klantendienst. Je takenpakket zal oa bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt van de klanten en zorgt ervoor dat alles van A-Z geregeld wordt. Je zoekt de beste oplossing voor de klant. Je hebt klanten verder met hun vragen over bv hun dossiers, klachten,... Administratieve opdrachten (beheer van de klantendossiers). Je helpt je klanten verder via mail en telefoon. Na elke call krijg je even tijd om te mailen en het dossier af te werken.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor - Ambassador

Mechelen

Voor onze klant, erkend concessiehouder, zoeken wij een gedreven Sales Ambassador/Advisor voor het gebruikte wagenpark.   Jouw taken: Je voert het verkoopsproces van A tot Z uit.Begeleiden van klanten door het volledige verkoopproces.Uitvoeren van behoefteanalyses en samenstellen van het juiste aanbod.Professionele en servicegerichte aflevering van voertuigen.Nauwkeurige administratieve afhandeling van verkoopdossiers.Rapporteren aan de Salesmanager.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Mechelen

Voor onze klant, een mobiliteitsbedrijf met een nieuwe vestiging voor een premium merk in Mechelen, zijn we op zoek naar een Ervaren Sales Advisor.   Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot in het Nederlands en Frans en word je blij van opwerken naar een target? Ben je op zoek naar een gevarieerde job?   Dan zoeken wij jou!   Jouw takenpakket als Sales Advisor ziet er zo uit: Elke dag sta jij paraat in onze showroom om klanten te helpenUiteraard werk je nauw samen met je Sales Manager of VestigingsdirecteurJe bent het aanspreekpunt van klanten en zorg je voor een vlotte opvolgingEn ja, er komt ook wat administratie bij kijken
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Cliëntadviseur

Rotselaar, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Hou je van cijfers?En heb je al enige relevante ervaring? Goed nieuws! Een boekhoudkantoor uit Rotselaar zoekt naar een cliëntenadviseur. Wat jouw verantwoordelijkheden zullen zijn? Ontdek ze hier: Je maakt maandelijks financiële analyses (budgetteringen) op voor je klanten om hun zo toekomstgericht en op lange termijn te ondersteunen met ondernemen. Je geeft proactief financieel en fiscaal advies waardoor je klanten ondersteuning krijgt in zijn eigen ondernemerschap. Als cliëntenadviseur volg je de aangiftes, jaarrekeningen en cijfers van je klanten nauw op. Je biedt een eerlijke en kwalitatieve dienstverlening aan, dit met een sterk inlevingsvermogen in de cliëntenbehoeften. Verder draag je bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij men ieders sterkte kan benutten en doelstellingen kan bereiken. 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Coordinator Inside Sales & Technical Services

ASSE

Wij zijn gespecialiseerd in allerhande test- en meetoplossingen. Voor onze vestiging te Zellik zijn wij op zoek naar Inside Sales & Technical Services Coordinator.   Functie In deze veelzijdige functie combineer je Inside Sales (50%) met de rol van Technical Services Coordinator (50%). Je bent het commerciële aanspreekpunt voor klanten en coördineert technische services. Je zorgt ervoor dat aanvragen, offertes en serviceopdrachten professioneel en klantgericht verlopen. Samen met brand partners, Account Managers en servicepartners bied je klanten de juiste oplossingen met focus op kwaliteit en service.   Takenpakket   Inside Sales (50%) Opvolgen van aanvragen en offertesKlanten adviseren over producten, prijzen en levertijdenOffertes opstellen en deals afsluitenContact onderhouden met brand partnersRelaties opbouwen met klanten en signaleren van commerciële kansenCRM- en ERP-systemen up-to-date houdenResultaten rapporteren aan het salesteam   Technical Services Coordinator (50%) Coördineren van technische services en serviceordersBeheren van technische serviceaanvragen en klantcommunicatieAdministratieve verwerking van serviceorders en contractenAnalyseren van binnenkomende apparatuur en toewijzen van takenOpstellen en opvolgen van offertes en bestellingenFacturatie van technische servicesKwaliteitscontrole en beheer van technische documentatie  
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende

SINT-KATELIJNE-WAVER

Ben jij een administratieve duizendpoot met Technische kennis binnen de HVAC, én op zoek naar een nieuwe uitdaging?   Lees dan zeker verder!   Voor onze klant in Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoe knaar een enthousiaste Administratief Bediende. Jouw takenpakket ziet er zo uit:   Jouw kerntaken en verantwoordelijkheden:   1. Projectbeheer & Coördinatie Je bent eindverantwoordelijk voor de aansturing, coördinatie en succesvolle operationele uitvoering van diverse HVAC-projecten.Je neemt proactief deel aan het wekelijks planningsoverleg met projectleiding, verkoop en montage om de voortgang te bewaken.Je leidt en/of neemt deel aan werfvergaderingen en zorgt voor een heldere opvolging van actiepunten.Je beheert de materiaallogistiek: je plaatst bestellingen, volgt klantenorders nauwgezet op en stuurt de voorraad bij waar nodig.   2. Communicatie & Stakeholdermanagement   Je fungeert als de cruciale verbindingspersoon tussen onze interne organisatie (verkoop, engineering, montage) en externe partijen.Je onderhoudt professioneel contact met een divers netwerk van particuliere klanten, architecten en werfleiders.   3. Technisch & Commercieel Inzicht   Dankzij jouw diepgaande kennis ben je het technisch geweten en het eerste aanspreekpunt voor collega's met technische vragen. Heb je interesse? Lees dan zeker verder en solliciteer online met je CV.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende

GROOT-BIJGAARDEN

Voor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Center in Groot-Bijgaarden.   Jouw Verantwoordelijkheden: Gezicht, Adviseur en Coördinator   Als Filiaalmedewerker ben je de spilfiguur tussen het magazijn, de producten en de klant. Je zorgt voor een vlekkeloos proces van A tot Z. Klantontvangst en Advies: Je bent het gezicht van het Service Center. Je heet klanten welkom, stelt hun wensen vast en levert een snelle en kwalitatieve oplossing en service.Technisch Informatie: Je verleent advies en informatie met betrekking tot onze producten en diensten (vanuit je technische kennis).Orderbeheer (A-Z): Je volgt het volledige orderproces nauwkeurig op: van offerte tot levering en correcte facturatie.Magazijn & Logistiek: Je ontvangt leveringen, zet ze correct weg in het magazijn en volgt de voorraad op (inclusief registratie in het systeem).Orde en Netheid: Je bent verantwoordelijk voor een ordelijk en proper magazijn, wat bijdraagt aan een veilige en efficiënte werkomgeving.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!