Jobs

Jobs

162 Jobs found

Receptionist Garage

Wilsele, België

Heb jij een passie voor de autosector?  Commercieel en communicatief ingesteld?  Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?    Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:  Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats. 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

IZEGEM

We zijn op zoek naar een vriendelijke, klantgerichte, commerciële, sterk administratieve persoon met zin voor verantwoordelijkheid en organisatie.   Jouw takenpakket: Planning, aansturen atelier 3 techniekersFacturatie van het atelierUpselling, accessoires, assistance, airco service….Afspraken inplannen klanten, onthaal klantenPlanning polyvalente medewerkersOnderdelen bestellenMails klanten snel behandelen en goed opvolgen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief Bediende / Onthaalmedewerker

Aalst

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:  Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,.... 
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal medewerker

Schoten

Voor een bedrijf in de automotive sector gelegen in Schoten, zijn wij op zoek naar een Onthaal medewerk(st)er/ Customer Experience Specialist.   Je bent het visitekaartje van de klanten en jij zorgt ervoor dat ze zich altijd welkom voelen. Jouw glimlach is net zo belangrijk als je proactieve aanpak en oog voor detail.     Je takenpakket bestaat uit:   Je ontvangt klanten met open armen en begeleidt hen professioneel.Je onderhoudt contact met klanten op cruciale momenten via telefoon en stuurt hen een kaartje stuurt voor speciale gelegenheden.Je zorgt voor een vlekkeloze showroom en een up-to-date presentatie van onze modellen.Je beheert administratieve taken zoals klachtendossiers en bestellingen.Je ondersteunt de Customer Experience Manager bij evenementen en werkt nauw samen met diverse afdelingen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist(e)

BORGERHOUT

Als Receptionist ben jij hét visitekaartje van Van Mossel. Met jouw warme glimlach en professionele uitstraling verwelkom je bezoekers en collega’s op een gastvrije en vlotte manier. Jouw takenpakket is gevarieerd en essentieel voor een vlotte werking van het bedrijf:   Je verwelkomt klanten en bezoekers op een warme en professionele manier. Jij bent hun eerste indruk van Van Mossel.Je beheert en verwerkt inkomende en uitgaande mails, post en pakketten nauwkeurig en efficiënt.Je beantwoordt binnenkomende telefoongesprekken en verbindt ze vlot door naar de juiste collega’s.Je houdt de agenda’s en vergaderzalenplanning up-to-date, zodat alles gesmeerd verloopt.Je ondersteunt collega’s bij administratieve taken, zoals het verwerken van facturen en documenten.In alles wat je doet, straal je vertrouwen en discretie uit. Je draagt onze waarden uit bij elk contactmoment.  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)

Turnhout, België

 Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- dispatch chauffeurs (bachelor!)   Waar kom je terecht?Turnhout Specialisatie Voeding Snelle opstart mogelijk!   Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende & administratief medewerker

Hobokense Polder, 2660 Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in Hoboken zijn we op zoek naar een Onthaalbediende & administratief medewerker. Takenpakket: beantwoorden van telefonische oproepenontvangen van bezoekers aan de balieopvolgen van lopende dossiersadministratieve verwerking van takelingen en afhalingen van voertuigenopvolgen van bestelbonnen en andere documenten, nodig voor de facturatie.verzorgen van contact met de chauffeursstockbeheer van de voertuigen...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende Boekhouding

ANTWERPEN

Voor onze klant, een gerenommeerd en dynamisch vastgoedkantoor in de regio, zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende met focus op Boekhouding en Onthaal. Ben jij de administratieve en financiële spilfiguur die het eerste aanspreekpunt van het kantoor feilloos kan combineren met een nauwkeurige voorbereiding van de facturatie? Wil je werken in een professioneel team waar je een cruciale, ondersteunende rol speelt? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Asse

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde   Vliegende Receptionist keuringsstations   Ben je een administratief talent met een hart voor dienstverlening en op zoek naar een dynamische functie? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Wij zoeken een vliegende receptionist(e) om ons team te versterken voor 5 van onze keuringsstations.   Jouw takenpakket:   Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten in onze keuringsstations.Je staat mensen vriendelijk te woord, zowel fysiek als telefonisch.Je verwerkt betalingen en bent verantwoordelijk voor de correcte afrekening.Je controleert en maakt bonnen op, en signaleert onregelmatigheden in documenten die je zelfstandig oplost.Je voert diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van de keuringsstations.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

DIKSMUIDE

Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.   Wat ga je doen? Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalmedewerker - regio Wetteren

Wetteren

Voor een klant van ons te Wetteren, marktleider in de verkoop en verhuur van motorhomes, zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker.  je bent de spilfiguur van de showroomwarm onthaal en ontvangst van de klanten je behandelt de inkomende telefoons je staat in voor de verhuurvloot administratieve taken behoren ook tot je takenpakket
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.    
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief onthaalbediende deeltijds

Brugge

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (25u). Je werkt om woensdag en op donderdag.   Je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal, zowel telefonisch, per mail of in het persoonlijk contact met je klantJe begeleidt en staat de filiaalhouder bij in zijn dagelijkse leiding van het filiaalJe neemt mede de verantwoordelijkheid op voor je organisatie en planning van het atelier, van het materiaal en van de dagontvangstenJe stelt diagnoses en prijsoffertes op in samenwerking met je filiaalhouder  
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder a tot z

Aarschot

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!   Waar moet je zijn? AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten Wat moet je doen? Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Herselt, België

Vivaldis Office Geel zoekt ....... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? HerseltSector: Accountancy Wat moet je doen? Inboeken van aankoop- en verkoopfacturen, boeken van banken, financiële verrichtingen, …Opstellen en indienen van de Btw-aangiftes. Alles rondom de btw zal een belangrijk aspect zijn in jouw dagelijkse bezigheden! De nodige interesse hierin is dus zeker noodzakelijkAfsluitingen van jouw dossiers, naargelang uw ervaring ook het opstellen van jaarrekeningen en aangifte in de vennootschapsbelastingVoorbereiden + indienen van de personenbelasting Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Heb jij oog voor detail? Excellente communicatieve vaardigheden? En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?   Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.   Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.   Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken: Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting.... 
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder

Lubbeek, België

Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Lubbeek

Commercieel ingesteld? Administratieve duizendpoot? Een oog voor decoratie?   Voor onze klant in Lubbeek, gespecialiseerd in verlichtingsoplossingen, zoeken we een commercieel medewerker voor de B2B binnendienst. Wat je doet: Klanten telefonisch adviseren over verlichtingKlanten bezoeken voor advies en plannenDossiers samenstellen en afwerkenStockbeheer via online systeem opvolgenCollega’s van de showroom bij afwezigheid ondersteunenMeedenken over processen en oplossingen
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!