Jobs

Jobs

190 Jobs found

Administratieve allrounder/Purchase en ordermanagement (int. sfeer)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve allrounder/Purchase en ordermanagement (int. sfeer)  Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu Extra? Talenknobbel NED/Eng/Spa is een zeer grote troef!   Focus=   Opvolging aankoopproces + ordermanagementMarktonderzoek/ analyse trends en opzetten rapporten + beheer prijslijsen, assortimentlijstenOndersteuning accountmanagement mbt invoeren nieuwe orders en info in Business CentralDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen + nauw contact met klant en leveranciersOpzetten tools/dashboards om slimmer te plannen en in te spelen op vraag/aanbod en wijzigingenKnelpunten signaleren + meedenken aan proces en verbeteringZorgen voor een vlekkeloze administratie van de logistieke en purchase flow zodat alles tijdig bij de klant komtCustomer relations, klachtenbeheer
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deeltijds bediende aankoopadministratie

Bilzen, België

Voor een klant gelegen te Bilzen gespecialiseerd in verkoop en verhuur van bouwmachines zoeken wij een deeltijds administratief bediende.   Je taken zijn o.a.   Ondersteunen van de aankoopafdeling met administratieve takenAanmaken van nieuwe artikels in het systeemVerwerken en opvolgen van bestelbonnen, leveringsdocumenten en facturenRegelen van retourzendingen van defecte en/of niet conforme goederenUpdaten van prijslijstenControleren, vervolledigen en up to date houden van alle gegevens in verband met aan te kopen goederen in het systeemCommuniceren met leveranciers bij onduidelijkheden of afwijkingen  
OfficeMechanical engineeringPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor (deeltijds)

Lier

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ... (deeltijds VB. 31u- 4/5de)     Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen + advies en begeleiding aan elektriciens, installateurs, ...Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

HERENTALS

Heb jij kennis van Elektromechanica? Voel jij je helemaal thuis binnen de automotive?   Dan hebben we mogelijks de juiste job voor jou!   Vivaldis Office Geel is op zoek naar een opbouwspecialist in Herentals.   Jouw taken: Je werkt gestructureerd en neemt de leiding bij het opstellen en uitwerken van aansluitingen en schema’s.Je volgt afleveringsprocessen nauwgezet op.Je stuurt de opbouw van elektronische, hydraulische en pneumatische installaties aan en biedt ondersteuning waar nodig.Je zoekt actief naar klantgerichte oplossingen en verbeteringen binnen de opbouw.Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband om projecten succesvol af te ronden.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Projectbeheer intern- aankoop bouwconstructies (bouwtechnisch!)

Lille, België

Vivaldis Office zoekt ....... Projectbeheer intern- aankoop bouwconstructies (bouw opleiding en/of ervaring)  Waar moet je zijn? Omgeving LilleSpecialisatie: Bouwprojecten A-Z, Industrie, constructies Wat moet je doen? Focus= Coördinatie aankoop Opvolgen van de werven van A-Z in samenspraak met de projectleider waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaakt met de nodige kostprijsberekeningContactpersoon voor de verschillende partijen: klant, onderaannemers, architect, leveranciers, engineering, ...Onderhandelingen schrikken je niet afWerfvergaderingZorgen voor de juiste materialen op de wervenHet kostenplaatje, levertermijn, aankoop- en werfbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, + ondersteuning projectleiding: Bewaken en opmaak uitvoeringsdossier, Leveranciers contacteren, bouwkost bewaken, onderaannemers selecteren, ...  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve projectleider

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office Geel zoekt .............. ADMINISTRATIEVE PROJECTLEIDER!   Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie: las- en constructiewerken  Wat moet je doen?  Het is een allround functie: admin/projectleiding/planning:   Projectcoördinatie: Je vertaalt verkoopaanvragen naar concrete plannen, van opmeting tot montage.Logistiek & productie: Je bestelt materialen, maakt een planning en bewaakt de productie processen.Samenwerking: je werkt nauw samen met verkoop, productie en de klanten, je zorgt voor heldere en correcte communicatie. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

LIER

Voor een takeldienst in Lier zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Hoe zal je werkdag er uitzien? Onthalen van mensen in de zaakBeantwoorden van takeloproepenVragen van klanten beantwoordenOpvolgen van de facturatieOpmaken van de planningenVervangwagens ter beschikking stellen indien nodigAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende (Bachelor voeding, labo...)

LIER

Vivaldis office is op zoek naar een administratief bediende. Locatie: Lier📍Sector: voeding, landbouw, labo...   Jouw takenpakket: Verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van dossiersRegistreren, valideren en rapporteren van analyseresultatenBeheren van mondelinge en schriftelijke communicatie met klanten over laboratoriumgerelateerde zakenVoorbereiden van de administratie voor klachtenbehandeling en deze verder opvolgenActieve deelname aan de loketwerking    
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Admin varend personeel hr

WIJNEGEM

Ben jij een administratieve krak die graag de touwtjes in handen neemt? Krijg je energie van plannen, organiseren én communiceren? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou! Voor een klant actief in de binnenvaart zijn we op zoek naar een gemotiveerde HR & Crew Support. Jij bent de draaischijf achter de schermen die alles op rolletjes laat lopen voor onze mensen aan boord. Wat ga je doen? Je zorgt ervoor dat alle administratie rond het varend personeel tot in de puntjes klopt. Van A tot Z, nauwkeurig en met oog voor detail.Je ondersteunt de aanwerving van kapiteins en bemanningsleden, in nauwe samenwerking met het HR-team in Luxemburg.Je organiseert opleidingen en crewmeetings, zodat iedereen aan boord goed voorbereid en up-to-date blijft.Je volgt alle certificaten en attesten van de crew op en zorgt ervoor dat ze altijd in orde zijn met de vereiste wetgeving.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales engineer- administratieve inside sales talent (technisch!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt..............Sales engineer- administratieve inside sales talent (technisch!)    Waar moet je zijn? Beerse. Specialisatie: Techniek, Technische installatie, mechanische onderdelen Wat moet je doen? Opvolgen klantendossiers, aanvragen/orders + verwerking en de klant begeleiden doorheen het proces tot levering en facturatieJe bent Ambassadeur en Contactpersoon (samen met je collega's van de sales afdeling)Opvolging proces tot levering: Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (opmaak en opvolging offerte op maat)Je bent de spil tussen het werkhuis, klant, leveranciers en buitendienst Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, orderbeheer, offerte opmaak) Analyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten (zowel met klanten als leveranciers) Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoopsdossier opmaken/ beheer A-Z - afsluiten, opmaak klantendossier, offerte op maat, prijsaanvragen, prijsvergelijking, voorbereiding facturatie + controle, opmaak en opvragen technische fiches, administratieve ondersteuning buitendienst/sales accountmanagers, klanttevredenheid/klachtenbehandeling-Problem solving bij eventuele leverproblemen   
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - Service Advisor garage

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.    Waar? Omgeving Beerse Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...  Takenpakket?    Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ...  Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch admin/technical sales - spil aan toonbank (HVAC)

Beerse, België

HVAC, Sanitair, Ventilatie, ... is jouw DADA!  Vivaldis office zoekt.... Technisch admin. - technical sales - spil aan toonbank.   Als rechterhand van de zaakvoerder heb je een ZEER ruim takenpakket:    Als aanspreekpunt van de klant, installateurs, leveranciers, ... ben je de spilfiguur aan de toonbank (analyse vraag + detecteren behoefte en advies/begeleiding op maat)Onthaal klantenAdministratie: offerte op maat opmaken en opvolgen, bestellingen, bestel- en leverbonnen opmaken, magazijnbeheer, ordermanagement... Na intensieve opleiding kan je zelfs mee calculaties uitwerken Sporadisch een werfbezoek, levering aan klant, ...
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratie bouwprojecten- beheer productierun/orders/facturatie

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratie bouwprojecten- opvolging productierun/orders + facturatie Belangrijk: ervaring en/of opleiding richting boekhouding- facturatie, aankoop, technisch admin.   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw4/5de ook mogelijk   Takenpakket Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van verschillende partijen (ondersteuning aankoop, werkvoorbereiding, productiedossiers)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten/ productierun. Je coördineert het volledige orderproces van offerte, bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, contractbeheer, opmaak vorderingsstaat... Volledige facturatie voor de verscheidene dossiers: Beheer facturatiebon, opmaak/verwerking facturen, opvolging betalingen, maandelijkse financiële inventarisNauw contact met atelier, productiemanager, meestergastenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Quality specialist - mooi evenwicht tussen admin/ uitvoerend (AGRO)

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt.............. Quality specialist binnen de teelt/agro sector! (combo admin, uitvoerend) Wat moet je doen?   Als spilfiguur op de afdeling kwaliteit ben jij de EXPERT! Bijsturen, optimaliseren, onderhouden en beheren kwaliteitsbeleid Je maakt deel uit van het kwaliteitsteam (opstellen productspecificaties, analysecertificaten)Ingang- proces- en kwaliteitscontrole + zorgen voor een sterke productkwaliteit (eigen en extern product)Uitvoeren van verbetertrajecten mbt product en proces + verwerking gegevens in PC + administratief in orde brengen Analyses , controle binnenkomende grondstoffen, vrijgave grondstoffen en eindproductInterne en externe audits/controles mee begeleiden + problemen registreren, documenteren en rapporteren (Productie en oogstverantwoordelijke)Wetgeving en vernieuwingen volg je op de voet: Toelichting omtrent een nieuwe voedselveiligheid procedure. Dit schrikt jou niet af. Jij wil alles van binnen en vanbuiten kennen. (schrijven of aanpassen procedures) Registratie / klachtenbehandeling + orderbeheerRapporteren/ opzetten kwaliteitshandboekUitbreiding mogelijk VB. planning personeel VB. serreplukkers , personeelsadmin. mbt plukkaarten  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw  Takenpakket -> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Flexibele technisch admin. bediende/ project support (bouw, schrijnwerk)

Rijkevorsel

Vivaldis Office zoekt ....... Flexibele technisch admin. bediende/ project support (bouw, schrijnwerk)   Waar moet je zijn?   Specialisatie: Bouwprojecten, Schrijnwerk, overheidsopdrachten, aanbestedingen Takenpakket Coördinatie administratie voor opstart projectenJe bent verantwoordelijk + aanspreekpunt van de partijen mbt verlofplanning, aan-afwezigheden op de werf, nazicht uren, beheer wagenpark, check-in@work, beheer gereedschappenDe technische informatie voor je projecten verzamel je zodat de werkzaamheden kunnen startenWerfbezoeken , beheer en zoeken onderaannemersinstallatie Budget, haalbaarheid, levertermijn, kwaliteit, ... draag je hoog in het vaandelControle facturenBestellen van nodige materialen, PBM's, ... en zorgen dat alles aanwezig is op de werven/projectenToezien op veiligheid, risico's
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende agrarisch

SINT-LENAARTS

Administratief Bediende – Agrarische Sector (regio Becht) Ben jij administratief sterk en voel je je thuis in de landbouw- of agrarische sector? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken! 🔎   💪 Wat zijn jouw taken? Je volgt de stock van agrarische producten op en plaatst bestellingen waar nodig 📦Je vergelijkt prijzen bij leveranciers en zorgt voor correcte prijsaanduiding in het systeem 💲Je ondersteunt de facturatie en controleert de bestelbonnen van klantenJe denkt mee na over administratieve optimalisatie: maakt Excel-overzichten, stelt verbeteringen voor 💻Je verwerkt inkomende mails van klanten en leveranciers via de algemene mailbox 📩Je bent een rechtstreeks aanspreekpunt voor klanten: je verwerkt hun bestellingen en geeft gericht adviesJe volgt samen met collega’s de vereisten rond FAVV-controles administratief opJe bouwt kennis op via opleidingen zodat je klanten correct en professioneel kan informeren
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verantwoordelijke aankoop grote bouwprojecten

Geel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop.    Waar moet je zijn? Regio Geel Specialisatie: Grote bouwprojecten A-Z, renovatie, restauratie, geothermie, aanbestedingen Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe renovatie opdrachten die een speciale aanpak vereisen. (grote onderaannemingscontracten)Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemers (opvraag prijzen en offertes, lastenboeken/aanbestedingen controleren, vorderingsstaten...)Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Het aankoopproces is jouw verantwoordelijkheid en dit van verschillende materialen, gereedschap, rollend materieel, ...: van mortel, hout, cement, PBM's tot vrachtwagens, betonpompen, ... Administratie: Prijzen/offertes aanvragen-opvolgen-onderhandelen-evalueren, Bestellingen controleren van facturen aan de hand van bestelbon, voorzien van de juiste materialen, ... Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af, een onderhandeling hier en daar indien nodigOpvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratie  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!