Jobs

Jobs

254 Jobs found

Service & Aftersales medewerker

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker. Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het service & aftersales team bij de verwerking van de taken in het ERP systeemJe werkt de service rapporten van de uitgevoerde interventies administratief verder af ter voorbereiding van de facturatieJe bereidt de garantiedossiers administratief voor in ondersteuning van de service managerJe assisteert met het aanmaken en verwerken van inkooporders en orderbevestigingen van de dienst aankoopJe doet de administratieve verwerking van de verhuuractiviteit: huurcontract opmaken, maandelijkse facturatie, etc.Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt voor de klanten en schakelt verder intern door indien nodigKortom je biedt administratieve ondersteuning voor de volledige aftersales en service activiteit!  
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales medewerker

Oudenaarde

Voor een bedrijf gelegen in Oudenaarde zijn we op zoek naar een organisatorisch talent voor de functie van aftersales medewerker!   Benieuwd naar het takenpakket?   Je staat in voor de nauwkeurige ingave van offertes en verkooporders in het ERP systeemJe creëert artikelen en maakt inkooporders op ter ondersteuning van de aankoopdienstJe verwerkt administratief de orderbevestigingen van leveranciers.Je maakt service offertes op en volgt deze proactief op.Je controleert en verwerkt de administratieve afhandeling van voltooide service-opdrachten
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Medewerker klantendienst

Mechelen, België

Onze klant in Mechelen, een energieleveranciers, is op zoek op naar een medewerker klantendienst. Je takenpakket zal oa bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt van de klanten en zorgt ervoor dat alles van A-Z geregeld wordt. Je zoekt de beste oplossing voor de klant. Je hebt klanten verder met hun vragen over bv hun dossiers, klachten,... Administratieve opdrachten (beheer van de klantendossiers). Je helpt je klanten verder via mail en telefoon. Na elke call krijg je even tijd om te mailen en het dossier af te werken.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner?Kan je goed Nederlands en Frans?Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Onze klant is een snelgroeiend bedrijf dat tijdloze designverlichting ontwikkelt. We zijn op op zoek naar een Customer Service Officer in Zeebrugge... Jouw nieuwe functie? Op zoek naar een gevarieerde functie? Staat klantentevredenheid bij jou op nummer 1? Dan is deze vacature iets voor jou! Als Customer Service Officer ben jij het vaste aanspreekpunt van de klanten. Je zorgt voor de verwerking van order tot levering van A tot Z. Takenpakket * Ontvangen en verwerken van klantorders via telefoon, e-mail, en andere communicatiekanalen * Beantwoorden van klantvragen over producten, bestellingen, leveringen en facturatie * Afhandelen van klachten op een professionele en klantvriendelijke manier * Actief meedenken met klanten en oplossingen aanbieden voor hun vragen of problemen * Samenwerken met andere afdelingen, zoals productie en R&D * Up-to-date houden van klantgegevens en bestellingen in het ERP-systeem * Ondersteunen bij administratieve taken en rapportages
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Brugge, België

Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.  Jouw taken zijn: Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Gistel, België

Interesse in een technische sector? Klantgericht? Stressbestendig?  Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken. Wat houdt je job in? Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

KORTEMARK

Voor een bedrijf in regio Kortemark zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst:   Wegens onze sterke groei zijn we steeds op zoek naar bijkomende commerciële medewerkers voor de vrachtwagenonderdelenverkoop. Vanuit de site Handzame verzorgt een gedreven en performant salesteam de verkoop van vrachtwagenonderdelen voor de premium merken MAN en MERCEDES. (wereldwijd) Met een passie voor vrachtwagens ben je een gedreven en dynamische kandidaat met zin voor initiatief en sterke commerciële kwaliteiten. Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoefte van de klant.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële Binnendienst Medewerker

TIELT

Ben jij een commerciële duizendpoot met een grote passie voor klanten en het bouwen aan langetermijnrelaties met onze klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Begeleid en adviseer je klanten van A tot Z (vooral telefonisch)Het onderhouden van klantrelatiesHet verwerken van klantorders en het opvolgen van het orderproces.Ervoor zorgen dat de salesadministratie nauwkeurig wordt uitgevoerd  
InterimGlassFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Call-Center Medewerker

ROESELARE

Jouw nieuwe uitdaging:   Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag  
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ROESELARE

Jouw nieuwe uitdaging: Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

INGELMUNSTER

Ben je klaar om klanten telefonisch te woord te staan en om op commercieel-, computervaardig- als op administratief gebied gas te geven? Solliciteer direct! Wat ga je doen:   Als sales- en administratieve duizendpoot creëer en onderhoudt je succesvolle lange termijn partnerships met zowel interne collega’s, leveranciers maar al helemaal met onze klanten.Daarbij zorg je er natuurlijk voor dat onze firma top-of-mind is, en blijft!Jouw focus ligt op het telefonisch te woord staan en het ontzorgen van onze B2B Automotive en Equipment klanten, je zorgt voor een algemene administratieve ondersteuning, je zoekt productinformatie en laat deze informatie doorstromen naar onze klanten in telefonische assistentie of offertevorm.Onze Automotive afdeling draait letterlijk en figuurlijk rondom alle onderdelen van een wagen terwijl onze Equipment afdeling focust op alle tools voor een moderne werkplaats.Dit gaat van elektrisch gereedschap over handgereedschap tot hefbruggen, compressoren en nog zoveel meer.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

8770 Ingelmunster, België

Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten. Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé Commercial

Mouscron

Vivaldis recherche un profil : Commercial pour une société spécialisée dans les machines d'entretiens pour les parcs et jardins !   Votre mission :   • Développer les ventes dans votre secteur (Hainaut, Brabant Wallon, Namur, Luxembourg belge et Grand-Duché), en visitant régulièrement nos revendeurs et en prospectant de clients finaux. • Suivre le processus de vente de A à Z : de la première visite à la démonstration et la remise d’offres. • Maintenir vos actions commerciales et opportunités à jour dans notre CRM. • Organiser librement votre emploi du temps tout en étant présent au siège au moins une fois par semaine pour les tâches administratives et le contact avec l’équipe. • Participer à quelques salons professionnels par an (montage, démontage, suivi des contacts).
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Sint-Niklaas

WE ZIJN OP ZOEK NAAR INTERNAL SALES MEDEWERKER   Voor een zwangerschapsvervanging (6 maanden)   Ben jij een administratieve duizendpoot met commerciële flair en technische interesse? Heb je een passie voor klantgericht werken en hou je ervan om een spilfiguur te zijn binnen een dynamisch salesteam? Dan ben jij misschien de Internal Sales Medewerker die wij zoeken!   JOUW ROL Als Internal Sales Medewerker ben je de administratieve en commerciële rechterhand van ons salesteam. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot en efficiënt verloopt:   • Offerte- en orderbeheer: je staat in voor de opmaak, input en nauwkeurige opvolging van offertes en bestellingen. • Documentatiebeheer: je verstuurt technische en commerciële documentatie naar klanten en leveranciers. • Prijsaanvragen: je vraagt prijzen op bij leveranciers en volgt deze proactief op. • Transportadministratie: je regelt de administratieve afhandeling van transporten (opmaak pakbonnen, contact met transporteurs, opvolging van levertijden) • Databasebeheer: je houdt interne databases en systemen up-to-date. • Correspondentie: je behandelt inkomende en uitgaande communicatie met klanten, leveranciers en collega’s, zowel telefonisch als via e-mail. • Back-upfunctie: je springt bij tijdens de afwezigheid van collega’s en zorgt voor continuïteit in de dienstverlening.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

HEUVELLAND

Voor een bedrijf in regio Heuvelland zijn we op zoek naar een Customer service medewerker Nederlands & Engels; Zorgvuldig opvolgen en registreren van klantenorders voor zowel weg- als zeetransport.Coördineren en plannen van de volledige logistieke flow.Verwerken en opvolgen van (klanten)promoties en acties.Beheren en controleren van de voorraadniveaus. Nauwe samenwerking met de logistieke dienst en planning, waarbij dagelijks contact met klanten en logistieke partners centraal staat. Support taken: Opvolgen van de debiteurenrekeningen in samenwerking met de financiële afdeling.Consignatie-opvolging, inclusief stockcontrole + facturatie.Up to date houden van klantspecifieke documenten en informatie.Correcte en nauwkeurige opvolging van toegewezen accounts.Intensieve samenwerking met de commerciële en financiële afdeling, evenals met de supply chain planning.     
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zonhoven, België

Voor onze klant gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een administratief profiel, de job bestaat nl vooral uit administratieve taken. Je kan het ook zien als ondersteunend bij Customer service.   De taken:   Samen met jouw collega’s sta je in voor de verwerking en opvolging van de orders en vragen van onze klanten.Bij het aannemen van een telefoongesprek of de verwerking van een e-mail ben je verantwoordelijk voor de volledige afhandeling.Verder sta je in voor diverse commerciële en administratieve taken.Je fungeert als eerste aanspreekpunt van de klanten.Bovendien vorm je de schakel tussen de klanten, de account managers en het bedrijf.    
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!