Jobs

Jobs

285 Jobs found

Medewerker customer service - regio Zeebrugge

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn: Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop

Lochristi, België

Voor onze klant gespecialiseerd in slaapartikelen zijn wij voor de regio Wetteren op zoek naar een Medewerker Klantendienst/Dienst Na Verkoop! Je volgt dagelijks de in te plannen leveringen opJe bent een luisterend oor voor onze klanten bij de support lijnJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leverlijsten voor de klanten die jij opbeltJe blijft betrokken bij je dossier, tot je een oplossing hebt kunnen aanbieden in samenwerking met onze verschillende afdelingenJe werkt nauw samen met de logistieke dienstJe communiceert met klanten betreffende lopende bestellingen en de afhandeling hiervanTelefonisch en via mail heb je contact met onze klantenBij drukke periodes mogelijkheid tot meewerken in de winkel en sporadisch klanten ontvangen in onze toonzaal
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Medewerker Customer Service

Gent, België

Wij zijn op zoek naar een Customer Service Medewerker te Gent! Dit voor een Postverwerkings bedrijf.   Beantwoorden van binnenkomende mail en telefonieKlanten informeren van lopende dossiersAdministratie in orde maken
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Aftersales medewerker

BRECHT

Voor onze klant, actief in ventilatie, zijn we op zoek naar een after sales medewerker voor de regio van West-Vlaanderen.   Als After Sales Engineer word je een belangrijke schakel in het team dat verantwoordelijk is voor de na-service en onderhoud van de ventilatiesystemen over heel Vlaanderen.   Hoe ziet jouw dag eruit? ·       Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten die onderhoud of na-service nodig hebben. Dit voor heel Vlaanderen. ·       De na-service mailbox is jouw terrein: je helpt klanten verder alsof het niets is. ·       Offertes opmaken en bestellingen plaatsen? Een fluitje van een cent! ·       Defecten en storingen? Met je technische kennis kan je de juiste acties nemen en intern doorgeven. ·       Jij bent het aanspreekpunt voor klanten en fabrikanten en zorgt voor heldere communicatie. ·       Je rapporteert aan de verantwoordelijke na-service en houdt hem helemaal up-to-date
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Ieper

Waarvoor rekenen we op jou?   Je precieze takenpakket verschilt van project tot project. Zoals gezegd: elk project is anders. Enkele voorbeelden van mogelijke opdrachten: Je geeft verzekeringstechnisch correcte antwoorden op vragen die klanten via e-mail stellen.Je opent schadedossiers in verschillende verzekeringstakken (Brand, Auto, Bijstand …). Je start het dossier op en informeert de betrokken partijen.Je begeleidt de klant telefonisch bij zijn dossier: je geeft de status van het dossier mee, vertelt meer over de volgende stap, schakelt de klant eventueel door …Je verwerkt de poststukken volgens de juiste procedure.Je registreert elk contactmoment met klanten nauwgezet.
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Support Medewerker

Melsele, Beveren

  Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig. Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service. Jouw functie Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Service & Aftersales medewerker

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant in Kallo zijn wij op zoek naar een Service & Aftersales medewerker.Jouw taken: Je biedt technische en administratieve ondersteuning aan de service team bij het opmaken en voorbereiden van de service opdrachten.Je zorgt ervoor dat de benodigde onderdelen voor de service interventies opgezocht en besteld worden.Je bekijkt de rapporten van de uitgevoerde service interventies na ter voorbereiding van de facturatie.Je helpt met de praktische voorbereidingen noodzakelijk voor de opbouw en indienststelling van nieuwe toestellen.Je assisteert met de voorbereiding en bespreking van de garantiedossiers samen met de service manager.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer support medewerker

Duffel, België

Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket: Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker. Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Brugge, België

Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.  Jouw taken zijn: Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een job als customer service medewerker? Heb je reeds een eerste ervaring? Is Zedelgem haalbaar voor jou? Spreek je vlot talen? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je aanvaardt orders.Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst Maldegem

Maldegem, België

Voor onze klant te Maldegem zoeken wij een commercieel bediende / internal sales medewerker:   Je biedt commerciële ondersteuning aan de Area Sales Managers.Met behulp van gespecialiseerde software verwerk je de binnenkomende orders van jouw area.Als schakel tussen onze klant en de verdeler/eindklant speel je een belangrijke rol waarin communicatie centraal staat.Je verzorgt het contact met de transportbedrijven en staat in voor de verzending van de goederen naar de klant, inclusief de administratieve afhandeling.Je behandelt commerciële klachten Je organiseert het transport binnen een internationale omgeving met kennis van export- en douane formaliteiten.Je rapporteert aan de Internal Sales Supervisor.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Gistel, België

Interesse in de grafische sector? Klantgericht? Stressbestendig? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken. Wat houdt je job in? Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

MIDDELKERKE

Voor onze klant in Middelkerke, actief in het installeren en herstellen van grootkeuken- en horeca-apparatuur bij bedrijven, ziekenhuizen, horecazaken,… Zijn we op zoek naar een technisch verkoper.   Je begeleidt de klant doorheen het proces met technische kennis en commercieel advies. Deze informatie geef je door aan onze calculator/tekenaars. Aan de hand van de nodige wensen gaan zij over tot een order.   Het verder uitbouwen van een commercieel netwerk en versterken van de relaties met professionele contacten, is eveneens een belangrijk onderdeel van het takenpakket. Spreekt jou dat aan?   Een “hunter” mentaliteit met betrekking tot het behandelen van leads / aanvragen.Je luistert naar de noden, geeft advies en aan de hand hiervan maak je een offerte op.Voldoende technische affiniteit om orders zelf uit te werken.Administratieve en organisatorische capaciteiten om de verkoop en resultaten op te volgen.Voor onze klanten ben je een aanspreekpunt, je hecht dan ook veel belang aan de positieve spirit.  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ROESELARE

Jouw nieuwe uitdaging:   Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

DEINZE

Ben je op zoek naar een uitdagende job waar je zowel het commerciële aspect kan combineren met het technische?Voor onze klant in Deinze, actief in de sector van zonnewering en poorten, gaan we op zoek naar een technisch commercieel bediende.Als commercieel bediende wordt het volgende verwacht: Je beheert je eigen klantenportefeuille (vnl bouwbedrijven, aannemers, schrijnwerkers, ...) en staat in contact met hen via telefoon en mailAan de hand van het lastenboek, maak je offertes op en ga je prijzen opmakenJe doet de nodige bestellingen van materialen Je biedt oplossingen aan aan de klant en denkt mee met hen Technische tekeningen correct lezen en interpreteren Naar mate van jouw technische kennis, zal je klanten adviseren en producten uitleggen en voorstellen (poorten en zonneweringen)
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Sint-Denijs-Westrem

Voor onze klant, koploper in de ruime liftensector, zijn we op zoek naar een Customer Service medewerker:   Je staat in voor het verwerken van inkomende oproepen, waarbij je zoveel mogelijk telefonische assistentie geeft bij defecten en storingen en allerlei vragen en klachten van klanten beantwoordtOp die manier begeleid je hen op efficiënte en klantvriendelijke wijze naar een oplossingJe bent, samen met de andere teamleden, verantwoordelijk voor de opvolging van de servicecontracten en zorgt voor een correcte verwerkingOok subsidiedossiers volg je gestructureerd en nauwgezet opJe zorgt voor een dagelijkse verwerking en correcte afhandeling van inkomende vragen via post en mail, alsook voor de administratieve opvolging van de klantendossiersJe zorgt samen met de andere teamleden ervoor dat de onderhoudsbrieven en facturen tijdig naar de klanten worden verstuurdJe bent back-up voor de collega’s van de planning service en montageJe maakt offertes op voor servicecontracten en werkzaamheden na installatieJe werkt nauw samen met collega’s van o.a. Sales, Techniek en FinanceJe rapporteert aan de teamleader Operations   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!