Employee
Employer
About Vivaldis
Offices
Blog
FAQ
Contact
English
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, your digital assistant
Spontaneous application
Job guide
Interim
Construct
Office
Finance
Drivers
Technics
Technics Employees
Working at Vivaldis
Recruitment consultant
Our strengths
Application process
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Internal jobs
Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Work regime
Contract type
Language
Speciality
Sector
Filters
Work regime
Full-time
(5)
Contract type
Temporary, with option of permanent contract
(5)
Language
Dutch
(5)
Speciality
Office
(4)
Interim
(1)
Sector
Nutrition
(2)
Construction
(2)
Leisure
(1)
5 Jobs found
Hr officer Waregem
Waregem, België
Voor onze klant te Waregem gespecialiseerd in voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer: Tot jouw uitgebreide takenpakket zullen volgende taken behoren: Je staat in voor werving en selectie van arbeiders & bediendenJe beheert alle courante HR en personeelsdossiersJe volgt verlofaanvragen op, ziekte,...Je bereidt contracten voor en staat in contact met interimkantoren en sociaal secretariaat voor het bezogen van prestatiesJe coördineert beloningsstructuren en evaluaties en gaat actief mee op zoek naar advies omtrent salarisbeleid en extra-legale voordelenJe stelt vacatureteksten op en competentiesjablonenJe zorgt mee voor een goed onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers en begeleidt exit proceduresJe bent het HR-aanspreekpunt bij conflicten op de werkvloer en ondersteunt bij eventuele bemiddelingenJe zorgt voor het opleidingsaanbodJe zorgt ervoor dat welzijn-en veiligheidsvoorschriften nageleefd worden
Interim
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Officer
DOTTIGNIES
Voor onze klant te Moeskroen zijn wij op zoek naar een HR Officer. Wie ben jij? Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
Office
Leisure
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Didn't find what you're looking for?
Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
HR-officer
GROBBENDONK
Vivaldis Office is op zoek naar een HR-officer! Hou je van variatie en neem je graag initiatief? Dan hebben wij jou nodig! Locatie: Grobbendonk 📍Sector: Bouw 🦺 Takenpakket: Rechterhand HR verantwoordelijkeAanspreekpunt voor personeelBehandelen van praktische en juridische vragen Bereidheid om je hierin te verdiepen (ondersteuning van Group S en de juridische dienst is beschikbaar) Beleidsmatig meedenken: Verbeteren van HR-processen Operationele ondersteuning: Indienst- en uitdiensttredingenBeheren van attesten voor de mutualiteitOpleidingen opvolgen Functie als back-up voor payroll (via Groep S).Rapporten opstellen
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR Officer
Dilsen-Stokkem, België
Voor onze klant, gelegen te Dilsen-Stokkem en gespecialiseerd de productie van voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer. Takenpakket Instroom Ondersteuning rekruteringsproces Organiseren van evenementen in het kader van naamsbekendheid en aantrekken van kandidaten. Verantwoordelijk voor onthaal van nieuwe medewerkers Verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van interimmers, de opmaak en opvolging van contracten. Personeel- en salarisadministratie Beheer en up-to-date houden van personeelsdossiers.Opvolgen van afwezigheden, vakantieplanning en ziekteverzuim via rapportages.Verwerken en controleren van de maandelijkse lonen.Beheer van loon- en arbeidsvoorwaarden volgens de geldende wetgeving en bedrijfsrichtlijnen.Opvolging van sociale wetgeving en de verwerking hiervan Doorstroom Organiseren, registreren en opvolgen van trainingen, opleidingscertificaten en -attesten. Ondersteunen bij de aanvraag van opleidingssubsidies.Opvolgen van verplichte trainingen. Uitstroom Ondersteunen bij het opmaken en verwerken van ontslagdocumenten, zoals ontslagbrieven, C4-formulieren en andere wettelijke documenten.Coördineren van de terugname van bedrijfseigendommen (badge, laptop, werkkledij, etc.).Opstellen van rapportages over verloop en retentie binnen de organisatie.Meewerken aan initiatieven omtrent employer branding.
Office
Nutrition
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
HR-administrator
Dilsen-Stokkem, België
Voor een klant gelegen te Dilsen-Stokkem en gespecialiseerd in nieuwbouw- en renovatieprojecten, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende. Ben je een gedreven administratieve duizendpoot met een passie voor HR? Kom je graag terecht in een familiaal, enthousiast en dynamisch bouwbedrijf? Jouw takenpakket als HR- en Administratieve Duizendpoot bevat: Administratieve verwerking personeel en tijdsregistratie (HR-administratie): Verwerking van nieuwe medewerkers (contracten, Dimona-aangiftes, toegangsbadges).Opvolging en planning van medische onderzoeken.Tijdige aanlevering van maandelijkse prestaties aan het sociaal secretariaat na controle en correctie via het tijdsregistratiesysteem.Administratieve opvolging van binnenlandse en buitenlandse onderaannemers. Werven, Veiligheid en Opleidingen: Organisatie van verplichte veiligheids- en bouwopleidingen.Zorgen voor een correcte aanwezigheidsregistratie op de verschillende werven (eigen personeel en onderaannemers).Aangeven van werfmeldingen.Aangiftes bij diverse overheidsinstanties.Aanvragen van keuringen voor bouwkranen. Algemene en Logistieke administratie: Telefonie en algemene briefwisseling (onthaal, post, e-mail).Voorraden opvolgen, tekorten vaststellen en bestellingen doen.Opvolging van het rollend materieel (keuringen, onderhoud, herstellingen, ...).Beheer van interventies en transportplanning.Documenten correct en overzichtelijk coderen en klasseren.
Office
Construction
Full-time
Temporary, with option of permanent contract
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.
Chat with Charlotte
Subscribe to our newsletter
First name
Last name
Email address
Keep me informed
You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!