Administratief bediende
Vilvoorde
Voor onze klant, een transportbedrijf, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker die allround zal instaan voor het verwerken van de order, de facturatie, het aanvullen van rapporteringen etc. Je zal ook ondersteuning bieden bij het opstellen van de planningen.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Machelen
Ben jij een administratieve duizendpoot met een scherp oog voor detail? Wil je deel uitmaken van een team dat zich bezighoudt met internationale import- en douaneprocessen? Dan is deze functie iets voor jou!
Als Administratief Medewerker Import & Douane ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van alle administratieve taken die gepaard gaan met import- en douaneactiviteiten. Je werkt samen met interne en externe stakeholders om ervoor te zorgen dat alle processen soepel en conform de regelgeving verlopen.
Jouw takenpakket
Opstellen, controleren en opvolgen van import- en douanedocumentatie.Registreren en bijhouden van gegevens in het systeem.Communiceren met klanten, leveranciers en douaneautoriteiten in het Nederlands, Frans en Engels.Zorgen voor tijdige en correcte afhandeling van administratieve procedures.Ondersteunen bij het oplossen van eventuele problemen of vertragingen in het importproces.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Machelen
Ben jij een gemotiveerde administratief bediende die onze klanten in de autosector wil ondersteunen? In je rol als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken en processen binnen een dynamische omgeving. Je komt te werken in een bandencentrum waar precisie en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Enkele taken en verantwoordelijkheden zijn:
Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Beheren van klantdossiers, ja plaatst bestellingen en zorgt voor een perfecte administratie.Ondersteunen van de verkoop- en serviceafdeling met administratieve taken.Verwerken van bestellingen en opvolgen van leveringen.Communiceren met leveranciers en klanten over verschillende administratieve vraagstukken.Bijdragen aan een efficiënte werkplek door werkprocessen te optimaliseren.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Kortenberg, België
Voor onze klant in Kortenberg, een internationaal toonaangevende speler in de wereld van tafelspellen, zij wij op zoek naar een Administratief Bediende.
Zij hebben de missie om mensen samen te brengen via meeslepende spelervaringen en sterke verhalen. Met een van de grootste spellenportfolio’s wereldwijd, zowel fysiek als digitaal, creëren zij momenten van verbinding voor miljoenen spelers. In België zijn zij op zoek naar een versterking voor hun team.
Wat ga je doen?
Als Administratief Bediende ben jij de centrale spil tussen klant, sales en logistiek. Je combineert klantvriendelijkheid met administratieve precisie, en zorgt ervoor dat bestellingen en vragen vlot verwerkt worden.
Jouw takenpakket:
Je beantwoordt inkomende telefoons en helpt klanten met hun vragenJe ontvangt en valideert orders en stuurt deze correct door naar het warehouseJe beheert de dienst na verkoop en zorgt voor een vlotte opvolgingJe behandelt leveringsfouten of geschillen en houdt het overzichtJe ondersteunt de Commercieel Directeur en het externe salesteam administratiefJe werkt nauw samen met logistiek en hebt veel contact met grote klanten zoals Amazon
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
MECHELEN
Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief medewerker.
Heb jij een passie voor klantgericht werken en ervaring in een administratieve functie? Dan is deze job wellicht iets voor jou!
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van klantorders en zorgt ervoor dat alles vlot en efficiënt verloopt.Je staat in voor het invoeren van bestellingen, creditnota’s en de facturatie, waarbij je nauw samenwerkt met de boekhoudafdeling.Klanten kunnen bij jou terecht met hun vragen, zowel telefonisch als via e-mail. Je biedt hen de juiste informatie en oplossing.Je verwerkt bestellingen in zowel SAP als NAVISION en houdt alles nauwkeurig bij.Problemen los je snel op en indien nodig, stuur je ze door naar de juiste afdelingen voor verdere opvolging.Je draagt bij aan de verbetering van onze dienstverlening door waardevolle feedback van klanten te verzamelen en te analyseren.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Deeltijdse Administratief Bediende
MECHELEN
Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
DILBEEK
Ben jij een administratieve duizendpoot die graag terechtkomt in een hecht team te Dilbeek en zin heeft in een nieuwe uitdaging? Dan hebben wij dé job voor jou!
Wat ga je doen?
Geen dag is dezelfde! Jij bent onze rots in de administratieve branding. Herken jij jezelf in het volgende? Dan klikken wij misschien wel perfect!
De algemene administratieve taken zoals mails, postbehandeling,...Personeelsadministratie? Jij regelt het alsof het niks is.Je houdt de prestaties van collega’s netjes bij en stuurt ze door naar het sociaal secretariaat.Het voorbereiden en uitvoeren van de loonbetalingen.Je houdt de prikklok in de gaten en checkt de aanwezigheden nauwkeurig.Heb je al een kennis in het boekhouden? Dan is dit zeer mooi meegenomen, maar geen must.Facturen opvolgen, controleren en de administratieve opvolging van leveringsbonnen doe je graag.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
SINT-KATELIJNE-WAVER
Ben jij nauwkeurig en gedreven? Wil jij graag werken in een warm en dynamisch team? Zoek je een nieuwe administratieve uitdaging?
Lees dan zeker verder!
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor het beheren van de agenda's.Je bent verantwoordelijk voor een vlotte communicatie via mail en telefoon.Je zorgt voor een warm onthaal van bezoekers.Je bent verantwoordelijk voor de administratie van de inkoop en verkoop.Je staat in voor dossierbeheer.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende!
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
PUTTE
Vivaldis Office Geel zoekt ....... student administratie!
Waar moet je zijn?
PutteSpecialisatie: nieuwbouw- en renovatieprojecten, totaalconcepten voor particuliere klanten
Wat moet je doen als student administratie?
Verwerken en updaten van personeelsdossiers (digitaal en/of fysiek)Archiveren van documenten (arbeidsovereenkomsten, attesten, ziektebriefjes)Voorbereiden van standaarddocumenten (contracten, bijlagen, loonbrieven)Controleren van aanwezigheden, verlofaanvragen en afwezighedenWerken met HR-software of Excel-lijstenGegevens ingeven in personeelsbeheersystemen (tijdregistratie, verlofbeheer)Kleine rapportages of overzichten opstellen (bv. overzicht van openstaande vacatures)Beheren van de HR-mailbox en eerste vragen filteren of doorverwijzenPlanningsdocumenten up-to-date houden (bijv. opleidingen, evaluatiemomenten)
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract
Administratief Bediende Garage
Rotselaar
Administratieve duizendpoot?
Voel jij je helemaal thuis in een garage?
En op zoek naar een tijdelijke job?
Voor een garage in Rotselaar zijn we op zoek naar een Tijdelijk Administratief Bediende.
Wat zal je zoal doen?
Je ondersteunt je collega's op administratief vlak vanuit de garage.Algemeen klassement.Uitvoerende boekhoudkundige verrichtingen zoals betalingen inboeken.Je maakt ook facturen op voor herstellingen en punt stocklijsten aan.Ondersteunend werk aan de receptie (bv.: telefonie).Je springt bij waar nodig als administratieve duizendpoot.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
SCHELLE
Voor een bedrijf gelegen in Schelle zijn wij op zoek naar een tijdelijke administratief bediende.
📍 Locatie: Schelle - 40u per week - voltijds
Ingeven van orders in het systeemOpstellen en verwerken van orderfacturenBeantwoorden van binnenkomende telefoonsBeheren en opvolgen van de mailboxAlgemeen klassement en administratieve ondersteuning
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
LIER
Voor onze klant te Torhout zijn wij op zoek naar een medewerker klantendienst.
Hoe maak jij het verschil?
Als lid van het helpdeskteam ondersteun je onze klanten (veehouders, vervoerders en dierenartsen) voornamelijk via telefoon en mail.Je analyseert vragen en problemen en lost deze op.Je start dossiers op volgens de procedures die gelden binnen ons kwaliteitssysteem.Je volgt de gemaakte afspraken met klanten verder op en werkt dossiers zelfstandig af.Klachten of problemen zie je als kansen om onze dienstverlening te verbeteren.Je ondersteunt je collega’s.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.