Jobs

Jobs

581 Jobs found

Logistiek Bediende vast contract

Sint-Eloois-Vijve

Voor een familiaal bedrijf met uitstekende reputatie & een glasheldere visie, zijn wij op zoek naar een Logistiek planner!   Je krijgt een boeiend takenpakket, waar je een tandem vormt met je collega's van transport en van de productiesites!   Dagelijks plannen en bijsturen van de aardappelbevoorradingHoofdcontactpersoon zijn voor telers, transporteurs en de aankoopdienstOrganiseren van de transporttoewijzing en opvolgen van aardappelophalingen bij leveranciersZorgen voor een rendabele en efficiënte logistieke coördinatieAdministratieve opvolging via ons ERP-systeemActief bijdragen aan continue verbetering en digitalisering van processen Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek bediende

Rieme

In welk bedrijf zal je werken? Het bedrijf is actief in het opslaan en leveren van gekoelde en droge voedingsproducten.  De werkplaats is in Rieme, in een industriezone = gemakkelijk bereikbaar met de auto (NIET met het openbaar vervoer) We zoeken voor onze partner een logistiek bediende in dagdienst!  Maandag tot vrijdag = geen weekend   Je takenpakket als administratief/logistiek bediende zal bestaan uit:  Deel customer service -- klantendienstOndersteuning adminsitratieve dienstAdministratieve behandeling van het stockbeheer, in-house WMS systeem,...Verwerken van orders, klaarmaken van orders,...  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Logistiek Bediende

Gent, België

Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat. Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!   Dit zijn je werktaken 🔨 Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.  
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Magazijnier Koerman regio Wondelgem

WONDELGEM

Voor onze klant regio Wondelgem zijn wij op zoek naar een magazijnier/koerman binnen en buiten. Als magazijnier beheer je de inkomende en uitgaande stromen van goederen. Je bent dagelijks medeverantwoordelijk voor het magazijnproces van A to Z. Je ondersteunt ook in administratieve taken en volgt de behandeling van de goederen nauwkeurig en zelfstandig op. Je takenpakket als magazijnier:  Laden en lossen van goederenInventariseren, picken en verzenden van goederenBehandelen van retoursAdministratieve verwerking van goederenKalibraties, keuringen, herstellingen van goederen  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
ConstructConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Toonbankbediende - Magazijnier

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant, topspeler binnen de klimatisatie, koeling en warmte, zoeken wij een gemotiveerde en enthousiaste toonbankverkoper te Eke.   Jouw uitdagende takenpakket als toonbankverkoper:  Aanspreekpunt van de klanten aan de balie als telefonisch;Geven van technisch en commercieel advies over de producten;Opvolgen van verkoopsorders, voorraad bijhouden en de aankoopafdeling contacteren bij problemen of voorstellen van alternatieven;Hands-on mee instaan voor de dagelijkse werking van het magazijn;Assistentie verlenen bij algemene administratieve taken; offertes, garanties, herstellingen;Organiseren van transporten voor de goederen van de klant;Actief meewerken aan positieve klantrelaties. Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Magazijnier/baliemedewerker

Merelbeke

Voor een sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een technisch baliemedewerker! Je onthaalt professionele klanten die hun bestelde goederen komen afhalen en beheert de kassa. Zou jij graag logistiek en en verkoop combineren? Solliciteer dan snel!   Het takenpakket: Je verzamelt in ons magazijn zorgvuldig, tijdig en correct de goederen die door de klant zelf afgehaald worden, controleert en verpakt ze om ze vervolgens klaar te zetten voor de klant;Je onthaalt en bedient de klanten die zelf hun goederen komen oppikken aan de afhaalbalie;Je beheert de kassa;Je bent mede verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn en meer specifiek bij de dienst afhalingen....
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Wondelgem

Puurs, Puurs-Sint-Amands, België

Voor een bouwbedrijf te Wondelgem zijn we op zoek naar een administratief bediende. Ben jij een gedreven administratieve duizendpoot die structuur brengt in een dynamische omgeving? Hou je van afwisseling en werk je nauwkeurig? Werk je graag met mensen maar ben je ook niet bang van cijfers? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!   Je takenpakket: Je bent een eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en werfleiding, en helpt hun bij administratieve taken.Je assisteert op de weegbrug op onze site in Wondelgem en ondersteunt de site manager bij administratieve taken.Je stelt facturen op op basis van offertes en gemaakte afspraken. Daarnaast assisteer je ook bij de uitgaande facturatie van de werven en grondstoffen en houd je de voorraadlijsten up-to-date.Tot slot fungeer je als back up en spring je bij waar nodig. Kortom, je zorgt ervoor dat de weegbrug- en werfadministratie correct verloopt.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Magazijnier/onderhoudstechnieker Assenede

Assenede, België

Voor een enthousiast en dynamisch bedrijf gespecialiseerd in metaalconstructies regio Assenede zijn wij op zoek naar een magazijnier/onderhoudstechnieker Je takenpakket ams magazijnier: Wij zoeken iemand die polyvalent is, iemand die zowel als magazijnier en onderhoudstechnieker werkt,dag dagelijks zet je het materiaal klaar voor de buitenploegen,doet kleine herstellingen aan elektrisch materiaal,huurmateriaal ophalen en terugbrengen,neemt leveringen aan verwittigd de juiste contactpersonen van de levering. Kortom een heel variabele en boeiende job.    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.    
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal. Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende - tot augustus

GENT

We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent) tot augustus Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende - tot augustus

GENT

We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent) tot augustus   Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.     Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Winkelbediende - Verf en Decoratie

Gent, België

Voor een verf-en decoratiewinkel in Gent, zijn we op zoek naar een verkoper!  Weekdagen van 8.30-12.30-13.30-17.30uZaterdag van 9-13 uur Een greep uit je takenpakket: Peilen naar de noden & behoeften van klantenOplossingen voorzien op basis van productinformatie- en kennisPromoten van producten en informeren over nieuwe techniekenBeheer van de winkelruimte
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Chauffeur / magazijnier bouw

Aalter, België

Voor een bouwbedrijf in Aalter zijn wij op zoek naar een Chauffeur C(E) / magazijnier:   Jouw takenpakket:   Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de voorraad in het magazijn en het transporteren van materialen naar de werven.Orderpicking: je zet de bestellingen klaar zodat deze op tijd kunnen geleverd worden.Magazijnorganisatie: je zorgt voor een orderlijk magazijn en een goede indelingJe voert controle op de inkomende goederen.  
ConstructConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief/Commercieel bediende | Gent

SINT-AMANDSBERG (GENT)

Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker. Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!   Een greep uit je takenpakket: Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Bediende

Drongen, Gent, België

Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een commercieel medewerker in Drongen! Heb jij al een eerste B2B-saleservaring opgedaan? Spreek je naast Nederlands ook vloeiend Frans? Dan is dit misschien wel dé uitdaging voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je zal voornamelijk warme leads die binnenkomen via marketingkanalen (website, marketplaces, inbound calls) kwalificeren via telefoon- en e-mailcommunicatie. Dit wordt aangevuld met outbound outreach om verdere opportuniteiten te zoeken.Kwalificeren betekent: het gesprek aangaan met deze prospecten, hen volledig warm maken voor het My-Trucks model en kijken welke lead optimaal in dat model past. Gaandeweg ontpop je je als een echte My-Trucks specialist.Zodra er een match tot stand is gekomen tussen de prospect en My-Trucks, doe je een overdracht naar onze Business Developers. Met hen werk je nauw samen om op de meest efficiënte manier erin te slagen ondernemers aan hun voertuig en bijhorende financiering te helpen.Samen met ons help je om de strategie voor kwalificatie, lead nurturing en marketing te verbeteren. Jij bent de brug tussen marketing en sales!
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Drongen, Gent, België

Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.   Een greep uit je takenpakket: Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Student commercieel bediende Duits

Drongen

Ben jij student en ben je minimum 2 dagen per week vrij? Spreek jij goed Nederlands en Duits? Ben je commercieel ingesteld?   Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf (specialisatie: leningen) in Drongen, zijn we vandaag op zoek een student sales representive developer. Jouw taak? Het binnenhalen van nieuwe klanten! Hoe ziet dit eruit? Je zal de warme leads die binnenkomen opvolgen en contacteren (telefonisch, per mail,..)Je maakt hun warm om met onze klant in zee te gaan!Indien je merkt dat er een match is, geef je deze door aan een closer (deze collega zal alles verder opvolgen voor tot een deal te komen)Je denkt mee na over de groei van het bedrijf  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Desteldonk, Gent, België

Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een administratief bediende. Je jobinvulling als administratief bediende: HR-ondersteuning: Je helpt bij de voorbereiding en verwerking van lonen, opvolging van terugbetalingen en personeelsadministratie.Je plaatst vacatures online en zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe medewerkers. Boekhouding: Je controleert facturen zorgvuldig vóór betaling en verwerkt ontvangen betalingen correct in ons CRM-systeem. Klantencontact: Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en zorgt ervoor dat klanten, leveranciers en bezoekers vlot worden verder geholpen. Projectondersteuning: Je ondersteunt de projectmanagers bij facturatievragen, terugbetalingen en praktische administratie. Aankoop & organisatie: Je staat in voor de aankoop van alle kantoormaterialen en zorgt dat alles vlot en efficiënt blijft draaien op kantoor. CRM & databestanden: Je houdt het klantenbestand en andere administratieve gegevens accuraat en up-to-date. Management ondersteuning: je ondersteunt het management door het beheren van agenda's, het organiseren van vergaderingen en het coördineren van reizen.Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en biedt administratieve ondersteuning waar nodig    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende / Planner

Lochristi, België

Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende. Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines. Hoe ziet jouw dag eruit? Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!