Jobs

Jobs

6 Jobs found

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding.Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media.Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen.Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking.Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is.Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op.Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer (deeltijds) Gent

GENT

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een HR Officer. Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse HR-administratie, het bevorderen van een fijne inspirerende werkplek en het actief mee uitdragen van het HR-beleid. Je takenpakket als HR Officer: Beheren van personeelsdossiers en HR-administratie van A tot Z (o.a. arbeidsovereenkomsten, addenda, aangiftes ouderschapsverlof, …)Voorbereiden van de maandelijkse payrollverwerking en bijhorende rapportages (in samenwerking met SD Worx)Afhankelijk van je ervaring, ondersteunen of zelfstandig trekken van wervings- en selectieproceduresFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden inzake HR-gerelateerde vragen en -behoeften, samen met de HR Manager,Volgen van wijzigingen in sociale wetgeving en deze vertalen naar de praktijkMeewerken aan diverse HR-projecten en initiatieven die bijdragen aan een gezonde, inspirerende.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

HR verantwoordelijke (NED/FRA + brede regio & meer vestigingen)

Beerse

Vivaldis office zoekt... HR verantwoordelijke (NED/FRA) Taken: Verantwoordelijk voor strategische en operationele HR processen in je regioOpleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employerbranding + organisatie workshops/training VB. sales in samenwerking met L&D managerOpzetten HR rapportages, meedenken aan verbeteringenJe werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleidEvaluatie en functioneringsgesprekkenTalentmanagementBezoeken van de verschillende vestigingen en collega'sBevorderen welzijn, tevredenheid...Rapporteren en rechterhand HR Director
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer (Bachelor + eerste ervaring! + kennis NED/ENG/FRA)

ARENDONK

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Officer. Als HR Officer / HR advisor zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, Payroll, talentmanagement, HR projecten)   Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenPayroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, , certificaten, medische keuringen... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Generalist Adegem

Evergem, België

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Adegem (Maldegem) zijn we op zoek een HR Generalist! Ben jij een communicatieve en loyale professional met een sterke gedrevenheid voor HR? Wil je bijdragen aan de groei van een dynamische organisatie? Dan ben jij de HR Generalist die we zoeken!   Als HR Generalist ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en fungeert als de brug tussen de directie en de medewerkers. Op termijn krijg je de kans om door te groeien naar een rol met meer verantwoordelijkheden binnen de HR Afdeling.   Je takenpakket als HR Generalist: Beheren van de personeelsadministratie, inclusief de loonverwerking, de registratie van vakantiedagen en het opmaken van de arbeidscontracten.Ondersteunen bij de organisatie en uitvoering van de interne en externe opleidingen.Actief deelnemen aan jobbeurzen en wervingsactiviteiten om nieuw talent aan te trekken, waarbij je vertegenwoordigt als geen ander. Daarnaast voer je sollicitatiegesprekken om de juiste kandidaten te selecteren die aansluiten bij de behoeften en cultuur van het bedrijf.Aanspreekpunt zijn voor medewerkers omtrent HR-gerelateerde vragen.Adviseren van directie en medewerkers om een positieve werkomgeving te waarborgen.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Hr Officer

Retie

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR advisor / payroll talent (focus op Hard HR)! Belangrijk: NED/FRA!    Onderhouden contacten met huidige collega's (arbeiders en bedienden)Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte...Maandelijkse payroll, vakantiegeld, vakantierechten, ziekte + administratie voor nieuwe medewerkers + mensen die uit dienst zijnAanspreekpunt voor diverse dossiers zoals loopbaanonderbrekingOpleidingen: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, Code 95, certificaten, medische keuringen...Opzetten HR rapportagesJe werkt mee aan verschillende HR projecten.Nauw contact met sociaal secretariaat, uitzendkantoren, VDAB, ...Communicatie in het Ned en Frans!
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!