Jobs

Jobs

663 Jobs found
Urgent

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Magazijnier met klantencontact

Zonnebeke, België

Voor onze klant in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een magazijnmedewerker met technische kennis, die ook instaat voor het adviseren van de klanten. Magazijn beherenReceptie van de goederenKlaarmaken van bestellingen voor de klantenKlanten te woord staan en adviseren aan de balie, telefonische en via mailLeveren van bestellingen of pakjesdienst inschakelenOrde en netheid in het magazijn bewaren
InterimMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Magazijnier

Lokeren

Functieomschrijving: Ben jij op zoek naar een uitdagende rol binnen de autosector? Wegens uitbreiding zijn wij op zoek naar een gemotiveerde magazijnier.   Je verantwoordelijkheden zullen onder andere zijn: Beheren van de voorraad in samenwerking met bestaande magazijnen.Herinrichten van magazijnen om een optimale werkprocedure te garanderen.Bijhouden van administratieve taken en het ondersteunen van het team.Communiceren met leveranciers en interne afdelingen om de efficiëntie te verbeteren.Implementeren van processen die de productiviteit verhogen.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende / verkoper

Heusden-Zolder, België

Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.  Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur. Je takenpakket bestaat uit:  Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Commercieel bediende banksector

Oudenaarde, België

Voor een gekende bank zijn wij op zoek naar een commercieel bediende voor één van hun vestigingen in regioOudenaarde:    Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille van het Business cliënteel (zelfstandige, KMO's,...) Je doet pro-actief aan klantenwerving Je begeleidt de klanten in al hun financiële projecten Je verkoopt met alle overtuiging producten volgens de behoeften van de klant Je werkt commerciële acties uit > commerciële verkoopdoelstellingen behalen Je werkt volgens de '100 % gaan voor 95 % tevreden klanten' 
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Geel, België

Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder. Takenpakket: Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent

Dossierbeheerder

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor: De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief logistiek bediende

Meetkerke, Zuienkerke, België

Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit? Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende - Logistiek

GENT

We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent)   Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.     Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratief bediende

Antwerpen 2030, Antwerpen

  Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).     Functieomschrijving:   Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Logistiek Medewerker Avond (30u/week)

Zulte

Voor onze klant, een gekend transport bedrijf, gaan we op zoek naar een administratief bediende.   Jouw takenpakket als administratief bediende - logistiek: Werkuren: Maandag t.e.m. vrijdag van 16u tot 22u (op vrijdag tot 20u)Ontvangst en begeleiding van chauffeurs aan het loketControle en verwerking van CMR’s en andere transportdocumentenCorrecte data-input in het ERP-systeemVoorbereiding van transportdocumenten voor de volgende dagSamenwerking met collega's om een vlot verloop van de transport te garanderen  
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Commercieel specialist (AGRO sector, groenadviseur) Zowel binnen- als buitendienst , opbouw klantrelaties   Specialisatie: AGRO milieumanagement , groenmanagementBelangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw Taken: Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (professionelen zoals tuinaanemers, landbouwers, ...)Opvolgen, registreren en rapporteren Algemene administratie: Opvolging financiële kant, offertedossier, nauw contact met planning/collega's inside sales, ...Als professional weet je de klanten te adviseren als geen ander. Je bent het visitekaartje en gezicht van de firma. (opvolging en beheer prijsaanbiedingen + zorgen dat verkoop/order binnengehaald wordt)De bestaande klantenportefeuille weet je uit te breiden als geen ander + support commerciële dossiers waarbij je het aanspreekpunt bent + expert in jouw vakgebied (Vlaanderen)Je bent dus regelmatig op de baan + 1 dag in de week sta je in om de collega's op kantoor te adviseren, bevindingen te delen, ... Projecten opvolgen + opvolging leads + beheren bestaande portefeuilleOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodem VB. meststoffen, gewasbescherming  
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Onze klant is een snelgroeiend bedrijf dat tijdloze designverlichting ontwikkelt.   We zijn op op zoek naar een Customer Service Officer in Zeebrugge... Jouw nieuwe functie?   Op zoek naar een veelzijdige functie? Staat klantentevredenheid bij jou op nummer 1? Dan is deze vacature iets voor jou!   Als Customer Service Officer ben jij het vaste aanspreekpunt van de klanten. Je zorgt voor de verwerking van order tot levering van A tot Z.   Takenpakket   Orderingave in ERP systeem. • Transportingave. • Prijsaanvragen behandelen en offertes opmaken in ERP systeem. • Aankopen bij leveranciers en nauwe samenwerking met onze productafdeling en R&D. • Regelmatig telefonisch contact onderhouden met klanten/leveranciers en je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. • Vragen en klachten van klanten behandelen en zoeken naar de beste oplossing voor alle partijen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zeebrugge

Voor een groothandel in vis regio Zeebrugge zoeken wij een administratief bediende. Je komt terecht in een familiale werksfeer waar je dagelijks in staat voor volgende taken: Verkoop/leverbons makenRoutes chauffeurs bekijkenAlles per regio klaarleggen voor chauffeurs + facturen klaarleggenTelefoons aannemenDossier FAVV dagelijks opvolgen (administratie voedselinspectie)
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende planning

Zeebrugge, Brugge

Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende trailerplanning.   Jouw taken: Zorgvuldige verwerking van administratieve gegevens, claims, wachturen, werkuren, ETA etc.In overleg met de planning en volgens het geboekte order referenties en opdrachten doorgeven aan de chauffeurs of subcontractorsVia een goede mondelinge en schriftelijke communicatie de collega’s intern/extern, alsook de chauffeurs op de hoogte houden van eventuele aanpassingen/problemenNa een grondige opleiding krijg je inzicht en verantwoordelijkheid om zelfstandig operationele beslissingen te nemen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!