Jobs

Jobs

25 Jobs found

Planner/ Werkvoorbereider

OOSTKAMP

Voor een van onze klanten in Halle zoeken wij een Planner/ Werkvoorbereider. Jouw functie: Je organiseert en plant de dagelijkse werkzaamheden op de werf binnen jouw zone.Je coördineert de werkzaamheden van jouw team en volgt de kwaliteit nauwgezet op.Je bewaakt het overzicht over jouw werfzone en stemt af met de hoofdwerfleider en projectleider.Je bent het aanspreekpunt voor arbeiders, onderaannemers, partners en inspecteurs.Je bouwt een sterke band op met je collega's en draagt actief bij aan een goede teamspirit.Je zorgt ervoor dat de veiligheidsvoorschriften altijd nageleefd worden.Je bepaalt de technische, materiële en financiële middelen op basis van de uitvoeringsplannen.Je optimaliseert werkmethodes en verdeelt de werkposten.Je controleert de aanvoer van leveringen, materieel en bouwmateriaal.Je volgt de voortgang en conformiteit van de realisaties op.Je vult de opvolgings-documenten van werf-activiteiten in.Je informeert en communiceert over de voortgang en moeilijkheden op de werf.    
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Financial Operations Expert

BRUSSEL

For one of our clients, we are looking for a Financial Operations Expert to join their Brussels-based team. Your responsibilities: Daily monitoring of financial transaction settlement flows for institutional clients.Managing and updating pre-funding and collateral positions.Performing end-of-month reconciliations and validations.Providing operational support and assistance to financial institutions.Ensuring the accuracy of processing files and payment instructions.Collaborating with financial partners and processors to improve operational efficiency.Participating in process improvement initiatives and reporting activities.  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Contract Manager

Saint-Gilles

Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Executive Assistant

BRUXELLES

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Executive Assistant (Law Firm) in Brussel. Jouw functie: Als Executive Assistant ondersteun je dagelijks de advocaten en het managementteam binnen een internationaal advocatenkantoor. Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken en je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. Dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail bied je een kwalitatieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van het kantoor. Jouw verantwoordelijkheden: Beheer van de agenda, planning en organisatie van vergaderingen;Proactief behandelen van e-mails en post;Organiseren van meetings en conference calls;Opvolgen van timesheets en voorbereiden van facturen;Klassement en archivering;Redigeren en opmaken van documenten, rapporten, conclusies en correspondentie;Beantwoorden en verwerken van telefonische oproepen;Voorbereiden van PowerPoint-presentaties;Algemene administratieve en organisatorische ondersteuning;Organisatie van handtekeningen, legalisaties en apostilles van documenten;Contact met diverse dienstverleners (notarissen, domiciliëringskantoren, banken, …).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Accountant

BRUXELLES

Voor een van onze klanten, een advocatenkantoor in Brussel, zijn wij op zoek naar een Junior Accountant om het Finance-team te versterken. Jouw functie: Als Junior Accountant maak je deel uit van de financiële afdeling en ben je verantwoordelijk voor de correcte verwerking en opvolging van de boekhoudkundige taken. Je draagt bij aan een gestructureerde en efficiënte financiële werking binnen het kantoor.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Contact Center Operations Manager

BRUSSEL

Voor een van onze klanten in Brussel zijn wij op zoek naar een Contact Center Operations Manager. Als Contact Center Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele werking van het contact center. Je stuurt de teams aan, volgt de resultaten nauwgezet op en ondersteunt de organisatie ook op strategisch vlak. Jouw taken bestaan uit: Superviseren van de Team Leaders en Call Agents.Operationeel aansturen van de dagelijkse activiteiten binnen het contact center.Strategische ondersteuning bieden aan Team Leaders en Call Agents.Opvolgen, analyseren en bijsturen van KPI’s.Rapporteren aan het management over operationele en strategische resultaten.Coachen, motiveren en ontwikkelen van de teams.Evalueren van de prestaties en verbeterpunten van medewerkers.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

IT Support Officer

Brussel

Voor een van onze klanten in Brussel zijn wij op zoek naar een IT Support Officer. Als IT Support Officer bied je 1ste en 2de lijns support aan eindgebruikers binnen de organisatie en ondersteun je verschillende business units. Je taken bestaan uit: 1ste en 2de lijns IT support voor interne klanten/business units.Installeren en configureren van client hardware en software (pc’s, smartphones, tablets, printers, IP-telefoons).Escalatie van incidenten naar 3de lijns support of andere IT-teams binnen de groep.Ondersteuning van standaard business applicaties (MS Office 365, Teams, telefonie applicaties, …).Begeleiden van gebruikers bij het toepassen en implementeren van softwarepakketten en aanpassingen.Registratie en opvolging van IT-materiaal in het asset management systeem.Opstellen van gebruikershandleidingen en kennisdeling met collega’s via documentatie.Rapporteren aan de IT Manager.Bereid zijn om ondersteuning en training te geven op locatie bij diverse Business Units.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Translation Assistant

BRUSSEL

Assistant Traduction FR / EN & Chinois Pour l’un de nos clients situé à Bruxelles, nous sommes à la recherche d’un Assistant Traduction FR / EN & Chinois dans le cadre d’un contrat à durée déterminée (1 an). Le poste est à temps plein et requiert au minimum une année d’expérience comme traducteur ou interprète. Un diplôme de Bachelier ou plus est exigé, idéalement en Droit ou en Finance. Responsabilités: Assister le Directeur Juridique dans ses besoins de traduction (FR/EN/Chinois) et d’interprétation.Fournir un soutien d’interprétation pour des situations de la vie quotidienne (consultations médicales, affaires communales, etc.).Contribuer aux tâches de documentation, de communication et de coordination.Assurer ponctuellement des services de chauffeur.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek en Administratief Medewerker

WOLUWE ST PIERRE

Voor één van onze klanten gevestigd in Brussel, zijn wij op zoek naar een Logistiek en Administratief Medewerker. Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren: Je coördineert het transport van grondstoffen via vrachtwagens, treinen, binnenschepen of containers.Je onderhandelt met transportbedrijven over tarieven en transportvoorwaarden.Je ondersteunt een team van commerciële verantwoordelijken in hun dagelijkse activiteiten.Je beheert contacten met klanten, leveranciers en transporteurs.Je volgt bestellingen op van A tot Z en zorgt voor een correcte afhandeling.Je staat in voor het beheer van de voorraden.Je controleert transport-, douane- en verzekeringsdocumenten.Je verifieert aankoop- en transportfacturen.Je zorgt voor een correcte archivering en klassering van documenten.Je voert diverse administratieve en secretariaatswerkzaamheden uit.Je stelt verkoop- en aankoopfacturen op en verwerkt deze correct.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Junior Account Manager

MERKSEM

Functie: Junior Account Manager Brussels Functieomschrijving: Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste Junior Account Manager om ons dynamische en snelgroeiende team te versterken. Als je gepassioneerd bent door fruit en je vaardigheden verder wilt ontwikkelen in een commerciële omgeving, dan is deze functie iets voor jou. Belangrijkste taken: Rondritten en leveringen: Op maandag volg je een vaste route en lever je verse fruitmanden aan bestaande klanten. Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van je route en het beheren van de leveringen om de klanttevredenheid te waarborgen.Commerciële prospectie: Op dinsdag en woensdag (eventueel donderdag) ga je prospecteren op het terrein. Je zult nieuwe potentiële klanten ontmoeten, hun behoeften identificeren en proactief onze producten promoten.Klantrelaties: Je bouwt en onderhoudt sterke relaties met klanten. Je bent hun voorkeurscontactpersoon, beantwoordt hun vragen en zorgt voor hun voortdurende tevredenheid.Administratieve taken: Je beheert klantinformatie, vul je bezoekrapporten in en volgt bestellingen en specifieke verzoeken op.    
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bijstandsverlener

Bruxelles

Voor een van onze klanten in Brussel zoeken wij een: Chargé(e) d’Assistance – Front Office (FR/NL/EN) Jouw functie: Je werkt in een dynamische en internationale omgeving binnen een 24/7-assistentiecentrum dat klanten ondersteunt in België en daarbuiten. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en afwisseling, samen met een enthousiast en betrokken team. Je taken omvatten: Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt voor klanten uit België en het buitenland.Je beantwoordt inkomende oproepen en verzamelt alle relevante informatie over de pech of het incident.Je controleert of de klant gedekt is door zijn contract.Dankzij je empathie en luistervaardigheid kun je de behoeften van de klant goed inschatten.Je stelt de klant gerust en zorgt voor een professionele opvolging.Je geeft het dossier door aan het Back Office-team, dat instaat voor de verdere opvolging en de inzet van hulpdiensten in België of in het buitenland.  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Store Manager

BRUSSEL

Voor een van onze klanten in Brussel zoeken wij een Store Manager. Jouw functie: Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse operationele beheer van een moderne winkelomgeving.Je stuurt verschillende teams aan (afdelingsverantwoordelijken, kassiers, herbevoorrading, veiligheid, enz.) en zorgt voor een vlotte organisatie en optimale klantervaring. Je taken omvatten: Leiden, coachen en ontwikkelen van de teams op de werkvloer.Plannen van werkroosters en toezien op klantstromen en veiligheid.Toepassen van operationele procedures en kwaliteitsnormen.Beheren van commerciële activiteiten, verkoop en marges.Volgen van operationele rapportering en prestatie-indicatoren (KPI’s).Zorgen voor efficiënt voorraadbeheer, herbevoorrading en productpresentatie.Stimuleren van promoties en commerciële initiatieven.Garanderen van een uitstekende klantenservice, inclusief opvolging van klachten en loyaliteitsopbouw.Waken over de klanttevredenheid en optimaliseren van de klantbeleving.Samenwerken met interne diensten en externe partners (logistiek, leveranciers, enz.) om een efficiënte werking te verzekeren.Toezien op naleving van hygiëne- en veiligheidsvoorschriften.Implementeren van kwaliteitsprocedures en opvolgen van interne audits.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistant Store Manager

BRUSSEL

Voor een van onze klanten in Brussel zoeken wij een Assistant Store Manager Jouw functie: Je ondersteunt de Store Manager bij het dagelijks beheer van de winkel en zorgt mee voor een vlotte organisatie en een optimale klantenervaring.Je bent een echte rechterhand die zowel operationeel aanwezig is op de werkvloer als organisatorisch sterk is achter de schermen. Je taken omvatten: Actieve ondersteuning van de Store Manager bij de dagelijkse werking van de winkel.Aansturen, coachen en motiveren van de teams (afdelingen, kassa, herbevoorrading, veiligheid…).Plannen van werkroosters en opvolgen van klantstromen en veiligheidsregels.Toepassen en opvolgen van operationele procedures en kwaliteitsnormen.Beheren van commerciële acties, promoties en prestatie-indicatoren (KPI’s).Zorgen voor efficiënt voorraadbeheer, productpresentatie en herbevoorrading.Actieve deelname aan de verkoop en optimalisatie van de omzet.Garanderen van een uitstekende klantenservice en opvolging van klachten.Meewerken aan de ontwikkeling van interne processen en de teamwerking verbeteren.Bij afwezigheid van de Store Manager neem je tijdelijk zijn/haar verantwoordelijkheden over.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

RH- Recruteur

Bruxelles

🎯 Vivaldis Interim BRUSSELS RECRUTE ! 🎯 Un nouveau chapitre commence… Et si c'était avec vous ? 🚀 Vous cherchez un nouveau challenge RH qui bouge ? 👥 Vous aimez connecter les gens et créer des opportunités ? 📍 Vous êtes bilingue français/néerlandais et connaissez Bruxelles comme votre poche ? Alors… on a peut-être votre nouveau job ! Chez Vivaldis Interim Brussels, on ne fait pas du recrutement "classique". On crée des liens, on fait matcher des talents avec des entreprises, et on le fait avec le sourire (et un peu de café aussi ☕). Recrutement & matching : Identifier, rencontrer et évaluer les candidats-intérimairesAssurer le matching parfait entre candidats et postes vacantsProposer activement vos talents à nos clients et prospects 📈 Développement commercial : Convaincre, écouter, proposer… et décrocher !Garder un contact régulier avec les clients et prospectsÊtre proactif(ve) au téléphone pour présenter vos candidats avec énergie et conviction 📋 Gestion administrative & suivi : Rédaction de contrats, suivi des salaires et respect de la législation socialeGestion complète des dossiers et accompagnement des candidats 🚗 Sur le terrain : Visiter vos clients pour mieux comprendre leurs besoins techniques et humainsÊtre à l’aise dans des environnements industriels et techniques (ouvriers, techniciens, chantiers, etc.)  
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Senior Accountant and Tax Advisor

HASSELT

Voor een van onze klanten (Brussel) zijn we op zoek naar een Medior/Senior Accountant & Tax Advisor. Hier zijn de taken die je zal uitvoeren: Je beheert en volgt zelfstandig dossiers op van A tot Z.Je bereidt jaarrekeningen, tussentijdse rapporteringen en bijkomende verslaggeving voor en werkt ze uit.Je staat in voor het voorbereiden en indienen van fiscale en sociale aangiften.Je adviseert klanten op boekhoudkundig en fiscaal vlak en biedt ondersteuning bij hun vragen.Je werkt nauw samen met collega-accountants om dossiers efficiënt en correct af te handelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistant Branch Manager

Hybride

Hou je van afwisseling? Dit is joùw job! Je werkt niet in één, maar in verschillende filialen in de regio, afhankelijk van de noden: Diegem, Eppegem-Zemst, Halle, Ninove, Strombeek, Tubize, Vilvoorde, Zellik. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en helpt hen professioneel en vlot bij het maken van afspraken, voor service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes, bespreekt die met de klant, je doet correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor de administratieve afhandeling in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Region Manager en Branch Managers. Je bent hun rechterhand voor de organisatie van de filialen en neemt verantwoordelijkheden over bij eventuele afwezigheden.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Teamleader Boekhouding

Neder-Over-Heembeek

Voor een van onze klanten zoeken wij een Teamleader Boekhouding in Brussel. Jouw functie: Als Teamleader Boekhouding geef je leiding aan het boekhoudteam en coördineer je alle financiële administratieve processen. Je zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van de boekhouding en ondersteunt het management met heldere rapportages en analyses. Met jouw georganiseerde en proactieve aanpak draag je bij aan een efficiënte en professionele werking van de financiële afdeling. Jouw verantwoordelijkheden: Leiden, begeleiden en motiveren van het boekhoudteam;Zorgen voor een correcte verwerking van alle financiële transacties;Opstellen en controleren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen;Voorbereiden van financiële rapporten en managementanalyses;Toezien op naleving van interne procedures en controles;Ondersteuning bij audits en belastingaangiften;Verbeteren van boekhoudprocessen en implementeren van efficiëntieverbeteringen;Afstemmen met andere afdelingen en externe partners zoals banken, leveranciers en auditors;Bewaken van deadlines en voldoen aan financiële wet- en regelgeving;Algemene administratieve ondersteuning binnen de boekhoudafdeling.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Drogenbos en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Sales Advisor die gemotiveerd is en resultaatgericht werkt. Jouw taken: Beheren en uitbreiden van een bestaande klantenportefeuilleActief nieuwe klanten prospecteren en verkoopkansen benuttenKlanten ontvangen, adviseren en begeleiden in de showroomVoertuigen, accessoires en financiële producten voorstellen en verkopenOffertes opstellen, voorwaarden onderhandelen en verkoopdossiers afrondenHet volledige administratieve verkoopproces opvolgen en zorgen voor klanttevredenheidDeelnemen aan opleidingen om je commerciële en technische vaardigheden verder te ontwikkelen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deputy After-sales Manager

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Schaarbeek en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Adjunct Aftersales Manager om het aftersales departement te versterken. Jouw taken zullen bestaan uit: Het organiseren en plannen van de activiteiten in het atelier volgens de werkbelastingHet opvolgen van garanties, facturen en betalingenHet analyseren van prestaties zoals productieve uren, rendabiliteit, efficiëntie en klantentevredenheidHet meewerken aan de commerciële ontwikkeling van de aftersalesdienst (concurrentieanalyse, marketingacties, prospectie)Het ondersteunen van de verkoopteams (nieuw en tweedehands) in samenwerking met andere afdelingenHet opvolgen van technische en commerciële dossiers bij problemen of klachten en zorgen voor gepaste oplossingenHet organiseren van het beheer van wisselstukken en uitrusting (ontvangst, voorraad, bestellingen)Het aansturen en begeleiden van de teams in het atelier, aan het onthaal en in de klantendienstHet deelnemen aan rekrutering en opleiding van medewerkers en het afstemmen van competenties op de evoluties in de sector
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technieker

Brussel

Voor één van onze klanten, gevestigd in Drogenbos en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een technieker die gepassioneerd is door de autowereld en oog heeft voor kwaliteit. Jouw taken zullen bestaan uit: Het uitvoeren van diagnoses, herstellingen en onderhoudswerken volgens de richtlijnen van de constructeurHet werken aan mechanische, elektrische en elektronische systemen van voertuigenHet gebruiken van diagnosetools en technische documentatie om een correcte en kwalitatieve uitvoering te garanderenHet signaleren van bijkomende werkzaamheden en dit rapporteren aan de teamleiderHet zorgen voor netheid van het voertuig en het correct afhandelen van de administratie na interventieHet deelnemen aan technische opleidingen om op de hoogte te blijven van de nieuwste evoluties in de sector
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!