About VivaldisOfficesBlogFAQContact
Vivaldis Interim
Jobs
  • Charlotte, your digital assistant
  • Spontaneous application
Job guide
  • Interim
  • Construct
  • Office
  • Finance
  • Drivers
  • Technics
  • Technics Employees
Working at Vivaldis
  • Recruitment consultant
  • Our strengths
  • Application process
  • Collega's aan het woord
  • Podcast 'Werkt' dat zo?
  • Internal jobs
  • Spontaneous internal application
Why Vivaldis
Work in Belgium
  • Tak, szukam pracy!
  • Da, caut un job!
  • так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis InterimVivaldis Interim logo
Vivaldis Interim logo
Login to
MyVivaldisVivaconnect

For employees

  • Frequently asked questions (FAQ)
  • Contact us
  • Blog
    • Jobs in Antwerp
    • Jobs in Bruges
    • Jobs in Brussels
    • Jobs in Charleroi
    • Jobs in Ghent
    • Jobs in Hasselt
    • Jobs in Leuven
    • Jobs in Liege
    • Jobs in Mons
    • Jobs in Namur
    • Administrative jobs
    • Construction jobs
    • Finance jobs
    • Hospitality jobs
    • Production jobs
    • Technical jobs
    • Transportation jobs
    • Sales jobs
    • Other jobs

For employers

  • I am looking for an employee
  • Frequently asked questions (FAQ)
  • Contact us
  • Report performances
  • Blog

More about Vivaldis

  • About Vivaldis
  • Offices
  • I have a question
  • I have a complaint
  • Privacy statement
  • Cookie statement
Login to
MyVivaldisVivaconnect

Jobs by region

  • Jobs in Antwerp
  • Jobs in Bruges
  • Jobs in Brussels
  • Jobs in Charleroi
  • Jobs in Ghent
  • Jobs in Hasselt
  • Jobs in Leuven
  • Jobs in Liege
  • Jobs in Mons
  • Jobs in Namur

Jobs by sector

  • Administrative jobs
  • Construction jobs
  • Finance jobs
  • Hospitality jobs
  • Production jobs
  • Technical jobs
  • Transportation jobs
  • Sales jobs
  • Other jobs
© Vivaldis 2025
Vivaldis Interim VG / 609 / U / BUOSA 54-406 54-405 W.INT.511 DG-LAV-012Vivaldis Construct VG / 1380 / BC 55-406 W.DISP.900
VCU InterimVCU ConstructCookie settings
Vivaldis Office Zaventem

Vivaldis Office Zaventem

Kerkplein 25, 1930 Zaventem
+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Monday
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Tuesday
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Wednesday
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Thursday
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
Friday
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00
08:30 - 12:30, 13:30 - 17:00

Questions? Contact us.

SamSam
Sandrine

+32 2 361 51 03zaventem@vivaldisoffice.be

Make an appointment

Jobs from this office

Project Manager Immo

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager. Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten. Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.   Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Fleet Management

KORTENBERG

Voor een wereldwijde mobiliteits speler zijn we op zoek naar een gepassioneerde en ervaren Fleet & Driver Manager om ons team te versterken. In deze sleutelrol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van ons wagenpark en het aansturen van onze chauffeurs, met als doel een optimale vervoersdienst te garanderen   Operationeel beheer: Optimaliseer de operaties in overeenstemming met de geldende regelgeving. Organiseer de administratieve taken op een efficiënte manier. Je werkt mee in een ploegensysteem samen met collega’s.Kwaliteitsbewaking: Bewaak de kwaliteit van chauffeurs en voertuigen door regelmatig ter plaatse aanwezig te zijn.Teamcoördinatie: Stimuleer een positieve werkomgeving en geef constructieve feedback aan teamleden.Kwaliteit en veiligheid: Garandeer een klantenservice die aan de verwachtingen voldoet, met oog voor veiligheid.Continue verbetering: Draag bij aan kostenoptimalisatie en kwaliteitsverbetering via innovatieve suggesties.Resourcebeheer: Beheer de tankkaarten en sta in voor het onderhoud van gebouwen en parkeerterreinen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Fleet Account manager

Asse

Functieomschrijving Beheer en consolidatie van bestaande contracten.Actieve prospectie van regionale B2B-klanten om nieuwe kansen te creëren.Zelfstandig plannen van je agenda en regelmatig onderweg voor klantenbezoeken.Prioriteit geven aan klanttevredenheid door deskundig advies en passende oplossingen.Ontwikkelen van strategieën voor marktuitbreiding.Deelname aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend.Rapporteren aan de manager over prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenservice NL

ZAVENTEM

Voor een toonaangevend telecombedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe toptalenten: Bij dit bedrijf kom je terecht in een hecht team waar je jezelf kan zijn. Zij bieden interessante opleidingen, aantrekkelijke voorwaarden, een topsfeer én een niet te stoppen teamspirit. Klinkt goed? Lees dan snel verder!   Jouw rol als Sales Planner: Als Sales Planner ben jij de schakel tussen onze klanten en onze Field Sales Account Managers. Jij zorgt ervoor dat de agenda’s optimaal gevuld zijn en dat elke afspraak vlot en professioneel verloopt. Dankzij jouw planningstalent draait ons sales apparaat als een geoliede machine.   Wat ga je doen?   Je belt zelfstandigen en bedrijven om fysieke afspraken in te plannen voor ons Field Sales team.Je bent verantwoordelijk voor het volledige planningsproces:Afspraken inplannen en herplannen indien nodigVersturen van bevestigingen naar vertegenwoordigers en prospectsFeedback geven over de kwaliteit van databestandenJe waakt over de kwaliteit van de afspraken.Je werkt nauw samen met interne teams om klantentevredenheid en efficiëntie te verhogen.Je werkt vanuit ons kantoor in Zaventem, met de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na een positieve evaluatie.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Show more vacancies from this office

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!