Expediteur Export
ANTWERPEN
Voor een Bedrijf gespecialiseerd in wereldwijde logistieke oplossingen zoals lucht- en zeetransport, douaneafhandeling, opslag en Supply Chain Management zijn we op zoek naar een Expiditeur Export.
Je verwerkt en handelt importzendingen over zee af volgens de hoogste kwaliteitsnormen, met oog voor klantgerichtheid, regelgeving en interne procedures.
Wat ga je doen ?
Boekingen/bestellingen van klanten ontvangen, opvolgen en volgen.Verzendinstructies naar het buitenland volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP's.De klant op de hoogte stellen van aankomst en kosten.Je factureert indien nodig vracht- en afhandelingskosten.Beantwoord alle verzoeken van klanten in overeenstemming met onze bedrijfsnormen en -richtlijnen.Beheer van klantcontacten over dossier gebonden uitzonderingen.Overleg met buitenlandse kantoren en leveranciers om foutieve facturen snel te betwisten.Correct en tijdig factureren aan klanten, met aandacht voor de betalingsvoorwaarden.Zorgen voor tijdige ontvangst van originele vrachtbrieven.Verzending regelen en communiceren met de transporteur tijdens levering.POD (Proof of Delivery) bevestigen en gegevens updaten in het systeem.Alle vereiste documenten verzamelen, correct archiveren en conform bedrijfsnormen bewaren.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf dat wereldwijd bekendstaat om zijn elektrisch gereedschap en accugereedschap zijn we op zoek naar een Accountant. Het bedrijf staat bekend om zijn duurzaamheid, kwaliteit en innovatie.
Voor hun enthousiaste finance team zoeken ze iemand die graag de touwtjes in handen neemt en zorgt voor een vlekkeloze financiële administratie.
Wat moet je doen ?
Je staat in voor de verwerking van facturen credietnota's en de aankoopfacturen.Boekhoudkundige documenten coderen.Wettelijke fiscale en sociale aangiften voorbereiden.Je houdt een actuele lijst bij van aankopen in USD ter ondersteuning van valutatransactiesJe vraagt maandelijks dagboeklijsten met transacties op ter controle en rapportage.Je beheert diverse extra-comptabele lijsten (zoals floating stock, leverancierslijsten en marketingbudgetten) om een correcte en efficiënte rapportering te garanderen.Je blijft continu op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen het domein van financiën en boekhouding, waaronder CSRD en verslaggeving rond duurzaamheid.Je ondersteunt bij het opstellen van balansen, financiële overzichten, btw-aangiften,aangiften voor goederenverkeer binnen de EU en andere sluitingsprocedures.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistics Outbound Coordinator
ITTERBEEK
Verantwoordelijkheden
Coördineren van uitgaande zendingen en zorgen voor een vlot verloop van alle transportenBeheren van slotboekingen en klantenafsprakenOrganiseren van ophalingen bij leveranciersZorgen dat leveranciers tijdig voorzien worden van leeggoedSnel en efficiënt oplossen van problemen tijdens transport en leveringKlanten correct informeren over leveringen en eventuele wijzigingenAanvragen en controleren van exportdocumenten bij de douanevertegenwoordigerOnderzoeken van klantenklachten en opstellen van concrete actiepuntenBijhouden en analyseren van logistieke gegevens en rapportages in ExcelVerantwoordelijk voor de dagelijkse transportplanningVerwerken van bestellingen in Navision
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Site Manager
Zaventem, België
De firma is een dienstverlener in België en Noord-Frankrijk, gespecialiseerd in het onderhoud van technische installaties met het oog op energiebesparing.
Wij zoeken momenteel een Site Manager HVAC voor de regio Zaventem
Wat zal jij doen als Site Manager?
Je maakt de wekelijkse planning op voor de techniekers.Je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor alle technische vragen van uw techniekers en stuurt hen aan voor verschillende onderhoudstaken (HVAC, sanitair, elektriciteit)Je gaat ter plaatse bij klanten om een eerste diagnose te stellen en depanneert de klanten zo snel mogelijk.Daarnaast werk je actief mee met de techniekers bij de klanten en stuurt hen bij waar nodig.Je werkt oplossingen uit en plaatst bestellingen bij de verschillende leveranciers, of andere onderaannemers.Je gaat in dagelijks overleg met de klanten en neemt deel en de geplande technische vergaderingen.Je boezemt vertrouwen in bij onze klanten, en realiseert ook verbeteringen en buitencontractuele extra projecten om de installaties te perfectioneren, en om extra zakencijfer en marge te genereren.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Field Service Supervisor
Diegem, Machelen, België
Voor onze klant te Diegem, gekend voor zijn innovatieve technologieën en producten, zijn wij op zoek naar een Field Service Supervisor!
Wat zal jij doen als Field Service Supervisor?
Je zal leiding nemen over het team van servicemonteurs op het gebied van management, operationele en financiële aspecten;Je zorgt voor betrokkenheid bij nieuwe martkpenetratiekansen, teamuitbreiding en verkoopgroei;Je bevordert onze klantenrelaties door ervoor te zorgen dat onze contract verlengingen efficiënt worden beheerd. Je werkt hiervoor samen met verschillende afdelingen om klantproblemen te voorkomen en op te lossen;Je leidt en verbeterd rapportageprocedures, doelstellingen en budgetten;Je stelt teamverwachtingen vast en communiceert deze.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technical Sales Support/ Product Management medewerk(st)er
Kampenhout, België
Technisch aangelegd?
Interesse in elektriciteit en mechanica?
Administratief sterk?
Een bedrijf gelegen in Kampenhout zoekt een gemotiveerde Technical Sales Support/Product Management Medewerker. Als wereldwijde producent van elektronische verbindingsstukken, hebben jouw taken directe impact op de tevredenheid van hun klanten in de Benelux, Scandinavië, Italië, en nog veel meer.
Jouw taken omvatten:
Technische ondersteuning bieden aan klanten en distributeurs, inclusief alternatieve producten vinden en productverschillen uitleggen.Technische documentatie verstrekken zoals specificaties, testrapporten en certificaten op aanvraag.Je beheert projectdocumentatie, productverzoeken en communicatie met het Engineering Center en andere partijen.Informeren van externe verkoopteams, klanten en distributeurs over nieuwe producten en updates.De interne houdbaarheid evalueren van producten.opleidingen/presentaties voorbereiden en geven aan klanten/distributeurs.De website up-to-date houden.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bouwkundig tekenaar
Kampenhout, België
Kan je vlot overweg met Tekla?Maak jij de beste tekeningen?Cijfermatig ingesteld?Voor een ingenieursbureau in Kampenhout zijn we dringend op zoek naar een bouwkundig tekenaar. Dit bureau wordt ingezet als het voor anderen net wat te moeilijk wordt. Benieuwd hoe jouw takenpakket eruit zal zien?
Als bouwkundig tekenaar heb je een goed 3D inzicht.Je voert voornamelijk tekenwerk uit.Alsook ben je in staat om dieper in te gaan op macro's en templates.Je kan linken maken tussen de verschillende pakketten om de modellen van het ene in het andere programma over te lezen.De plannen krijg je van de bouwkundig ingenieurs en jij vormt deze om naar 3D modellen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Service advisor.
Functieomschrijving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Je bespreekt hun onderhouds- en herstellingsvragen en geeft passend advies.Je beheert de werkplaatsplanning, houdt rekening met beschikbare capaciteit en onderdelen om alles vlot te laten verlopen.Telefonisch beantwoord je klantvragen en neem je zelf initiatief om klanten op de hoogte te brengen van updates over hun wagen.Je verzorgt de administratieve afhandeling, zoals het opmaken van facturen en offertes, en koppelt dit terug naar de klant.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Fleet Account manager
Asse
Functieomschrijving
Beheer en consolidatie van bestaande contracten.Actieve prospectie van regionale B2B-klanten om nieuwe kansen te creëren.Zelfstandig plannen van je agenda en regelmatig onderweg voor klantenbezoeken.Prioriteit geven aan klanttevredenheid door deskundig advies en passende oplossingen.Ontwikkelen van strategieën voor marktuitbreiding.Deelname aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend.Rapporteren aan de manager over prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werfleider grondwerken Fiber To The Home
Vilvoorde
Functieomschrijving
Verantwoordelijk voor het vlot laten verlopen van de telecomprojecten.Aansteken en begeleiden van de uitvoerende teams voor grondwerken, in nauwe samenwerking met de projectleiding.Opstellen van de planning en werkvoorbereiding, en zorgen voor het benodigde materiaal.Nauwlettend de voortgang en kwaliteit van de werken monitoren, en weten wie wat nodig heeft in elke fase.Verantwoordelijk voor de veiligheidscontroles van het team en indien nodig.Effectief leidinggeven aan de teams.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek beheerder
Vilvoorde
Functieomschrijving
Je ontvangt goederen en wijst ze toe aan een locatie binnen het magazijn.Je zorgt voor een correct overzicht van de goederen en beheert de voorraad zodat de inventaris altijd up-to-date is.Je verwerkt administratieve taken in het ERP-systeem en maakt de benodigde documenten aan voor het logistieke proces.Je onderhoudt contact met leveranciers, werf- en projectleiders en arbeiders.Je werkt samen met een collega om het magazijn efficiënt te laten functioneren.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ontwerp-/Projectingenieur
Vilvoorde
Functieomschrijving:
Je staat in voor het ontwerp van projecten volgens de eisen en de normen van de klant. Je zorgt ook voor de opmaak van berekening- en ontwerpnota’s. Je waakt over de vooruitgang van het project, zodat het project kan gerealiseerd worden binnen de vooropgestelde tijd en budget.Samen met het tekenteam en EPLAN-tekenaars werk je aan de nodige plannen en schema’s. Je biedt technische ondersteuning.Je gaat samen met de klant op zoek naar de beste uitwerking en oplossing voor hun project. Je bezoekt regelmatig de projecten, zo houd je voldoende voeling met de techniek in de praktijk.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werfleider Seininrichting Vlaams-Brabant
Vilvoorde
Om het RAIL-TEAM van onze klant te versterken, zijn we op zoek naar werfleider om samen met het team te zorgen voor een veiliger spoor.
Je verdeelt je tijd tussen aanwezigheid op de werf, contact met de klant en administratieve opvolging.
Functieomschrijving :
Voorbereiding, coördinatie en supervisie van werken rond en onder het spoorAansturen van ploegenSamenwerken met de onderaannemersToezicht of de kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften in acht worden genomenOpmaken van de planning en werkvoorbereiding en zorgt dat al het materiaal aanwezig is,Je maakt je de technische richtlijnen van de klant en de meetstaten eigenOptimaliseren van de uitvoeringstechnieken in samenwerking met de projectleiderMaandelijks rapporteren over de uitgevoerde werken
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
KORTENBERG
Voor een wereldwijd toonaangevend producent van industriële blowers en compressoren zoeken we een Administratief Medewerker in de afdeling aftersales.
Wat ga je moeten doen :
. Je ondersteunt de afdeling die instaat voor in-house reparaties.
· Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van offertes voor wisselstukken.
· Je verzorgt de administratie en de opvolging van onderhoudscontracten.
· Je beantwoordt vragen van onze klanten en leveranciers.
· Je neemt deel aan het administratief aankoopproces.
· Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënte werking van de afdeling.
· Je rapporteert aan de Purchase & Logistics Manager.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accountmanager
SINT-STEVENS-WOLUWE
Voor een bedrijf die gespecialiseerd is in het ontwerpen en leveren van duurzame en vitaliserende werkomgevingen zijn we op zoek naar een Account Manager New Business.
Wat ga je doen ?
De motor achter onze groei in België.Jij hebt de drive om nieuwe klanten te werven.Je bouwt sterke relaties op en zorgt voor langetermijnsamenwerkingen.Jij ontdekt nieuwe kansen in jouw regio en overtuigt potentiële klanten met onze innovatieve en circulaire oplossingen.Jij spot kansen in de markt via je netwerk.Jij breidt je netwerk uit door aanwezig te zijn op seminars, business clubs en via sociale media.Relatiegericht verkopen: Jij luistert goed naar de klantbehoeften en vertaalt deze naar concrete, overtuigende oplossingen met onze producten en diensten.Resultaatgericht werken: Jij beheert jouw portefeuille actief en zorgt ervoor dat je jouw commerciële doelen niet alleen behaalt, maar overtreft.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
VILVOORDE
Voor onze klant gelegen in Vilvoorde zijn we op zoek naar een customer care agent.
Als customer care agent ben je bij één van de spilfiguren in het serviceproces van
jouw klanten. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in
voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens.
Jouw activiteiten:
Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail telefoon en online toolBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere agentsZorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up to date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijkWerkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
EPLAN coördinator/Ontwerper
Vilvoorde
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het voorbereidend werk, waarna je de nodige taken doorgeeft aan je team van EPLAN-tekenaars. Ook een deel projectmanagement behoort tot je takenpakket.Je stuurt je team aan, maar ontwerpt ook voor een deel van je tijd elektrische schema’s. Je verzorgt de communicatie tussen de klant en jouw team. Je hebt meetings met klanten en projectpartners.Je staat in voor de automatisering en vereenvoudiging van de tekenwijze en brengt structuur en templates aan om je team zo efficiënt mogelijk te laten werken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Back Office Management
WEZEMBEEK-OPPEM
Voor een bedrijf actief voedingsdetailhandel in Wezembeek-Oppem zijn we op zoek naar een Back Office Management Assistent. We zoeken een dynamisch persoon die weet van aanpakken.
Je combineert organisatorisch talent met een proactieve mindset in een dynamische retail omgeving.
Wat zijn je taken :
Projectondersteuning: assistentie bij de coördinatie van projecten en opvolging van deadlinesOpstellen van presentaties, interne documenten en rapporten.Ondersteuning bij interne communicatie met winkelpersoneel en leveranciers.Inboeken en verwerken van facturen (aankoop/verkoop).Klassement en opvolging van boekhoudkundige documenten.Assistentie bij maand- en jaarafsluitingen in samenwerking met de externe boekhouder of het interne finance team.Eventueel mee opvolgen van interne communicatie tussen winkelvloer en management.Meewerken aan interne audits en voorbereiding van auditdossiersOpvolging van procedures, naleving van wetgeving en interne controlesIn kaart brengen van processen en workflows (ASKA-analyse of gelijkaardige methodieken)Signaleren van inefficiënties en voorstellen van verbeter acties
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Functieomschrijving
Je bent verantwoordelijk voor het voorbereidend werk, waarna je de nodige taken doorgeeft aan je team van BIM-modelleurs. Ook een deel projectmanagement behoort tot je takenpakket.Je denkt actief mee hoe we elk project gepast kunnen aanpakken volgens de BIM-methode (Building Information Modeling). Je werkt samen met je collega’s, projectingenieurs en projectmanagement. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en het beheer van de modellen en de bijhorende tekeningen.Je helpt mee bij het modelleren (zowel 2D als 3D) van de verschillende technische installaties bij infrastructuurprojecten.Je hebt meetings met klanten en projectpartners, hier verduidelijk jouw tekeningen/ modellen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.