Voor onze klant zijn wij op zoek naar een transportplanner.
Als planner ben jij de spil in het organiseren van het inzetten van transporten en machines, materialen en personeel naar diverse werven.Je zorgt ervoor dat alles op tijd, veilig en kostenefficiënt verloopt binnen jouw planningsdomein.Jouw verantwoordelijkheden:Fungeren als aanspreekpunt voor personeel binnen jouw planningsdomein.Opstellen van haalbare, kostenbewuste en wettelijke correcte dagplanningen.Continu afstemmen met werfleiding, projectleiding, magazijn en transportdienst.Proactief opvolgen en bijsturen van de planning bij wijzigingen of onvoorziene omstandigheden.Bewaken van de naleving van vergunningen, veiligheidsvoorschfiten en transportwetgeving. (incl. rij- en rusttijden)Nauwkeurige registratie van bewegingen en middelen in het planningssysteem.Zelfstandig beheren van een toegewezen deel van de planning en verantwoordelijkheid dragen voor het volledige planningspakket.Rapporteren van de planning aan de verantwoordelijke en meewerken aan interne/ externe controles en audits.Signaliseren van knelpunten en voorstellen van verbeteringen binnen de planning.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ingenieur Commercieel
TESSENDERLO
Voor één van onze klanten, gevestigd in Lier, zijn wij op zoek naar een Ingenieur Commercieel voor de regio Brussel en Wallonië.
Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren:
Je vertegenwoordigt het productgamma van het bedrijf bij aannemers en architecten in jouw regio.Je biedt technisch-commerciële ondersteuning aan klanten en fungeert als hun eerste aanspreekpunt voor commerciële vragen.Je ontwerpt, analyseert en volgt klantprojecten op, zowel intern als extern.Je bouwt en onderhoudt langdurige relaties met klanten, studiebureaus, architecten en aannemers.Je onderhandelt met verschillende gesprekspartners (aankoop, aannemers, architecten, ingenieurs,…) en past je moeiteloos aan diverse situaties aan.Je zorgt ervoor dat je technische beloftes nagekomen worden en communiceert tijdig bij wijzigingen.Je ontwikkelt actief het klantenbestand door prospectie van nieuwe klanten in Brussel en Wallonië.Je werkt samen met verschillende interne diensten zoals projectingenieurs, tekenaars, productie en boekhouding.Je houdt rekening met de veiligheids- en milieunormen van de onderneming en past het principe van Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) toe om de impact van je activiteiten op het milieu te beperken.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Winkelbediende voeding
Oostende
Voor een traiteurzaak in de regio van Oostende zijn we dringend op zoek naar een winkelhulp die:
van aanpakken weetde klanten met de glimlach verwelkomtbroodjes en salades helpt makenvoorgemaakte gerechten netjes plaatst in de toonbank (FIFO)zorgt dat er correct afgerekend wordthelpt bij het onderhoud en de dagelijkse opkuis van de winkel
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Werkvoorbereider
HARELBEKE
Heb jij een passie voor techniek en cijfers? Ben je graag bezig met berekeningen, technische fiches en het voorbereiden van uitvoeringsdossiers?
Wat houdt de job in?
Het uitwerken van het volledige technische uitvoeringsdossier, met focus op asfaltwerken.Het opmaken en controleren van plannen, documenten, technische fiches in functie van de werfplanning.Je zal ook de dossiers analyseren met aandacht voor leemtes, risico's en mogelijke optimalisaties.Je zorgt voor de aankoop van het materiaal, maakt prijsvergelijkingen en offertes op.Rapporteren aan de projectleider.In nauw contact staan met interne diensten zoals werfleiding en projectleiding, maar ook externe diensten zoals onderaannemers en leveranciers.Afhankelijk welke projecten er zich voordoen kunnen er nog bijkomende zaken zijn zoals detailtekeningen opmaken, uitvoeringsmethodes, opmetingen uitvoeren..
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve organisatorisch dispatcher techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een calculator;
Je zal prijsaanvragen opstellen en uitsturen naar mogelijke onderaannemers, leveranciers.Ook zal je analyseren en vergelijken van de prijsoffertes die door ons worden gemaakt, de opvolging gebeurt ook door jou samen met de vertegenwoordigers.Tenslotte stel je een begroting en offerte op voor onze klanten.Rapporteren doe je aan onze hoofd calculatie.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround Administratief Bediende
Ieper, België
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren Allround Administratief Bediende + onthaal om ons team in Ieper te versterken. Als Allround Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en Onthaal & telefonie
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Filiaalverantwoordelijke bandencentrale
Zaventem, België
Ben jij gepassioneerd door wagens en heb je een diploma of ervaring in Automechanica?
Wij zijn op zoek naar jou! Voor een gekende garage te Diegem, zijn wij namelijk op zoek naar een automechanieker.
Wat zal jij doen als automechanieker?
Je voert onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit aan voertuigen;Je stelt diagnoses en lost technische problemen op;Je adviseert onze klanten over onderhoud en reparaties;Je zorgt voor kleine en grote onderhouden en kijkt de banden, remmen, ... na.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een technisch tekenaar. Hier zal je verantwoordelijk zijn om schetsen aan te passen naar technische tekeningen.
Het controleren van ontwerpen en het oplossen van constructieproblemen in samenwerking met onze verkopers en collega’s.Ontwerpen worden vertaald naar technische tekeningen en werkplannen voor een efficiënte productie en plaatsing.Met behulp van Imos (Autocad) worden kastontwerpen tot in detail uitgewerkt volgens de wensen van de klant.Bijdragen aan procesverbetering door werkinstructies op te stellen en in samenwerking met jouw team door te voeren.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Systeem- en netwerk engineer
ROESELARE
We beschikken over een uitgebreide ICT infrastructuur om alle systemen en bedrijfsprocessen te ondersteunen. Deze bestaat uit verschillende netwerken (wifi, fiber, …), een eigen datacenter, ons eigen ERP-systeem, virtualisatie oplossingen, een Microsoft 365 omgeving, … Om de interne kennis verder te ontwikkelen, implementeren we een nieuwe werkstructuur: werken in duo’s. Dit zorgt niet alleen voor een constante uitwisseling van kennis, maar biedt ook extra back-up.
Wat verwachten we van jou:
Als systeem- en netwerk engineer zorg je samen met jouw collega voor het inrichten, ontwerpen en implementeren van nieuwe hardware, platformen, systemen en netwerksegmentenActief meedenken over optimalisaties en verbeteringen binnen de bestaande IT-infrastructuur.Instellen en configureren van netwerkapparatuur zoals routers, firewalls en switches.Ondersteuning bieden bij de 2de lijnsincidenten om de helpdesk te versterken.Dagelijks beheer van onze servers, systemen en netwerken voor zowel de hoofdzetel in Roeselare als in de verschillende toonzalen behoort tot jouw takenpakket.Je controleert meldingen in ons monitoring systeem en onderneemt actie waar nodig.Uitvoeren en regelmatig testen van serverbackups om betrouwbaarheid te garanderen.Je zorgt voor een up-to-date documentatie van alle systemen.Je maakt deel uit van een dynamisch en gedreven IT team waar je rechtstreeks rapporteert aan de IT-verantwoordelijke.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder met ervaring
Leuven, België
Ben jij een boekhouder in hart en nieren?Heb jij zin om met jouw kennis boekhoudkantoren te ondersteunen? Een bedrijf gespecialiseerd in outsourcing is op zoek naar ervaren boekhouders in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het autonoom beheer van dossiers van A-ZJe volgt en optimaliseert dossiers van klanten uit verschillende sectoren in samenspraak met de verantwoordelijke van het kantoorJe bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes (ook het indienen hiervan)Je staat in voor de BTW-aangiftes en personenbelastingen...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Notarieel Jurist
Leuven, België
Heb jij al minstens 2 jaar ervaring in een notariaat?
Ben jij punctueel, vriendelijk en administratief sterkt?
Een specialist in outsourcing is op zoek naar notarieel juristen (met ervaring) in een ruime regio rond Leuven.
Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van klantendossiers van A tot Z.Je bent actief in verschillende domeinen, waaronder vastgoedverkopen, kredieten, nalatenschappen, familieaktes en vennootschappen.Je maakt zelfstandig aktekostenbladen op (al dan niet met behulp van een programma) en zorgt ervoor dat de nodige provisies correct worden vastgelegd.Je bent op de hoogte van de laatste nieuwtjes uit ja vakgebied en deelt je kennis graag met de collega's.Je biedt deskundig advies aan je cliënten.
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Poperinge
Functieomschrijving
Na een grondige interne opleiding, sta je in voor het beheer en opvolging van je eigen dossiers en klanten van A tot Z.Met jouw deskundig advies zorg je voor boekhoudkundige en fiscale optimalisaties.Naast een deskundige adviesverlening ben je verantwoordelijk voor het indienen van fiscale aangiften en het opstellen van balansen. Ook het inboeken van aan- en verkoopfacturen maken deel uit van je takenpakket.Indien je reeds ervaring hebt met het opmaken van een financieel plan en budgetteringen, kan je deze verantwoordelijkheid ook hier opnemen. Dit is zeker geen must.
Je kan rekenen op de ondersteuning en knowhow van je collega’s. Jouw klanten zijn voornamelijk KMO’s, zowel vennootschappen als zelfstandige ondernemers.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Notarieel medewerker met ervaring
Leuven, België
Heb jij al minstens 2 jaar ervaring in een notariaat?Ben jij punctueel, vriendelijk en administratief sterkt? Een specialist in outsourcing is op zoek naar notarieel medewerkers in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je verzorgt het onthaal en bent het eerste aanspreekpuntJe zorgt dat alle administratieve taken in orde zijn (agendabeheer, post, verdeling van de dossiers,...)Je staat in voor de opstart van dossiers en bevestigt de ontvangst van dossiers aan de cliëntenJe staat in voor opzoekingen pre-akteJe maakt akten op binnen verschillende rechtsdomeinen (familiedossiers, vastgoed, schenkingen, nalatenschappen,...)Het opmaken van legalisatiesVerder sta je ook in voor post-akte formaliteiten (oa opmaken van afschriften, registratie, briefwisseling met de banken)...
Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Expediteur Export
ANTWERPEN
Voor een Bedrijf gespecialiseerd in wereldwijde logistieke oplossingen zoals lucht- en zeetransport, douaneafhandeling, opslag en Supply Chain Management zijn we op zoek naar een Expiditeur Export.
Je verwerkt en handelt importzendingen over zee af volgens de hoogste kwaliteitsnormen, met oog voor klantgerichtheid, regelgeving en interne procedures.
Wat ga je doen ?
Boekingen/bestellingen van klanten ontvangen, opvolgen en volgen.Verzendinstructies naar het buitenland volgens de instructies van de klant of vastgestelde SOP's.De klant op de hoogte stellen van aankomst en kosten.Je factureert indien nodig vracht- en afhandelingskosten.Beantwoord alle verzoeken van klanten in overeenstemming met onze bedrijfsnormen en -richtlijnen.Beheer van klantcontacten over dossier gebonden uitzonderingen.Overleg met buitenlandse kantoren en leveranciers om foutieve facturen snel te betwisten.Correct en tijdig factureren aan klanten, met aandacht voor de betalingsvoorwaarden.Zorgen voor tijdige ontvangst van originele vrachtbrieven.Verzending regelen en communiceren met de transporteur tijdens levering.POD (Proof of Delivery) bevestigen en gegevens updaten in het systeem.Alle vereiste documenten verzamelen, correct archiveren en conform bedrijfsnormen bewaren.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch bediende - aankoper (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
External Sales Advisor
Leuven
Commercieel talent?
Kennis van elektriciteit?
En leergierig?
Voor een specialist in elektrisch materiaal, verlichting, beveiliging, databekabeling en energiebesparende materialen, zijn we op zoek naar een External Sales Advisor in Leuven.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Jij bent de schakelfiguur met de klanten. Je zal persoonlijke klantenrelaties onderhouden en ontwikkelt jouw toegewezen portfolio verder d.m.v. een correcte behoefte-analyse en prospectie.Je zoekt & vindt commerciële opportuniteiten.Vervolgens analyseer en identificeer je de noden en behoeften van de klant. Je stelt innovatieve producten, oplossingen en de services voor.Je volgt, van A tot Z, de offertes en lopende projecten op en biedt ondersteuning op verkoopsvlak aan de commerciële binnendienst.Als external sales advisor beschik je over een grote portie commerciële drive en doe je proactief aan cross-selling.Verder informeer je ook de klant over lopende commerciële acties en incentives.Je zal de CRM actualiseren en de salesprocessen en -performantie verbeteren waar mogelijk.Samen met jouw team realiseer je doelstellingen op vlak van omzet, brutomarge en jaarlijkse groei.Bovendien blijf je altijd up-to-date van het productgamma en verrijk je je kennis via producttrainingen bij partner-leveranciers of intern.Je zal actief klantenevenementen en opleidingen promoten, ondersteunen en bijwonen.Dagelijks werk je samen met het interne sales team en de specialisten.Je rapporteert aan de Branch Manager.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf dat wereldwijd bekendstaat om zijn elektrisch gereedschap en accugereedschap zijn we op zoek naar een Accountant. Het bedrijf staat bekend om zijn duurzaamheid, kwaliteit en innovatie.
Voor hun enthousiaste finance team zoeken ze iemand die graag de touwtjes in handen neemt en zorgt voor een vlekkeloze financiële administratie.
Wat moet je doen ?
Je staat in voor de verwerking van facturen credietnota's en de aankoopfacturen.Boekhoudkundige documenten coderen.Wettelijke fiscale en sociale aangiften voorbereiden.Je houdt een actuele lijst bij van aankopen in USD ter ondersteuning van valutatransactiesJe vraagt maandelijks dagboeklijsten met transacties op ter controle en rapportage.Je beheert diverse extra-comptabele lijsten (zoals floating stock, leverancierslijsten en marketingbudgetten) om een correcte en efficiënte rapportering te garanderen.Je blijft continu op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen het domein van financiën en boekhouding, waaronder CSRD en verslaggeving rond duurzaamheid.Je ondersteunt bij het opstellen van balansen, financiële overzichten, btw-aangiften,aangiften voor goederenverkeer binnen de EU en andere sluitingsprocedures.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR support officer
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een Hr Supprto Officer met passie voor techniek/bouw.
Als HR Support Officer speel je een centrale rol binnen ons team.
Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf:
Personeelsdossiers beheren: Samen met je collega's zorg je ervoor dat alle personeelsdossiers tot in de puntjes verzorgd zijn en up-to-date blijven.Ondersteuning bij loonverwerking: Je assisteert je collega's door nauwkeurige controles uit te voeren bij de loonverwerking van onze Belgische entiteiten, zodat alles vlekkeloos verloopt. Van het opstellen van attesten tot het beheren van werkloosheidsaanvragen en het verzorgen van Greetz, je neemt de bijkomende administratie met plezier onder je hoede.Postverwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende post, zodat alles snel en efficiënt wordt afgehandeld.Voeling met de werkvloer: Je staat dicht bij onze medewerkers, bouwt sterke relaties op met zowel interne klanten als externe instanties en bent een aanspreekpunt voor wat er leeft binnen het bedrijf.Passie voor sociale wetgeving: Sociale wetgeving boeit je enorm. Je zorgt ervoor dat deze correct wordt toegepast en biedt graag een luisterend oor voor de vragen van onze medewerkers.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Een passie voor schoenen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Voor onze klant, een gekende keten in schoenen, zijn we op zoek naar een verkoper voor de winkel te Gent (voltijds 30u per week)
Jouw taken zijn:
De klanten helpen bij hun keuze.Bediening van de kassa.Administratieve takenDe winkel op orde houden.De collectie verder aanvullen.Stockbeheer...
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeLeatherFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.