Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief-Technisch Medewerker
Oudegem, Dendermonde, België
Voor onze vestiging in Dendermonde zijn wij op zoek naar een werkvoorbereider.
Wat u zult doen:
U voert de binnengekomen bestellingen in ons ERP-systeem in.Hiervoor gebruikt u een geavanceerde productconfigurator die gekoppeld is aan het ERP-pakket, waarmee u vlot nauwkeurige orderbevestigingen en productie-instructies opstelt.U bestelt de noodzakelijke materialen voor de productie van orders bij leveranciers (denk aan hang- en sluitwerk, glas en andere op maat gemaakte componenten).U verzorgt de volledige administratieve afhandeling en opvolging van bouwprojecten, waarbij u nauw contact onderhoudt met de projectleiders van onze klanten.U ontwikkelt zich tot een technisch expert door u de specifieke technische details van interieurafsluitingen, brandvertragende scheidingen en alle bijbehorende montagestukken eigen te maken.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhouding
VILVOORDE
Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding.
Je takenpakket bestaat uit volgende:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhouding
Vilvoorde
Voor onze klant te Grimbergen, een speler binnen de toepassingen van veiligheid, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Boekhouding om de afdeling mee te ondersteunen.
Je takenpakket bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.Aanmanningen opvolgen en nabellen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administartief Medewerker Boekhouding
MACHELEN
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding.
Wat ga je doen ?
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Ternat
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Functie
Je werkt als administratief medewerker binnendienst op onze locatie te Ternat. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je telefonisch en schriftelijk diverse vragen, bestellingen en klachten behandelt. Je biedt hen vlotte, klantgerichte opvolging en informeert hen over producten en levertermijnen.
Taken
Beantwoorden van inkomende telefoons, doorverbinden of boodschappen noteren.Aanspreekpunt voor vragen, klachten en bestellingen via mail en chat.Ontvangen, sorteren en verdelen van post en digitaliseren van documenten.Dossiers samenstellen, klasseren, indexeren en archiveren van informatie.Opstellen van verslagen en uitvoeren van kopieerwerk.Opvolgen van voorraden en beheren van stockadministratie volgens het FIFO-principe.Beheren van kantoorsoftware, ERP-pakketten en digitale samenwerkingstools.Waarborgen van een klantvriendelijk onthaal en vlotte communicatie met interne en externe contacten.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
EREMBODEGEM
Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.
Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.
Jouw Takenpakket
Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
DENDERMONDE
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
Voor onze vesting in Dendermonde, actief in de voedingsindustrie, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor de boekhoudafdeling.
Jouw functie
Dagelijks factureren van werkorders van de inpak- en logistieke afdelingControleren en inboeken van aankoopfacturenAdministratieve ondersteuning binnen diverse boekhouddomeinenOpvolgen van debiteuren in samenwerking met collega’sControleren en opvolgen van administratie van onderaannemersProactief oplossen van administratieve knelpunten
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn?
Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende/sales support (SketchUp +FRANS)
Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Technisch administratief bediende/sales support (SketchUp +FRANS)
Jouw taken:
Ondersteuning en backup sales collega's- buitendienst mbt klantvragen/bestellingenVerder ben je ook het aanspreekpunt voor collega's uit verschillende afdelingen, zoals het magazijn, de projectmarkt, aankoop, groothandelOrderbeheer/ Commerciële flair: Je verwerkt en doet bestellingen, volgt levertermijnen en betalingen, en behandelt klachten op een oplossingsgerichte manier + introductie en klant adviseren mbt nieuwe producten door stalen en toonzaalmodellenBeheer digitaal systeemWerken met SketchUP, plan lezenOpvolging bestellingen tot levering bij klant/ facturatie
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Lummen
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in dakwerken en is een stabiel, groeiend familiebedrijf. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als technisch administratief medewerker bestaat uit:
Autonome administratieve en organisatorische ondersteuning vanuit het filiaal in Wommelgem (samenwerking met werfleider).Werkvoorbereiding: Aanvragen van vergunningen (stad, openbaar domein) en opvolging werfmeldingen.Financieel/Commercieel: Opmaken van offertes/calculatie, facturatie (in/uit), bestellingen en voorraadbeheer.HR-ondersteuning: Nauwkeurige urenregistratie, afwezigheden, weerverlet en mobiliteit doorgeven van de dakwerkers.Eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Je bent bereid om zowel in Lummen als in Wommelgem te werken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary
Technisch administratief bediende
ZWIJNDRECHT
Voor een toonaangevend specialist op het vlak van waterbouw, staalconstructie en bodemsanering in Zwijndrecht, zijn wij op zoek naar een Technisch administratief bediende.
Als Technisch administratief bediende sta jij in voor:
Lezen en interpreteren van meetstaten. In overleg met de Tender Engineer opmaken en versturen van prijsvragen. Beheren van de prijsvergelijkingstabellen en correct terugkoppelen naar de betrokken Tender Engineer. Je beheert alle binnenkomende offertes op ons centraal documentsysteem. Opmetingen uitvoeren op basis van uitvoeringsplannen. Controleren en berekenen van hoeveelheden a.d.h.v. aanbestedingsplannen. Het up-tot-date houden van het erkenningdossiers.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouw- klantadvies
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Arendonk
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, dakwerk, gevel, ... = kennis is must!
Werken op zaterdagvoormiddag!
Takenpakket
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + kostcalculatieContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten en orders tot bestelling - facturatie Je luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (aannemers, dakwerkers, ...)Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersRechterhand filiaalleider
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...
Takenpakket
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - service en wisselstukken
Hoogstraten, België
Ben jij de technische duizendpoot die onze klanten snel weer operationeel krijgt? 💪
Vivaldis Office zoekt....... een Technisch admin. bediende - commerciële flair - service en wisselstukken.
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Wat moet je doen?
Je waakt samen met jouw team over de complete afhandeling van alle wisselstukken.Je start met de technische beoordeling van de klantvraag om exact het benodigde onderdeel te bepalen.Je neemt het administratieve proces onder de loep: van het opstellen van offertes, tot het plaatsen van productie-, inkoop- en verkooporders, en het genereren van picklijsten.Je organiseert het transport, stelt expeditie- en exportdocumenten op, zorgt voor de vlotte afhandeling van retours en stelt de facturen op.Gedurende dit hele proces houd je de klant continu op de hoogte van de vooruitgang.Je werkt nauw samen met de afdelingen Aankoop, Shipping, Productie, Engineering en uiteraard de Service-afdeling.
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Nevele
Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:
Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze klant in Gistel, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Wat ga je doen?
Als Technisch Bediende binnen het team ben je verantwoordelijk voor het efficiënt
beheren en verwerken van technische gegevens en documenten. Je speelt een
sleutelrol in het creëren van technische assistentie, opmaken van datasheets,
prijslijsten en prijsberekeningen. Ook het beantwoorden van prijsaanvragen behoort
tot de taak.
Nog enkele belangrijke taken:
Opstellen en onderhouden van datasheets met technische specificaties.Creëren en updaten van prijslijsten en prijsberekeningen.Grafisch ontwerp van marketingmateriaal, zoals brochures en presentaties, metbehulp van InDesign en Photoshop.Samenwerken met verschillende afdelingen om accurate en consistenteinformatie te verzamelen.Beheren van documentatie en zorgen voor een georganiseerde archivering.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.