Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
TIELEN
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve bediende / logistiek assistent (medisch!)
Klantencontact mag je niet afschrikken.
Waar moet je zijn?
Specialisatie: medischBelangrijk: Voltijds werken (ma-vrijdag)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant / interne collega's ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, facturatie, routeplanning, planning en agendabeheer patiënten voor afhalingen...Klantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenLogistiek: inpak leveringen, uitpakken bestellingen, desinfectie artikelen (delicaat!)Sporadisch ophalen werken bij klant
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant-administratie Agro /tuinbouw/ voeding
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt jou! Management Assistant-administratie Agro /tuinbouw/ voeding
Waar kom je terecht?
Hoogstraten
Je zal instaan voor volgende taken:
Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk voor de administratie rond de plukkaarten/seizoensarbeidRekruteren en aanwerven van seizoensarbeiders/serre medewerkers - als rechterhand van HRTijdsregistratie + verwerking personeelsgegevensAansturen poetsteamPostverdeling, kantoorbestellingenMailing, inkomende telefonieOnthaal bezoekers + klaarzetten vergaderruimtesVertaalwerk (Ned, Eng, Roemeens)
OfficeNutritionFull-timeTemporary
Assistent Projectleider
Brussel, België
Gepassioneerd door de bouw?
Leid je graag alles in goede banen?
Neem je wel eens verantwoordelijkheden aan?
Voor een algemene aannemer gespecialiseerd in renovatie, verbouwing en modernisering van bestaande gebouwen en hoogstaande nieuwbouwprojecten, zijn we op zoek naar een assistent projectleider.
Als Assistent Projectleider:
Ben je verantwoordelijk voor/ vanuit werven in het Brusselse, het Antwerpse of regio West Vlaanderen;Sta je in voor het realiseren van verbouwingen vertrekkend vanuit plannen en bestek;Ga je op zoek naar onderaannemers die passen binnen budget;Sta je in voor de opvolging van onderaannemers (planning, budget en kwaliteit) ;Ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van verbouwingswerken (van afbraak tem schilderwerk);Sta je steeds in overleg met de architecten/ opdrachtgevers;Ben je verantwoordelijk voor de opvolging van dossiers;Stuur je de meubelmakers aan; Volg je de dossiers op en zorg je voor opstellen van budgetaanpassingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Translation Assistant
BRUSSEL
Assistant Traduction FR / EN & Chinois
Pour l’un de nos clients situé à Bruxelles, nous sommes à la recherche d’un Assistant Traduction FR / EN & Chinois dans le cadre d’un contrat à durée déterminée (1 an). Le poste est à temps plein et requiert au minimum une année d’expérience comme traducteur ou interprète. Un diplôme de Bachelier ou plus est exigé, idéalement en Droit ou en Finance.
Responsabilités:
Assister le Directeur Juridique dans ses besoins de traduction (FR/EN/Chinois) et d’interprétation.Fournir un soutien d’interprétation pour des situations de la vie quotidienne (consultations médicales, affaires communales, etc.).Contribuer aux tâches de documentation, de communication et de coordination.Assurer ponctuellement des services de chauffeur.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een voedingswinkel in Anderlecht zijn we op zoek naar een Assistant Store Manager.
Je verzekert als ware verkoper of verkoopster een vlotte bediening aan de kassaMet je doeners-mentaliteit zorg je ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijnDankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten slim kunnen winkelenMet een kleine glimlach help je de klanten, zo maak jij een groot verschilAls Assistant Winkelmanager ben je de rechterhand van jouw Store ManagerDaarnaast vervang je – samen met je collega Assistant Store Manager – de Store Manager in zijn of haar afwezigheid:Je verzorgt de opening en sluiting van de winkelJe motiveert het team van een 20-tal collega’s om elke dag het beste van zichzelf te gevenJe stuurt het team aan en zorgt voor een optimale werkverdeling en planning
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant Store Manager
BRUSSEL
Offre d’emploi : Assistant Store Manager
📍 Lieu : Supermarché – 1050 Ixelles
📄 Contrat : Temps plein
Description de la fonction
En tant que vendeur polyvalent, vous assurez un service client de qualité et un encaissement fluide.Grâce à votre mentalité proactive, vous veillez à ce que les rayons soient toujours bien remplis et attractifs.Vous contribuez à maintenir le supermarché propre, ordonné et accueillant, afin d’offrir une expérience d’achat optimale aux clients.Par votre accueil souriant et professionnel, vous créez une relation de confiance avec la clientèle.En tant qu’Assistant Store Manager, vous êtes le soutien direct du/de la Store Manager dans la gestion quotidienne du magasin.En collaboration avec l’autre Assistant Store Manager, vous remplacez le/la Store Manager en son absence :
Vous assurez l’ouverture et la fermeture du supermarché ;Vous motivez et encadrez une équipe d’environ 20 collaborateurs ;Vous veillez à une organisation efficace du travail, à la planification et au suivi des équipes.
InterimNutritionFull-timeFixed contract
Assistent Projectleider
Brussel, België
Passie voor de bouw?
Interesse in renovatiewereld?
Dan zoeken bij jou om als Assistent Projectleider / Tekenaar aan de slag te gaan op verschillende werven in het Brusselse. Dit bedrijf is gespecialiseerd in renovatiewerken en zorgt voor een goede begeleiding (klasse 8).
Een ervaren projectleider begeleidt je dagelijks. Eén grote of enkele kleinere werven zijn jouw verantwoordelijkheid.Je verzorgt de planning en organisatie van de werf.Daarbij beheer je de bestekken, budgetten en materiaallijsten.Je stuurt de werven mee aan: collega’s en onderaannemers instructies geven en bijsturen waar nodig.Als assistent projectleider verzorg je dossiers en documenteer je ze op een efficiënte manier.Je geeft een stand-van-zaken op de werfvergaderingen en volgt de budgetten op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistent store manager FR/NL
BRUSSEL
Voor een voedingswinkel in Anderlecht zijn we op zoek naar een Assistant Store Manager:
Je verzekert als ware verkoper of verkoopster een vlotte bediening aan de kassaMet je doeners-mentaliteit zorg je ervoor dat de rekken steeds aangevuld zijnDankzij jou is de winkel altijd tiptop in orde, zodat onze klanten slim kunnen winkelenMet een kleine glimlach help je de klanten, zo maak jij een groot verschilAls Assistant Winkelmanager ben je de rechterhand van jouw Store ManagerDaarnaast vervang je – samen met je collega Assistant Store Manager – de Store Manager in zijn of haar afwezigheid:Je verzorgt de opening en sluiting van de winkelJe motiveert het team van een 20-tal collega’s om elke dag het beste van zichzelf te gevenJe stuurt het team aan en zorgt voor een optimale werkverdeling en planning
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Executive Assistant
Diegem
Voor een mobiliteitsbedrijf in België zijn we op zoek naar een Executive Assistant.
Als Executive Assistant ondersteun je rechtstreeks de CEO en het directiecomité van ons bedrijf. Je bent een organisatorisch talent dat zorgt voor structuur, overzicht en efficiëntie op het hoogste niveau. Met jouw discretie, communicatieve flair en coördinerend vermogen maak jij écht het verschil in de dagelijkse werking van onze directie.
Wat ga je doen ?
Directieondersteuning
Beheer van de agenda, communicatie en prioriteiten van de CEO.Voorbereiden van vergaderingen, presentaties en strategische dossiers.Opvolgen van actiepunten en deadlines.Beheren van vertrouwelijke informatie met de hoogste discretie.
Directiecomité & Coördinatie
Coördineren van vergaderingen en beschikbaarheden van de directie.Voorbereiden van notulen en opvolging van beslissingen.Organiseren en opvolgen van diverse activiteiten teneinde het directielid en de dienst optimaal te ondersteunen.Opvolgen van een aantal toegewezen dossiers teneinde de werklast van het directielid te beperken.Zorgen voor een vlotte informatiestroom binnen het directieteam.
Facilitaire ondersteuning
Beheren van leveranciers en dienstverleners van het hoofdkantoor.Opvolgen van kantoorbenodigdheden en praktische faciliteiten.Ondersteunen bij onboarding van nieuwe medewerkers.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administartief Medewerker Boekhouding
MACHELEN
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding.
Wat ga je doen ?
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
MACHELEN
Voor onze klant, een speler in de stellingbouw te Machelen zijn we op zoek naar een Administratief bediende om hun team te versterken.
Je zal instaan voor volgende taken:
Telefoons beantwoorden, doorverbinden en klanten helpen.Beheer en de bestelling van kantoorartikelen.Postverwerking.Verwerken van transportfacturen, opvolging rappels, klanten bijstaan met een uitleg over hun facturen, problemen oplossen in samenwerking met de vertegenwoordigers.Klassement.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Adjunct Magazijnverantwoordelijke
Zaventem, België
Onze klant is een gekende verdeler van sanitair- en verwarmingsartikelen met verschillende toonzalen in België. Voor hun filliaal te Zaventem, zijn ze dringend op zoek naar een Collect&Go Medewerker
Wat zal jij doen als Collect & Go medewerker?
Als rechterhand van de verantwoordelijke Collect & Go sta je in voor de dagelijkse opvolging van de werking van de dienst;Je zorgt dat bestellingen voor afhaling tijdig voorbereid worden;Je coacht en motiveert je medewerkers en je volgt mee de verdeling en uitvoering van de taken op;Bij afwezigheid van de verantwoordelijke, naam je de administratieve taken over, zoals opvolging van prestaties, behandeling van mailverkeer ...Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de Collect&Go
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Adjunct Expocenter
Zaventem
Voor een toonaangevende Belgische onderneming, gespecialiseerd in de distributie van badkamers, sanitair, verwarming en tegels zijn we op zoek naar een Adjunct Expocenter.
Wat ga je doen ?
Naast je functie als Advisor, ondersteun je de verantwoordelijke van het EXPOcenter bij de dagelijkse beheerstaken.Als rechterhand sta je mee in voor de goede gang van zaken in het verkoops punt.Je volgt op een professionele manier de taken op die je door je verantwoordelijke toevertrouwd worden, in het bijzonder het ondersteunen en opvolgen van (nieuwe) verkopers, het bevorderen van de teamspirit en de efficiënte werking van de toonzaal.Bij afwezigheid van je verantwoordelijke (ziekte of verlof) sta je in voor de functionele verantwoordelijkheden en neem je de leiding van het team, alsook het administratieve personeelsbeheer waar (planning, prestaties,…).Je neemt ook de nodige commerciële beslissingen.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Environnement Assistant
GRIMBERGEN
Voor onze klant te Grimbergen, een toonaangever in het beheer en de zuivering van gevaarlijk afval die diensten aanbiedt voor het decontamineren, recyclen van metalen en vernietigen van PCB-houdende materialen, zijn wij op zoek naar een sterke administratieve Environnement Assistant.
Je taken bestaan vooral uit een nauwe samenwerking met Ovam, waar je alle nodige transportdocumenten, zowel nationaal en internationaal zal verwerken. Je hebt dan ook dagelijks contacten via mail en telefoon om deze processen tot een goed einde te brengen.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technische Assistent Automotive (internationaal)
Vilvoorde
Als Technical Assistent ga jij aan de slag in België maar ook over heel Europa.
Je takenpakket:
Klaarmaken van voertuigen voor events, foto- en filmshoots (car detailing, polieren, afplakken, accessoires (de)monteren).Oplossen van elektrische en mechanische problemen.Standen opbouwen en ondersteunen bij speciale evenementen door heel Europa.Zorgvuldig uitvoeren van werkzaamheden in de werkplaats (de)montage, herstellingen, ombouw en vertrekklare voorbereiding.Zelfstandig werken in het buitenland voor shoots en events na opleiding.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhouding
VILVOORDE
Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding.
Je takenpakket bestaat uit volgende:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Medewerker Boekhouding
Vilvoorde
Voor onze klant te Grimbergen, een speler binnen de toepassingen van veiligheid, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Boekhouding om de afdeling mee te ondersteunen.
Je takenpakket bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.Aanmanningen opvolgen en nabellen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Kortenberg, België
Voor onze klant in Kortenberg, een internationaal toonaangevende speler in de wereld van tafelspellen, zij wij op zoek naar een Administratief Bediende.
Zij hebben de missie om mensen samen te brengen via meeslepende spelervaringen en sterke verhalen. Met een van de grootste spellenportfolio’s wereldwijd, zowel fysiek als digitaal, creëren zij momenten van verbinding voor miljoenen spelers. In België zijn zij op zoek naar een versterking voor hun team.
Wat ga je doen?
Als Administratief Bediende ben jij de centrale spil tussen klant, sales en logistiek. Je combineert klantvriendelijkheid met administratieve precisie, en zorgt ervoor dat bestellingen en vragen vlot verwerkt worden.
Jouw takenpakket:
Je beantwoordt inkomende telefoons en helpt klanten met hun vragenJe ontvangt en valideert orders en stuurt deze correct door naar het warehouseJe stelt planningen opJe beheert de dienst na verkoop en zorgt voor een vlotte opvolgingJe behandelt leveringsfouten of geschillen en houdt het overzichtJe ondersteunt de Commercieel Directeur en het externe salesteam administratiefJe werkt nauw samen met logistiek en hebt veel contact met grote klanten zoals Amazon
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Essenestraat 16, Ternat, België
Voor onze klant gelegen te 1740 Ternat zijn we opzoek naar een gemotiveerde administratief bediende! (halftijds)
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de HVAC-sector en door sterke groei zijn ze dringend opzoek naar extra administratief talent!
Taken:
All round administratieImplementatie van erp-systeemAanmaak offertesControle bestelbonnenTelefonie en mail beheer
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Ternat
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Functie
Je werkt als administratief medewerker binnendienst op onze locatie te Ternat. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je telefonisch en schriftelijk diverse vragen, bestellingen en klachten behandelt. Je biedt hen vlotte, klantgerichte opvolging en informeert hen over producten en levertermijnen.
Taken
Beantwoorden van inkomende telefoons, doorverbinden of boodschappen noteren.Aanspreekpunt voor vragen, klachten en bestellingen via mail en chat.Ontvangen, sorteren en verdelen van post en digitaliseren van documenten.Dossiers samenstellen, klasseren, indexeren en archiveren van informatie.Opstellen van verslagen en uitvoeren van kopieerwerk.Opvolgen van voorraden en beheren van stockadministratie volgens het FIFO-principe.Beheren van kantoorsoftware, ERP-pakketten en digitale samenwerkingstools.Waarborgen van een klantvriendelijk onthaal en vlotte communicatie met interne en externe contacten.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.