Jobs

Jobs

230 Jobs found

Tijdelijk administratief bediende

Ledeberg

Voor een bedrijf in Ledeberg zijn we op zoek naar een administratief bediende. Dit is een tijdelijke opdracht tot minimum het einde van het jaar, met kans op verlenging!   Het takenpakket: Dossierbeheer voor openbare infrastructuurwerken (telecom)Communicatie naar buurtbewonersAlgemeen mailverkeerUitvoerende administratieve taken
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Tijdelijk administratief bediende

Ledeberg

Voor een bedrijf in Ledeberg zijn we op zoek naar een administratief bediende. Dit is een tijdelijke opdracht tot minimum het einde van het jaar, met kans op verlenging!   Het takenpakket: Dossierbeheer voor openbare infrastructuurwerken (telecom)Communicatie naar buurtbewonersAlgemeen mailverkeerUitvoerende administratieve taken
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Tijdelijk administratief bediende

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijk administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een boekhoudkantoor. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als tijdelijk administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Administratieve opvolging en indiening van verschillende soorten aangiftes, waaronder BTW-aangiftes en jaaraangiftes;Het onthalen van klanten;Fungeren als back-up voor de management assistant bij afwezigheid, inclusief het opvolgen van de mailbox van de vennoot, in samenspraak met de vennoot.
OfficeFinancialFull-timeTemporary

TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management

Arendonk

Vivaldis Office is op zoek naar een TIJDELIJK Administratieve dispatcher bouw - warehouse management.   📍Arendonk📦 Magazijn🛠️ BouwsectorTijdelijk: Snelle opstart voor +/- 6 maanden, verlenging mogelijk   Hoe ziet je dag eruit? Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers, (=gespecialiseerde teams binnen de bouw VB. riolering, leidingtechniek, ... )Mailing, telefonie + coördinatie en motivatie teamPlanning transporten , teams en materialen/ werfinrichting (korte en lange termijnplanning)Orders verwerken: zorg voor een tijdige en juiste afhandeling van alle binnenkomende materialenOrganiseer en structureer de bestellingen zodat magazijniers snel en effectief te werk kunnen gaan.Planning van uitleveringen: stel een realistische planning op voor het uitleveren van materieel, rekening houdend met besteldatum en beschikbare middelenCommunicatie met Werfleiders/Projectleiders/HRZe zijn bezig met de modernisering van het warehouse. Stel zaken in vraag en onderneem actie!  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende / Planner

Lochristi, België

Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende. Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines. Hoe ziet jouw dag eruit? Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal. Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende hvac

GENT

Voor onze klant, een gekende groothandel te Gent, zijn we op zoek naar een Technisch bediende voor de HVAC afdeling:  Als ervaren HVAC-expert ondersteun je het sales team bij complexe technische vraagstukkenJe zorgt ervoor dat we altijd de juiste HVAC-oplossingen aanbieden aan onze klantenJij bent de technische adviseur achter de schermen, waarbij je ons verkoopteam en onze klanten (vooral installateurs in diverse sectoren) van deskundig advies voorzietJe stelt nauwkeurige en gedetailleerde technische offertes op, inclusief berekeningen en specificaties Je werkt nauw samen met leveranciers om steeds de optimale balans te vinden tussen prijs, kwaliteit en levertijdJe bent nauw betrokken bij de voorbereiding en planning van projectenJe zorgt dat alle benodigde materialen en middelen tijdig worden geïdentificeerd en klaargezet   Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met: ✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen

MOERKERKE

Voor een zelfstandig verzekeringsmakelaar zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker verzekeringen.   Een greep uit jouw takenpakket: Dossierbeheer van A-ZKlanten helpen betreffende hun verzekeringspolisAdministratieve ondersteuningKlantenrelaties behoudenOnderzoeken en verwerken van schadeclaims
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Nevele

Voor onze klant zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende voor de besteldienst:     Technische controles: Jij dubbelcheckt al de tekeningenOrderverwerking: Je staat in voor de orderverwerking en de orderbevestigingOpvolging na verkoop: Geen klant blijft in de kou staan, jij bent hun rots in de branding voor een vlekkeloze afwerkingBestellen: Jij zorgt dat alle materialen in bestelling gaan en je houdt hiermee rekening met de planning  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratief bediende

Hamme

Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel? Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?   Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst. 💼 Dit wordt jouw werk: 👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

All-round administratief bediende

Nazareth, België

Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief bediende voor 32 uur in de week.   Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:    Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,.. Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen (Kuurne)

Kuurne, België

Ben jij op zoek naar een boeiende en gevarieerde job?Ben jij commercieel ingesteld en help je ook graag mensen? Misschien is een job in een verzekeringskantoor wel iets voor jou! Als bediende in verzekeringen ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt voor een correcte opmaak van offertes en polissenJe onderhandelt met maatschappijen over verschillende polissenJe onderzoekt of bestaande voorwaarden nog voldoen aan de huidige marktJe hebt schriftelijk en telefonische contacten met de klant om informatie op te vragen of advies te verlenen omtrent hun dossierBijkomende administratieve taken
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek Administratief Bediende

Aalst

📍 Locatie: regio Aalst 🕘 Voltijds – Daguren   Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor logistiek? Hou je ervan om structuur te brengen in een dynamische omgeving en ben je sterk in communicatie? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken!   Wie zijn wij? Wij zijn een internationale speler in de logistieke sector met een stevige reputatie in weg-, lucht- en zeetransport, douaneformaliteiten en supply chain management. Vanuit meer dan 15 landen, waaronder een twaalftal locaties in België, zetten we dagelijks in op efficiënte en duurzame oplossingen voor onze klanten.   Wat ga je doen? Als Logistiek Administratief Bediende ben jij de brug tussen het magazijn en onze klanten. Je zorgt ervoor dat alles vlot en correct verloopt, zowel op administratief als communicatief vlak.   Jouw takenpakket bestaat uit: 📞 Professioneel beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail📦 Opvolgen en administratief verwerken van inkomende en uitgaande goederen🧾 Opmaken van vervoersdocumenten en verzorgen van logistieke administratie📊 Beheer van voorraad, opvolging van palletruilen, maandelijkse en wekelijkse facturatie🤝 Contact onderhouden met bestaande klanten en efficiënt afspraken inplannen💻 Werken met specifieke software en ERP-systemen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen

Kortrijk, België

Voor een verzekeringskantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief bediende verzekeringen.  Als Bediende Verzekeringen ben je een sleutelfiguur binnen het bedrijf. Je draagt essentieel bij aan het beheer en de groei van de portefeuilles in Kortrijk en Destelbergen. Je taken zullen onder meer bestaan uit: Het beheren en optimaliseren van klantenportefeuilles op een proactieve manierZorgen voor een uitstekende klantenservice en adviesverleningActief bijdragen aan de groei van de portefeuille door middel van cross- en upsellingHet analyseren van de behoeften van klanten en het aanbieden van op maat gemaakte verzekeringsoplossingen
FinanceHoldingsFull-timeFixed contract

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Ben jij gepassioneerd door verzekeringen en wil je je klanten bijstaan met gespecialiseerd advies op maat? Wil je deel uitmaken van een groep met veel expertise aan boord, maar tegelijk ook werken binnen een kleiner lokaal team? Dan hebben we een mooie opportuniteit voor jou! Ter ondersteuning van onze groei zijn we voor onze klant, met een  kantoor in Kortrijk, op zoek naar een Adviseur KMO.   Takenpakket Als Adviseur KMO voorzie je een optimale administratieve ondersteuning van je eigen klantenportefeuille. Dit betekent concreet dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagdagelijkse transacties in orde te brengen.Je polissen en offertes opmaakt met het oog op de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je met collega’s van de verschillende diensten overlegt om je klantendossiers optimaal te verwerken en up-to-date te houden.Je regelmatig contact hebt met klanten en maatschappijen.Je zelf je planning opmaakt, je nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te behalen.
FinanceHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen

Kortrijk

Maak je graag het verschil op belangrijke momenten in de levens van je klanten? Ben je betrokken en zoek je steeds mee naar manieren en oplossingen om je klanten nog beter te service te verlenen? Wil je groeien als persoon en ook je verzekeringskennis verder uitbreiden en ontwikkelen? Ter ondersteuning van onze groei van onze klant, zijn we op zoek naar een Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen. Waar maak jij het verschil? Als Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen kan je rekenen op een gevarieerde functie met veelzijdige contacten. Je beheert enerzijds proactief en zelfstandig jouw eigen klantenportefeuille en analyseert de risico’s van de klant.Anderzijds werk je offertes uit op maat van de klant waarbij je de juiste verzekeringsoplossingen aanbiedt en hen bijstaat inzake al hun verzekeringsvragen.Je wijst de klant op eventuele risico’s die nog niet zijn ingedekt.Daarnaast vorm je de spil tussen jouw klant en de verschillende verzekeringsmaatschappijen waar je nauw mee samenwerkt.Je staat in voor de administratie van verzekeringsdossiers.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen en werkt tarificaties uit. Bij elke polisaanvraag verzamel je alle noodzakelijke informatie, schat je de te verzekeren risico’s, bepaal je de voorwaarden en leg je deze vast in een offerte.Je maakt verzekeringspolissen op en verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen ervan. Je hebt hierbij veelzijdig contact met de klanten en maatschappijen.Tenslotte help je klanten met vragen over hun verzekeringsportefuille
FinanceHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen

Roeselare

De voornaamste taken binnen deze functie zijn de volgende :   Opvolging en beoordeling van schadedossiersFacturatie van eigen risico’s naar de klantenVerwerking van herstelfacturenOpvolging van claims en financiële afwikkeling van schadedossiersJe spot opportuniteiten en brengt onze klant in contact met de juiste interne specialisten
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende verzekeringen

Pelt, België

ivaldis Finance Limburg is op zoek naar een dossierbeheerder verzekeringen voor onze klant in Pelt . Onze klant is een verzekeringskantoor.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 013/ 48 01 87.   Jouw takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Je bent de vertrouwenspersoon van de klanten en staat hen bij met professioneel advies op het gebied van verzekeringen;Je analyseert de individuele behoeften van elke klant en biedt op maat gemaakte oplossingen aan;Je volgt alles vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de afhandeling gedurende de looptijd van het dossier nauwgezet op;Je blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en wetgevingen binnen de verzekeringsbranche, zodat je altijd up-to-date advies kunt geven....
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende Verzekeringen (Kortrijk)

Heule, Kortrijk, België

Spreekt de verzekeringswereld jou aan? Hou jij van administratief werk en klantencontact? Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen? Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!   Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.   Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z): Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!