Jobs

Jobs

154 Jobs found

Office Manager

VILVOORDE

Voor een familiale onderneming actief in de elektriciteitssector, zijn we op zoek naar een autonome en veelzijdige Office Manager om het volledige administratieve en HR Luik op zich te nemen. Je gaat de zaakvoerder ondersteunen in de dagelijkse werking, zodat hij zich kan focussen op de werven en de verdere groei van het bedrijf.   Wat ga je doen ?   Opvolgen en beheren van administratieve documentenOpstellen van brieven, verwerken van e-mails en contractenKlassement, archivering en contact met externe partnersVoorbereiden van arbeidsovereenkomsten en beheren van personeelsdossiersOpvolgen van afwezigheden, verlof en ziekteDoorgeven van loongegevens aan het sociaal secretariaatEerste aanspreekpunt voor medewerkers rond HR-vragenOrganisatie van onderhoud, technische keuringen en verzekeringenAdministratieve opvolging van bedrijfsvoertuigenVoorbereiden van documenten en bewaken van belangrijke deadlinesDoornemen van contracten en signaleren van risicovolle clausulesProfessioneel opstellen van antwoordbrieven
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende / Office assistant

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker!  Locatie: 📍 GrobbendonkSector: landbouw 🚜   Als Administratief Medewerker, zal jij instaan voor: OrderverwerkingOpmaken van transportdocumentenOntvangen van chauffeursBedienen van weegbrugTelefoon-en mailverkeerBoeken van transporten  
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder automotive

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)   📍Waar kom je terecht? Bouwbedrijf/ technische productie 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

SCHOTEN

Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.   Je takenpakket:   Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder

Grobbendonk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!  📍 Waar kom je terecht? GrobbendonkBoekhoudkantoor 📈  Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit: Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Dossier Beheerder

Bouwel

Voor een boekhoudkantoor met een vestiging in Bouwel en Mechelen zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder.   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Nazicht van boekingen (aan-en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften...)Opstellen en nazicht van btw-aangiftesMaand- en kwartaalrapporteringen opmaken voor klantenJaarrekeningen afsluitenPersonen- en vennootschapsbelasting indienenFiscale controles uitvoerenBesprekingen met klantenAdviesverlening op boekhoudkundig en fiscaal vlakOpleiding en opvolging van junior dossierbeheerders
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Administratief Bediende

SINT-KATELIJNE-WAVER

Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Heb je oog voor detail en hou je van afwisseling in je werk? In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van diverse interne teams, zoals verkoop, boekhouding en transport. We zoeken twee veelzijdige collega’s die: Documenten en dossiers nauwkeurig verwerken en controleren.Zorgen voor een soepele orderverwerking en facturatie.Archivering en documentbeheer op zich nemen.Agenda’s beheren en afspraken inplannen.Communicatie onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk.Ad-hoc taken voor het management en andere afdelingen op je nemen.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HOBOKEN

Voor een firma in Hoboken zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Ze specialiseren zich vooral in vliegenramen en raamdecoratie op maat en binnen- en buitenschrijnwerk.     Wat ga je doen?   Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe ondersteunt het team op allerlei administratieve vlakkenOpvolgen en opstellen van offertesBeheren van de planning van afsprakenEmails en telefoons behandelenCommunicatie met klanten en leveranciers
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Putte

Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!   Waar moet je zijn? PutteAccountantskantoorAdvies & ondersteuning: accountancy, belastingen, BTW, fiscaal advies, consultancy35 medewerkers over diverse kantorenGrote ondernemingen & KMO's Wat moet je doen? Je beheert zelfstandig jouw eigen gevarieerde klantendossiers van A tot ZIndien je meer ervaring hebt, werk je in team samen op het dossier zodat het werk op het juiste niveau wordt verrichtJe doet suggesties ter verbetering van de kantoorwerking Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhouder Adjunct Kantoorverantwoordelijke

Heffen

Als adjunct kantoorverantwoordelijke speel je een cruciale rol in de financiële gezondheid van onze cliënten. Je taken omvatten: Het ondersteunen van de kantoorverantwoordelijke in de dagelijkse leiding van het kantoor.Het coachen van een team van 6 medewerkers en zorgen voor een optimale samenwerking.Het adviseren van klanten op het vlak van fiscaliteit en boekhouding om hun onderneming optimaal te managen.Het identificeren van groeikansen en uitbreidingsmogelijkheden op operationeel en strategisch niveau voor het kantoor.Het actief bijdragen aan een positieve werkcultuur en het verbeteren van interne processen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende op de verkoopsafdeling

Brecht, België

Voor een bekende garage in Brecht zoeken we een enthousiaste administratief medewerker die mee de touwtjes in handen neemt achter de schermen van de verkoopafdeling. 🗂️📞   Je komt terecht in een gezellig team van vier collega’s, waar teamwork en klantgerichtheid centraal staan. Samen zorgen jullie voor een vlotte en professionele afhandeling van elke verkoop – van het moment dat de klant de wagen bestelt tot aan de grote dag van levering! 🎉🔑   💪 Jouw takenpakket? Je bestelt de voertuigen. 🚗Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z. 📑Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende agrarisch

SINT-LENAARTS

Administratief Bediende – Agrarische Sector (regio Becht) Ben jij administratief sterk en voel je je thuis in de landbouw- of agrarische sector? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken! 🔎   💪 Wat zijn jouw taken? Je volgt de stock van agrarische producten op en plaatst bestellingen waar nodig 📦Je vergelijkt prijzen bij leveranciers en zorgt voor correcte prijsaanduiding in het systeem 💲Je ondersteunt de facturatie en controleert de bestelbonnen van klantenJe denkt mee na over administratieve optimalisatie: maakt Excel-overzichten, stelt verbeteringen voor 💻Je verwerkt inkomende mails van klanten en leveranciers via de algemene mailbox 📩Je bent een rechtstreeks aanspreekpunt voor klanten: je verwerkt hun bestellingen en geeft gericht adviesJe volgt samen met collega’s de vereisten rond FAVV-controles administratief opJe bouwt kennis op via opleidingen zodat je klanten correct en professioneel kan informeren
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deeltijds Administratief bediende met ervaring in containertransport

BEVEREN-WAAS

Voor een bedrijf in Melsele actief in containertransport, zijn wij op zoek naar een deeltijds Administratief bediende om het transportteam te ondersteunen.   Jouw takenpakket: De ondersteuning van de transportplanner met administratieve takenInput en aanmaak van transportdossiersOpmaken en opvolgen van TAR- en TAS-codesCommunicatie met interne en externe partijen i.v.m. transportdocumentatieControle en verwerking van documenten gelinkt aan containertransportOpvolging van schadedossiers    
InterimTransportPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!