Jobs

Jobs

87 Jobs found

Responsable Administratif SAV

BERTRIX

Responsable Administratif SAV (h-f-x) Nous recrutons un responsable administratif SAV avec une expérience obligatoire pour un garage poids-lourds à Bertrix. Vos responsabilités? Vous contrôlez les droits des garanties et d'accords préalables;Vous établissez les factures, suivez les états mensuels chiffrés et traitez les anomalies des dossiers de garantie;Vous suivez les remboursements;Vous gérez le portefeuilles des contrats et des schémas de maintenance des véhicules neufs;Vous planifiez la maintenance des véhicules avec le service planning;Vous contactez les clients pour planifier les travaux à effectuer dans le but de respecter la campagne sécurité.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende commerciële flair-toonbank

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch admin & elektrisch bediende- sales advisor met kennis elektriciteit, verlichting, bekabeling, ...   Waar moet je zijn?Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, bekabeling, HVAC, Domotica, ... Belangrijk: Kennis techniek Takenpakket Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor + nacalculatieInterpreteren technische plannen Van zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de branch manager, winkelverantwoordelijke​​​​​​Het hele offerteproces + ondersteunen en begeleiden van klanten is jouw verantwoordelijkheid: het contact met de klant, afstemmen behoeftes, advies over productgamma Orderbeheer/verwerking, aanmaken en updaten klanten dossiersContact leveranciers: VB. levertermijnen, prijsvergelijking, aanpassen prijslijst ... Door de bestaande klantenportefeuille en jouw sterke prospectie skills zorg je voor klantenbinding en een optimale klantentevredenheid. Jij bent hun favoriete vertrouwenspersoon!
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...  Takenpakket   De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé administrative

GHISLENGHIEN

Vivaldis est à la recherche d'un Order Intake pour un des nos partenaires situé à Ghislenghien : Une journée type : Réceptionner les commandes clientsEncodage des commandes et vérifier les informationsVérification des fiches techniques liées aux commandesEncoder les commandes dans le planningPréparer les étiques des produitsTravailler en étroite collaboration avec l'équipe administrativeRépondre au téléphone et aux mails en français et néerlandais    
InterimVariousFull-timeTemporary

Boekhoudkundig bediende NL/FR

Tongeren, België

Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

22/09/25 vaca ingevuld!!! Boekhoudkundig bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant, actief in de autosector, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende om hun team te versterken.   Je takenpakket zal bestaan uit:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen Kas- en bankafschriften inboeken Controle van facturen en betalingen Boekhoudkundige administratie Algemene administratie 
FinanceCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

SINT-TRUIDEN

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een leverancier van laser-, plooi-, las- en lakwerk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten, zowel aan de balie als via telefoon en e-mail;Documenten klasseren en archiveren;Bestellingen plaatsen;Orders ingeven en bevestigingen uitsturen;Offertes opstellen en opvolgen.
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Bouw

Lanaken, België

Voor een bouwbedrijf in de regio Lanaken zijn we op zoek naar een administratief bediende Ben jij een administratieve duizendpoot met ervaring en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb je affiniteit met de bouwsector en ben je klaar om aan de slag te gaan in een dynamische omgeving? Lees dan zeker verder! Jouw verantwoordelijkheden: Administratieve ondersteuning: Je beheert en volgt werven op, maakt dossiers op en vraagt technische fiches aan.Boekhouding: Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de boekhouding en facturatie.Communicatie: Je staat in contact met verschillende partijen en volgt werfmeldingen op via Checkin@Work.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder automotive

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat? Bij onze klant in Hasselt krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt. Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.   Wat ga je doen?   Boekhouding en administratie Jij bent de rechterhand van de hoofdboekhouderJe verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan... HR-administratie Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieWerfdossiers aanmaken + aangifte RSZ + controle nieuwe klanten.. Allround ondersteuning Je helpt mee waar nodig bij telefonie, je bent het eerste aanspreekpunt!Je bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Hasselt, België

Voor een bedrijf binnen de automotive in Hasselt zijn we op zoek naar een junior accountant AR. Ben jij iemand die van aanpakken weet en graag in de boekhouding wil werken? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van facturenInboeken van kas-en bankafschriftenDebiteuren- en crediteurenbeheerKlaarzetten van betalingenNa verloop van tijd zal je takenpakket uitbreiden
FinanceCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in IT testing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als deeltijds administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en collega’s;Je coördineert onderhoud en herstellingen, en zorgt ervoor dat het kantoor tiptop in orde blijft;Je draagt bij aan een duidelijke en inspirerende interne communicatie in samenwerking met de communicatieafdeling;Je organiseert bedrijfsuitjes, after-work drinks en andere events;Je beheert de inkomende post en verzendt uitgaande pakketten;Je beheert de reserveringen van vergaderzalen.
OfficeOfficePart-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail. Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de bouwsector. Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboeken in OctopusKas- en bankafschriften verwerkenin OctopusFacturen opstellen Debiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersVerder zal je mee instaan voor het reilen en zeilen van het kantoor: benodigdheden ophalen bij leveranciers, de aankoop van kantoormateriaal zoals papier, koffie, schrijfgerei,...
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Student boekhoudkundig bediende

MAASMECHELEN

Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87. Volg jij een graduaat of bachelor in economische of boekhoudkundige richting? Solliciteer dan snel!   Voor onze klant in Maasmechelen zoeken wij een student die minimum een maand beschikbaar is om te werken tijdens de zomervakantie.   Jouw dag zal gevuld zijn met volgende taken:  Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften inboeken Algemene boekhoudkundige taken Leeggoed en retours verwerken in ExcelInkomende en uitgaande facturen klasseren
Technics EmployeesMaterialsFull-timeStudent job

Hulpboekhouder

Maasmechelen, België

Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.    Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.  Het takenpakket ziet er als volgt uit:  Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Boekhoudkundig bediende

Genk, België

Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat? Bij onze klant in Genk krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt. Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.   Wat ga je doen?   Boekhouding en administratie Je verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan... HR-administratie Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen.. Allround ondersteuning Je helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoopJe bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Herk-de-Stad

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

TIENEN

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende backoffice voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in totaalinterieur. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende backoffice bestaat uit: Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Bediende boekhouding

HOEGAARDEN

Voor een groothandel in consumentenelectronica uit Hoegaarden zijn we op zoek naar een medewerker voor de boekhouding. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:   Beheer van debiteuren en crediteuren, inclusief verwerking van inkomende en uitgaande facturenBoekhoudkundige verwerking van financiële documentenThesauriebeheer: opvolgen van betalingen en cashplanningVoorbereiden en indienen van fiscale aangiftesOndersteunen bij maandafsluitingen en financiële rapporteringActief meedenken over de optimalisatie van processen binnen het AP/AR-domein  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!