Voor onze klant een groeiend bedrijf, gespecialiseerd in interieurbeplanting zijn wij op zoek naar een gedreven Account Manager.
Functieomschrijving:
Als Accountmanager voor interieurbeplanting ben je verantwoordelijk voor het identificeren en benaderen van potentiële klanten, het onderhouden van bestaande klantrelaties en het bevorderen van de verkoop.Je zorgt voor de groei van de klantenportefeuille.
Verantwoordelijkheden:
Relatiebeheer: Bouw sterke relaties op met klanten, begrijp hun wensen en bied maatwerkoplossingen.Nieuwe klanten aantrekken: Identificeer potentiële klanten en marktkansen, voer marktonderzoeken uit en ontwikkel strategieën om nieuwe klanten aan te trekken.Verkoopproces: Beheer het volledige verkooptraject, van leadgeneratie en presentaties tot het opstellen van offertes en het voeren van contractonderhandelingen.Productexpertise: Verdiep je in interieurbeplanting en de bijbehorende potten, zodat je klanten goed kunt adviseren over plantensoorten en hun onderhoudseisen.Tevreden klanten: Zorg voor een uitmuntende klanttevredenheid door proactief te luisteren naar feedback van klanten en eventuele problemen aan te pakken.Doelstellingen behalen: Streef ernaar om zowel persoonlijke als teamverkoopdoelen te realiseren om de omzet en groei van het bedrijf te ondersteunen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Regionaal Commercieel Manager
Strombeek-Bever, Grimbergen, België
Als Regionaal Commercieel Manager ben je de sleutel tot commerciële groei in jouw regio. Je bouwt actief aan langdurige klantrelaties en combineert je ondernemersgeest met diepgaande kennis van de verzekeringsmarkt.
Functieomschrijving:
Je bent verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van je regio door middel van strategische acquisities en professioneel relatiebeheer.Je stelt commerciële plannen op, voert ze uit en stuurt bij waar nodig om de gestelde doelen te behalen.Je beheert en breidt een zakelijke klantenportefeuille uit, met een duidelijke focus op klantenbeheer in plaats van administratie.Je stuurt je teams aan, motiveert hen en begeleidt hen in hun professionele ontwikkeling.Je rapporteert belangrijke marktontwikkelingen en resultaten aan het management.Je opereert autonoom, met volop ruimte voor ondernemerschap en het uitdragen van jouw visie.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Deputy After-sales Manager
Brussel
Voor één van onze klanten, gevestigd in Schaarbeek en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Adjunct Aftersales Manager om het aftersales departement te versterken.
Jouw taken zullen bestaan uit:
Het organiseren en plannen van de activiteiten in het atelier volgens de werkbelastingHet opvolgen van garanties, facturen en betalingenHet analyseren van prestaties zoals productieve uren, rendabiliteit, efficiëntie en klantentevredenheidHet meewerken aan de commerciële ontwikkeling van de aftersalesdienst (concurrentieanalyse, marketingacties, prospectie)Het ondersteunen van de verkoopteams (nieuw en tweedehands) in samenwerking met andere afdelingenHet opvolgen van technische en commerciële dossiers bij problemen of klachten en zorgen voor gepaste oplossingenHet organiseren van het beheer van wisselstukken en uitrusting (ontvangst, voorraad, bestellingen)Het aansturen en begeleiden van de teams in het atelier, aan het onthaal en in de klantendienstHet deelnemen aan rekrutering en opleiding van medewerkers en het afstemmen van competenties op de evoluties in de sector
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Commerciële Medewerker/Assistent Filiaalmanager
Kampenhout
Voor een bedrijf in de bouwsector zijn we op zoek naar een Technisch commerciële medewerker.
Jouw takenpakket:
Je biedt ondersteuning aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan het onthaal Je helpt de klant verder en antwoordt op zijn vragenJe geeft technisch advies en denkt mee om onze klanten zo goed mogelijk te bedienenJe maakt offertes op en zorgt voor een correcte orderverwerkingJe volgt bestellingen op en maakt facturen aanJe helpt collega’s van het magazijn graag, indien nodig
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Project Manager Immo
KORTENBERG
Voor een wereldwijde mobiliteitsspeler zijn we op zoek naar een Real Estate & Facilities Project Manager.
Als project manager zorg jij voor het beheer en de opvolging van bouw , renovatie en herontwikkelingsprojecten.
Je bewaakt kwaliteit, budget en planning, en werkt mee aan veilige, duurzame en toekomstgerichte sites. Je bent de spil tussen interne teams, architecten, aannemers en leveranciers, en draagt zo bij aan de energie-efficiëntie en de betrouwbaarheid van onze infrastructuur.
Leiden en coördineren van bouw-, renovatie- en herontwikkelingsprojecten van begin tot einde.Opstellen van duidelijke technische en functionele specificaties.Nauwgezet opvolgen van administratie, contracten en budgetten.Waken over kwaliteit en naleving van veiligheids-, milieu- en stedenbouwkundige regels.Begeleiden van architecten, studiebureaus en aannemers tijdens de uitvoering.Voorstellen en implementeren van duurzame oplossingen en energieverbeteringen.Beheren van onderhoud en facilitaire diensten op bestaande sites.Opvolgen van huur-, verzekerings- en servicecontracten.Samenwerken met interne teams en helder rapporteren aan het management.Je zorgt dat alles vlot, binnen budget en volgens de regels verloopt.Daarnaast beheer je onze bestaande sites, van onderhoud tot facilitaire diensten, en werk je mee aan duurzame oplossingen die onze infrastructuur klaarstomen voor de toekomst
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant Branch Manager
Hybride
Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!
Je werkt niet in één, maar in verschillende filialen in de regio, afhankelijk van de noden: Diegem, Eppegem-Zemst, Halle, Ninove, Strombeek, Tubize, Vilvoorde, Zellik.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en helpt hen professioneel en vlot bij het maken van afspraken, voor service en verkoop van banden.Je maakt prijsoffertes, bespreekt die met de klant, je doet correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor de administratieve afhandeling in het centraal systeem.Je rapporteert aan de Region Manager en Branch Managers. Je bent hun rechterhand voor de organisatie van de filialen en neemt verantwoordelijkheden over bij eventuele afwezigheden.Elke klant weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Manager Automotive
MECHELEN
Ben jij een geboren leider met een passie voor de automotive sector en klanttevredenheid? Voor een van onze toonaangevende klanten in Mechelen zijn wij op zoek naar een Service Manager om het aftersales team van personenwagens aan te sturen en naar een hoger niveau te tillen. Als jij klaar bent om mensen, processen en resultaten te stroomlijnen, dan is dit jouw kans!
Jouw verantwoordelijkheden:
Je bent het gezicht van de afdeling naverkoop en leidt het team (bestaande uit service advisors, claimists/facturisten en werkplaatsverantwoordelijken) naar succes.Je coacht en motiveert je team en zorgt voor een uitstekende teamspirit door zelf het goede voorbeeld te geven.Je ontwikkelt en implementeert actieplannen om de klantenbeleving, medewerkerstevredenheid en bedrijfsresultaten te verbeteren.Je bent de spilfiguur die zorgt voor een soepele en transparante communicatie tussen het management en je team.Je waakt over de bezetting van je team en springt bij waar nodig.Je zorgt ervoor dat de bedrijfscultuur, missie en waarden in jouw team volop worden uitgedragen.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Als geen ander weten wij dat comfort EN stijl heel belangrijk zijn voor onze doelgroep van 55+. Onze klant vindt bij ons een uitgebreid gamma aan prêt-à-porter, schoenen en lingerie.
Passie voor de klant is onze belangrijkste waarde. In onze 58 winkels zorgen we voor een uitmuntende service, van onthaal tot paskamer, begeleiden we de klant doorheen ons productaanbod. Om onze ambities te kunnen waarmaken, zoeken we een even ambitieuze Shop Manager die samen met ons vooruit wil gaan voor ons filiaal in Mechelen.
Functieomschrijving:
Je vormt samen met je verkoopteam het hart van de winkel en bent verantwoordelijk voor zowel kwalitatieve als kwantitatieve indicatoren.Je verzorgt 1 op 1 verkoop en biedt persoonlijk advies aan klanten, waarbij je hen helpt met het aan- en uitkleden en het aan- en uittrekken van schoenen indien nodig.Je gaat vakkundig om met targets en helpt de klanten bij het kiezen van de juiste producten.Je coördineert de dagelijkse werking en organisatie van de winkel, inclusief het opmaken van planningen en het aansturen van het team, waarbij 90% van je takenpakket bestaat uit verkoop.Als ambassadeur van het merk promoot je de stijl en de producten van ons merk en vertegenwoordig je onze kernwaarden: klantvriendelijkheid en respect.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Account Manager
Boortmeerbeek
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb jij ijzersterke commerciële vaardigheden? Ben jij geboeid door interieur en bouw?
Lees dan zeker verder!
Voor onze klant in Boortmeerbeek zijn we op zoek naar een Junior Account Manager.
Jouw takenpakket zal er zo uitzien:
Klantenrelaties opbouwen en onderhouden.Op prospectie om nieuwe klanten aan te trekken.Offertes aanmaken en opvolgen.Adviseren van klanten over het aanbod en trends in de markt.Analyseren van data en op basis hiervan strategieën ontwikkelen.Zorgen voor een vlotte communicatie en nauwe samenwerking met de interne teams.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Magazijnverantwoordelijke Warehouse Manager
Zellik, Asse, België
Onze opdrachtgever in Zellik (1731), actief in de transport- en voedingssector, zoekt een Warehousemanager met een gecombineerde focus op administratie én operationeel vloerbeheer.
Jouw verantwoordelijkheden:
1. Werkplanning & Taakverdeling
Als planner ben jij de spil in de dagelijkse organisatie van het werk. Je zorgt ervoor dat alle medewerkers weten wat er van hen verwacht wordt en dat bestellingen tijdig en rendabel verwerkt worden.
Analyseren van beschikbare middelen (personeel, materiaal, orders)Opstellen en optimaliseren van de dagelijkse en wekelijkse werkplanningVerdelen van taken over de verschillende teamsCommuniceren van de planning en taakverdeling naar teamleiders en medewerkersAfstemmen met interimkantoren over de inzet van uitzendkrachten
2. Transportplanning
Je zorgt ervoor dat alle bestellingen op tijd en in optimale omstandigheden bij de klant worden geleverd.
Opstellen van een efficiënte transportplanningCoördineren met diverse transportfirma’sWaken over tijdigheid, efficiëntie en kostenbeheersing van het transportControleren van temperatuurregistraties bij het ladenSteekproefsgewijs opvolgen van temperatuurgegevens tijdens transport
3. Voorraadbeheer Leeggoed
Je staat in voor een vlot en correct beheer van het leeggoed, zowel administratief als fysiek.
Beheren en bijhouden van de voorraad leeggoedTijdig aanvullen van de voorraad waar nodigToezien op correcte en regelmatige reiniging van boxenDoorgeven van nieuwe stocklocaties aan orderpickers, VAL-ploeg en goederenontvangst
4. Verlofplanning
Je plant de verloven van medewerkers op een gestructureerde manier, zodat de continuïteit van de dienstverlening gegarandeerd blijft.
Opstellen van een overzichtelijke verlofplanningZorgen voor een goede personeelsbezetting tijdens vakantieperiodesVerwerken en opvolgen van verlofaanvragen
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Contract Manager
Saint-Gilles
Voor één van onze internationale klanten actief in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een Contract Manager gespecialiseerd in elektrotechniek, industriële techniek, klimaattechniek en energietechniek.
Hieronder vind je een overzicht van de taken die je zal uitvoeren:
Je stelt methodes en tools op om de contractuele uitvoering van projecten te volgen en te optimaliseren.Je maakt je vertrouwd met administratieve en technische contractdocumenten (zoals CCAP, verbintenisakten, CCTP, lastenboeken, planningen, enz.).Je organiseert regelmatige opvolgvergaderingen met de operationele teams over de contractuele status van het project.Je identificeert onduidelijkheden in contracten, evenals risico’s en opportuniteiten.Je controleert de naleving van het contract en volgt de contractuele mijlpalen op (termijnen, betalingen, extra werken, enz.).Bij afwijkingen tussen contract en uitvoering ondersteun je de teams in het zoeken naar oplossingen en stel je relevante contractuele documenten op (zoals opmerkingen bij werfverslagen of formele brieven).Je stelt indien nodig schadeclaims op in samenwerking met de operationele teams en de juridische dienst.Je ondersteunt bij onderhandelingen met klanten en leveranciers.Je bewaakt het algemene contractuele kader van de projecten en zorgt voor optimale naleving ervan.
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant Store Manager
BRUSSEL
Voor een van onze klanten in Brussel zoeken wij een Assistant Store Manager
Jouw functie:
Je ondersteunt de Store Manager bij het dagelijks beheer van de winkel en zorgt mee voor een vlotte organisatie en een optimale klantenervaring.Je bent een echte rechterhand die zowel operationeel aanwezig is op de werkvloer als organisatorisch sterk is achter de schermen.
Je taken omvatten:
Actieve ondersteuning van de Store Manager bij de dagelijkse werking van de winkel.Aansturen, coachen en motiveren van de teams (afdelingen, kassa, herbevoorrading, veiligheid…).Plannen van werkroosters en opvolgen van klantstromen en veiligheidsregels.Toepassen en opvolgen van operationele procedures en kwaliteitsnormen.Beheren van commerciële acties, promoties en prestatie-indicatoren (KPI’s).Zorgen voor efficiënt voorraadbeheer, productpresentatie en herbevoorrading.Actieve deelname aan de verkoop en optimalisatie van de omzet.Garanderen van een uitstekende klantenservice en opvolging van klachten.Meewerken aan de ontwikkeling van interne processen en de teamwerking verbeteren.Bij afwezigheid van de Store Manager neem je tijdelijk zijn/haar verantwoordelijkheden over.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Filiaalmanager NL/FR supermarkt
BRUSSEL
Voor een supermarkt in Anderlecht zijn we op zoek naar een filiaalverantwoordelijke! Interesse? Lees verder!
Functievereisten:
• Begeleiding en ontwikkeling van teams ( afdelingsmanagers, kassamedewerkers, bevoorrading, beveiliging, enz.)
• Roosters plannen, toezicht op klantstromen en veiligheid
• Implementeren van operationele procedures en kwaliteitsnormen
• Commerciële gestion et winkelstromen
• Sales, marges en operationele rapportage volgen
• Voorraadbeheer, herbevoorrading en presentatie van producten
• promoties aansturen en sleutelpijlers volgen (KPI’s: omzet, gemiddelde bestelling, omloopsnelheid voorraad)
• Klantenservice en klantervaring
• Zorgen voor een uitstekende klantenservice, aĬandeling van klachten en loyaliteitsopbouw
• Bewaken van klanttevredenheid en optimalisatie van het klanttraject
• Samenwerking met het hoofdkantoor van Delhaize, externe leveranciers en andere winkels van de groep op het gebied van inkoop, logistiek en transversale initiatieven.
Kwaliteit en naleving:
• Naleving van hygiëne- en veiligheidsnormen en regelgeving (AFSCA, bio, certificeringen indien van toepassing)
• Opzetten en opvolgen van kwaliteitsprocedures, interne audits en actieplannen
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Fleet Account manager
Asse
Functieomschrijving
Beheer en consolidatie van bestaande contracten.Actieve prospectie van regionale B2B-klanten om nieuwe kansen te creëren.Zelfstandig plannen van je agenda en regelmatig onderweg voor klantenbezoeken.Prioriteit geven aan klanttevredenheid door deskundig advies en passende oplossingen.Ontwikkelen van strategieën voor marktuitbreiding.Deelname aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend.Rapporteren aan de manager over prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technische productmanager
BUGGENHOUT
Voor ons bedrijf te Buggenhout zijn wij op zoek naar een Technische Productmanager, een chemisch talent met passie voor productieprocessen en innovatie dat een sleutelrol wil spelen in een groeibedrijf dat industriële spools, leidingsystemen en metaalconstructies op maat produceert. Met jarenlange ervaring in lassen, fitten en prefabricage bedienen we klanten in sectoren zoals chemie, petrochemie en voedingsmiddelenindustrie. Kwaliteit, veiligheid en vakmanschap staan centraal in alles wat we doen.
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Technische bijstand verlenen en klantvragen/orders technisch opvolgenPlannen en organiseren van productieprocessen met oog op deadlines en kwaliteitMee zorg dragen voor preventief en correctief onderhoud van machines en installatiesCoördineren van werkzaamheden en toezicht houden op productieprocessen in de fabriekImplementeren van technische verbeteringen en optimalisaties in het aankoop- en productieproces
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Fleet Account Manager
Leuven
Als Fleet Account Manager ben je verantwoordelijk voor de versteviging van bestaande contracten en de actieve prospectie van regionale B2B-klanten.
Je werkt autonoom en bepaalt grotendeels zelf je agenda, waardoor je flexibel en vaak onderweg bent.Klantentevredenheid staat voorop; je biedt deskundig advies en passende oplossingen voor de behoeften van je klanten, waardoor je de toegevoegde waarde van onze organisatie keer op keer tastbaar maakt.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het vernieuwen van Service Level Agreements (SLA’s) en het ontwikkelen van strategieën om nieuwe markten te veroveren.Regelmatig neem je deel aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend, en je rapporteert aan je manager over je prospectie- en verkoopresultaten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Shopmanager
Aartselaar, België
Als Shopmanager sta je in voor het reilen en zeilen van de Telecomwinkel:
Onder jouw verantwoordelijkheid valt de dagdagelijkse taakverdeling en praktische zaken van de winkel zoals ervoor zorgen dat de winkel er piekpijn uit ziet en het assortiment up-to-date is.Elk lid van het verkoopsteam weet dat, indien ze vragen hebben over diensten, acties of promoties van Telenet, BASE, Eneco, Apple, HP, robots,… jij steeds het antwoord kent.Er verlaat geen enkele klant de winkel zonder dat hij/zij uitstekend werd geholpen door jouw team of jezelf.Toch een minder tevreden klant? Je blijft rustig en vriendelijk en zorgt dat het niet tot een escalatie komt.Je verzorgt de vakantie- en werkplanning van je team op een efficiëntie manier en bespreekt dit met HR.Je start ’s ochtends de winkel zelfstandig op en/of sluit deze zelfstandig af op het einde van de dag.Je stuurt samen met de bedrijfsleider een team aan en zorgt voor een vlotte werkverdeling.Je begeleidt en motiveert het verkoopsteam en leidt nieuwe medewerkers mee op samen met onze Coach. Van elke verkoop gaat je bloed harder stromen.Je werkt actief mee in de winkel en bent het aanspreekpunt voor klanten en medewerkers.Je kan commerciële en financiële doelstellingen behalen.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch accountmanager
LIER
Vivaldis Office is op zoek naar een technisch accountmanager.
Sector: betonLocatie: Wallonië en Brussel
Jouw taken!
Technisch-commercieel advies bieden aan de klantenHet aanspreekpunt zijn voor diverse commerciële vragenProjecten ontwerpen, bestuderen en opvolgenOnderhouden van bestaande klantencontacten en relatiesUitbreiden van de klantenportefeuille door het prospecteren van potentiële nieuwe klantenOnderhandelen met verschillende partijen, zoals inkopers, aannemers, architecten en ingenieursZorgdragen voor het welzijn en de veiligheid van de medewerkersBewust zijn van milieuaspectenWerken volgens het Plan-Do-Check-Adjust (PDCA)Contacten onderhouden met:
KlantenProjectingenieursTekenbureau medewerkersProductieBoekhouding...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technical accountmanager Int. contacten + reizen (Kennis NED/ENG/DUI)
Lier, België
Vivaldis Office zoekt een Technical accountmanager Int. contacten + reizen (Kennis NED/ENG/DUI)
Waar moet je zijn? Lier
Specialisatie: metaal, allerhande slangen ,...
Taken
Klanten (zijn vnl. ingenieurs) adviseren welke buizen er gebruikt kunnen worden / info verschaffen over het assortiment Advies en technische ondersteuning bieden (klantenbezoeken internationaal en nationaal)Info over levertijden en beschikbare voorraden verlenenCommerciële proces afhandelen van A tot Z (Landen zoals Duitsland, Oostenrijk, ...)Als technical accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van leads, nieuwe prospecten: zoeken is jouw prioriteit, maar daarnaast is een goede relatie met de bestaande klantenportefeuille belangrijkBuiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon van de klanten Je bouwt vertrouwensrelaties op met zowel bestaande als nieuwe klanten door de verkoop van technische productenMarktanalyse + Oplossing op maat biedenKortom je volgt de nieuwste evoluties en technieken op de markt op de hielenNauw contact met aankoop , inside sales, ...In verscheidene talen mensen te woord staan (VNL. Ned/Eng/Dui, frans is een +)Opleiding volgen om het assortiment te leren kennen (praktisch+theoretisch)
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer relations- supply chain- rechterhand general manager
lier
Vivaldis Office zoekt ....... Customer relations- supply chain- rechterhand general manager
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Techniek, leidingsystemen, verkoop/inkoop
Takenpakket
= Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de general managerJe coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Voorraadmanagement + garanderen optimale klantenserviceBorging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoon + logistieke partnersCustomer relationsJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren + meedenken aan verbeteringInternationale sfeer + nauw contact met andere landen voor inkoop/ verkoop VB. Azië
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.