Jobs

Jobs

14 Jobs found

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR coördinator | Evergem

ROESELARE

Voor onze klant te Evergem zijn we opzoek naar een HR coördinator. Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?  Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

HR Manager

BIZET

Voor een bedrijf in de regio van Ploegsteert zijn we op zoek naar een HR Officer;   Opmaken en publiceren van aantrekkelijke vacatureteksten.Actief sourcen van kandidaten via jobboards, sociale media en netwerken.Voeren van screeningsgesprekken en coördineren van interviews met de betrokken afdelingen.Uitbouwen van samenwerkingen met scholen, interimkantoren en andere partners.Meewerken aan employer branding en rekruteringscampagnes.Up-to-date houden van het rekruteringsdashboard en rapporteren van resultaten.  
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hr Business Partner

WORTEGEM-PETEGEM

Voor onze klant, gespecialiseerd in voeding, zijn we op zoek naar een HR Business Partner:   Je bent business partner voor de bediendenJe collega is business partner voor de arbeidersJullie werken nauw samen en zijn elkaars back-upJe bent verantwoordelijk voor het werven, selecteren en onboarden van kandidatenJe bent het aanspreekpunt voor medewerkers voor HR advies en ondersteuningJe werkt mee aan HR projecten (opleidingen, fleet vernieuwing, rapportering...)Je werkt uit de site in Wortegem of Oostende, en bent bereid je minstens 1 dag per week naar de andere site te begeven
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Business Partner

WORTEGEM-PETEGEM

Ben jij een gedreven HR professional met een passie voor people management en juridische HR-processen? We zoeken een operationele HR Business Partner om ons HR-team te versterken en mee te bouwen aan de toekomst van onze organisatie. Als HR Business Partner ben je de centrale schakel en business partner voor onze bedienden. Je werkt nauw samen met je collega die verantwoordelijk is voor de arbeiders en jullie fungeren als elkaars back-up. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend:   Juridische HR-dossiers: Je behandelt arbeidscontracten, ontslagprocedures en volgt de sociale wetgeving op de voet.HR Budgetbeheer: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, beheren en opvolgen van het HR-budget, inclusief rapportage en forecasting.HR Projecten: Je werkt actief mee aan diverse HR-projecten, zoals opleidingsprogramma's, wagenpark vernieuwing en geavanceerde HR-rapportering.Werving & Selectie: Je beheert het volledige wervings-, selectie- en onboarding proces van nieuwe talenten.Eerste Aanspreekpunt: Je bent het vertrouwde gezicht en aanspreekpunt voor medewerkers voor al hun HR-gerelateerde vragen en ondersteuning.Locatie: Je werkt vanuit één van onze sites in de regio Oost-Vlaanderen/West-Vlaanderen en bent bereid om minstens één dag per week naar de andere site te reizen.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Finance en HR manager met bedrijfswagen

DILSEN-STOKKEM

Ben jij de financieel analytisch ingesteld? Heb je interesse om HR taken op je te nemen? Heb je affiniteit of interesse in interieur?   Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!   Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.   Als Finance & HR manager zal je instaan voor:   Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker | Evergem

Evergem

Voor onze nationale klant met vestiging te Evergem zijn we op zoek naar een HR medewerker.   Ben jij zo iemand die energie krijgt van mensen verbinden met de juiste job? En dan vooral mensen met gouden handen, vakmannen en -vrouwen die het verschil maken in industrie en bouw?    Jij weet als geen ander waar je technische talenten vindt én hoe je hen enthousiasmeert voor een nieuwe uitdaging. (80% van je tijd).Je ondersteunt het team administratief en beantwoordt inkomende telefoons (20%).
OfficeServicesFull-timeFixed contract

HR Medewerker

ZAVENTEM

Voor een bedrijf uit Zaventem, gespecialiseerd in de groothandel en assemblage van slangen voor industriële toepassingen zijn we op zoek naar een HR medewerker / administratief bediende. Wat ga je doen ? Fungeren als aanspreekpunt voor het intern personeelKlantenservicePersoneelsadministratie zoals loonverwerking, opstellen van arbeidsovereenkomsten, opvolgen ziekte,...Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers en leidinggevendenOndersteunen bij beoordelings- en ontwikkelingsgesprekkenMeedenken over verbetering van HR-processenOndersteunen bij interne communicatie en organisatie van personeelsactiviteitenToezicht houden op productiviteit van medewerkers en interne processen verbeteren....  
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker

Maasmechelen, België

Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker   Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties. 
OfficeTextilePart-timeFixed contract

HR Generalist Adegem

Evergem, België

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Adegem (Maldegem) zijn we op zoek een HR Generalist! Ben jij een communicatieve en loyale professional met een sterke gedrevenheid voor HR? Wil je bijdragen aan de groei van een dynamische organisatie? Dan ben jij de HR Generalist die we zoeken!   Als HR Generalist ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en fungeert als de brug tussen de directie en de medewerkers. Op termijn krijg je de kans om door te groeien naar een rol met meer verantwoordelijkheden binnen de HR Afdeling.   Je takenpakket als HR Generalist: Beheren van de personeelsadministratie, inclusief de loonverwerking, de registratie van vakantiedagen en het opmaken van de arbeidscontracten.Ondersteunen bij de organisatie en uitvoering van de interne en externe opleidingen.Actief deelnemen aan jobbeurzen en wervingsactiviteiten om nieuw talent aan te trekken, waarbij je vertegenwoordigt als geen ander. Daarnaast voer je sollicitatiegesprekken om de juiste kandidaten te selecteren die aansluiten bij de behoeften en cultuur van het bedrijf.Aanspreekpunt zijn voor medewerkers omtrent HR-gerelateerde vragen.Adviseren van directie en medewerkers om een positieve werkomgeving te waarborgen.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeServicesFull-timeFixed contract

HR Officer - HRBP (Bachelor + eerste ervaring!)

Dessel

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een rechterhand van de HR Manager. Als HR Officer / HR BP zal je meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, ondersteuning loonsadmin, talentmanagement, HR projecten)   Rekrutering en selectie: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenIn mindere mate loonadministratie: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat zowel voor arbeiders als bedienden. Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Opleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen zoals heftruck, , certificaten, medische keuringen, Code 95... Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR medewerker

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een HR medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit: Je ondersteunt bij de verwerking van de maandelijkse loonadministratie, in samenwerking met het sociaal secretariaat;Je helpt bij de administratieve opvolging van personeelsdossiers, van indiensttreding tot uitdiensttreding;Je beantwoordt HR-gerelateerde vragen van collega’s via telefoon en e-mail;Je assisteert bij het opstellen van rapporten en het opvolgen van HR KPI’s;Je denkt actief mee over verbeteringen in HR- en payrollprocessen;Je werkt mee aan diverse HR-projecten samen met de HR Manager en de HR Support Coördinator;Je krijgt begeleiding van ervaren collega’s en een grondige interne opleiding zodat je geleidelijk aan kan doorgroeien in je functie.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

HR Officer

Dilsen-Stokkem, België

Voor onze klant, gelegen te Dilsen-Stokkem en gespecialiseerd de productie van voeding, zijn we op zoek naar een HR Officer.    Takenpakket   Instroom Ondersteuning rekruteringsproces Organiseren van evenementen in het kader van naamsbekendheid en aantrekken van kandidaten. Verantwoordelijk voor onthaal van nieuwe medewerkers Verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van interimmers, de opmaak en opvolging van contracten. Personeel- en salarisadministratie Beheer en up-to-date houden van personeelsdossiers.Opvolgen van afwezigheden, vakantieplanning en ziekteverzuim via rapportages.Verwerken en controleren van de maandelijkse lonen.Beheer van loon- en arbeidsvoorwaarden volgens de geldende wetgeving en bedrijfsrichtlijnen.Opvolging van sociale wetgeving en de verwerking hiervan Doorstroom Organiseren, registreren en opvolgen van trainingen, opleidingscertificaten en -attesten. Ondersteunen bij de aanvraag van opleidingssubsidies.Opvolgen van verplichte trainingen. Uitstroom Ondersteunen bij het opmaken en verwerken van ontslagdocumenten, zoals ontslagbrieven, C4-formulieren en andere wettelijke documenten.Coördineren van de terugname van bedrijfseigendommen (badge, laptop, werkkledij, etc.).Opstellen van rapportages over verloop en retentie binnen de organisatie.Meewerken aan initiatieven omtrent employer branding.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

HR Officer (Bachelor + eerste ervaring, COMBO soft/hard HR)

Ravels

Samen met onze klant zijn we op zoek naar een HR Officer / HR advisor. Je zal meewerken en ondersteunen op verschillende takken binnen HR. (Rekrutering, Admin, talentmanagement, HR projecten)   Rekrutering en selectie in een team van 2 andere collega's: Het opstellen van vacatures, het voeren van eerste sollicitatiegesprekken en het begeleiden van nieuwe medewerkers + onderhouden contacten met huidige collega's alsook eerste aanspreekpunt uitzendkantorenLoonsadministratie: Opmaken contracten/arbeidsovereenkomsten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte, beheer bonussen en extralegale voordelen + verzekeringen...Beheer wagenpark van A-Z + backup voor payrollOpleidingen/ L&D: Plannen, organiseren en opvolgen van interne en externe opleidingen + Meewerken aan onboarding nieuwe medewerkers/integratie + eventuele stappen die collega's kunnen zetten in hun loopbaan, opmaak opleidingsplannen, employer brandingOpzetten HR rapportages en advies managementJe werkt mee aan verschillende HR projecten. (VB. jaarlijkse evaluatieprocessen)
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.

Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!