Jobs

Jobs

187 Jobs found

Sales adviseur BATIBOUW 2026

Brussel

Voor onze klant, een tegelbedrijf, zijn wij op zoek naar BATIBOUW 2026 - verkopers/vendeurs   Verkopen door middel van je passie voor ontwerp en design Geen offertes opstellen of een lang sales proces, je weet mensen ter plekke te overtuigen met een eenvoudige sales strategieDe keuzes begeleiden van evengoed particuliere als professionele klantenBegeleiden van opbouw beursstandenErvaren verkopers binnen de interieursector(technische) tekeningen, werfschetsen en mallen maken
InterimConstructionFull-timeTemporary

Sales Advisor

Zaventem

  Functieomschrijving: Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Customer Service Medewerker

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Telesales Medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van potentiële klanten en het bieden van uitstekende klantenservice. Je takenpakket omvat onder andere:   Klanten behelpen zowel telefonisch als via mail.Identificeren van de behoeften van klanten en oplossingen op maat aanbiedenBeantwoorden van vragen van klanten over producten, prijzen en beschikbaarheidOpvolgen van leads en offertesBijdragen aan de algemene klanttevredenheid en het behalen van verkoopdoelstellingenOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur. Jouw Rol: Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.  
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer service medewerker

Zaventem, België

Jouw takenpakket: Beantwoorden van inkomende telefoons en professioneel reageren op vragen van klanten.Verwerken van bestellingen en leveringen, met oog voor klanttevredenheid.Invoeren van gegevens en zorgen voor een correcte facturatie van transacties.Nieuwe dossiers beheren en klantinformatie up-to-date houden in ons systeem.Klanten helpen bij technische problemen door een diagnose van hun probleem te stellen.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Zaventem

  Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Sales advisor.   Functieomschrijving Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in onze showroom bij hun zoektocht naar een nieuwe of tweedehands wagen.Je geeft gedetailleerde uitleg over onze verschillende modellen en opties.Je zorgt voor een grondige opvolging van het volledige verkoopproces om een langdurige klantrelatie te garanderen.Je bent proactief in het ontdekken van nieuwe commerciële opportuniteiten door middel van prospectie.Je regelt alle administratie rondom de verkoop, zoals verzekerings- en betalingsdocumenten.Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.Je bent beschikbaar voor zaterdagwerk.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales Representative

ZAVENTEM

Functieomschrijving   Klant- en collega communicatie: Proactief ondersteunen van klanten via telefoon en e-mail. Goede communicatie met collega's van diverse afdelingen (administratie, logistiek, verkoop, financiën en marketing) is essentieel.Administratieve taken: Nauwkeurig opmaken van offertes en bestellingen verwerken in het D365 systeem. Beheren van klantgegevens.Ondersteuning: Bieden van administratieve en technische ondersteuning aan het Salesteam. Technische vragen van klanten kunnen vertalen naar de juiste producten.Logistiek en nazorg: Contact onderhouden met productie-eenheden in Europa over levertermijnen en technische ondersteuning. Klachten registeren, opvolgen en passende oplossingen bieden.Flexibiliteit: Naast deze basistaken kunnen er nieuwe uitdagingen of projecten aan je takenpakket worden toegevoegd.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Functieomschrijving:Besteldienst B2B, B2C en ondersteuning leden (hoofdtaak) Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt. Overige taken (sporadisch) Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).  
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Medewerker

Meise

Als Customer Care Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van vragen en klachten met betrekking tot onze dienstverlening. In deze rol kun je rekenen op een gevarieerde werkdag waarin je de volgende taken uitvoert: Behandelen van inkomende telefoons en e-mails van klanten.Verstrekken van technische uitleg over onze industriële gassen en producten.Uitvoeren van wijzigingen in bestellingen op verzoek van klanten.Afhandelen van klachten op een professionele en klantgerichte manier.Scannen van contracten, huurcontracten en andere klantendocumenten.Invoeren en updaten van klantengegevens in ons systeem.
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een garage in Vilvoorde zijn wij op zoek naar DE autoverkoper die auto's verkoopt met hart en ziel. Je zal instaan voor  onder andere volgende taken.: Onthalen van bezoekers in de toonzaal.Analyseren en luisteren naar de behoeftes van de klant.Organiseren van proefritten. Opmaken en opvolgen van offertes.Opvolgen van de verkoopadministratie.Verkopen van de wagens.Zorgen voor mooie uitstraling van de showroom. Met je stralende glimlach verwelkom je elke bezoeker in de showroom, dankzij  je vlotte babbel, geef je de nodige info en analyseer je de noden en behoeftes van de klanten.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Care Medewerker

VILVOORDE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service. Jouw activiteiten: Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

VILVOORDE

Voor onze klant gelegen in Vilvoorde zijn we op zoek naar een customer care agent. Als customer care agent ben je bij één van de spilfiguren in het serviceproces van jouw klanten. Je vormt het aanspreekpunt voor onze klanten en hun bestuurders en staat in voor de volledige behandeling van hun vloot aan bedrijfswagens.   Jouw activiteiten:   Aanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail telefoon en online toolBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere agentsZorgen voor een correcte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van wagensAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up to date houden voor rapportering aan klant en facturatie. Ongoing rapporteren is noodzakelijkWerkopdrachten uitschrijven & doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe werkt hierbij in team en staat open voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingenJe rapporteert aan je team manager en lost samen met deze collega moeilijke vragen of problemen op. Je zoekt actief mee naar oplossingen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Sint-pieters-Leeuw

Voor een van onze klanten, gelegen in Sint-Pieters-Leeuw, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Ben jij iemand die energie haalt uit klantcontact, graag meedenkt met de klant en het leuk vindt om bestellingen van A tot Z op te volgen? Dan is deze functie iets voor jou! Je komt terecht bij een toonaangevende leverancier van dak- en gevelmaterialen, actief in België en Nederland. Je speelt een centrale rol in het verkoopproces en draagt rechtstreeks bij aan de klanttevredenheid. Wat houdt de functie in? In deze gevarieerde binnendienstfunctie ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt van bestelling tot levering, met oog voor detail en klantgerichte service.Concreet zal je onder andere instaan voor:Het begeleiden en verwerken van bestellingen via mail, telefoon of aan het loket.Het beantwoorden van vragen van klanten en het geven van gepast advies na een inwerkperiode.Het onderhouden van een goede relatie met klanten door een vriendelijke en professionele service.Het opvolgen van dossiers en zorgen voor een correcte administratieve afhandeling.Het bijdragen aan een positieve werksfeer binnen het team.Beschikbaarheid om 1 zaterdagvoormiddag op 2 te werken.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker Taken: Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende   Taken: • Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat • Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen • Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en aanmaken van service interventies • Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers tijdens alle fasen van een interventie. • Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service interventies en onderdelen voor technici en klanten. • Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden. • Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service techniekers • Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales Representative

MERCHTEM

Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten. Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.   Taken: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor. Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier: Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Mechelen

Ben je administratief en communicatief sterk in NL en FR? Hou je van een echte uitdaging en ben jij een krak in problem solving? Dan hebben wij goed nieuws voor jou! Voor een internationaal bedrijf in volle groei dat actief is in de voedingssector, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die administratieve, commerciële en probleem oplossende skills wil inzetten in ons backoffice team. Wat ga je doen? Dagelijkse orderverwerking: Je zorgt ervoor dat bestellingen correct en tijdig worden verwerkt.Klantencontact: Je bent het aanspreekpunt voor klanten in Centraal Europa omtrent logistiek, bestellingen, promoties en algemene vragen.Logistieke partners: Je onderhoudt contact met logistieke partners en volgt leveringen nauwgezet op.Administratieve opvolging: Je behandelt afwijkingen m.b.t. leveringen en facturatie en stelt benodigde creditnota's op.Telefonisch contact: Je hebt veel telefonisch contact met diverse diensten, neemt oproepen aan en belt actief uit. Klantrelaties zijn voor ons zeer belangrijk.Documentbeheer: Je zorgt ervoor dat alle documenten efficiënt worden geklasseerd en gemakkelijk terug te vinden zijn.Transport en logistiek: Je voert alle nodige administratieve taken uit die bij transport en logistiek komen kijken.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!