Voor één van onze klanten, gevestigd in Drogenbos en actief in de automobielsector, zijn we op zoek naar een Sales Advisor die gemotiveerd is en resultaatgericht werkt.
Jouw taken:
Beheren en uitbreiden van een bestaande klantenportefeuilleActief nieuwe klanten prospecteren en verkoopkansen benuttenKlanten ontvangen, adviseren en begeleiden in de showroomVoertuigen, accessoires en financiële producten voorstellen en verkopenOffertes opstellen, voorwaarden onderhandelen en verkoopdossiers afrondenHet volledige administratieve verkoopproces opvolgen en zorgen voor klanttevredenheidDeelnemen aan opleidingen om je commerciële en technische vaardigheden verder te ontwikkelen
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales adviseur doe-het-zelf zaak
Anderlecht
Een goede verkoopsadviseur draagt bij aan de klanttevredenheid en de ontwikkeling van de verkoop door te zorgen voor de voorraad, netheid, reinheid en aantrekkelijkheid van de afdeling en adviseert klanten om een kwalitatieve en prettige service te bieden en de verkoop te stimuleren.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Commercieel Bediende
GROOT-BIJGAARDEN
Voor onze organisatie die gespecialiseerd is in HVAC-oplossingen, koeltechniek en elektrotechnische componenten, zijn wij op zoek naar een enthousiaste filiaalmedewerker ter versterking van ons Service Center in Groot-Bijgaarden.
Jouw Verantwoordelijkheden: Gezicht, Adviseur en Coördinator
Als Filiaalmedewerker ben je de spilfiguur tussen het magazijn, de producten en de klant. Je zorgt voor een vlekkeloos proces van A tot Z.
Klantontvangst en Advies: Je bent het gezicht van het Service Center. Je heet klanten welkom, stelt hun wensen vast en levert een snelle en kwalitatieve oplossing en service.Technisch Informatie: Je verleent advies en informatie met betrekking tot onze producten en diensten (vanuit je technische kennis).Orderbeheer (A-Z): Je volgt het volledige orderproces nauwkeurig op: van offerte tot levering en correcte facturatie.Magazijn & Logistiek: Je ontvangt leveringen, zet ze correct weg in het magazijn en volgt de voorraad op (inclusief registratie in het systeem).Orde en Netheid: Je bent verantwoordelijk voor een ordelijk en proper magazijn, wat bijdraagt aan een veilige en efficiënte werkomgeving.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Coordinator Inside Sales & Technical Services
ASSE
Wij zijn gespecialiseerd in allerhande test- en meetoplossingen. Voor onze vestiging te Zellik zijn wij op zoek naar Inside Sales & Technical Services Coordinator.
Functie
In deze veelzijdige functie combineer je Inside Sales (50%) met de rol van Technical Services Coordinator (50%). Je bent het commerciële aanspreekpunt voor klanten en coördineert technische services. Je zorgt ervoor dat aanvragen, offertes en serviceopdrachten professioneel en klantgericht verlopen. Samen met brand partners, Account Managers en servicepartners bied je klanten de juiste oplossingen met focus op kwaliteit en service.
Takenpakket
Inside Sales (50%)
Opvolgen van aanvragen en offertesKlanten adviseren over producten, prijzen en levertijdenOffertes opstellen en deals afsluitenContact onderhouden met brand partnersRelaties opbouwen met klanten en signaleren van commerciële kansenCRM- en ERP-systemen up-to-date houdenResultaten rapporteren aan het salesteam
Technical Services Coordinator (50%)
Coördineren van technische services en serviceordersBeheren van technische serviceaanvragen en klantcommunicatieAdministratieve verwerking van serviceorders en contractenAnalyseren van binnenkomende apparatuur en toewijzen van takenOpstellen en opvolgen van offertes en bestellingenFacturatie van technische servicesKwaliteitscontrole en beheer van technische documentatie
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Planner - Customer Service Medewerker
Zaventem
Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker.
Wat ga je doen ?
Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende
Taken:
• Je werkt in een team van 7 collega's op de Customer Serviceafdeling te Ternat
• Ingeven en verwerken van bestellingen van onderdelen
• Dagdagelijks instaan voor het registreren van de inkomende serviceaanvragen en
aanmaken van service interventies
• Zorg dragen voor een snelle en transparante communicatie met de klant en verdelers
tijdens alle fasen van een interventie.
• Fungeren als aanspreekpunt voor (technische) vragen met betrekking tot service
interventies en onderdelen voor technici en klanten.
• Plannen en optimaliseren van de werklast van Field service techniekers op een
kostenefficiënte manier rekening houdend met reis- en interventietijden.
• Inplannen van materiaal- en orderinvoer ter ondersteuning van de Field service
techniekers
• Controleren van de kwaliteit en volledigheid van de servicerapporten en klantentevredenheidsmonitoring.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze vestiging in Ternat zijn wij op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker
Taken:
Je werkt nauw samen in een team van 7 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside Sales Representative
MERCHTEM
Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten.
Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.
Taken:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside Sales Representative
MERCHTEM
Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten.
Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.
Taken:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Inside Sales Noord-Europa
MERCHTEM
Als Inside Sales Representative werk je nauw samen met de externe salescollega’s en ben je verantwoordelijk voor een vast klantenportfolio of geografisch gebied. Je zorgt voor uitstekende service en klantgerichte communicatie. De rol bestaat voor 20% uit het openen van nieuwe accounts en voor 80% uit het uitbreiden van het assortiment bij bestaande klanten.
Je draagt bij aan klanttevredenheid en loyaliteit door klanten actief te begeleiden naar het meest efficiënte verkoopkanaal, zoals onze online shop.
Taken:
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor toegewezen klanten.Opstellen van offertes en uitvoeren van prijsberekeningen.Verwerken van bestellingen en klanten ondersteunen bij het gebruik van de E-Shop.Beheren van klantgegevens in interne IT-systemen.Actief inzetten van telesales en cross-selling.Afhandelen van klantvragen en klachten op een efficiënte manier.Rapporteren aan de externe sales over lopende projecten.Flexibel meewerken aan diverse taken binnen een klein team.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Merchtem, België
Voor onze vestiging te Merchtem zijn we op zoek naar een administratieve medewerker. Deze rol combineert klantcontact en backoffice taken om onze salesafdeling te ontlasten. Wij opereren in de wereldwijde markt.
Taken
Het aannemen van telefoontjes van klanten en het beantwoorden van vragen over producten en dienstenHet opnemen en verwerken van bestellingenHet bijhouden en beheren van administratie en documentatie van bestellingen en klantgegevensHet filteren van inkomende telefoons en mails om de sales te ontlasten en hun focus op verkoopactiviteiten te houdenHet bieden van eerstelijns support en hulp bij klantproblemen
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor - Ambassador
Mechelen
Voor onze klant, erkend concessiehouder, zoeken wij een gedreven Sales Ambassador/Advisor voor het gebruikte wagenpark.
Jouw taken:
Je voert het verkoopsproces van A tot Z uit.Begeleiden van klanten door het volledige verkoopproces.Uitvoeren van behoefteanalyses en samenstellen van het juiste aanbod.Professionele en servicegerichte aflevering van voertuigen.Nauwkeurige administratieve afhandeling van verkoopdossiers.Rapporteren aan de Salesmanager.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant, een mobiliteitsbedrijf met een nieuwe vestiging voor een premium merk in Mechelen, zijn we op zoek naar een Ervaren Sales Advisor.
Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot in het Nederlands en Frans en word je blij van opwerken naar een target? Ben je op zoek naar een gevarieerde job?
Dan zoeken wij jou!
Jouw takenpakket als Sales Advisor ziet er zo uit:
Elke dag sta jij paraat in onze showroom om klanten te helpenUiteraard werk je nauw samen met je Sales Manager of VestigingsdirecteurJe bent het aanspreekpunt van klanten en zorg je voor een vlotte opvolgingEn ja, er komt ook wat administratie bij kijken
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Mechelen, België
Onze klant in Mechelen, een energieleveranciers, is op zoek op naar een medewerker klantendienst. Je takenpakket zal oa bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt van de klanten en zorgt ervoor dat alles van A-Z geregeld wordt. Je zoekt de beste oplossing voor de klant. Je hebt klanten verder met hun vragen over bv hun dossiers, klachten,... Administratieve opdrachten (beheer van de klantendossiers). Je helpt je klanten verder via mail en telefoon. Na elke call krijg je even tijd om te mailen en het dossier af te werken.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Interne Sales & Services Coördinator Brandveiligheid
EREMBODEGEM
Vacature: Interne Sales & Services Coördinator Brandveiligheid (NL/FR)
Zoek je een uitdagende binnendienstfunctie waar je écht het verschil maakt in brandveiligheid? Wil je deel uitmaken van een snelgroeiend familiebedrijf dat de referentie is in kwalitatieve beveiligingsoplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zoeken een gedreven professional die ons interne salesteam te regio Aalst komt versterken als Fire Safety Hero.
Jouw Rol: De Spil in Klantencontact en Service
Als Interne Sales & Services Coördinator ben jij de ruggengraat van de commerciële opvolging. Je combineert klantgerichtheid met administratieve precisie om een vlekkeloze service te garanderen.
Wat ga je doen?
Eerste Contactpersoon: Je beheert je eigen klantenportefeuille en staat hen bij met raad en daad over hun brandveiligheidsnoden.Offertebeheer: Je maakt offertes op, volgt ze nauwkeurig op en zorgt voor een tijdige bezorging bij de klant.Orderverwerking: Je verwerkt binnenkomende bestellingen en coördineert de nodige informatie met de interne afdelingen (planning, contractbeheer) voor een vlotte afhandeling.Projectondersteuning: Je werkt nauw samen met de Account Managers om gezamenlijk aanbestedingsdossiers op te maken en tijdig in te dienen.Teamwork: Je werkt actief samen met de buitendienst, het contractbeheerteam en je directe collega's van de binnendienst om de klant volledig te ontzorgen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Erembodegem, Aalst, België
Voor onze klant te 9320 Erembodegem zijn we op zoek naar een commercieel bediende
Taken:
Beantwoorden van telefonische vragen en verzoeken van klanten en potentiële klanten.Opnemen van bestellingen en informeren over de afhandeling, levertermijnen, etc.Noteren van bijzondere wensen, problemen en verwachtingen van klanten en rapporteren aan de vertegenwoordiger of verkoopleider.Signaleren van commerciële informatie uit klantengesprekken aan de verkoopleiderVoorbereiden van commerciële presentaties en samenstellen van documentatiemateriaal.Verzamelen van informatie voor offertes en berekenen van verkoopsprijzen.Opstellen en versturen van offertes volgens interne procedures.Verzamelen van verkoopcijfers en statistisch verwerken van gegevens.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
WAVRE
Als Commercieel Medewerker Binnendienst ondersteun je de vertegenwoordigers en werk je daarvoor nauw samen met de technische en administratieve afdelingen.
Wat dat concreet inhoudt? Ontdek het hier:
Administratieve documenten voorbereiden en bijwerken die nodig zijn voor offertes in te dienen: technische fiches, beschrijvingen...Commerciële dossiers voorbereiden
Prijsoffertes opstellenLastenboeken lezen en analyserenSpeciale vereisten identificeren die besproken moeten worden internOffertes doorsturen naar klanten
Bestellingen beheren
Orderbevestigingen opstellen naar klantenBestellingen doorgeven aan inkoopOrders administratief opvolgen
De database up-to-date houden in ERP
Klantgegevens, artikelen en tarievenProductfiches en administratieve documenten voor aanbestedingsdossiers
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Sales Advisor
Herent, België
Zijn jouw commerciële skills on point?
Ben je graag actief in de automotive wereld?
En heb je al een eerste ervaring achter de rug?
Dan is deze job iets voor jou, want een familiebedrijf in Herent is op zoek naar een Sales Advisor!
Je start een nieuwe functie met verschillende verantwoordelijkheden:
Je adviseert, informeert en begeleidt klanten bij de zoektocht naar hun nieuwe wagen.Daarbij geef je een gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen.Je stelt de klant centraal en bouwt een goede klantenrelatie op via jouw opvolging, klanttevredenheid gegarandeerd.Als Sales Advisor ben je het gezicht van deze concessie in de showroom en op evenementen.Via prospectie spoor je commerciële opportuniteiten op.Je zorgt voor een ordelijke en correcte administratie voor de verkopen: verzekeringspapieren, betalingspapieren...Je rapporteert aan de Sales Manager & Vestigingsdirecteur.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.