Boekhouder / dossierbeheerder
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder a tot z
Aarschot
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEER A - Z!
Waar moet je zijn?
AarschotAccountantskantoor voor KMO's en eenmanszaken20-tal collega's + 3 vennoten
Wat moet je doen?
Zelfstandig instaan voor de opvolging van A tot Z van dossiersVoor je klanten ben je de vertrouwenspersoon en adviseurInboeken van aan- en verkoopfacturen + bankafschriftenOpmaken van balansen + BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolgen voorafbetalingenAfwerken jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Junior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office Turnhout is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Lier, België
Voor een boekhoudkantoor in Lier zijn we op zoek naar een dossierbeheerder die 2-3 dagen per week kan ondersteunen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een junior collega mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de btw-aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangiftesBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Lier, België
Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.
Je staat in voor:
Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Grobbendonk
Vivaldis office is op zoek naar een DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Z.
📍Waar kom je terecht?
Boekhoudkantoor Regio Grobbendonk
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder?
Voorbereiden van de BTW-aangiftenVoorbereiden van jaarafsluitingenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Grobbendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een boekhouder!
📍 Waar kom je terecht?
GrobbendonkBoekhoudkantoor
📈 Als boekhouder ziet je takenpakket er als volgt uit:
Het beheren en opvolgen van een gevarieerd portefeuille.Toezien op de verwerking van facturen en banken.Het opstellen van de fiscale aangiften (BTW, PB, Ven.B).Het opstellen van de jaarrekening.Het formuleren van adviezen op boekhoudkundig en fiscaal vlak.Het aansturen van (junior) dossierbeheerders (optioneel).Besprekingen met de klant.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Voor een boekhoudkantoor met een vestiging in Bouwel en Mechelen zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder.
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Nazicht van boekingen (aan-en verkoopfacturen, kas- en bankafschriften...)Opstellen en nazicht van btw-aangiftesMaand- en kwartaalrapporteringen opmaken voor klantenJaarrekeningen afsluitenPersonen- en vennootschapsbelasting indienenFiscale controles uitvoerenBesprekingen met klantenAdviesverlening op boekhoudkundig en fiscaal vlakOpleiding en opvolging van junior dossierbeheerders
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Junior dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een ............JUNIOR DOSSIERBEHEERDER
📍Waar kom je terecht?
WesterloBoekhoudkantoor
Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken:
Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managers
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Rotselaar, België
Heb jij oog voor detail?
Excellente communicatieve vaardigheden?
En al enkele jaren ervaring als dossierbeheerder?
Voor een accountants- en belastingen kantoor te Rotselaar zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Het is een kantoor dat meedenkt met groeiende kmo’s. Ze tekenen de financiële plannen uit volgens de noden van de klant.
Je krijgt een eigen dossierpakket. Na een inwerkperiode kan je alle aspecten van algemene en analytische boekhouding tot het fiscale aspect opnemen.
Je zal onder andere verantwoordelijk zijn voor volgende taken:
Maand, periodieke en jaarafsluitingen.Voorbereiden en invullen van fiscale aangiftenHet opmaken en indienen van BTW-aangiften en IC-listing.Tussentijdse balansen en jaarrekeningen opstellen.Regelmatig klantencontact en hulp bieden bij vragen.Dossiers bespreken met klanten.Aangifte vennootschaps- en personenbelasting....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
TIELT-WINGE
Notarieel Medewerker / Dossierbeheerder – Regio Gouden Kruispunt (Tielt-Winge)
Heb je al enige ervaring als dossierbeheerder in het notariaat en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Dan is deze functie perfect voor jou. Het notariskantoor behandelt dossiers binnen diverse rechtsdomeinen en zoekt een extra notarieel medewerker / dossierbeheerder voor het beheer van courante dossiers.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het zelfstandig beheren van verkopen, kredieten, schenkingen en huwelijkscontracten.Het opvolgen van alle formaliteiten vóór en na het verlijden van de akte.Het garanderen van een correcte en vlotte afhandeling van elk dossier.De mogelijkheid om, na je inwerking, ook complexere dossiers op te nemen (zoals vereffening-verdeling of successieplanning).Het actief meewerken aan de optimalisatie van interne processen.Het mee opstellen en beheren van uniforme aktemodellen, samen met juristen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Mechelen
Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.
Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie.
Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier.
Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.
Een greep uit het takenpakket:
onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Deeltijdse Administratief Bediende
MECHELEN
Ben jij de administratieve duizendpoot met een passie voor tuinen en tuinarchitectuur naar wie wij op zoek zijn?Voor onze klant in Mechelen, gespecialiseerd in tuinontwerp, -aanleg en -onderhoud, zijn we op zoek naar een Deeltijdse All-Round Administratief Bediende.Jouw takenpakket zal er zo uitzien:Je staat in voor loonadministratie.Je staat in voor de opvolging van de mailbox.Je zorgt voor een goede voorbereiding van de boekhouding via het platform Billtobox.Je volgt bankverrichtingen en betalingen op.Je bent verantwoordelijk voor het maken van afrekeningen van lopende werven.Je voert enkele ondersteunende taken uit voor de tuinarchitect en hebt ambitie om op termijn taken i.f.v. aanleg- en onderhoudswerven op jou te nemen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Mechelen
Wens jij een cruciale rol te vervullen binnen een dynamische omgeving in de automotive sector? Dan is deze functie als Dossierbeheerder iets voor jou! We zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder die de spilfiguur wordt in de contacten tussen onze klanten en de werkplaats voor Carrosserie.
Als Dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Het onthaal van klanten aan de receptie en het bieden van een uitstekende klantenservice.Het opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto’s en het correct afhandelen van de administratie per dossier.Het beheren van de planning van vervangwagens om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Het opmaken van offertes en bestekken in Informex.Het bestellen van onderdelen voor voertuigen in samenspraak met de Werkplaatsverantwoordelijke.De facturatie van de afgehandelde dossiers met nauwkeurigheid en aandacht voor detail.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Tielt, Tielt-Winge, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Senior dossierbeheerder
Scherpenheuvel, Scherpenheuvel-Zichem, België
Voor een boekhoudkantoor in Averbode zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Als senior accountant heb je volgend takenpakket:
Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes indienenFiscale aangiftes indienenComplexe dossiers behandelen met de collega-dossierbeheerdersCliënten advies verlenenOptimaliseren van de klantenportefeuille en zelfstandig beheer ervanAansturen en ondersteunen van junior dossierbeheerderAdviseren van je de cliënt in diverse domeinenJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en dit straal je ook uit
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Vivaldis Office Geel zoekt ..... DOSSIERBEHEERDER!
Waar moet je zijn?
GeelBoekhoudkantoorOndersteunen kmo's bij het vervullen van administratieve, boekhoudkundige, juridische en fiscale taken
Wat moet je doen?
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren(maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder carrosserie
GEEL
Vivaldis Office Geel zoekt ...... DOSSIERBEHEERDER CARROSSERIE!
Waar moet je zijn?
GeelAutomotive
Wat moet je doen?
Opstellen van gedetailleerde bestekkenOpmaken en beheren van offertes, facturen en werkordersHet up-to-date houden van klantgegevens en het opvolgen van afsprakenHet voorbereiden en opvolgen van klantendossiers en vorderingenHet plannen en coördineren van afspraken en werkopdrachten voor ons carrosserieteamHet ontvangen van klanten en verzekeringsexperts
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Leuven, België
Ben jij cijfermatig zéér sterk? Een passie voor boekhouding en gemotiveerd om bij te leren? Een boekhoudkantoor uit Leuven is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder. Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten. Je verwerkt je boekhoudkundige dossiers volledig van A-Z. Inboeken en verwerken van facturen. Financiële verrichtingen. BTW-Aangiftes. Intracommunautaire opgaven. Aangifte van personen- en vennootschapsbelasting. De voorbereiding van maand- en kwartaalrapporteringen.Jaarafsluitingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder Verzekeringen
Leuven
Zelfzeker in ondernemingsrecht?
Ben jij de administratieve steun voor jouw commerciële collega's?
Voor een verzekeringskantoor met twee afdelingen in de buurt van Leuven zijn we op zoek naar een Dossierbeheerder Verzekeringen. Je ondersteunt vooral de commerciële collega's.
Wat ga je zoal doen?
Verzekeringspolissen voor particulieren en ondernemers opmaken en berekenen.Dossiers opvolgen, aanvullen en afwerken.Informatie aanleveren aan jouw commerciële collega's die dat meenemen naar de klant.In overleg met collega's bepaal je prioriteiten en taakverdeling.Wanneer zij informatie geven ga jij ermee aan de slag en hou je hen verder op de hoogte van lopende dossiers.Klanten die binnenkomen op kantoor sta jij te woord: wat zijn hun verzekeringsbehoeften?Daar horen ook telefoons en mails bij.Dat maakt van jou een belangrijke schakel tussen commerciële collega's, klanten en de back-office!
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.