Jobs

Jobs

79 Jobs found

Admin- organisatorisch dispatcher techniekers/projecten (NED/FRA)

Treskesdijk 7, Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement = Passie voor technieken of interesse is must!   Wat moet je doen?   Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! ) 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)

Beerse, België

Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR). Waar kom je terecht? Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ... Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende? Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Planner/customer relations-administratie voeding/agro

Rijkevorsel

Vivaldis Office zoekt .......Planner/customer relations-administratie (AGRO, Voeding)  Taken: Dagelijkse sta je mee in voor het beheer van het planningsprocesOptimale afstemming tussen binnenkomende goederen, klantorders/bestellingen + opslagcapaciteitPlanning! Verwachtingen van klant en orders vertalen en zorgen voor een vlot en efficiënt sorteer en inpak proces (afhankelijk van kwaliteit, versheid, beschikbare hoeveelheden,...)Borgen wensen van de klant, verpakkingsnormen, collega's, voorraadniveau, ...Meedenken aan verbeteringen
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - transportplanner

Brugge, België

Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker   Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek planner

Merelbeke, België

Als logistieke planner voor een labo in Merelbeke ben je samen met jouw collega’s en de teamleider verantwoordelijk voor de rittenplanning van de monsternemers. Jij bent het middelpunt van de projecten en weet de status van alle monstername en ophaalorders. Samen met het team sta je in voor: Je verzamelt alle gegevens om zo een optimale dagplanning op te stellen. Deze communiceer je telkens tijdig door aan de monsternemers. Hierbij dien je soms creatief aan het werk te gaan. Je maakt leverbonnen op. Je zorgt voor een correcte, administratieve afhandeling van binnengebrachte stalen (registratie, labeling), om de verdere traceerbaarheid binnen het labo te garanderen. Je onderhoudt nauw contact met de collega’s van de planning, maar ook met andere afdelingen zoals ASM en Sample Reception & Registration, om (complexe) planningsvraagstukken op te lossen. Je bent ook een aanspreekpunt voor de monsternemers en staalophalers. Je volgt de verlofplanning op van beide teams, en past hier de dag/week planning op toe.Naast het opmaken van de planning sta je ook in voor de opvolging van de fleet. Denk hierbij aan het onderhoud van de wagens, wagen/banden wissels, controle van het werkmateriaal, …
InterimHealthFull-timeFixed contract

Logistiek Planner

Ieper

Wat ga je doen? Als onze Logistiek Planner/Administratief Medewerker ben je de spilfiguur in onze dagelijkse operatie. Je zorgt ervoor dat onze chauffeurs elke dag weten waar ze aan toe zijn en dat alle administratie tot in de puntjes verzorgd is.   Registreren en verwerken van alle binnenkomende opdrachten. Op basis hiervan opstellen van de dagplanning voor onze chauffeurs. Aansturen van de chauffeurs en fungeren als hun contactpersoon. Uitvoeren van diverse administratieve taken die een groot deel van de functie vormen, zoals: Bedienen van de weegbrug. Controleren en coderen van prestaties. Algemene administratieve opvolging.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Responsable logistique / dispatcheur

SOMBREFFE

📢 Vivaldis recrute un responsable logistique / dispatcheur !!Nous recherchons un responsable logistique / dispatcheur pour renforcer les équipes de notre client. C'est une entreprise familiale située dans la région de Charleroi et spécialisée dans le transport et la livraison de fruits et légumes.Voici les différentes tâches que tu devras effectuer en tant que responsable logistique / dispatcheur :Maintenir à jour les conditions et spécifications de livraison pour les commandes des clients.Organiser les expéditions des commandes des clients en tenant compte des restrictions/demandes des clients et des méthodes de livraison disponibles.(Dé)briefing des conducteurs avant et après leurs trajets pour garantir une conduite adéquate et le suivi approprié des livraisons.Assurer le bon déroulement des tournées en les surveillant attentivement.Inspecter les camions pour garantir l'état optimal du parc automobile et planifier leur entretien ou réparation si nécessaire.Tenir un registre des problèmes concernant les livraisons et la flotte pour faciliter l'analyse des anomalies.Assurer la gestion administrative des conducteurs et des véhicules.Apporter des améliorations dans la gestion logistique de l'entreprise.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistieke Planner

GENT

Je maakt verbindingen tussen treinen, schepen, lichters en lokale industrie. Je plant en monitort de container- en trailerleveringen tussen onze klanten in de haven van Gent en de terminal.    Opvolgen en beheren van boekingen;Monitoren van de trucks via track & trace om de kwaliteit voor de klant te borgen;Opvolgen van de transporten en bijsturen waar nodig;Pro-actief communiceren met de klant, collega’s, leveranciers en externe transportbedrijven;Gedetailleerd loggen van deviaties waardoor er een root-cause analyse gemaakt kan worden;Opvolgen en bijwerken van SOP’s (standard operating procedures);Je volgt samen met het team KPI’s (Key Performance Indicators) op;     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner

Dessel, België

Als Technical Support Engineer ben jij het kloppend hart van onze klantenservice. Je helpt klanten met hun vragen en problemen over hun duurzame energie-installaties zoals zonnepanelen, batterijen, laadpalen, airco's en warmtepompen. Je bent een krak in het oplossen van problemen: je spoort issues op afstand op en zoekt naar de beste oplossing. Kan je het zelf niet oplossen staan onze techniekers paraat!Bovendien heb je een scherpe blik en spot je storingen vaak al voordat de klant ze zelf opmerkt.Je stelt de juiste prioriteiten, lost urgente problemen vliegensvlug op...Je bent een organisatorisch wonder, prioriteiten stellen kent voor jou geen geheimen.  
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Transportplanner

GEEL

Vivaldis Office Geel zoekt ..... TRANSPORTPLANNER!   Waar moet je zijn? GeelInternationaal container- en huiftransport Wat moet je doen? Contacten onderhouden tussen key accounts en onze planningsafdelingMaken/nakomen van afspraken met klanten op operationeel/commercieel vlakBinnenkomende telefoons en mails verwerkenCommunicatie met chauffeurs. Aanspreekpunt voor hun dagelijkse problemenBestaande trajecten opvolgen via track & trace en bijsturen waar nodigCommunicatie en terugkoppeling naar klanten waar klantgerichtheid/vriendelijkheid centraal staat Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales specialist internationale sfeer (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie / aftersales (beheer eigen klantenportefeuille)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderen + volledige en vlekkeloze administratieRapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner containertransport

Laakdal

Vivaldis Office Geel is op zoek naar een dispatcher / planner van containertransport.   Waar kom je terecht? Bij een transportbedrijf te Laakdal.   Wat zullen je taken zijn als planner? Opstellen en bijwerken van de dagplanning van chauffeurs van containertransport over de wegBepalen van het geschikt voertuig en de beladingOrganiseren en plannen van de routesAfwijkingen vaststellen en bijsturenDe uitvoering van de transporten controleren, problemen identificeren en oplossenRijtijd en geldigheid attesten opvolgenKlachtenbehandelingTechnische ondersteuning van chauffeurs bij pannes, ongeval, ...De dossiers van het wegvervoer samenstellen en bezorgen aan de chauffeurs
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner + Werkvoorbereider Bediende

BRUSSEL

Functieomschrijving & Takenpakket   Als werkvoorbereider/planner ben jij de schakel tussen productie, onderaannemers en ondersteunende diensten. Je zorgt voor een efficiënte planning en voorbereiding, zodat alle productieactiviteiten vlot verlopen en levertermijnen behaald worden.   Jouw taken: Dagelijks vrijgeven en opvolgen van productieorders.Controleren van de capaciteitsplanning en adviseren van de productieverantwoordelijke.Opstellen en opvolgen van productieorders voor onderaannemers.Verwerken van herwerkingen en wijzigingen vanuit productie of sales.Administratieve ondersteuning bieden aan productie en kwaliteitsbeheer.(Basis)voorbereiding van freeswerken – ervaring met CNC is een plus, geen must!Bestellen van verbruiksmateriaal en opstellen van laklijsten.Opvolgen van kwaliteitscontroles en poederbeheer over verschillende sites.  
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner - Customer Service Medewerker

Zaventem

Voor ons Oostenrijkse multinational bedrijf dat gespecialiseerd in waterbehandelingssystemen zijn we op zoek naar een Planner - Customer Service Medewerker. Wat ga je doen ? Beantwoorden van telefoontjes van klanten, hen helpen en hun afspraken organiseren.Beheren van de planning en coördineren van de verschillende afspraken.Snel en efficiënt oplossingen vinden voor de problemen van klanten.Zorgen voor het administratieve beheer van de planning en de klanten dossiers.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Transport Planner

VILVOORDE

Als Transport Planner ben je verantwoordelijk voor een vlotte en efficiënte afhandeling van de dagelijkse transportopdrachten. Je fungeert als de spil tussen de front office (customer care) en de back office. Je taken omvatten: Dagelijkse Planning: Je zorgt voor een optimale planning van transportaanvragen, waarbij je alle details controleert en ontbrekende informatie aanvult.Coördinatie en Communicatie: Je onderhoudt constant contact met chauffeurs en stuurt bij waar nodig. Indien problemen zich voordoen, ben jij degene die passende oplossingen zoekt.Voorbereiding van Transporten: Je zorgt ervoor dat voertuigen goed voorbereid zijn qua laden, tanken en benodigde documenten, en houdt toezicht op de uitvoering van de transporten.Kwaliteitscontrole: Je voert controles uit op de kwaliteit van de uitgevoerde transporten en de bijbehorende administratie, met als doel voortdurende terugkoppeling naar de chauffeurs.Rapportage: Je meet de prestaties van de transporten en rapporteert deze aan de operations manager.Je werkt samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat de planning gedurende de openingsuren optimaal verloopt, en je ondersteunt ook bij carwash en technische check-planning.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner

Herentals, België

Vivaldis Office Geel zoekt ...... PLANNER HAAKWAGENS!   Waar kom je terecht? Bedrijf te Herentals  Wat zullen je taken zijn? Planning maken voor 20-25 haakwagenchauffeurs die elk 7-10 gecombineerde transporten per dag uitvoeren van afzetcontainers over heel België.Aansturing en opvolging van 25-tal chauffeurs, aanwerving en inscholing ervan.Je staat in voor de opmaak van de wettelijke transportdocumenten en voorziet een klantvriendelijke communicatie.Je bent in staat de planning vlot aan te passen waar nodig en klantgericht in te spelen op vragen van de klant.Je staat in voor het optimaliseren van de planningsprocessen en werkt proactief mee aan de verbetermogelijkheden op gebied van efficiëntie en kwaliteit.     
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner / coördinator

Beringen

Vivaldis Office is op zoek naar een coördinator voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het recycleren van elektronische apparaten.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 15 37 29 Jouw takenpakket als coördinator bestaat uit: Het aansturen van een 15-tal medewerkers; Het bewaken van de kwaliteit en kwantiteit van het geleverde werk; Het coördineren van projecten zoals het ontplooien van refurbishment activiteiten, het uitwerken van nieuwe testprocedures voor nieuwe producten, ... Mee uitsorteren van de producten voor recyclage of hergebruik;Zorgen voor orde en netheid op de werkvloer; Het garanderen van een vlotte samenwerking tussen verschillende teams binnen het bedrijf. 
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner (nationaal & internationaal transport)

Paal-Beringen

Voor een transportbedrijf in Paal-Beringen zijn wij op zoek naar een planner. Instaan voor het plannen en coördineren van de nationale en internationale transporten.Fungeren als aanspreekpunt voor chauffeurs, klanten en interne afdelingen.Zorgen voor een efficiënte routeplanning.Communiceren met chauffeurs over hun ritten en leveringen en hun duidelijke instructies geven over tijden, locaties en speciale vereisten.Gegevens bijhouden over gereden kilometers en levertijden.Nauwkeurig opvolgen van de ritten en contact met de klant onderhouden over levertijden en vertragingen.Dossiers up-to-date houden.Snel reageren bij problemen en oplossingen bedenken.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Planner

Beringen

Vivaldis Office is op zoek naar een transportplanner / planner voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in grond- en afbraakwerken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 15 37 29 Jouw takenpakket als transportplanner bestaat uit: Je garandeert vlotte communicatie tussen werfleiders, transporteurs en onderaannemers.Je hebt overleg met collega's van transport, HR, de werkplaats en verschillende andere afdelingen.Jij bent het eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en onderaannemers.Je biedt ondersteuning en stuurt chauffeurs aan;Je haalt informatie op van project- en werfleiders;Je maakt de werfbehoeften op elkaar af, rekening houdend met prioriteiten en beschikbare middelen;Je schakelt machines in wanneer dat nodig is;Je stelt ritten samen en past de planning gedurende de dag aan;Je communiceert met de klanten en zorgt ervoor dat de levering opgevolgd is;Je maakt afspraken met de breekwerven, betoncentrales en de werkplaats over de levering van grondstoffen en materialen;Je zorgt ervoor dat de administratie in de planningstool (TAS) up-to-date is;Je denkt actief mee over mogelijke verbeteringen binnen de transportafdeling.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!