Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker.
Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Diepenbeek, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder in finance
Alken, België
Voor een boekhoudkantoor te Alken zoeken wij een ervaren dossierbeheerder om hun team te versterken.
Een greep uit jouw takenpakket als dossierbeheerder:
Je staat in voor het volledige beheer van A-Z van je eigen toegewezen dossiers;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;BTW-aangiftes voorbereiden;Het opmaken van jaarrekeningen;Fiscale aangiften voorbereiden;Je bespreekt je dossiers met je klanten en doet een volledige opvolging;Bijkomend zal je de mogelijkheid hebben je eigen agenda te beheren en kan je ook bij je klanten ter plaatse werken.
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Oudsbergen, België
Werd je enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer online of neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Voor een boekhoudkantoor in Zonhoven zoeken we een dossierbeheerder.
Jouw takenpakket als accountant ziet er als volgt uit:
Je staat in voor de dossiers van A-ZNazicht van het inputwerk van de assistentenBtw-aangiftes indienenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden en indienenVoorbereiden en afsluiten van de balansenJaarrekeningen opmakenVoeren van klantengesprekken
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder in groeiend boekhoudkantoor regio Zonhoven
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant, een groeiend boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.
De dag van een dossierbeheerder kan er als volgt uitzien:
Invoeren van klantenbetalingen;Opmaken van facturen;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Inboeken van kas- en bankafschriften;Voorbereiding van btw-aangiftes;Opmaken van balansen;Maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden;Vennootschap- en personenbelastingen;Naarmate je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden.
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Heusden-Zolder, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
HEUSDEN-ZOLDER
Vivaldis Office is op zoek naar een claimhandler/administratief bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een gerenommeerde garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als claimhandler/administratief bediende bestaat uit:
Je maakt garantieclaims en contractclaims aan en dient deze tijdig in;Je volgt de ingediende claims nauwkeurig op en bewaakt de deadlines;Je onderhoudt contact met leveranciers en andere betrokken partijen;Je verwerkt administratief alle documenten en gegevens correct in het systeem;Je rapporteert over de status van de dossiers aan de betrokken afdelingen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Houthalen-Helchteren, België
Onze klant is een ambitieus familiebedrijf, gevestigd in Houthalen en gespecialiseerd in het ontwikkelen, produceren en uitvoeren van uiteenlopende metaal- en aluminiumwerken. Met een team van 60 gemotiveerde medewerkers, vernieuwde productiehallen voorzien van moderne machines staan ze klaar voor de toekomst en willen ze graag aan jou de kans geven om ons te vergezellen!
Een greep uit je takenpakket:
Je onthaalt bezoekers op een professionele en warme manier.Je beantwoordt alle binnenkomende lijnen, helpt klanten verder en verbindt door indien nodig.Je bent eigenaar van de mailbox Orders en beheert correct alle inkomende en uitgaande mails.Je voert verschillende administratieve taken uit ter ondersteuning van verschillende afdelingen.Je bent verantwoordelijk voor het ontvangen en versturen van de post.Je voert prijsvergelijkingen uit voor te bestellen goederen en rapporteert aan de desbetreffende afdelingen.Je controleert de ontvangen ordergegevens op juistheid en volledigheid en bent verantwoordelijk voor het plaatsen van deze orders.Je identificeert mogelijke procesverbeteringen binnen je takenpakket en bespreekt ze met je leidinggevende voor eventuele implementatie.Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen van het kantoormateriaal.
InterimMetalFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder regio Genk - Finance
Genk, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende:
Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiersVerwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastataangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingenJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerderKortom je kan zelfstandig dossiers beheren
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Administratief bediende
GENK
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor administratie? Hou je van afwisseling en ben je sterk in plannen, communiceren en ondersteunen? Dan ben jij misschien de administratieve spil die wij zoeken!
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Beheren van inkomende en uitgaande postTelefonisch onthaal en correct doorverbinden van oproepenVerwerken en opvolgen van facturenBestellingen plaatsen van kantoor- en kantinebenodigdhedenCoördinatie en opvolging van het extern poetsbedrijfOnthaal van bezoekers en algemene ondersteuning bij receptieBeheer van het wagenpark (facturatie, planning afspraken, opvolging,...)Administratieve ondersteuning van HR, boekhouding, productie of andere interne team...
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in industriële filteroplossingen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende bestaat uit:
Je verwerkt dagelijks inkomende prijsaanvragen en klantorders;Je plaatst bestellingen bij leveranciers;Je controleert en verwerkt orderbevestigingen;Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers, voornamelijk via e-mail;Je stelt facturen op;Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Lummen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een boekhoudkantoor in Lummen, zijn we op zoek naar een medior/senior dossierbeheerder.
Jouw dag als dossierbeheerder zal gevuld worden met volgende taken:
Aan-en verkoopfacturen inboekenKas-en bankverrichtingen inboekenVoorbereiding maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van balansen en jaarrekeningenTussentijdse evaluaties opstellen rond sociale bijdrage en fiscaliteitBtw-aangiftes voorbereidenKlantencontact
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Administratief medewerker met ervaring in de automotive!
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker
Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Baliemedewerker met technische kennis
Bilzen
Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimServicesFull-timeFixed contract
Dossierbeheerder
Borgloon, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Als junior dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.