Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een boekhouder A-Y?
Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
Beheer van verzekeringenHR-taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder met administratieve taken
Heusden-Zolder
Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.
Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker?
Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals:
opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder met een klein stukje administratieve taken
LANAKEN
Voor onze klant, een betrouwbaar en groeiend bouwbedrijf in Lanaken, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een klein deel administratieve taken op zich wil nemen. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat verwachten we van een hulpboekhouder A-Y met administratieve taken?
Boekhouding van verschillende kleine vennootschappenFacturen en kas-en bankverrichtingen inboekenFinanciële verrichtingen uitvoerenDebiteuren beheer (betalingen opvolgen ed.)Voorbereiden van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenBtw-aangiftes opmaken (indien reeds kennis van)Samenwerking met de zaakvoerderAd hoc en administratieve taken (zoals VCA's inplannen en opvolgen, checkin@work registreren, ...)...
FinanceReal estateFull-timeFixed contract
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.
Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Ingelmunster
Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een taak uit jouw takenpakket:
Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚
Jouw taken:
Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.
Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent
verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties.
Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je
werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je
krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Goed nieuws!
Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie?
Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
(Hulp)Boekhouder / doorgroeimogelijkheden
Zellik
Voor onze klant te Zellik, een organisatie die actief bijdraagt aan verkeersveiligheid en milieubescherming in België zijn wij op zoek naar een boekhouder. Onze werking richt zich op het controleren, keuren en verbeteren van technische installaties en voertuigen, met het oog op een veiligere en duurzamere samenleving. Als stabiele en groeiende speler combineren we technische expertise met een sterke maatschappelijke impact.
Na een grondig opleidingstraject krijg je een veelzijdige functie binnen de boekhouding van A tot Z. Je takenpakket omvat onder andere:
Onderhouden van klantencontacten en administratieve opvolgingOndersteuning bij credit- en debiteurenbeheerVerwerking van banktransacties en controle op cashflowControleren en registreren van betalingen, overschrijvingen, kassa’sInboeken van aankoopfacturen en opvolging van leveranciersKlassement en beheer van boekhoudkundige documentenMee waken over de betrouwbaarheid van alle boekhoudgegevens
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker met ervaring in de automotive!
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker voor een autogarage in Nieuwerkerken.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Behandelen en beantwoorden van inkomende e-mails en telefonieOpvolging van terugroepactiesAlgemene administratieve ondersteuningBeheer en opvolging van bestellingen, stock en retourzendingenNauw contact met techniekers en het magazijn voor een vlotte flow van werk en materialenJe hebt een hands-on mentaliteit hebt: je spring ook bij in het magazijn om te helpen bij het ontvangen, controleren en stockeren van goederen (geen zware pakketten).
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistent bedrijfsleider
ZAVENTEM
Functieomschrijving:Klanten ontvangen en hun wensen besprekenWensen vertalen naar duidelijke werkfiches voor de techniekersSamen met de techniekers bepalen welke onderdelen besteld moeten wordenAdministratie verwerken die voortvloeit uit de werkopdrachtenInkomende en uitgaande e-mails m.b.t. de werkzaamheden beherenFacturen opstellen na afloop van de werken en klanten informerenBijdragen aan een vlotte samenwerking tussen afdelingenAlgemene administratieve ondersteuning binnen het bedrijf
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende met HR taken
Hasselt, België
Voor onze klant in Hasselt, gespecialiseerd in schrijnwerkerij/ totaal inrichtingen, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Je takenpakket zal onder andere bestaan uit:
Je boekt de inkomende facturen in;Je geeft de uitgaande facturen in in het boekhoudpakket BOB in;Je voert de betalingen uit en volgt deze op;Je neemt contact op met klanten en leveranciers ivm de boekhouding en facturen;Je geeft correcte gegevens van de tussentijdse balans door aan de boekhouder;Je stelt de maand- en kwartaalafsluitingen op;Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding van de btw-aangifte;Je staat in contact met de externe boekhouder;Je staat in de voor loonverwerking en hebt contact met het sociaal secretariaat en onze uitzendpartners;Je bent het aanspreekpunt voor alle sociaal-juridische vragen;Verder ben je een manusje-van-alles, een berg (project)administratie schrikt je niet af;Inkomende telefonie en mails beantwoorden.
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de bouwsector.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit:
Aan- en verkoopfacturen inboeken in OctopusKas- en bankafschriften verwerkenin OctopusFacturen opstellen Debiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersVerder zal je mee instaan voor het reilen en zeilen van het kantoor: benodigdheden ophalen bij leveranciers, de aankoop van kantoormateriaal zoals papier, koffie, schrijfgerei,...
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceConstructionFull-timeTemporary
Boekhoudkundig bediende
Heusden-Zolder, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- & buitenschrijnwerk.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit:
Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften verwerkenDebiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je bereidt de loonverwerking voorJe regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersAlgemene administratie en werfadministratie ter ondersteuning van werfleider en werkvoorbereider
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.